Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Wille Rydmanilla esittää minkäänlaisia todisteita "poliittisten suojatyöpaikkojen" olemassaolosta?

Vierailija
20.06.2026 |

Kummasti näitä väitteitä aina heitellään, mutta minkäänlaista konkreettista katetta niille ei koskaan anneta.

"Musta nyt vaan tuntuu tältä" ei taida ihan riittää todisteeksi.

Kommentit (218)

Vierailija
181/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuustekee kipeää ,wokettajille.Ideologia edellä eikä osata ajatella mitään,tästä hyvä esim on vihervas.

Vierailija
182/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuului 80-luvulla Suomi-Neuvostoliitto seuraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄnen oma työnsähän on suojatyöpaikka, jonne ei olisi päässyt ilman "maineikasta sukuaan" - kuten kaikki tiedämme.

Vierailija
184/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä myös julkisen sektorin ja järjestöjen ei kuuluisi osallistua ilmastotalkoisiin ja pienentää hiilijalanjälkensä? Kaikki keinot on otettava käyttöön ilmastokatastrofin estämiseksi! Muutoin ilmasto ei koskaan pysähdy, Olemme kansakuntana sitoutuneet vuoteen 2035. Silloin jokaikisen laitoksen ja viraston hiilijalanjälki ptää olla negatiivinen!

Vierailija
185/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita poliittisia suojatyöpaikkoja vaikka kuinka. Harvempi entinen ministeri ja kansanedustaja menee ihan oikeaan työpaikkaan vaan ainahan niille pedataan hyväpalkkainen helppo homma jostakin järjestöstä. Esim. vaikka Sitrasta.

Vierailija
186/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita poliittisia suojatyöpaikkoja vaikka kuinka. Harvempi entinen ministeri ja kansanedustaja menee ihan oikeaan työpaikkaan vaan ainahan niille pedataan hyväpalkkainen helppo homma jostakin järjestöstä. Esim. vaikka Sitrasta.

No mainitse sitten yksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
187/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Muutenhan hän olisi jo kertonut jonkin esimerkin tällaisesta.

Vierailija
188/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita poliittisia suojatyöpaikkoja vaikka kuinka. Harvempi entinen ministeri ja kansanedustaja menee ihan oikeaan työpaikkaan vaan ainahan niille pedataan hyväpalkkainen helppo homma jostakin järjestöstä. Esim. vaikka Sitrasta.

No mainitse sitten yksi?

Kataisen työpaikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
189/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita poliittisia suojatyöpaikkoja vaikka kuinka. Harvempi entinen ministeri ja kansanedustaja menee ihan oikeaan työpaikkaan vaan ainahan niille pedataan hyväpalkkainen helppo homma jostakin järjestöstä. Esim. vaikka Sitrasta.

No mainitse sitten yksi?

Kataisen työpaikka.

Millä perusteella se on mielestäsi "suojatyöpaikka"?

Vierailija
190/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Kela johtajan paikka ollut varattu EX työministerille mutta "natsat" eivät riittäneet siihen, siitä huolimatta paikka meni kokoomus taustaiselle henkilölle, vaikka pätevämpiä olisi ollut tarjolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
191/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Kela johtajan paikka ollut varattu EX työministerille mutta "natsat" eivät riittäneet siihen, siitä huolimatta paikka meni kokoomus taustaiselle henkilölle, vaikka pätevämpiä olisi ollut tarjolla.

Eihän Rydman aikonut näistä leikatakaan. Vaan nimenomaan sieltä kohtaavasta, kaikkein tärkeimmästä ja akuuteimmasta kenttätyöstä. Mm etsivä nuorisotyö joudutaan STEA:n tietojen mukaan lakkauttamaan kokonaan, sillä edes kaikkien johtajien palkat nolliin vetämällä ei tuota 190 miljoonaa saada säästettyä. Rydmanin ja hallituksen valinta on ollut tunkea tämä sama raha omiin veroalennuksiinsa, ja haluavat nyt sen sijaan ottaa sen taas kaikein heikoimmilta. Tätä ei oikeisto saa muuksi väännettyä, vaikka miten kiemurtelisi.

Vierailija
192/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sinä itsekin tutkia nöiden järjestöjen johtoryhmää että näet kuinka paljon siellä on entisiä poliitikkoja lobaamassa omien tulojen puolesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
193/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan sinä itsekin tutkia nöiden järjestöjen johtoryhmää että näet kuinka paljon siellä on entisiä poliitikkoja lobaamassa omien tulojen puolesta

No kuinka paljon?

Sinähän sen tunnut tietävän, vai??

Vierailija
194/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankkauksen tarkoitus lienee vedota siihen kaikista hölmöimpään kannattajakuntaan joka uskoo mitä vaan kunhan jankataan tarpeeksi kauan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
195/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos palkat ovat kohtuuttoman suuret, niitä voi rajoittaa. Huolestuttavaa, ettei kukaan puutu siihen, että monet järjestöt ovat ainoita, jotka tuovat tavallisen ihmisen äänen esiin. Heiltä saa tietoa ihmisten arjen ongelmista päätöksenteon pohjaksi. Tärkeä tehtävä.

Vierailija
196/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eduskunta on poliitisten suojatyöpaikkojen pesäke.  

Vierailija
197/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soste on todiste. Joku "kattojärjestö" Vertti Kiukas sdp 8900€/kk palkalla tekemättä mitään. 

Vierailija
198/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä oikeistolaista gaslightaamista (kaasuvalotus). Tällä tavoin saadaan vastuuttomat miljoonaleikkaukset kaikkein tärkeimpään ja akuuteimpaan hoivatyöhön näyttämään "poliittisen eliitin" rahoituksen lopettamiselta. Kukaan ei vaan ole tähän päiväänkään mennessä kyennyt oikeastaan kertomaan, mikä tämä salamyhkäinen "eliitti" on.

Esim. Perhekahviloista Wille ei ole varmaan kuullutkaan. Vapaaehtoisten voimin pyörivät.

Vierailija
199/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Kela johtajan paikka ollut varattu EX työministerille mutta "natsat" eivät riittäneet siihen, siitä huolimatta paikka meni kokoomus taustaiselle henkilölle, vaikka pätevämpiä olisi ollut tarjolla.

Eihän Rydman aikonut näistä leikatakaan. Vaan nimenomaan sieltä kohtaavasta, kaikkein tärkeimmästä ja akuuteimmasta kenttätyöstä. Mm etsivä nuorisotyö joudutaan STEA:n tietojen mukaan lakkauttamaan kokonaan, sillä edes kaikkien johtajien palkat nolliin vetämällä ei tuota 190 miljoonaa saada säästettyä. Rydmanin ja hallituksen valinta on ollut tunkea tämä sama raha omiin veroalennuksiinsa, ja haluavat nyt sen sijaan ottaa sen taas kaikein heikoimmilta. Tätä ei oikeisto saa muuksi väännettyä, vaikka miten kiemurtelisi.

Mitäs ihmettä tämä nyt on? Etsivän nuorisotyön rahoitus tulee OKM:ltä eikä STEAlta.

Vierailija
200/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eduskunta on poliitisten suojatyöpaikkojen pesäke.  

Ei kansanedustajien osalta. Se mitä heille tapahtuu sen jälkeen kun eivät tule enää valituksi, on sitten eri asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä