Onko Wille Rydmanilla esittää minkäänlaisia todisteita "poliittisten suojatyöpaikkojen" olemassaolosta?
Kummasti näitä väitteitä aina heitellään, mutta minkäänlaista konkreettista katetta niille ei koskaan anneta.
"Musta nyt vaan tuntuu tältä" ei taida ihan riittää todisteeksi.
Kommentit (218)
Ap kuului 80-luvulla Suomi-Neuvostoliitto seuraan.
HÄnen oma työnsähän on suojatyöpaikka, jonne ei olisi päässyt ilman "maineikasta sukuaan" - kuten kaikki tiedämme.
Miksi ihmeessä myös julkisen sektorin ja järjestöjen ei kuuluisi osallistua ilmastotalkoisiin ja pienentää hiilijalanjälkensä? Kaikki keinot on otettava käyttöön ilmastokatastrofin estämiseksi! Muutoin ilmasto ei koskaan pysähdy, Olemme kansakuntana sitoutuneet vuoteen 2035. Silloin jokaikisen laitoksen ja viraston hiilijalanjälki ptää olla negatiivinen!
Onhan noita poliittisia suojatyöpaikkoja vaikka kuinka. Harvempi entinen ministeri ja kansanedustaja menee ihan oikeaan työpaikkaan vaan ainahan niille pedataan hyväpalkkainen helppo homma jostakin järjestöstä. Esim. vaikka Sitrasta.
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita poliittisia suojatyöpaikkoja vaikka kuinka. Harvempi entinen ministeri ja kansanedustaja menee ihan oikeaan työpaikkaan vaan ainahan niille pedataan hyväpalkkainen helppo homma jostakin järjestöstä. Esim. vaikka Sitrasta.
No mainitse sitten yksi?
Ei ole. Muutenhan hän olisi jo kertonut jonkin esimerkin tällaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita poliittisia suojatyöpaikkoja vaikka kuinka. Harvempi entinen ministeri ja kansanedustaja menee ihan oikeaan työpaikkaan vaan ainahan niille pedataan hyväpalkkainen helppo homma jostakin järjestöstä. Esim. vaikka Sitrasta.
No mainitse sitten yksi?
Kataisen työpaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita poliittisia suojatyöpaikkoja vaikka kuinka. Harvempi entinen ministeri ja kansanedustaja menee ihan oikeaan työpaikkaan vaan ainahan niille pedataan hyväpalkkainen helppo homma jostakin järjestöstä. Esim. vaikka Sitrasta.
No mainitse sitten yksi?
Kataisen työpaikka.
Millä perusteella se on mielestäsi "suojatyöpaikka"?
Eikös Kela johtajan paikka ollut varattu EX työministerille mutta "natsat" eivät riittäneet siihen, siitä huolimatta paikka meni kokoomus taustaiselle henkilölle, vaikka pätevämpiä olisi ollut tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Kela johtajan paikka ollut varattu EX työministerille mutta "natsat" eivät riittäneet siihen, siitä huolimatta paikka meni kokoomus taustaiselle henkilölle, vaikka pätevämpiä olisi ollut tarjolla.
Eihän Rydman aikonut näistä leikatakaan. Vaan nimenomaan sieltä kohtaavasta, kaikkein tärkeimmästä ja akuuteimmasta kenttätyöstä. Mm etsivä nuorisotyö joudutaan STEA:n tietojen mukaan lakkauttamaan kokonaan, sillä edes kaikkien johtajien palkat nolliin vetämällä ei tuota 190 miljoonaa saada säästettyä. Rydmanin ja hallituksen valinta on ollut tunkea tämä sama raha omiin veroalennuksiinsa, ja haluavat nyt sen sijaan ottaa sen taas kaikein heikoimmilta. Tätä ei oikeisto saa muuksi väännettyä, vaikka miten kiemurtelisi.
Voithan sinä itsekin tutkia nöiden järjestöjen johtoryhmää että näet kuinka paljon siellä on entisiä poliitikkoja lobaamassa omien tulojen puolesta
Vierailija kirjoitti:
Voithan sinä itsekin tutkia nöiden järjestöjen johtoryhmää että näet kuinka paljon siellä on entisiä poliitikkoja lobaamassa omien tulojen puolesta
No kuinka paljon?
Sinähän sen tunnut tietävän, vai??
Jankkauksen tarkoitus lienee vedota siihen kaikista hölmöimpään kannattajakuntaan joka uskoo mitä vaan kunhan jankataan tarpeeksi kauan.
Jos palkat ovat kohtuuttoman suuret, niitä voi rajoittaa. Huolestuttavaa, ettei kukaan puutu siihen, että monet järjestöt ovat ainoita, jotka tuovat tavallisen ihmisen äänen esiin. Heiltä saa tietoa ihmisten arjen ongelmista päätöksenteon pohjaksi. Tärkeä tehtävä.
Eduskunta on poliitisten suojatyöpaikkojen pesäke.
Soste on todiste. Joku "kattojärjestö" Vertti Kiukas sdp 8900€/kk palkalla tekemättä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä oikeistolaista gaslightaamista (kaasuvalotus). Tällä tavoin saadaan vastuuttomat miljoonaleikkaukset kaikkein tärkeimpään ja akuuteimpaan hoivatyöhön näyttämään "poliittisen eliitin" rahoituksen lopettamiselta. Kukaan ei vaan ole tähän päiväänkään mennessä kyennyt oikeastaan kertomaan, mikä tämä salamyhkäinen "eliitti" on.
Esim. Perhekahviloista Wille ei ole varmaan kuullutkaan. Vapaaehtoisten voimin pyörivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Kela johtajan paikka ollut varattu EX työministerille mutta "natsat" eivät riittäneet siihen, siitä huolimatta paikka meni kokoomus taustaiselle henkilölle, vaikka pätevämpiä olisi ollut tarjolla.
Eihän Rydman aikonut näistä leikatakaan. Vaan nimenomaan sieltä kohtaavasta, kaikkein tärkeimmästä ja akuuteimmasta kenttätyöstä. Mm etsivä nuorisotyö joudutaan STEA:n tietojen mukaan lakkauttamaan kokonaan, sillä edes kaikkien johtajien palkat nolliin vetämällä ei tuota 190 miljoonaa saada säästettyä. Rydmanin ja hallituksen valinta on ollut tunkea tämä sama raha omiin veroalennuksiinsa, ja haluavat nyt sen sijaan ottaa sen taas kaikein heikoimmilta. Tätä ei oikeisto saa muuksi väännettyä, vaikka miten kiemurtelisi.
Mitäs ihmettä tämä nyt on? Etsivän nuorisotyön rahoitus tulee OKM:ltä eikä STEAlta.
Vierailija kirjoitti:
Eduskunta on poliitisten suojatyöpaikkojen pesäke.
Ei kansanedustajien osalta. Se mitä heille tapahtuu sen jälkeen kun eivät tule enää valituksi, on sitten eri asia.
Totuustekee kipeää ,wokettajille.Ideologia edellä eikä osata ajatella mitään,tästä hyvä esim on vihervas.