TOP CHEF 2012 -ketju
Tänne kaikki Top Chef jutut. Mitäs mieltä olette uudesta kaudesta, kuka on suosikkinne, kuka inhokkinne?
Mua nyppii vieläkin Hans Välimäen skitsoilu niistä Eeron aurinkolaseista. Siis mitä hemmetin väliä sillä on oliko sillä päässä lasit, vai oisko ollut vaikka hiuspanta. Ei se siihen ruokaan vaikuta, ja pitkätukkaisella saattaa auttaa pitämään ne hiukset jopa paremmin takana. Ärh.
Kommentit (90)
Minäkin tykkään Jounista, mutta tuomarit laittaisin myös vaihtoon. Erityisesti Pipsa ärsyttää minua. Jenkkiversiossa paljon paremmat tuomarit ja juontaja.
on kyllä niin nyrpeitä ettei tosikaan!Kaikki yhtä hapannaamoja. Ja ensin haukutaan kokin ruoka pystyyn ja kun kokki tulee kysymään, että miltäs maistui niin "Oikein herrrrkullista!"
Ja eniten huvittaa se, että Hans on muille tuomareille kuin joku jumala. Ensin maistellaan ja sitten kaksi akkaa odottaa jännittyneenä Hansin reaktiota. Jos Hans ei tykkää, niin johan on kuoro laulamassa, että joo-o ihan hirveetä paskaa. Sit taas jos Hansin mielstä annos on loistava niin nämä kaksi myötäilevat mukana kuinka keksiliästä ja suorastaan makujen harmoniaa tämä kaikki on. Kummallakaan ei koskaan ole mitään omaa mielipidettä.
Välimäki sais kyllä syödä oman perseensä ja se naamanvääntäjä-akka kans. Ja Pipsasta samaa mieltä kun moni muukin että millä rahkeilla se arvostelee noita ruokia? Kilpailijoista Jose on aika symppis, toivottavasti pääsee pitkälle. Mä itse tykkään kyllä enemmän Master chefistä, on siinä inhimillisemmät tuomarit kuitenkin ja Tomi Björck on ihan silmänilokin ;)
harvassa "tavallisessa" ravintolassa saa oikeasti hyvänmakuisia kotimaisia kasviksia!
Välimäki sais kyllä syödä oman perseensä ja se naamanvääntäjä-akka kans. Ja Pipsasta samaa mieltä kun moni muukin että millä rahkeilla se arvostelee noita ruokia? Kilpailijoista Jose on aika symppis, toivottavasti pääsee pitkälle. Mä itse tykkään kyllä enemmän Master chefistä, on siinä inhimillisemmät tuomarit kuitenkin ja Tomi Björck on ihan silmänilokin ;)
mulla meni maku siihen sen oman ohjelman myötä, kun nuoleskelee ja uittaa sormiaan ihan jatkuvasti kaikissa ruoka-aineissa epähygieenisesti ja maiskuttaa kuin porsas.
mikä se leguumi oikein on? Vai mikä yymi?
Legumes on vihannekset. En kyllä tiedä, miksi ei voi suomalaista sanaa käyttää.
Voi harmi kun Jose tippui, oli lempparini. Toisaalta voisikin pian taas käydä Tintåssa.
Voooi Josen pudotusta! Minä oisin tiputtanut Kristianin.
Legumes on vihannekset. En kyllä tiedä, miksi ei voi suomalaista sanaa käyttää.Voi harmi kun Jose tippui, oli lempparini. Toisaalta voisikin pian taas käydä Tintåssa.
voi tarkottaa myös palkokasveja. En tiedä kumpaa tää tuomari on tarkottanut.
kuittailua, Lasse parka sai täyslaidallisen vaikka ei kyllä sitä ollut ansainnut. Ja jotenkin koko formaatti pilalla kun arvostellaan ihmisiä enemmän kuin ruokia.
Voi itku miten onnetonta menoa tuo viimeinen jakso oli.
Pipsa on niin typerä kakkanaama ettei mitään rajaa.
Jos hän olisi edes kaunis, niin se oikeuttaisi maailman järjestyksessä edes jonkinlaisen vapautuksen ottaa kantaa noihin sapuskoihin. Mutta ei, hän se arvostelee kuin viimeistä päivää kilpailijoiden tekemiä ruokia, ymmärtämättä mitään ruoan estetiikasta, valmistuksesta, mausta tai mistään muustakaan mihin kokit panostavat sydämensä.
Ne teistä, jotka puhuvat ranskaa varmaan panivat merkille Pipsan tavan ääntää sanan "bouillabasse". "Bujabei", saatana ampukaa mut ellei kukaan tuotantotiimistä voinut korjata tuota virhettä. Sitä ollaan niin pirun viisaita arvostelijoita ruoan suhteen, ettei edes osata lausua ruokaa mistä on puhe. Sai taas hävetä.
Ja Välimäki, voi herranen aika mikä patsastelija. Teatteria? Äijä vääntää sellaista shaissea ravintolassaan että oksat pois. Jamppa ei tule _koskaan_ saamaan 3 Michelin tähteä. Ai miksi? Jokainen voi arvata mitkä kriteerit 3 tähteen ovat. Eivät ainakaan pompöösit menut täynnä naurettavia annoksia. Sori, El Bullia ei enää ole, keskity oleelliseen!
Ja mikä sinä olet arvostelemaan ulkoisen olemuksen suhteen ketään? Lasselle sanoit hänen olevan "tukka hyvin, näkyykö kello" -tyyppiä. Hei kollaa oma naamasi ja olemuksesi peilistä, olisiko paperipussi päähän mitään?
Ja se viimeinen ripulin tulos. Kämppi. Täysin olematon yksilö. Onneksi ei tarvitse olla hänen alaisensa, sillä elämä on kuitenkin arvokasta.
Kylläpä vedettiin taas kerran törkeästi Kehä Kolmosen sisäpuolelle, sillä selvästi huonompi voitti.
Onneksi jääkiekossa on kaikki toisin.
jotka pitää itseään niin täysin parempina ihmisinä kuin muut (normaali terve itsetunto on eri asia) eli en tykkää siitä yhden michelin tähden saaneesta tyypistä. Ylimielinen ja ärsyttävä ja näköjään kiero pelaaja. Toivottavasti sekoaa sukkiinsa ja tippuu pian.
Mua nyppii vieläkin Hans Välimäen skitsoilu niistä Eeron aurinkolaseista. Siis mitä hemmetin väliä sillä on oliko sillä päässä lasit, vai oisko ollut vaikka hiuspanta. Ei se siihen ruokaan vaikuta, ja pitkätukkaisella saattaa auttaa pitämään ne hiukset jopa paremmin takana. Ärh.
ärsyttävän kontrollifriikiltä vaikuttaa koko Hans. Ja siitä Jounista en tykkää yhtään, koko ajan päällä ylimielinen virne:/
Jose on ainakin tällä hetkellä suosikkini. Vaikuttaa mukavalta tyypiltä ja ilmeisesti maut kohdillaan.
Jotenkin negatiivinen asenne jokaiseen kilpailijaan, vähättelee.
Jose myös mun suosikkini, symppis tyyppi vaikuttaisi olevan ja osaa hommansa.
irvistävällä tuomarinaikkosella on varmaan noi kauneusleikkaukset syynä siihen irvistelyyn, näyttäis ainakin että viime kaudesta on nenä puolella pienentynyt.
ärsyttää se Hans, miksi sen pitää olla niin ilkeä? Ja se Jouni on kyllä niin itteensä täynnä kans, kauhea äijä.
Anja on paras! Kuvaukset ja käsikirjoitus on puolueellisia, ei tavallinen kansa näe mikä on oikea tilanne kameroiden takana.
Anja on todella hyvä kokki "oikeassa" elämässä!!
Syönyt kyllä koko ikänsä, eli ruoka lienee tuttua, mutta kun on ollut malli, niin syöminenkin on ollut vähäistä.
vastenmielisyys tuota Jounia kohtaan, että hänen ravintolaansa en menisi syömään edes kirveellä uhattuna!