Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Wille Rydmanilla esittää minkäänlaisia todisteita "poliittisten suojatyöpaikkojen" olemassaolosta?

Vierailija
20.06.2026 |

Kummasti näitä väitteitä aina heitellään, mutta minkäänlaista konkreettista katetta niille ei koskaan anneta.

"Musta nyt vaan tuntuu tältä" ei taida ihan riittää todisteeksi.

Kommentit (218)

Vierailija
201/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin...tämä Rydmanin ketku on itse samanlaisessa suojatyöpaikassa..

 

Tämän hallituksen sorvaamalla potkulailla niin Rydman, Orpo kuin Purrakin olisivat saaneet alle 6 kk kenkää mistä tahansa toisesta työpaikasta.

 

Kyllä hirttää näiden tollojen palkkoja maksella. 

Vierailija
202/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä reaktio kertoo että heti, että hätä asian paljastumisen suhteen on suuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on veteen piirretty viiva mikä erottaa työpaikan ja suojatyöpaikan. Moni entisistä kansanedustajista siirtyy jonkun järjestön palvelukseen, ja miksei siirtyisi. Tuo kuitenkin järjestöille arvokasta kokemusta, mitä on poliittisella urallaan saavuttanut, on verkoistoitunut hyvin ja osaa lobata rahoitusta. Moni kansanedustajista myös nousee asemaansa tultuaan tunnetuksi järjestötoiminnasta ja/tai jatkaa myös järjestötoimintaa poliittisen uransa aikana, kuten vaikka Eva Biaudet, joka on kehitysjärjestöjen kattojärjestön eli Fingon hallituksen puheenjohtaja. Tunnettuja järjestötoimijoita ovat myös Ilkka Taipale ja Heidi Hautala.

Vierailija
204/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaahan sen jo siitä mimmonen kuhina alkanu käymään loispesässä 😅

Rydi pissas suoraan muurahaispesään. Syntyi kova kuhina.

Vierailija
205/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on veteen piirretty viiva mikä erottaa työpaikan ja suojatyöpaikan. Moni entisistä kansanedustajista siirtyy jonkun järjestön palvelukseen, ja miksei siirtyisi. Tuo kuitenkin järjestöille arvokasta kokemusta, mitä on poliittisella urallaan saavuttanut, on verkoistoitunut hyvin ja osaa lobata rahoitusta. Moni kansanedustajista myös nousee asemaansa tultuaan tunnetuksi järjestötoiminnasta ja/tai jatkaa myös järjestötoimintaa poliittisen uransa aikana, kuten vaikka Eva Biaudet, joka on kehitysjärjestöjen kattojärjestön eli Fingon hallituksen puheenjohtaja. Tunnettuja järjestötoimijoita ovat myös Ilkka Taipale ja Heidi Hautala.

Mihin muuten meni niin viisaita asioita maamme hyväksi aikaan saanut Anne Berner?

Vierailija
206/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todisteiden etsiminen ja esittäminen on niin työlästä, että emme siihen lähde. Sitä paitsi äänestäjämme eivät niitä tarvitse. -persu-

Tietoa on kyllä saatavilla, joten etsi. Muut voivat sillä aikaa keskustella niistä, eikä ole heidän syynsä, että olet sivistymätön moukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
207/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin...tämä Rydmanin ketku on itse samanlaisessa suojatyöpaikassa..

 

Tämän hallituksen sorvaamalla potkulailla niin Rydman, Orpo kuin Purrakin olisivat saaneet alle 6 kk kenkää mistä tahansa toisesta työpaikasta.

 

Kyllä hirttää näiden tollojen palkkoja maksella. 

. . .ja uusia palkankorotuksia. Joista ei leikata.

Vierailija
208/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaahan sen jo siitä mimmonen kuhina alkanu käymään loispesässä 😅

Rydi pissas suoraan muurahaispesään. Syntyi kova kuhina.

En mäkään pidä rydmanista julkikuvan perusteella, mutta aika fiksusti hoiti kokoomukselta irtoäänestäjät persujen seuraavaan jytkyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
209/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä suurempi kysymys on, että miten Rydman, tunnettuna lasten groomaajana, saa yleensäkään toimia ministerinä?

Vierailija
210/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä suurempi kysymys on, että miten Rydman, tunnettuna lasten groomaajana, saa yleensäkään toimia ministerinä?

