Onko Wille Rydmanilla esittää minkäänlaisia todisteita "poliittisten suojatyöpaikkojen" olemassaolosta?
Kummasti näitä väitteitä aina heitellään, mutta minkäänlaista konkreettista katetta niille ei koskaan anneta.
"Musta nyt vaan tuntuu tältä" ei taida ihan riittää todisteeksi.
Kommentit (114)
Rydman on itse poliittisena broilerina suojatyöpaikassa. Pieni, pieni mies, jolla napoleon-kompleksi, ja virtsa mennyt päähän vallantunteen kylkiäisenä.
Romahdus tulee olemaan kova, kun äänestäjien iljetys paljastuu seuraavissa vaaleissa. Voi mennä paistamaan makkaraa Susanna Kosken kanssa, koska kukaan ei tuota ällytystä palkkaa noihin hänen kadehtimiinsa suojatyöpaikkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyykö ap tätä tosissaan? Aika pihalla on politiikasta jos tätä epäilee.
Ironisesti sinäkään et vastaa ap:n kysymykseen. Missä näitä mystisiä "suojatyöpaikkoja" oikein on??
Ei siinä ole mtään ironiaa. Poliitikot ovat aina menneet suojatyöpaikkoihin poliittisen uran jälkeen. Rydman itsekin sellaisen lopulta saa vaikka nyt kerääkin irtopisteitä puheillaan. Pääministerit saavat yleensä palkintovirkansa Brysselin kautta, kun laittavat EU:n edun oman maan edelle.
Ylioppilas Katainen (jaetulla kakkossijalla Suomen huonoin pääministeri tittelille) on tuosta elävä esimerkki.
Katainen siirtyi kaikkien suojatyöpaikkojen jälkeen Nordean yhteiskuntasuhdejohtajaksi. Nyt se vähän Nordean asiakkaana pelottaa.
Tosin Kataisella on myös poliittisena virkanimityksenä kuuden kuukauden pesti EU:n ja arktisen alueen suhteiden erityisneuvonantajana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko tosissasi ?
"Julkinen sektori ja kunnat: Nimitykset koskevat tyypillisesti ylimpiä johtotehtäviä, kuten kansliapäälliköitä, mutta nimityksiä tapahtuu myös esimerkiksi lautakunnissa ja säätiöissä. Hyvinvointialueiden perustamisen yhteydessä on kannettu huolta aluehallinnon poliittisesta ohjauksesta"
"Korruptioepäilyt: Poliittisia virkanimityksiä pidetään laajalti korruption muotona silloin, kun kokeneemmat ja pätevämmät hakijat syrjäytetään poliittisten suhteiden vuoksi. Esimerkiksi oikeuskansleri on puuttunut ministeriöiden virantäyttöihin"
Näin siis Suomessa.
Miten nuo liittyy kolmannen sektorin, eli yhdistysten toiminnanjohtajiin tai muihin vetäjiin? Minä olen työttömien yhdistyksen toiminnanjohtaja ja mun palkka on 2800€/kk ja yhdistyksellä ei ole varaa yhtään isompaa palkkaa maksaa, ja minä teen kyllä töitäkin sen edestä. Suurimmalla osalla yhdistyksiä ei ole yhtään palkkatyöläistä ylipäätään ja jos on, niin joku pitkäaikaistyötön palkkatuella sen 10kk.
Minä minä tunnen yhdistyksiä ja järjestöjä, missään muualla kuin SPR:llä ole isopalkkaista pomoa. (olen siis ollut SPR:llä töissä palkkatuella joskus)
SPR:n pääsihteerinä onkin Eero Rämö, Sanna Marinin kaveri ja valtiojohdon kriisiviestintää hoitavan viestintätoimisto Tekirin entinen toimitusjohtaja.
Vierailija kirjoitti:
Willehän on poliittisessa suojatyöpaikassa...
Ville Rydman ei ole suojatyöpaikassa. Hän on saanut mandaattinsa Suomen kansalta. Mikäli kansa ei äänestä häntä enää seuraavissa eduskuntavaaleissa, niin työpaikka lähtee alta.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012090797.html
Golffareille 600000 € mutta vammaisilta lapsilta vietiin kesälomat? Vahva ja välittävä Suomi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylen aamussa olivat kuluneella viikolla yhteishaastattelussa Krista Kiuru, Joakim Wigelius ja Päivi Räsänen. Myös Räsänen kommentoi näitä poliittisia suojatyöpaikkoja ja tietää toki mistä puhuu, onhan hän ollut politiikassa kauemmin kuin suurimmalla osalla tämän ketjun kirjoittajista on ikävuosia.
Niin - Päivihän on hallituksessa ollut jakamassa "joululahjarahoja" aviomiehensä yhdistyksille - vastoin virkamiesten esityksiä, kuten Poutalakin. Räsäskä tietää siis paljonkin järjestöjen suhmuroinnista veronmaksajien rahoilla.
Persussuomalaiset haluaa lopettaa eduskunnan joululahjarahat https://yle.fi/a/74-20176368
Et varmaankaan vastusta?PS:hä nimenomaan vastustaa joululahjarahoista luopumista. Kaikki edut kyllä kahmitaan itselle, mutta siltä jolla on jo valmiiksi kaikkein vähiten onkin yhtäkkiä vain "pakko" leikata lisää... eivät raukat ymmärrä mihin tällainen typeryys vielä johtaa...
Riikka Purrahan on ehdotellut koko eduskunnan joululahjarahaston lopettamista yhtenä valtiontalouden sopeuttamiskeinona.
On ehdottanut myös EU-eroa ja markkaa takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Rydman on itse poliittisena broilerina suojatyöpaikassa. Pieni, pieni mies, jolla napoleon-kompleksi, ja virtsa mennyt päähän vallantunteen kylkiäisenä.
Romahdus tulee olemaan kova, kun äänestäjien iljetys paljastuu seuraavissa vaaleissa. Voi mennä paistamaan makkaraa Susanna Kosken kanssa, koska kukaan ei tuota ällytystä palkkaa noihin hänen kadehtimiinsa suojatyöpaikkoihin.
Tuotat ristiriitaista tietoa. Ensin sanot, että Rydman on suojatyöpaikassa, ja seuraavassa kappaleessa kumoat oman argumenttisi sanomalla, että Rydman on saanut työpaikkansa äänestäjien ansiosta.
No olepa hyvä, Lue ja yritä ymmärtää lukemasi.
https://www.mikamerano.fi/p/poliittisten-virkanimitysten-anatomia
Kärsiikö Wille Rydman peräsuolen laskeumasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylen aamussa olivat kuluneella viikolla yhteishaastattelussa Krista Kiuru, Joakim Wigelius ja Päivi Räsänen. Myös Räsänen kommentoi näitä poliittisia suojatyöpaikkoja ja tietää toki mistä puhuu, onhan hän ollut politiikassa kauemmin kuin suurimmalla osalla tämän ketjun kirjoittajista on ikävuosia.
Niin - Päivihän on hallituksessa ollut jakamassa "joululahjarahoja" aviomiehensä yhdistyksille - vastoin virkamiesten esityksiä, kuten Poutalakin. Räsäskä tietää siis paljonkin järjestöjen suhmuroinnista veronmaksajien rahoilla.
Persussuomalaiset haluaa lopettaa eduskunnan joululahjarahat https://yle.fi/a/74-20176368
Et varmaankaan vastusta?PS:hä nimenomaan vastustaa joululahjarahoista luopumista. Kaikki edut kyllä kahmitaan itselle, mutta siltä jolla on jo valmiiksi kaikkein vähiten onkin yhtäkkiä vain "pakko" leikata lisää... eivät raukat ymmärrä mihin tällainen typeryys vielä johtaa...
Riikka Purrahan on ehdotellut koko eduskunnan joululahjarahaston lopettamista yhtenä valtiontalouden sopeuttamiskeinona.
On ehdottanut myös EU-eroa ja markkaa takaisin.
Tuo olisi Suomen talouden kannalta oikein hyvä ehdotus. Markan devalvaation avulla saataisiin Suomen talous ja vienti kuntoon, ja EU-erolla voitaisiin välttää järjettömät kustannukset, joita EU-lainsäädäntö Suomelle aiheuttaa.
Tällaisen ehdotuksen vuoksi äänestäisin Rydmania, jos han olisi oman äänestysalueeni poliitikko.
Vierailija kirjoitti:
No olepa hyvä, Lue ja yritä ymmärtää lukemasi.
https://www.mikamerano.fi/p/poliittisten-virkanimitysten-anatomia
Hyvä kirjoitus jonka näppäili diplomi-insinööri!
kohta olisi Räsäselläkin taas uudet käräjät jos alkaisi nimeltä mainitsemaan henkilöitä joita ovat olleet joskus Eduskunnassa ja nyt jossain järjestössä, tulikohan hänelle mieleen esimerkiksi erään kansanedustajan siirtyminen lähes suoraan kansanedustajasta Pelastakaa lapset ry:n johtajaksi?
Poliittisesta suojatyöpaikasta esimerkin esitti Otto Meri koskien Antti Rinteelle sorvattua 8000 eur/kk työtä pääsihteerinä liittyen saamelaisten totuuskomissioon. Mitähän erityisosaamista juuri Rinteellä on saamelaisia koskevissa kysymyksissä, mies on muistaakseni oikeudessakin tuomittu rikollinen.
Vierailija kirjoitti:
No olepa hyvä, Lue ja yritä ymmärtää lukemasi.
https://www.mikamerano.fi/p/poliittisten-virkanimitysten-anatomia
Kiitos!
Sveitsi reilu 9 miljoonaa ihmistä ja 65000 veroista palkan nostavia
Suomi reilu 5,5 ihmistä ja 665000 veroista palkan nostavia
Vierailija kirjoitti:
ja ole hyvä:
ja kiitos tästäkin, hyvä juttu. Niille, joilla on evästeet kielletty, voi mennä:
Kuuntelija podcast Youtube Näin kansalaisjärjestöt vedättävät veronmaksajaa
Vierailija kirjoitti:
Taannoisessa a-studiossa toimittaja ja Sofia Virta yrittivät kymmeneen kertaan tivata Rydmanilta konkreettista esimerkkiä tällaisille väitteilleen. Ei tullut yhden ainoaa.
"Toimittaja voi itse etsiä esimerkit" taisi Wille vielä perään heittää...
Ja tällainen uppoaa Rydmania äänestäviin persuidiootteihin, joille tärkeintä ei ole oman elämän laatu, planeetan hyvinvointi tai yhteiskunnan turvallisuus vaan se, että voi vot tuilla toisille.
Rydman on itse elävä esimerkki poliittisesta suojatyöpaikasta.
Riikka Purrahan on ehdotellut koko eduskunnan joululahjarahaston lopettamista yhtenä valtiontalouden sopeuttamiskeinona.