Tutkimus: Miehet itse pitävät miesten maskuliinisia piirteitä viehättävinä, ei niinkään naiset
Brittiprofessori David Perrettin johtamissa tutkimuksissa on havaittu, että miehet yliarvioivat systemaattisesti maskuliinisten piirteiden vetovoimaa. Leveä leukalinja, korostunut lihaksikkuus ja muutenkin voimallinen maskuliinisuus näyttävät miesten mielikuvissa tärkeämmiltä ominaisuuksilta kuin mitä naiset keskimäärin pitävät seksuaalisesti houkuttelevana.
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bull-Mentula tyyppiset miehet vetää puoleensa naisia kuin kakka kärpäsiä.
Olennaista kehonrakentajatason fysiikassa on se, että vaikka kaikki naiset eivät niistä tykkää, niin ne jotka tykkäävät, käyvät ihan hulluna siihen kroppaan. Siksi bodareilla koskaan ole pulaa naisista, toisin kuin keskivertokroppaisella miehellä voi olla, vaikka useimmat naiset sanovat pitävänsä enemmän keskivertomiehen kropasta kuin äärimmäisen lihaksikkaasta.
Ne bodareiden naiset harrastavat itsekin bodausta.
Ei niillä roinapettereillä aina ole roinaavia naisia. Olen nähnyt monia pareja, joissa nainen on hyväkroppainen ja aika pienikokoinen tavallinen kuntoilija, kun mies on roinattu lihapää.
Minä en ole nähnyt yhtään tuollaista paria. Kumpi meistä on oikeassa?
Minä ainakin olen oikeassa, kun näen joka viikko salillakin sellaisen parin. Sinusta en tiedä, kun en tunne, mutta itse tiedät puhutko totta vai et.
Jalkapallon mm-kisoissa näkee urheilullisia miehiä
Yllättikö tämä tutkimus jonkun? Itse miehenä pidän tätä itsestään selvänä asiana, varsinkin lihaksikkuuden osalta. Samahan koskee myös peniksen kokoa. Valtaosalla miehistä on täysin harhainen kuva siitä, että naisille iso penis on tärkeä asia.
Toisaalta taas naisilla on harhainen kuva siitä, että miehet pitävät silikonitisseistä ja ankkahuulista, tai tatuoinneista (tatuoidut miehet varmaan pitävätkin), kun taas valtaosalle miehistä ihanne on se kuuluisa "naapurintyttö".
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bull-Mentula tyyppiset miehet vetää puoleensa naisia kuin kakka kärpäsiä.
Olennaista kehonrakentajatason fysiikassa on se, että vaikka kaikki naiset eivät niistä tykkää, niin ne jotka tykkäävät, käyvät ihan hulluna siihen kroppaan. Siksi bodareilla koskaan ole pulaa naisista, toisin kuin keskivertokroppaisella miehellä voi olla, vaikka useimmat naiset sanovat pitävänsä enemmän keskivertomiehen kropasta kuin äärimmäisen lihaksikkaasta.
Ne bodareiden naiset harrastavat itsekin bodausta.
Ei niillä roinapettereillä aina ole roinaavia naisia. Olen nähnyt monia pareja, joissa nainen on hyväkroppainen ja aika pienikokoinen tavallinen kuntoilija, kun mies on roinattu lihapää.
Se kumpi on nähnyt niitä pareja. Sinä voit olla todistettavasti oikeassa vain siinä tapauksessa, että olet nähnyt kaikki maailman bodaripariskunnat.
- looginen ohis
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Jalkapallon mm-kisoissa näkee urheilullisia miehiä
Eikä ihme, kun ovat ammattiurheilijoita.
Jos tämä pitäisi paikkansa, miksi sitten on niin paljon naisettomia tylsiä, mitäänsanomattoman keskivertoja, kuivakoita, hiljaisia, ujoja, kunnollisia ja hyviä miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä pitäisi paikkansa, miksi sitten on niin paljon naisettomia tylsiä, mitäänsanomattoman keskivertoja, kuivakoita, hiljaisia, ujoja, kunnollisia ja hyviä miehiä?
Koska heidän luonteensa ei ole kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee että ei ne lihakset vaan puppailu ja pupistiset ominaisuudet vetoaa. 👴🥳🔪🥩🎈🧸
Konis komppaa! Kyllä naiseen tekee vaikutukset oiva jauhenlihan käsittely. 🥸👌
Vierailija kirjoitti:
Totta. Kaikkia tutkimuksia ja selittelyä mahtuu aina niin maan pirusti tämän aiheen ympärillä, mutta aina ne tylsät, tylsän näköiset, hiljaiset harmaat miehet ovat aina ilman naista. Ja niitä riittää.
Katsokaa käytäntöä ja ihmisten toimintaa, älkääkä uskoko paskapuheita, niin totuus selviää.
Vierailija kirjoitti:
Naiset sanoo yhtä ja tekee toista. Tärkeintä on ymmärtää, että kun nainen kertoo mielipiteensä, hän usein kertoo sellaisen mielipiteen, joka saa hänet itsensä näyttämään hyvältä. Siksi naiset sanovat haluavansa luotettavan miehen, mutta uikuttavat juhannusaattoyönä väkivaltaisen ja rajusti nussivan jännämiehen alla.
Vierailija kirjoitti:
Koska he ovat tylsiä.
Incelit moukaroi vasaralla leukaansa uuteen uskoon, kun luulevat naisensaannin olevan siitä kiinni. Ei käy mielessäkään, että luonteessa ja asenteessa voisi olla jotain korjattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska he ovat tylsiä.
niin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee että ei ne lihakset vaan puppailu ja pupistiset ominaisuudet vetoaa. 👴🥳🔪🥩🎈🧸
Konis komppaa! Kyllä naiseen tekee vaikutukset oiva jauhenlihan käsittely. 🥸👌
Ja posson teko taidot. 👴👌🥸
Vierailija kirjoitti:
Koska kuivakka ja hiljainen mies ei anna naiselle tunnetasolla sitä kohtaamisen tunnetta, jota ihan pelkkään yhden illan juttuunkin tarvitaan.
Vaikka ulkonäkö on tärkeää, niin kyllä sosiaalinen äly ja naisen kanssa yhteen sopiva temperamentti on seksuaaliselle viehätykselle välttämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Incelit moukaroi vasaralla leukaansa uuteen uskoon, kun luulevat naisensaannin olevan siitä kiinni. Ei käy mielessäkään, että luonteessa ja asenteessa voisi olla jotain korjattavaa.
Aika moni jännämies moukaroi naisensa leukaa uuteen uskoon, eikä naisella käy mielessä, että kiehtovalla luonteella voi olla haittapuoliakin.
Kyllähän se naisen pitää olla vähintään 1,9m ja löytyä habaa. Sitten kun vielä sylkis päälle ja sanois hyväksi pojaksi
M33
Ilmeisesti historiallisesta jatkumosta johtuen naisten mielipiteiden ylikävely jatkuu. Miehet uskovat toisiaan eivätkä heitä joita (oletettavasti) tahtoisivat miellyttää.
Tietynlaista rinkir****usta siis.