Liittynee siihen, että jo kuntavaalien aikana nähtiin miten tärkeä asia pedofiilien oikeudet ovat perussuomalaisille. Persehdokkaista taisi kolme kärytä joilla oli kyseisiä tuomioita ja Lintula vaati painokkaasti lapon laillistusta. Ei ole vaikeaa laskea tuosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
211/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuu vs. palkka riittää todisteeksi.

Vierailija
212/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on veteen piirretty viiva mikä erottaa työpaikan ja suojatyöpaikan. Moni entisistä kansanedustajista siirtyy jonkun järjestön palvelukseen, ja miksei siirtyisi. Tuo kuitenkin järjestöille arvokasta kokemusta, mitä on poliittisella urallaan saavuttanut, on verkoistoitunut hyvin ja osaa lobata rahoitusta. Moni kansanedustajista myös nousee asemaansa tultuaan tunnetuksi järjestötoiminnasta ja/tai jatkaa myös järjestötoimintaa poliittisen uransa aikana, kuten vaikka Eva Biaudet, joka on kehitysjärjestöjen kattojärjestön eli Fingon hallituksen puheenjohtaja. Tunnettuja järjestötoimijoita ovat myös Ilkka Taipale ja Heidi Hautala.

Ei verorahaa tarvitse lobata. Ministeriöissä on osaamista miten verorahat suunnataan. Lisäksi on sote-ammattilaiset joiden tietämystä ministeriöt voivat käyttää.

Mitään verorahoilla kustannettavia lobbareita ei väleissä tarvita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
213/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos palkat ovat kohtuuttoman suuret, niitä voi rajoittaa. Huolestuttavaa, ettei kukaan puutu siihen, että monet järjestöt ovat ainoita, jotka tuovat tavallisen ihmisen äänen esiin. Heiltä saa tietoa ihmisten arjen ongelmista päätöksenteon pohjaksi. Tärkeä tehtävä.

Höpö höpö

Voi pyhä yksinkertaisuus:(

Vierailija
214/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
215/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaahan sen jo siitä mimmonen kuhina alkanu käymään loispesässä 😅

Jälleen vain ympäripyöreää räksyttämistä ilman minkäänlaista konkretiaa. "No huomaahan sen nyt jokainen" "Etsi itse tietosi"...

Sinulla on räksyttämistä ilman konkretiaa.

Vierailija
216/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eduskuntatalo on niitä täynnä, samoin julkishallinnon johtopaikat.

Vierailija
217/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylen aamussa olivat kuluneella viikolla yhteishaastattelussa Krista Kiuru, Joakim Wigelius ja Päivi Räsänen. Myös Räsänen kommentoi näitä poliittisia suojatyöpaikkoja ja tietää toki mistä puhuu, onhan hän ollut politiikassa kauemmin kuin suurimmalla osalla tämän ketjun kirjoittajista on ikävuosia.

Niin - Päivihän on hallituksessa ollut jakamassa "joululahjarahoja" aviomiehensä yhdistyksille - vastoin virkamiesten esityksiä, kuten Poutalakin. Räsäskä tietää siis paljonkin järjestöjen suhmuroinnista veronmaksajien rahoilla.

Persussuomalaiset haluaa lopettaa eduskunnan joululahjarahat https://yle.fi/a/74-20176368
Et varmaankaan vastusta?

Persut  on hallituksessa eivätkä  ole lopettaneet  joululahjarahoja   vaan jakaneet rahoja  sukulaisilleen  ja tuttavilleen.

Miten vaikeaa on ymmärtää, että mikään puolue ei voi yksin päättää? Oletko yhtään seurannut mikä itku tänään on meneillään jo sovitus säästösumman kohdentamisesta? Kuvitteletko, että yksi puolue tai yksi Riikka pystyy napsaisemaan joululahjarajat poikki ilman, että Petteri ja Anders tulevat itkuntuhruisin silmiin väliin?

Ministerikö ei saa päättää mitään oman ministeriönsä asioita? Kutenkin itse leikkaukset ja niiden määrät hyväksytään hallituksessa. Miksi meillä on sitten ministereitä?

Vierailija
218/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestöjen tuet pois  ja annettakoon ne kuntien kautta käyttöön. Tuhansia järjestöpomojen palkkoja jäisi hyödylliseen käyttöön mm. sotepuolella. Vanhukset saisivat ruokansa ja vaippansa. 

Eikö tämä kävisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä