Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TOP CHEF 2012 -ketju

Vierailija
19.01.2012 |

Tänne kaikki Top Chef jutut. Mitäs mieltä olette uudesta kaudesta, kuka on suosikkinne, kuka inhokkinne?

Mua nyppii vieläkin Hans Välimäen skitsoilu niistä Eeron aurinkolaseista. Siis mitä hemmetin väliä sillä on oliko sillä päässä lasit, vai oisko ollut vaikka hiuspanta. Ei se siihen ruokaan vaikuta, ja pitkätukkaisella saattaa auttaa pitämään ne hiukset jopa paremmin takana. Ärh.

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jose suosikki

Vierailija
2/90 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhokki: JOUNI, hyi hitto mikä rottamainen, ylimielinen näätä. Vaikka kuinka ois pätevä kokki niin en menis syömään noin inhottavan ihmisen ruokia.

Suosikit: Jose, Lasse, Eero

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sais pudota koska tahansa mielummin nyt ja heti.

Sillä on jotenkin olemus jotain aivan hirveää.

On ylimielisen oloinen.

Kuka tahansa saa voittaa paitsi tuo Eero.

Vierailija
4/90 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ylimielisen oloinen.

Vierailija
5/90 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ylimielisen oloinen.

Mun mielestä se Eero ei ole lainkaan ylimielinen kun vertaa esim Jouniin ja Hans Välimäkeen, vaikka siinä esittelyklipissa jotain vitsailikin olevansa ylimielinen ja ärsyttävä tyyppi.

Se verta kammonnut uskis-kokki on mun mielestä kans jotenkin ärsyttävä. Siis ihan oikeasti mikä logiikka on vältellä verta mutta syödä lihaa, kun eihän siitä lihastakaan ihan kaikkea verinestettä saada koskaan valutettua pois. Typerää ja ulkokullattua "uskovaisuutta".

Siellä on taas joku muinaista veripalttua inhonnut hallitsija tehnyt raamattuun oman pikku huomautuksensa aikoinaan.

Mun suosikki on Jose, vaikka en kyl ehkä haluais syödä sen ruokia joissa on kokin verta, kun se koko ajan leikkelee itseään sormiin. :D

Vierailija
6/90 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämpillä kyllä nenä nirpallaan joka välissä, mutta jos vertaisin siihen malli-aikuisopistokokki Pipsaan, niin enemmän tuo Kämppi varmasti tietää mistä puhuu ainakin tasokkaiden raaka-aineiden suhteen. Liekö joutunut syömään kumiperunoita tai maksalaatikkoa edes koulussa aikoinaan?

Pipsa taas niin vähäruokaisen oloinen ja päässyt ulkonäöllään ns. piireihin ja juontotehtävään ylipäätään, että välillä myötähäpeä iskee.

Jose voittoon minunkin puolesta!

Vierailija
7/90 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eero ja Jose, ylivoimaisena inhokkina on se tuomari-Kämppi! Mä olin oikein äkäinen, kun huomasin että ne on TAAS ottaneet sen siihen! Ja on se Jounikin jotenkin vastenmielinen; oikein harmittaa että niinkin kivan raflan kuin Luomon omistaja ja pääkokki on noin ällö :(

Suurin osa noista tän vuoden kilpailijoista tuntuu olevan jotenkin tumpeloita - heti kun mennään omalta mukavuusalueelta pois, ne on ihan pihalla! Mut tietysti seuraan kauden loppuun asti!

Vierailija
8/90 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä tyyppi tippui viimeeksi, tuntuu että Teemulle annettiin turhaan uusi mahdollisuus. Näyttää muuten Teemu ihan siltä kuin olisi aina pienessä maistissa, silmät varsinkin tuurijuopon oloiset.

Se uskis-tyypin kaksinaismoraali naurattaa, ei vereen tahtoisi koskea mutta kympistä vetoa käyttää kuitenkin ruuissaan sikaa, mereneläviä, riistaeläimiä ym. "kiellettyjä" lajeja.

Ohjelma olisi kyllä parempi jos juontaja vaihtuisi, kuka tahansa muu paitsi Pipsukka! Vasta tällä toisella kaudella minulle edes selvisi millä meriiteillä hän on televisiion päässyt, kun Subin viihdeuutisissa oli turha otsikointi miten "kauneus haittasi aikaisemmin Pipsan elämää". Njoo, enpä tuolla naamalla sellaista väittäisi..

Vierailija
9/90 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sika ja riista ole kiellettyjä! Ne oli kiellettyjä vanhassa testamentissa, Uudessa testamentissa kielto kumottiin ja voimaan jäi ainoastaan veren syönnin kielto.

Vierailija
10/90 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

TODELLA ärsyttäviä. Ykkösinhokkina tietysti Hans, jonka joku voisi tiputtaa maan pinnalle. Ja kyllä on hukkaan heitettyä rahaa, jos kauneusleikkausten jälkeen näyttää sitruunan syöneeltä...

Vierailija
11/90 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sika ja riista ole kiellettyjä! Ne oli kiellettyjä vanhassa testamentissa, Uudessa testamentissa kielto kumottiin ja voimaan jäi ainoastaan veren syönnin kielto.

joku toinen tosiuskis taas kieltäytyisi juuri ko. aineista koska ne on kielletty VT:ssa. :)

Mutta mikäs minä olen ihmettelemään, en tuollaista touhua ymmärrä kuitenkaan.

Vierailija
12/90 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei henkilökohtaisista syistään johtuen pysty laittamaan veriruokia. Ihmiset kuitenkin syö niitä.

Eihän kokki voi olla myöskään mikään monille ruoka-aineille allerginen, koska ruokia pitää maistella jne.

Vierailija
13/90 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Kämppi kommentoi maksa-annosta jotenkin tähän tyyliin "siis mä en yleensä näihin sisäelinruokiin suostu koskemaan mut tää nyt sentään meni alas". Todella fiksua ottaa ohjelmaan tuomari, joka on noin ennakkoluuloinen raaka-aineiden suhteen.

Vierailija
14/90 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku toinen tosiuskis taas kieltäytyisi juuri ko. aineista koska ne on kielletty VT:ssa. :)

ettei verta tirise pihveistäkään? Ihan naurettavaa meininkiä, kuten monet muutkin asiat uskonnoissa. Minulla ei ole mitään sitä vastaan että joku uskoo jumalaan tai johonkin korkeampaan voimaan, mut just nämä uskontojen harjoittamiset typerine sääntöineen ovat niin hevonpa*kaa että huh.

Jos jossain on jumala, niin ei se kyllä niin pikkusieluinen ole että jostain veriletuista nipottaisi. Hyvä vaan et käytetään tapetusta eläimestä kaikki ruoaksi kelpaava.

Ja mun ehdoton inhokki on välimäki. Ihan viimeinen tippa oli se aurinkolasi-episodi sen Eeron kanssa. Ekaks valitti niiden käytöstä ja sit tuli vielä uhkailemaan et polkis ne rikki. Jos olisin ollut Eero, olisin todennut et voitko sä olla käyttämättä noin rumaa paitaa.

Muuten en ota asiaan kantaa. Mulle on ihan sama, millä periaatteella kukakin ruokaa laittaa.

Minua kuvottaa se Anjan hikoilu. Ihan satavarmaan on sitä hikeä joka safkassa. Sillähän on fleda ihan märkänä aina. Ällöttävää!

Vierailija
15/90 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei verta tirise pihveistäkään? Ihan naurettavaa meininkiä, kuten monet muutkin asiat uskonnoissa. Minulla ei ole mitään sitä vastaan että joku uskoo jumalaan tai johonkin korkeampaan voimaan, mut just nämä uskontojen harjoittamiset typerine sääntöineen ovat niin hevonpa*kaa että huh.

Jos jossain on jumala, niin ei se kyllä niin pikkusieluinen ole että jostain veriletuista nipottaisi. Hyvä vaan et käytetään tapetusta eläimestä kaikki ruoaksi kelpaava.

Ja mun ehdoton inhokki on välimäki. Ihan viimeinen tippa oli se aurinkolasi-episodi sen Eeron kanssa. Ekaks valitti niiden käytöstä ja sit tuli vielä uhkailemaan et polkis ne rikki. Jos olisin ollut Eero, olisin todennut et voitko sä olla käyttämättä noin rumaa paitaa.

Muuten en ota asiaan kantaa. Mulle on ihan sama, millä periaatteella kukakin ruokaa laittaa.

Minua kuvottaa se Anjan hikoilu. Ihan satavarmaan on sitä hikeä joka safkassa. Sillähän on fleda ihan märkänä aina. Ällöttävää!

sillä lihaa on vaikeaa saada täysin verettömäksi, tosin siihen tietysti pyritään sen takia että liha säilyisi mahdollisimman pitkään ja maku olisi hyvä. Mutta siis, jos vaikka keittää lihakeittoa tai jauhelihakeittoa, niin kaikki se pintaan muodostuva vaaleanruskea hähmä on verta joka tirisee lihasta lihasnesteen kanssa ulos.

Vierailija
16/90 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/90 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä meriitillä hän on arvostelemassa gourmet-tason kokkeja, kysyn vaan!?

viimeviikon jaksossa se kommentoi jostain ruuasta että "hyi, en voi syödä tätä, yök". Siis haloo!

Kaikki kilpailijat ovat kokeneempia kokkeja kuin hän, että kehtaa!

Kai se kuuluu ohjelman formaattiin, mutta silti!

Vierailija
18/90 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhaa pullistelua.

Naistuomarit on molemmat todella ärsyttäviä. Kait nyt ruoasta jotain hyvää löytyy. Kuitenkin ammattikokit kysessä ja sitten todetaan "tän vois heittää suoraan roskiin." Että jos ei nyt omaa makua miellytä niin roskiin vaan.

Vierailija
19/90 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin negatiivinen asenne jokaiseen kilpailijaan, vähättelee.

Jose myös mun suosikkini, symppis tyyppi vaikuttaisi olevan ja osaa hommansa.

naama on niin happamen näköinen, että luulisi maistaneen sitruunahappoa raakana.

Erittäin negatiivinen, ei kehu juuri koskaan ketään. Nautin, kun HV aina välillä lakonisesti tyrmää tuon tuomarin mielipiteet roskakoppaan...

Vierailija
20/90 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(jos sitäkään) ja jättää arvostelut ammattilaisille. Olin ihan varma että tälle kaudelle olisi jo löydetty asiantuntevampi ja luontevampi juontaja, mutta kun ei...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme