Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Wille Rydmanilla esittää minkäänlaisia todisteita "poliittisten suojatyöpaikkojen" olemassaolosta?

Vierailija
20.06.2026 |

Kummasti näitä väitteitä aina heitellään, mutta minkäänlaista konkreettista katetta niille ei koskaan anneta.

"Musta nyt vaan tuntuu tältä" ei taida ihan riittää todisteeksi.

Kommentit (218)

Vierailija
162/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä pysty antamaan, koska niitä ei ole. Jos olisi, eiköhän Rydman olisi siinä tapauksessa jo kyennyt antamaan edes yhden konkreettisen esimerkin.

Ministeri ei voi maalittaa yhtä järjestöä.

Tekosyy. Miksei voisi? Eikö se olisi nimenomaan velvollisuus antaa konkretiaa, kun heittää näinkin kovia syytöksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja yrittää näemmä leikkiä erityisen tyhmää omista mystisistä syistään ja luulee että mittari pyörähtää lopulta ympäri ja kaikki pitää aloittajaa erityisen älykkäänä jos onnistuu olemaan riittävän tyhmä?

Mikset sinä pystynyt antamaan esimerkkiä poliittisesta suojatyöpaikasta?

Ylen toimitus ja hesarin toimitus näyttää olevan täynnä suojatöissään olevia puolueaktiiveja. Niitä samoja jotka tällaisia ketjuja avaa palstalle joka ainoa päivä näihin samoihin aikoihin, ja viesti tuppaa olemaan kuten tässäkin ketjussa täysin aivotonta hokemista. 

Vierailija
164/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tarvitsee esittää näyttöjä, ihan vilkaisemalla johtaja porrasta huomaa että entisiä politikkoja siellä "työskentelee" ja tietenkin käsittämättömällä korvauksella.

Vierailija
165/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.suomenuutiset.fi/ministeri-wille-rydman-jarjestoavustuksist…

Suomen uutiset = perussuomalaisten pravda. Sinuna olisin erittäin varovainen omaksumaan minkäälaista tietoa kyseisestä puoluetoimistosta.

Vierailija
166/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää jankuttaja on yhtä hädissään kuin Petteri...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
167/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
168/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen todisteet: Copy/pastettu mutu, jota röllit levittää somessa.

Järjestötyöntekijöiden liitosta voisitte selvittää, että järjestöissä tehdään töitä todella pienellä palkalla ja osittain ilmaiseksi.

Mutta persuilla varmaan on huippuliksat Työmiehelle ja muille toimistotrolleille. Venäjältä virtaa lahjuspennosia Putinisteille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
169/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin tarvitsee esittää näyttöjä, ihan vilkaisemalla johtaja porrasta huomaa että entisiä politikkoja siellä "työskentelee" ja tietenkin käsittämättömällä korvauksella.

"Tuskin tarvitsee esittää näyttöjä"?

Miksei tarvitsisi? Jos nämä kerran ovat satavarmaa tietoa, ei kai esimerkkien antamisen pitäisi voida olla näin vaikeaa ja tuskallista.

Toinen vaihtoehto lienee, että tieto ei sitten olekaan niin varmaa...

Vierailija
170/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät nuo ole mitään "suojatyöpaikkoja" tai "järjestörälssiä". Vigelius itsekin myöntää videossa, että nämä järjestöt tekevät rahaa säästävää ennaltaehkäisyä, jotta ihmisten ongelmat eivät pahentuisi, kasautuisi ja tulisi lopulta maksuun paljon kalliimpana meille veronmaksajille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
171/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin tarvitsee esittää näyttöjä, ihan vilkaisemalla johtaja porrasta huomaa että entisiä politikkoja siellä "työskentelee" ja tietenkin käsittämättömällä korvauksella.

Niin. Ketkä ja mistä on aina valittu esim. Maakuntajohtaja?  Joskus tutkittukin eikä varmasti ole miksikään muuttunut.

 

https://yle.fi

Puolueet vielä vaitonaisia suosikeistaan maakuntajohtajaksi

22.9.2016 — Nykyinen maakuntajohtaja Pertti Rajala (sd.) jää pois töistä helmikuun alussa. Maakuntajohtajaksi on hakenut 16 ihmistä. Puoluepiirien johtajat ...

Vierailija
172/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosten hallituksen pj on Kokoomuksesta (ex-kansanedustaja), viisi hallituksen jäsentä demareista, kaksi rkp:sta, yksi kepusta ja kolmella ei ole puoluekantaa.

Henkilökunnassa 2xkok, 4xsdp, 4xkepu, 1xvas ja 1 ilman puoluekantaa.

https://x.com/i/status/2069102127792681114

 

Siinä on Anu tehnyt hyvää duunia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
173/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosten hallituksen pj on Kokoomuksesta (ex-kansanedustaja), viisi hallituksen jäsentä demareista, kaksi rkp:sta, yksi kepusta ja kolmella ei ole puoluekantaa.

Henkilökunnassa 2xkok, 4xsdp, 4xkepu, 1xvas ja 1 ilman puoluekantaa.

https://x.com/i/status/2069102127792681114

 

Siinä on Anu tehnyt hyvää duunia.

Eivät nuo ole mitään suojatyöpaikkoja. Tiedät itsekin, ettei jokainen julkiseen hakuun laitettu virka ole mikään "puolueen suojatyöpaikka".

Vierailija
174/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosten hallituksen pj on Kokoomuksesta (ex-kansanedustaja), viisi hallituksen jäsentä demareista, kaksi rkp:sta, yksi kepusta ja kolmella ei ole puoluekantaa.

Henkilökunnassa 2xkok, 4xsdp, 4xkepu, 1xvas ja 1 ilman puoluekantaa.

https://x.com/i/status/2069102127792681114

 

Siinä on Anu tehnyt hyvää duunia.

Eivät nuo ole mitään suojatyöpaikkoja. Tiedät itsekin, ettei jokainen julkiseen hakuun laitettu virka ole mikään "puolueen suojatyöpaikka".

Voi sua sinisilmäistä reppanaa. Tsemppiä aikuistumiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
175/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylen aamussa olivat kuluneella viikolla yhteishaastattelussa Krista Kiuru, Joakim Wigelius ja Päivi Räsänen. Myös Räsänen kommentoi näitä poliittisia suojatyöpaikkoja ja tietää toki mistä puhuu, onhan hän ollut politiikassa kauemmin kuin suurimmalla osalla tämän ketjun kirjoittajista on ikävuosia.

Niin - Päivihän on hallituksessa ollut jakamassa "joululahjarahoja" aviomiehensä yhdistyksille - vastoin virkamiesten esityksiä, kuten Poutalakin. Räsäskä tietää siis paljonkin järjestöjen suhmuroinnista veronmaksajien rahoilla.

Persussuomalaiset haluaa lopettaa eduskunnan joululahjarahat https://yle.fi/a/74-20176368
Et varmaankaan vastusta?

Persut  on hallituksessa eivätkä  ole lopettaneet  joululahjarahoja   vaan jakaneet rahoja  sukulaisilleen  ja tuttavilleen.

Miten vaikeaa on ymmärtää, että mikään puolue ei voi yksin päättää? Oletko yhtään seurannut mikä itku tänään on meneillään jo sovitus säästösumman kohdentamisesta? Kuvitteletko, että yksi puolue tai yksi Riikka pystyy napsaisemaan joululahjarajat poikki ilman, että Petteri ja Anders tulevat itkuntuhruisin silmiin väliin?

:DD

Nyt oli itkuntuhruiset silmät oikeassa kohdassa.

Vierailija
176/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänhän nämä vaikuttavat tällaiselta yleiseltä salaliittopuheilta, joilla saadaan taas tavan kansan huomio mm vammaislain heikennyksistä ja vanhushoivan mitoitusalennuksista. Vastuutonta rahanheittelyä sen sijaan voidaan jatkaa yritystukiin ja hyväosaisten veroalenteluihin.

Vierailija
177/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persujen todisteet: Copy/pastettu mutu, jota röllit levittää somessa.

Järjestötyöntekijöiden liitosta voisitte selvittää, että järjestöissä tehdään töitä todella pienellä palkalla ja osittain ilmaiseksi.

Mutta persuilla varmaan on huippuliksat Työmiehelle ja muille toimistotrolleille. Venäjältä virtaa lahjuspennosia Putinisteille.

Tai googlella käännetty maga-mölinä. Siksi niitä konkreettisia esimerkkejä ei löydy, niitä on ainoastaan alkuperämaassa.

Vierailija
178/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosten hallituksen pj on Kokoomuksesta (ex-kansanedustaja), viisi hallituksen jäsentä demareista, kaksi rkp:sta, yksi kepusta ja kolmella ei ole puoluekantaa.

Henkilökunnassa 2xkok, 4xsdp, 4xkepu, 1xvas ja 1 ilman puoluekantaa.

https://x.com/i/status/2069102127792681114

 

Siinä on Anu tehnyt hyvää duunia.

Eivät nuo ole mitään suojatyöpaikkoja. Tiedät itsekin, ettei jokainen julkiseen hakuun laitettu virka ole mikään "puolueen suojatyöpaikka".

Voi sua sinisilmäistä reppanaa. Tsemppiä aikuistumiseen.

Taidat elää pimeässä kellarissa, valtion yhdistysten johtaja paikat on suojattu politikoille vaikka näennäisesti ne on julkisessa haussa.

Vierailija
179/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ilmeisesti huomannut kuinka omassa työpaikassaan on paljon suojatyöläisiä.Hallituksestakin puolet pois kun mistään asiasta ei voida päättää tappelematta ja irvistelemättä.Suuret palkat ja huonot päätökset.

Vierailija
180/218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään taas nähtiin. Suomessa on ainoastaan yksi puolue joka aidosti yrittää ajaa kansalaisten etua ja leikata pöhöttynyttä hallintoa. Kaikki muut haluavat suojella hallintoa ja leikata mielummin palveluista.

 

Välittävä suomi.

Perussuomalaisethan haluaa leikata nimenomaan niistä palveluista, eivät hallinnosta. Johan sen on todistanut tämä hallituskausi. Mieluummin ilmoitetaan julmasti, että jokainen tukieuro näiltä vammautuneita auttavilta, itsemurhaa yrittäneitä tukevilta ja syöpäpotilaaksi joutuneiden pienten lasten tukityötä tekeviltä lähtee käytännössä ministerien oman verotuksen keventämiseen. Voiko hävyttömämpää puoluetta enää olla??

Näin nimenomaan asia ei ole paitsi punaisen puoluekirjan värittyneen puolustajan mielestä.  Tarkoitus on nimenomaan leikata se ylimääräinen johtoryhmä pois ja panostaa siihen varsinaiseen auttavaan työhön. 

En ymmärrä miksi kukaan haluaisi puolustaa väkisin jonkun ökypalkkaisen järjestöjohtajan pallia vapaaehtoisesti 

Eikös tämä hallitus nimenomaan jakanut tällaisille ökyjohtajille miljoonien arvoisia veroalennuksia velaksi? Nytkö ne sitten ovatkin huono juttu?? Miksi muuten Rydman ei ole puhua pukahtanutkaan mistää johtajien palkoista, vaan on iskenyt leikkurin sinne kaikista tärkeimpään ja konkreettisimpaan ruohonjuuritason työhön?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan