Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain OP:stä luottokortin

Vierailija
16.10.2025 |

Olin varma etten saa 2400€ bruttotuloilla luottokorttia mutta sain. Korttia en ottanut arkipäivän menoja varten, siihen oma palkka riittää mutta jos jotain yllättävää tulee, vaikkapa monen tonnin leikkaus koiralle, niin ei tartte miettiä mistä rahat.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei noin pienillä tuloilla pitäisi olla mitään asiaan luottokorttiin. Korkeintaan 100€ luottoa voidaan myöntää.

Vierailija
2/30 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tulot on yli tonnin pienemmät ja mulla on kaksi luottokorttia. En käytä luottoa kuin verkkokauppaostoksiin tms, ja maksan luoton pois ennenkuin laskutetaan.

Ei sitä luottoa nimittäin mikään pakota käyttämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInäkin (nainen) sain luottokortin, siinä tosin on nimenä Veli-Pekka Niemi. KIvaa, että Posti tuo luottokortin ihan pyytämättä. Vielä kun saisi pin-koodin, niin voisin käyttää korttia.

Vierailija
4/30 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hankkii koiran niin hankkii sille myös vakuutuksen joka korvaa eläinlääkärikulut. Sama kun perheeseen tulee lapsi niin henkivakuutukset molemmille vanhemmille.

Vierailija
5/30 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hankkii koiran niin hankkii sille myös vakuutuksen joka korvaa eläinlääkärikulut. Sama kun perheeseen tulee lapsi niin henkivakuutukset molemmille vanhemmille.

Mut esim löytökissoille harva myöntää vakuutusta

Vierailija
6/30 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, ei noin pienillä tuloilla pitäisi olla mitään asiaan luottokorttiin. Korkeintaan 100€ luottoa voidaan myöntää.

Noin 1000-1200 eur tuloilla oon ite saanut 2000 eur rajan.

Vierailija
7/30 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et olisi saanut, kun työtön opiskelijakin saa luottokortin?

Vierailija
8/30 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahden tonnin toimenpide maksaa silti helposti sen 500 e vaikka olisikin hyvä vakuutus. Ja hammastoimenpiteitä vakuutukset eivät pääsääntöisesti korvaa ollenkaan.

Vierailija
9/30 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikassa köyhätkin saa 5000€ luotolla kortin todella helposti. 

Vierailija
10/30 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kiireesti kapakkiin juomaan viiniä pikkusormi pystyssä ja kehumaan kavereille että köyhät kyykkyyn.

Vierailija
11/30 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et olisi saanut, kun työtön opiskelijakin saa luottokortin?

Itsekään en saanut OP luottokorttia vaikka nettotulot 1800€ eikä ole ikinä ollut mitään lainoja saatika maksuhäiriöitä (säästöjä 11.000€) ja vakuutukset Pohjolasta. Opiskelijat kai nähdään hyvinä kohteina koska eivät maksa kaikkea kerralla vaan korkoja kertyy. 

Vierailija
12/30 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en saa koska olen työtön. Osakkeita 21 000. Säästöjä 2500 euroa. Velkaa ei ole. Tosin mihin minä sitä edes tarvitsen kun pärjään ilmankin. Puolisolla on mutta ei se sitä koskaan käytä.

13/30 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sitä korttia on tyrkytetty jo moneen kertaan. Enkä huoli, kun eioo sellaselle mitään käyttöä.

Vierailija
14/30 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suksi suolle, en ole ap. 

Vierailija
15/30 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

OP,n Golt kortissa on myös etuja, esim matkavakuutus myös tavaroille ja lentokentän busines tiloissa ilmainen juonti ja syönti 2 kertaa/v

Vierailija
16/30 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee se tonnin leikkaus koiralle kannattaa myös kysyä mitä maksaisi erissä maksaminen eläinlääkärille. Luottokortin korko taitaa olla 12%.

Vierailija
17/30 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako pelkän pankkikortin jos ei ole mitään tuloja eikä etuuksia ?

Vierailija
18/30 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä en saa koska olen työtön. Osakkeita 21 000. Säästöjä 2500 euroa. Velkaa ei ole. Tosin mihin minä sitä edes tarvitsen kun pärjään ilmankin. Puolisolla on mutta ei se sitä koskaan käytä.

Minä sain noinkin, tosin osa-aikatyö kyllä on. Bank Norwegian myönsi, toisen luottokortin sain jo opiskeluaikoina.

Vierailija
19/30 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakuutukset on kaikilla koirilla. Mutta eipä kaikista vakuutuksista saa suorakorvausta klinikalla vaan maksettava omasta pussista ja haettava jälkikäteen korvaus. Ap

Vierailija
20/30 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tulee se tonnin leikkaus koiralle kannattaa myös kysyä mitä maksaisi erissä maksaminen eläinlääkärille. Luottokortin korko taitaa olla 12%.

No ei todellakaan ole noin korkea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi