Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Wille Rydmanilla esittää minkäänlaisia todisteita "poliittisten suojatyöpaikkojen" olemassaolosta?

Vierailija
20.06.2026 |

Kummasti näitä väitteitä aina heitellään, mutta minkäänlaista konkreettista katetta niille ei koskaan anneta.

"Musta nyt vaan tuntuu tältä" ei taida ihan riittää todisteeksi.

Kommentit (114)

Vierailija
101/114 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taannoisessa a-studiossa toimittaja ja Sofia Virta yrittivät kymmeneen kertaan tivata Rydmanilta konkreettista esimerkkiä tällaisille väitteilleen. Ei tullut yhden ainoaa.

"Toimittaja voi itse etsiä esimerkit" taisi Wille vielä perään heittää...

Ja tällainen uppoaa Rydmania äänestäviin persuidiootteihin, joille tärkeintä ei ole oman elämän laatu, planeetan hyvinvointi tai yhteiskunnan turvallisuus vaan se, että voi vot tuilla toisille.

Nimenomaan persujen OMA hyvinvointi kohenee kun saa vt tuilla toisille.

Vierailija
102/114 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylen aamussa olivat kuluneella viikolla yhteishaastattelussa Krista Kiuru, Joakim Wigelius ja Päivi Räsänen. Myös Räsänen kommentoi näitä poliittisia suojatyöpaikkoja ja tietää toki mistä puhuu, onhan hän ollut politiikassa kauemmin kuin suurimmalla osalla tämän ketjun kirjoittajista on ikävuosia.

Niin - Päivihän on hallituksessa ollut jakamassa "joululahjarahoja" aviomiehensä yhdistyksille - vastoin virkamiesten esityksiä, kuten Poutalakin. Räsäskä tietää siis paljonkin järjestöjen suhmuroinnista veronmaksajien rahoilla.

Persussuomalaiset haluaa lopettaa eduskunnan joululahjarahat https://yle.fi/a/74-20176368
Et varmaankaan vastusta?

PS:hä nimenomaan vastustaa joululahjarahoista luopumista. Kaikki edut kyllä kahmitaan itselle, mutta siltä jolla on jo valmiiksi kaikkein vähiten onkin yhtäkkiä vain "pakko" leikata lisää... eivät raukat ymmärrä mihin tällainen typeryys vielä johtaa...

Riikka Purrahan on ehdotellut koko eduskunnan joululahjarahaston lopettamista yhtenä valtiontalouden sopeuttamiskeinona.

Voihan sitä populisti  ehdotella,  mutta poistettu  niitä ei  ole!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/114 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä esimerkki. 17 ihmisen työllistämiseksi luotiin kallis koneisto suojatyöpaikkoineen.

https://www.iltalehti.fi/talous/a/98e03d3b-f47a-43f5-822b-80d5f7b4800b

Vierailija
104/114 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taannoisessa a-studiossa toimittaja ja Sofia Virta yrittivät kymmeneen kertaan tivata Rydmanilta konkreettista esimerkkiä tällaisille väitteilleen. Ei tullut yhden ainoaa.

"Toimittaja voi itse etsiä esimerkit" taisi Wille vielä perään heittää...

Ja tällainen uppoaa Rydmania äänestäviin persuidiootteihin, joille tärkeintä ei ole oman elämän laatu, planeetan hyvinvointi tai yhteiskunnan turvallisuus vaan se, että voi vot tuilla toisille.

Nimenomaan persujen OMA hyvinvointi kohenee kun saa vt tuilla toisille.

Niin joo, surkimuksilla se on noin. Unohdin.

Vierailija
105/114 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylen aamussa olivat kuluneella viikolla yhteishaastattelussa Krista Kiuru, Joakim Wigelius ja Päivi Räsänen. Myös Räsänen kommentoi näitä poliittisia suojatyöpaikkoja ja tietää toki mistä puhuu, onhan hän ollut politiikassa kauemmin kuin suurimmalla osalla tämän ketjun kirjoittajista on ikävuosia.

Niin - Päivihän on hallituksessa ollut jakamassa "joululahjarahoja" aviomiehensä yhdistyksille - vastoin virkamiesten esityksiä, kuten Poutalakin. Räsäskä tietää siis paljonkin järjestöjen suhmuroinnista veronmaksajien rahoilla.

Persussuomalaiset haluaa lopettaa eduskunnan joululahjarahat https://yle.fi/a/74-20176368
Et varmaankaan vastusta?

Persut  on hallituksessa eivätkä  ole lopettaneet  joululahjarahoja   vaan jakaneet rahoja  sukulaisilleen  ja tuttavilleen.

Vierailija
106/114 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylen aamussa olivat kuluneella viikolla yhteishaastattelussa Krista Kiuru, Joakim Wigelius ja Päivi Räsänen. Myös Räsänen kommentoi näitä poliittisia suojatyöpaikkoja ja tietää toki mistä puhuu, onhan hän ollut politiikassa kauemmin kuin suurimmalla osalla tämän ketjun kirjoittajista on ikävuosia.

Niin - Päivihän on hallituksessa ollut jakamassa "joululahjarahoja" aviomiehensä yhdistyksille - vastoin virkamiesten esityksiä, kuten Poutalakin. Räsäskä tietää siis paljonkin järjestöjen suhmuroinnista veronmaksajien rahoilla.

Persussuomalaiset haluaa lopettaa eduskunnan joululahjarahat https://yle.fi/a/74-20176368
Et varmaankaan vastusta?

PS:hä nimenomaan vastustaa joululahjarahoista luopumista. Kaikki edut kyllä kahmitaan itselle, mutta siltä jolla on jo valmiiksi kaikkein vähiten onkin yhtäkkiä vain "pakko" leikata lisää... eivät raukat ymmärrä mihin tällainen typeryys vielä johtaa...

Mikä halvatun tollo sinäkin olet? Ps on ainoa, joka on valmis näistä rahoista luopumaan. Muut vastustavat verissä päin. Etkö osaa lukea, vai etkö vain ymmärrä lukemaasi? eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107/114 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut  on  jakaneet  yhdessä  muiden  hallituspuolueiden aikana  150  miljoonaa euroa  joululahjarahoja  omiin harrastuksiin,  sukulaisille  ja tuttaville.

Vierailija
108/114 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylen aamussa olivat kuluneella viikolla yhteishaastattelussa Krista Kiuru, Joakim Wigelius ja Päivi Räsänen. Myös Räsänen kommentoi näitä poliittisia suojatyöpaikkoja ja tietää toki mistä puhuu, onhan hän ollut politiikassa kauemmin kuin suurimmalla osalla tämän ketjun kirjoittajista on ikävuosia.

Niin - Päivihän on hallituksessa ollut jakamassa "joululahjarahoja" aviomiehensä yhdistyksille - vastoin virkamiesten esityksiä, kuten Poutalakin. Räsäskä tietää siis paljonkin järjestöjen suhmuroinnista veronmaksajien rahoilla.

Persussuomalaiset haluaa lopettaa eduskunnan joululahjarahat https://yle.fi/a/74-20176368
Et varmaankaan vastusta?

PS:hä nimenomaan vastustaa joululahjarahoista luopumista. Kaikki edut kyllä kahmitaan itselle, mutta siltä jolla on jo valmiiksi kaikkein vähiten onkin yhtäkkiä vain "pakko" leikata lisää... eivät raukat ymmärrä mihin tällainen typeryys vielä johtaa...

Mikä halvatun tollo sinäkin olet? Ps on ainoa, joka on valmis näistä rahoista luopumaan. Muut vastustavat verissä päin. Etkö osaa lukea, vai etkö vain ymmärrä lukemaasi? eri

Mutta niin vain se raha kelpasi ministerin mökkitiehen ja kaverin ampumarataa. Ainoa tollo olet sinä, johon persujen valheet vielä uppoaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109/114 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut  on  jakaneet  yhdessä  muiden  hallituspuolueiden aikana  150  miljoonaa euroa  joululahjarahoja  omiin harrastuksiin,  sukulaisille  ja tuttaville.

Entä mihin muut puolueet ne ovat jakaneet? Onko heidän kohteensa moraalisesti oikeampia? Persujen rahaa meni mm. Suomalaisuuden liitolle, jonka valtionavustukset lopetettiin RKP:n vaatimuksesta. 

Vierailija
110/114 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut  on  jakaneet  yhdessä  muiden  hallituspuolueiden aikana  150  miljoonaa euroa  joululahjarahoja  omiin harrastuksiin,  sukulaisille  ja tuttaville.

Entä mihin muut puolueet ne ovat jakaneet? Onko heidän kohteensa moraalisesti oikeampia? Persujen rahaa meni mm. Suomalaisuuden liitolle, jonka valtionavustukset lopetettiin RKP:n vaatimuksesta. 

eikö persut ajaneet sen ensitöikseen alas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
111/114 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sveitsi reilu 9 miljoonaa ihmistä ja 65000 veroista palkan nostavia 

Suomi reilu 5,5 ihmistä ja 665000 veroista palkan nostavia

Näin! Ja kun vaan tajuaisivat siirtyä yksityispuolelle heidänkin palkat nousisivat. 

Vierailija
112/114 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut  on  jakaneet  yhdessä  muiden  hallituspuolueiden aikana  150  miljoonaa euroa  joululahjarahoja  omiin harrastuksiin,  sukulaisille  ja tuttaville.

Entä mihin muut puolueet ne ovat jakaneet? Onko heidän kohteensa moraalisesti oikeampia? Persujen rahaa meni mm. Suomalaisuuden liitolle, jonka valtionavustukset lopetettiin RKP:n vaatimuksesta. 

Suomalaisuuden liitto on täynnä toistensa selkiä peseviä turhakkeita, jotka voivat hyvin kokoustaa ilman julkista rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
113/114 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä Iltalehden artikkelin perusteella Virrallekin selviää nyt yksi järjestöjen järjestö, vaikka hän ei Stean virallisia sivuja osannutkaan lukea.. Järjestöjen järjestö Soste nimittäin aloittaa muutosneuvottelut, joissa voidaan irtisanoa 29 työntekijää.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/68928d2d-50a9-44ca-af20-10527b04c…

Tosin tehdäänhän järjestöjen järjestöissä tavallaan kohtaavaa työtä, kun Sosten työntekijät istuvat kahvilla ja konjakilla tai päivällisellä poliitikkojen kanssa.

Vierailija
114/114 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden olemassaolo itsessään on todiste. Tuskin missään muualla maailmassa järjestöt saavat mellastaa niin vapaasti lakien ulottumattomissa kuin Suomessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän