Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TOP CHEF 2012 -ketju

Vierailija
19.01.2012 |

Tänne kaikki Top Chef jutut. Mitäs mieltä olette uudesta kaudesta, kuka on suosikkinne, kuka inhokkinne?

Mua nyppii vieläkin Hans Välimäen skitsoilu niistä Eeron aurinkolaseista. Siis mitä hemmetin väliä sillä on oliko sillä päässä lasit, vai oisko ollut vaikka hiuspanta. Ei se siihen ruokaan vaikuta, ja pitkätukkaisella saattaa auttaa pitämään ne hiukset jopa paremmin takana. Ärh.

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääse, että se on hemmetin pätevä. Loihtii gourmetia mistä aineksesta tahansa. Oikeasti se on selvästi pätevin siitä sakista, mutta eivät vaan kehtaa sitä nostaa sieltä vielä alussa.

Jose on mun suosikkini.

Sitä yhtä Sir Einon nuorta naiskokkia mä vähän ihmettelen, tekee semmoista kotiruokaa/pubilounaita koko ajan. Ihme, ettei sitä ole sieltä heivattu jo aikaa sitten!

Vierailija
22/90 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteew mainiosti suomalaisen ruokakulttuurin. Siinä on hyvin kotoutunut miellyttävä mamu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteew mainiosti suomalaisen ruokakulttuurin. Siinä on hyvin kotoutunut miellyttävä mamu.

Vierailija
24/90 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Pipsa voisi pestä hiukset ja kampauttaa sen ohuen tukkansa jollain ammattilaisella ennen kun tulee telkkarin välityksellä ihmisten koteihin.

Vierailija
25/90 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Royal Ravintolat sponssannee ohjelmaa (kummallakin kaudella kilpailijat asuneet ketjun hotelleissa), joten kyseinen daami on mukana vähän niin kuin pakkosyöttönä.

Vierailija
26/90 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Eero pois kisasta.

Vierailija
27/90 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi taitava. Jouni tai Christian varmaan voittaa. Mua ei haittaa jos kilpailijat ovat ylimielisiä ja siihen formaattiin vähän kuuluu että siellä on ainakin yksi sellainen "olen ylitse muiden" -tyyppi ja sitten leikkaavat ohjelman tukemaan tätä kuvaa.

Mua huvittaa se Kämppi, kun se on jotenkin hermostunut kameran edessä samalla tavalla kuin se toinen naistuomari jenkkiversiossa (ei se malli vaan se toinen).

Välimäki oli kyllä eilisessä jaksossa ihan hirveän ilkeä sille Teemulle. En tiedä oliko käsikirjoitettua vai omaa juttuaan, mutta tosi törkeää kiusata toista kameran edessä tuolla lailla kun se Teemu oli muutenkin jo onneton ja hermostunut. Ruokien kritiikki ok mutta toi "oletko masentunut? Voisit vähän reipastua" oli epäreilua.

pääse, että se on hemmetin pätevä. Loihtii gourmetia mistä aineksesta tahansa. Oikeasti se on selvästi pätevin siitä sakista, mutta eivät vaan kehtaa sitä nostaa sieltä vielä alussa.

Jose on mun suosikkini.

Sitä yhtä Sir Einon nuorta naiskokkia mä vähän ihmettelen, tekee semmoista kotiruokaa/pubilounaita koko ajan. Ihme, ettei sitä ole sieltä heivattu jo aikaa sitten!

Vierailija
28/90 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hans rupes todenteolla ärsyttämään ton aurinkolasijutun takia ja Pipsa.. Eli helve... Se akka on ihan kamala!

Ja kisaajista Jouni on inhokki, olkoon vaikka sadan tähden ravintolan omistaja, muttei kukaan voi olla noin täys itteään!

Jose on suosikki! Ehdottomasti!! :)

Vierailija
29/90 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasin, että Josella on risti kaulassa, niin pidin hänestä entistä enemmän...

Ei minulla kyllä mitään häntä vastaan muutenkaan ollut.

Vierailija
30/90 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jose, Lasse, Sami.

Inhokkeja Jouni, Kristian (veriepisodin takia) ja Eero. Anja putoaa varmaan seuraavaksi, joten ei tarvitse häntä miettiä.

Tuomariston naiset ovat kyllä todella ärsyttäviä molemmat!

Vierailija
31/90 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin haistaisi jatkuvasti jotain pahaa ja puhuu leguumeista, vaikka suomenkin puhuminen on ihan sallittua...

Vierailija
32/90 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa tavannut Jounin livenä, eikä ollut ollenkaan niin kusipään oloinen. En väitä ko herraa tuntevani, mutta eiköhän tossakin ohjelmassa ole leikattu kohtia niin että saadaan jostain tehtyä se "bad guy".

Vierailija
33/90 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen sijaan tuomari Markus Aremo vakuutti positiivisella asenteellaan. Siinä, missä Hans dissaa kaikkea ja kaikki, Aremo arvioi jotenkin kivaan sävyyn.

Vierailija
34/90 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne kaikki Top Chef jutut. Mitäs mieltä olette uudesta kaudesta, kuka on suosikkinne, kuka inhokkinne?

Mua nyppii vieläkin Hans Välimäen skitsoilu niistä Eeron aurinkolaseista. Siis mitä hemmetin väliä sillä on oliko sillä päässä lasit, vai oisko ollut vaikka hiuspanta. Ei se siihen ruokaan vaikuta, ja pitkätukkaisella saattaa auttaa pitämään ne hiukset jopa paremmin takana. Ärh.

hiusverkko, kokinhattu tai joku muu kunnon suoja eikä mitkään epähygieniset rasvaiset aurinkolasit.

Ihan oikein Hans, mutta kaikille hatut päähän silloin kun tekevät ruokaa esim. yleisötilaisuuksiin.

Kokki tai keittäjä ei saisi muutenkaan pitää korviksia, sormuksia tai kynsilakkaa.

Vierailija
35/90 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ohjelmaan on pakko saada draamaa.

En usko, että oikeasti on niin ärsyttävä.

Vierailija
36/90 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen sijaan tuomari Markus Aremo vakuutti positiivisella asenteellaan. Siinä, missä Hans dissaa kaikkea ja kaikki, Aremo arvioi jotenkin kivaan sävyyn.

Hans tuntui välillä suorastaan pettyneeltä, kun Aremo ei lähtenytkään haukkumislinjalle, vaan löysi kaikista positiivista sanottavaa.

Vierailija
37/90 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jose ja Lasse ovat mukavan oloisia ja toivon voittoa jommalle kummalle, vaikka tod.näk. Jouni tai Kristian voittaa. He pitävät hermonsa paremmin kurissa kuin muut.

Harmi, ettei tänäkään vuonna ole varteenotettavaa naiskilpailijaa. Naiskilpailijat ovat joko nuoria ja kokemattomia niin kuin Emmi nyt ja se viime vuoden Bianca tai sitten sellaisia seisovaan pöytään kokkaavia pitopalveluihmisiä kuten Arja tai viime vuonna Ulla.

Vierailija
38/90 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ärsyti ne aurinkolasit, en tiedä miksi. En tykkää tyypistä muutenkaan. Ylivoimainen inhokki on kuitenkin Jouni ja vahvana kakkosena tulee se vanhempi naistuomari.

Suosikki on toistaiseksi ollut Jose. Sille nuorelle tytölle olisin toivonut menestystä, mutta ei oikeen irtoavan. Ehkä kokemus ei vielä riitä gourmeeruokiin.

Vierailija
39/90 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eiks suomesta oikeasti löydy yhtään pätevää naiskokkia?

Mun suosikki on Jose. Ja Eero saa mun sympatiat, sekä Teemu. En ymmärrä miks täällä moni ja Välimäki jaksaa kitistä jostain aurinkolaseista. Se on ihan älytöntä.

Inhokki on se Jouni, enkä mä pidä sitä edes mitenkään erityisen loistavana kokkina esille pantujen safkojen perusteella. Kaiken huippu oli se sen ketkuilu työnjohtajana edellisessä tehtävässä.

Vierailija
40/90 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä, että miten se onnistuu kuulostamaan tylyltä ja alentuvalta silloinkin kun sanomisen sisältö on jotakuinkin positiivista. Itsekin lempikohtiani ovat, kun Välimäki tai joku muu tyynesti lyttää hänen arvostelunsa.

Välimäki tai Kämppi eivät myöskään vaikuta hirveän sympaattisilta, mutta ymmärrän, että kaipa sillä haetaan draamaa. Heiltä tuntuu irtoavan aidon kuuloisia kehujakin joskus, joten eivät ehkä siksi ärsytä yhtä paljon.

Kilpailijoista Jouni on esitetty aika huonossa valossa tähän asti, saa nähdä, että onko hän oikeastikin kusipää vai onko se vain käsikirjoitettua draamaa. Meriittien perusteella hänen tasonsa pitäisi olla sellainen, että kieroiluun ei olisi tarvetta.

Jose vaikutaa tosiaan sympaattiselta, muista ei oikeastaan ole vielä selkeää kuvaa tullut. Paitsi se uskis ärsytti paljon - jos kerran ei voi verta käyttää, niin miksi sitten laittaa sitä annokseen edes raakana päälle? Tai jos ei itse tule annosta syömään, niin eikö olisi ollut sama asia vain tehdä siitä verestä jotain?

Ja tosiaan naiskokeilta toivoisin paljon enemmän. Mutta ala taitaa olla Suomessa niin pieni, että niitä huippuja ei muutenkaan ehdi hirveästi syntyä, suurin osa koulutuksesta on kuitenkin ihan vain rivikokkien kouluttamista ja se eteneminen on paljon omasta kunnianhimosta kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan