Sain OP:stä luottokortin
Olin varma etten saa 2400€ bruttotuloilla luottokorttia mutta sain. Korttia en ottanut arkipäivän menoja varten, siihen oma palkka riittää mutta jos jotain yllättävää tulee, vaikkapa monen tonnin leikkaus koiralle, niin ei tartte miettiä mistä rahat.
Kommentit (30)
Mun tulot on yli tonnin pienemmät ja mulla on kaksi luottokorttia. En käytä luottoa kuin verkkokauppaostoksiin tms, ja maksan luoton pois ennenkuin laskutetaan.
Ei sitä luottoa nimittäin mikään pakota käyttämään.
MInäkin (nainen) sain luottokortin, siinä tosin on nimenä Veli-Pekka Niemi. KIvaa, että Posti tuo luottokortin ihan pyytämättä. Vielä kun saisi pin-koodin, niin voisin käyttää korttia.
Jos hankkii koiran niin hankkii sille myös vakuutuksen joka korvaa eläinlääkärikulut. Sama kun perheeseen tulee lapsi niin henkivakuutukset molemmille vanhemmille.
Vierailija kirjoitti:
Jos hankkii koiran niin hankkii sille myös vakuutuksen joka korvaa eläinlääkärikulut. Sama kun perheeseen tulee lapsi niin henkivakuutukset molemmille vanhemmille.
Mut esim löytökissoille harva myöntää vakuutusta
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei noin pienillä tuloilla pitäisi olla mitään asiaan luottokorttiin. Korkeintaan 100€ luottoa voidaan myöntää.
Noin 1000-1200 eur tuloilla oon ite saanut 2000 eur rajan.
Miksi et olisi saanut, kun työtön opiskelijakin saa luottokortin?
Vierailija kirjoitti:
Kahden tonnin toimenpide maksaa silti helposti sen 500 e vaikka olisikin hyvä vakuutus. Ja hammastoimenpiteitä vakuutukset eivät pääsääntöisesti korvaa ollenkaan.
Amerikassa köyhätkin saa 5000€ luotolla kortin todella helposti.
Nyt kiireesti kapakkiin juomaan viiniä pikkusormi pystyssä ja kehumaan kavereille että köyhät kyykkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et olisi saanut, kun työtön opiskelijakin saa luottokortin?
Itsekään en saanut OP luottokorttia vaikka nettotulot 1800€ eikä ole ikinä ollut mitään lainoja saatika maksuhäiriöitä (säästöjä 11.000€) ja vakuutukset Pohjolasta. Opiskelijat kai nähdään hyvinä kohteina koska eivät maksa kaikkea kerralla vaan korkoja kertyy.
No mä en saa koska olen työtön. Osakkeita 21 000. Säästöjä 2500 euroa. Velkaa ei ole. Tosin mihin minä sitä edes tarvitsen kun pärjään ilmankin. Puolisolla on mutta ei se sitä koskaan käytä.
Mulle sitä korttia on tyrkytetty jo moneen kertaan. Enkä huoli, kun eioo sellaselle mitään käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei noin pienillä tuloilla pitäisi olla mitään asiaan luottokorttiin. Korkeintaan 100€ luottoa voidaan myöntää.
Suksi suolle, en ole ap.
OP,n Golt kortissa on myös etuja, esim matkavakuutus myös tavaroille ja lentokentän busines tiloissa ilmainen juonti ja syönti 2 kertaa/v
Jos tulee se tonnin leikkaus koiralle kannattaa myös kysyä mitä maksaisi erissä maksaminen eläinlääkärille. Luottokortin korko taitaa olla 12%.
Saako pelkän pankkikortin jos ei ole mitään tuloja eikä etuuksia ?
Vierailija kirjoitti:
No mä en saa koska olen työtön. Osakkeita 21 000. Säästöjä 2500 euroa. Velkaa ei ole. Tosin mihin minä sitä edes tarvitsen kun pärjään ilmankin. Puolisolla on mutta ei se sitä koskaan käytä.
Minä sain noinkin, tosin osa-aikatyö kyllä on. Bank Norwegian myönsi, toisen luottokortin sain jo opiskeluaikoina.
Vierailija kirjoitti:
Vakuutukset on kaikilla koirilla. Mutta eipä kaikista vakuutuksista saa suorakorvausta klinikalla vaan maksettava omasta pussista ja haettava jälkikäteen korvaus. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos tulee se tonnin leikkaus koiralle kannattaa myös kysyä mitä maksaisi erissä maksaminen eläinlääkärille. Luottokortin korko taitaa olla 12%.
No ei todellakaan ole noin korkea.