Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen kaveri yrittää naittaa kaverinsa miestä toiselle naiselle?

En tajua
12.06.2023 |

Mies kertoi mun kaverin kertoneen hänelle yhden naisen olevan tästä kiinnostunut ja sanonut, että heidän pitäisi olla pari. Oltiin siis viihteellä porukalla. Tämä nainen jota yritti miehelleni naittaa on tämän kaverin kaveri, mulle vain moikkaustuttu.

En tajua miksi joku tekee tuollaista. Ollaan tunnettu kaverini kanssa yli 25 vuotta eli teini-ikäisistä asti. Ja eikö kaveri tajunnut, että mies kertoo mulle tuosta. No meni kyllä maku tästä kaverista ja taisi välit mennä nyt.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ton takia en muuta porvooseen, ei tollasta jaksas.

Vierailija
2/19 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Ei tämä ole provo vaan asia joka mulle selvisi eilen. On todella ärsyttävää kirjoittaa tänne yhtään mitään kun heti ollaan huutelemassa provoa tai trollia. Koittakaa kasvaa aikuiseksi ja tajuta, että maailmassa tapahtuu vaikka mitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan eri ilmansuuntaa kuin Porvoo. Länsi-Suomessa asuu tuollaisia selkäänpuukottajia.

Taitaa tuo kaverisi olla kiinnostunut miehestäsi ja kokeili näin kepillä jäätä.

Ei ole todellinen ystävä. Pyrkyri ja valehtelija.

Vierailija
4/19 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan eri ilmansuuntaa kuin Porvoo. Länsi-Suomessa asuu tuollaisia selkäänpuukottajia.

Siis omalle kaverilleen yritti mun miestä naittaa ja kertoi tuon naisen olevan kiinnostunut. Kaverini on onnellisesti naimisissa eikä hän itselleen miestäni yrittänyt. 

Asuinpaikan perusteella ei voi yleistää missä on selkäänpuukottajia ja missä ei. Kyllä niitä on joka paikassa.

Vierailija
5/19 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sairasta. Ei todellisesti välitä sinusta ystävänä, oli motivaatio mikä tahansa. Toinen kaveri on varmaan se parempi kaveri jonka puolesta juonitaan ihan mitä tahansa.

Vierailija
6/19 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo oli kaverisi tapa kertoa, että hänen mielestään et ole yhteensopiva miehesi kanssa, ehkä teidän pitäisi erota.

Tuo kaverin kaveri voisi olla miehellesi sopiva, ja sinä voisit kaverisi uutena sinkkuystävänä olla piristävämpää seuraa - voisi olla siis hauskaa seurata uutta sinkkuuttasi vierestä. Ja kaverin kaveri saisi sitten hänelle sopivan miehen, joten tää ois win-win-win.

Vierailija
7/19 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin paljon selkäänpuukottajia asuu Etelä-Karjalassa.

Vierailija
8/19 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin entiselle kaverille ja sanoisin, että tämmöinen juttu. Mies kertoi ja ei ollut kummankaan mieleen tällainen temppu. Kysyisin miksi yritit rikkoa teidän liiton? Ja sanoisin, että olet entinen kaveri.

Vierailija
9/19 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Ei tämä ole provo vaan asia joka mulle selvisi eilen. On todella ärsyttävää kirjoittaa tänne yhtään mitään kun heti ollaan huutelemassa provoa tai trollia. Koittakaa kasvaa aikuiseksi ja tajuta, että maailmassa tapahtuu vaikka mitä. 

Jos toi on totta, olen oikeasti pahoillani. Kaipa tollasta voi sitten oikeasti olla. Ehkä mä vaan elän sellasessa onnekkaassa kuplassa, jossa ei oo kovin pahoja kuspäi.

Vierailija
10/19 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo sairasta. Ei todellisesti välitä sinusta ystävänä, oli motivaatio mikä tahansa. Toinen kaveri on varmaan se parempi kaveri jonka puolesta juonitaan ihan mitä tahansa.

Saa kyllä tämä toinen kaveri nyt pitää tämän "kaverin".

Vierailija
11/19 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soittaisin entiselle kaverille ja sanoisin, että tämmöinen juttu. Mies kertoi ja ei ollut kummankaan mieleen tällainen temppu. Kysyisin miksi yritit rikkoa teidän liiton? Ja sanoisin, että olet entinen kaveri.

Mä en jaksa nähdä vaivaa vaan lopetan vain yhteydenpidon. 

Vierailija
12/19 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos toi on totta, olen oikeasti pahoillani. Kaipa tollasta voi sitten oikeasti olla. Ehkä mä vaan elän sellasessa onnekkaassa kuplassa, jossa ei oo kovin pahoja kuspäi.

No kyllä todellakin on totta. Saatan vähän hampaita kiristellen tervehtiä tätä toista naista jolle tämä mun "kaveri" yritti miestä naittaa.

Vierailija
13/19 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaas aikuisina ihmisinä kolmestaan tuo asia puheeksi.

Vierailija
14/19 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä valitttavasti on. Omakohtaista kokemusta, kun (entinen)  kaveripariskunta paritti harrastusreissulla mukana olleen vaimoni jollekkin kaverilleen. Se ei jäänyt edes pelkän ehdottelun asteelle.

Vierailija
15/19 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näitä valitttavasti on. Omakohtaista kokemusta, kun (entinen)  kaveripariskunta paritti harrastusreissulla mukana olleen vaimoni jollekkin kaverilleen. Se ei jäänyt edes pelkän ehdottelun asteelle.

En tajua tuollaista. Mitä ihmettä liikkuu tuollaisten ihmisten päässä?!

Vierailija
16/19 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö vaimokin ollut exä tuon jälkeen?

Vierailija
17/19 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö vaimokin ollut exä tuon jälkeen?

Toivottavasti oli.

Vierailija
18/19 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri halusia vain olla Amor. Voi kuinka romattista.

Vierailija
19/19 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri halusia vain olla Amor. Voi kuinka romattista.

No ei todellakaan ole romanttista!