Tutkimus: Miehet itse pitävät miesten maskuliinisia piirteitä viehättävinä, ei niinkään naiset
Brittiprofessori David Perrettin johtamissa tutkimuksissa on havaittu, että miehet yliarvioivat systemaattisesti maskuliinisten piirteiden vetovoimaa. Leveä leukalinja, korostunut lihaksikkuus ja muutenkin voimallinen maskuliinisuus näyttävät miesten mielikuvissa tärkeämmiltä ominaisuuksilta kuin mitä naiset keskimäärin pitävät seksuaalisesti houkuttelevana.
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä pitäisi paikkansa, miksi sitten on niin paljon naisettomia tylsiä, mitäänsanomattoman keskivertoja, kuivakoita, hiljaisia, ujoja, kunnollisia ja hyviä miehiä?
Totta. Kaikkia tutkimuksia ja selittelyä mahtuu aina niin maan pirusti tämän aiheen ympärillä, mutta aina ne tylsät, tylsän näköiset, hiljaiset harmaat miehet ovat aina ilman naista. Ja niitä riittää.
Katsokaa käytäntöä ja ihmisten toimintaa, älkääkä uskoko paskapuheita, niin totuus selviää.
Niin, avainsanoja tässä ovat tylsä, harmaa ja hiljainen. Liittyvätkö nämä mielestäsi lihasten tai leukaperien kokoon?
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti historiallisesta jatkumosta johtuen naisten mielipiteiden ylikävely jatkuu. Miehet uskovat toisiaan eivätkä heitä joita (oletettavasti) tahtoisivat miellyttää.
Tietynlaista rinkir****usta siis.
Älä jaksa. Ei edes ole olemassa YKSI miesmielipide ja YKSI naismielipide. Mutta käytäntöä ihan jokainen elämää nähnyt mies ja nainen on nähnyt. Siihen käytäntöön voimme mielipiteemme perustaa. Ei väliä, mitä joku väittää, jos tiedän nähneeni ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Useimmilla naisilla ei ole mitään aikomusta harrastaa seksiä miehen kanssa kenellä ei ole tunne-älykkyyttä. Tätä tuntuu monen miehen olevan vaikea käsittää.
Koska miehet itse tuntevat valtavasti himoa hyvännäköisiin naisiin tietämättä luonnetta, mutta eivät ymmärrä naisten olevan erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla lienee monenlaisia makuja, kuten miehilläkin. Mutta kyllä nuorempana kun treenasin tosi paljon, niin diskossa oli vientiä. Ennen sitä kukaan ei lähtenyt hitaille, kun sain rintakehän ympärystä kasvatettua 40cm niin ei tarvinnut hakea ketään, komeimmat naiset haki minua. Ja eihän tässä yhden miehen tarvitsekaan miellyttää kaikkia 200 diskossa olevaa naista vaan yksi upea ilmestys riittää.
Ja sama tilanne on kaikilla muilla, kuka toivoo jokaisen naisen kiinnostuvan itsestään vaan riittää että samat ominaisuudet/arvot/mielenkiinnon omaavat kiinnostuvat? Ja sama naisilla, kuka toivoo kaikkien miehien huomiota, eiköhän ihan rajallinen ja suhteellisen suppea sopivilta tuntivien joukko riitä? Eli mielestäni turha tutkimus ja turha tuloksista on vetä mitään johtopäätöksiä.
Oma teoriani on, että naiset ovat erittäin tietoisia omasta markkina-arvostaan. Eli kaunottaret tietävät, että saavat lähes kenet tahansa, niin he myös sitten pyrkivät saamaan komeus-standardien mukaan mahdollisimman halutun miehen, joka olisi vielä hyväluonteinen. Jos taas oma vienti ei ole niin kummoista, niin se oma makukin skaalautuu samassa suhteessa, eikä sitten itsekään ole kiinnostunut niistä standardien mukaan halutuimmista, eikä ne ole "omaa makua".
Poikkeuksia tähän sääntöön löytyy, mutta pääsääntöisesti se näyttää menevän noin.
Jos oletetaan, että tämä on totta, niin samaa oman maun skaalautuvuutta voi varmasti odottaa miehiltä. Komea mies tykkää kauniista naisista, ja se vähemmän komea (sinä) tykkäät rumemmista naisista. Olet varmasti samaa mieltä.
Naiset ovat itse todella tylsiä, mutta odottavat vitsimiehiä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä pitäisi paikkansa, miksi sitten on niin paljon naisettomia tylsiä, mitäänsanomattoman keskivertoja, kuivakoita, hiljaisia, ujoja, kunnollisia ja hyviä miehiä?
Totta. Kaikkia tutkimuksia ja selittelyä mahtuu aina niin maan pirusti tämän aiheen ympärillä, mutta aina ne tylsät, tylsän näköiset, hiljaiset harmaat miehet ovat aina ilman naista. Ja niitä riittää.
Katsokaa käytäntöä ja ihmisten toimintaa, älkääkä uskoko paskapuheita, niin totuus selviää.
Niin, avainsanoja tässä ovat tylsä, harmaa ja hiljainen. Liittyvätkö nämä mielestäsi lihasten tai leukaperien kokoon?
Jos tuo tylsä, harmaa ja hiljainen on vielä sairaalloisen lihava tai hintelä, lyhyt ja huonoryhtinen, niin osakkeet on tavallaan 100% menetetty. Siinä mielessä lihaksikkuudella ja sporttisuudella on jotain pelastettavissa. Ainakin terveys, jos ei muuta.
Ei kai tämä ole uusi juttu kenellekään. Itse tykkään kyllä maskuliinisista miehistä, siis että käy salilla ja saa lihasta olla ja sitä rataa. Mutta se lihaksen määrä mitä miehet pitävät viehättävänä versus naisten mielestä viehättävä on silti matkan päässä toisistaan. Mä olen joskus Redditiin postannut omaa saliprosessia, ja kerran sain iskemisyrityksen muodossa inboxiini eräältä mieheltä hänen ennen ja jälkeen -kuvansa, jossa ennen oli sopivan lihaksikas salijäbä, ja jälkeen oli selvästi steroideja ottanut Hulk. Kysyin vielä steroidien käytöstä ja hän vahvisti, että käyttää. Se jälkimmäinen kuva ei herättänyt niin minkäänlaista viehätystä itsessäni, lopetin juttelun siihen.
Koska nyt lähetti pyytämättä ne paidattomat kuvansa inboxiini, niin kaivoin ne salilla esille ja näytin muutamalle jätkälle, joiden kanssa treenaan. Kysyin, kumpi kroppa heistä on viehättävämpi, ja kaikki tykkäsivät siitä aineilla saavutetusta enemmän. Ovat kaikki kuitenkin sellaisia 30-50v perus muutaman kerran viikossa treenaavia janttereita, eli eivät edes teoriassa ko. kroppaa ole hakemassa, mutta vaihtaisivatpa, jos tarjottaisiin.
Machomies ei oikein tehoa naisiin, ylimaskuliininen kuolaaja. Tietysti ei sentään nainen tarvitse olla.
Vierailija kirjoitti:
Naisten naurattaminen on jo historiallisesti tunnettu termi.
En pidä maskuliinista naisista.
Palstan tyhmät punkeromummot kuvittelevat, että jääkiekkoa seurataan kaikkialla, kunnon ihraisia torvia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset sanoo yhtä ja tekee toista. Tärkeintä on ymmärtää, että kun nainen kertoo mielipiteensä, hän usein kertoo sellaisen mielipiteen, joka saa hänet itsensä näyttämään hyvältä. Siksi naiset sanovat haluavansa luotettavan miehen, mutta uikuttavat juhannusaattoyönä väkivaltaisen ja rajusti nussivan jännämiehen alla.
Ei ikinä väkivaltaista miestä! Seh'n olisi kamala perheenisänäkin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin totta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmilla naisilla ei ole mitään aikomusta harrastaa seksiä miehen kanssa kenellä ei ole tunne-älykkyyttä. Tätä tuntuu monen miehen olevan vaikea käsittää.
Koska miehet itse tuntevat valtavasti himoa hyvännäköisiin naisiin tietämättä luonnetta, mutta eivät ymmärrä naisten olevan erilaisia.
Tämä häiritsee aina, että kerrotte "naiset on tätä mieltä", "naiset tekevät näin".
Ei pidä paikkaansa. Ette ole kaikki naiset. On naisia, jotka toimivat toisella tavalla.
Kuinka moni nainen on kertonut pitävänsä tylsistä ja kuivakoista miehistä ja ilmaissut toiveen pariutua sellaisen kanssa?
(Minulle ei ole ikinä tullut tällaista naisen toivetta vastaan kun on porukoissa keskusteltu)
Ja tummelit KUUMENEE jopa juhannuksena, kertovat pikkukallevitsejä vielä 50-vuotiaana, naurettavia pellejä!