Pekka heitti Pridelipun roskikseen.
Kommentit (890)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo ja lapsellinen veto. En ole mikään prideaktivisti, mutta kyllä toisten lippuja tulee lähtokohtaisesti kohdella asiallisesti.
Neuvostoliiton lippua ei tarvitse kunnioittaa, eikä myöskään hakaristeja. Voi miettiä mihin pridelippu lopulta kuuluu? Sen takaa kun löytyy myös samoja demokratian vastaisia ideologioita kuin noista edellisistä totalitaristisista ideologioista.
Tiedoksi, esim. sateenkaaripinssejä käyttävät viestivät että en vihaa sateenkaariporukkaa. Tuon lipunkin pitäisi olla suvaitsevaisuuden symboli.
Muiden pitäisi suvaita uskovaisia, vaikka ne itse eivät suvaitse juuri mitään.
Kaikki uskonnot perustuvat kaksinaismoralismille.
Miksi sateenkaari-porukka suvaitsee islam-uskontoa, vaikka muslimit eivät suvaitse juuri mitään, mitä Pride edustaa, mutta kristinusko on perseestä? Melkoista kaksinaismoralismia siellä vasemmalla laidalla.
Mistäs persut veti taas tämän väitteen?
Prideä ei hyväksytä muslimimaissa, joten taisit vetää tämänkin persuhihasta.
Miksi marxismikultti joka on aina pyrkinyt hävittämään ensimmäisenä tieltään kristinuskon pitäisi saada kristinuskon varauksetonta sympatiaa ja hyväksyntää??
TUOHAN se vasta itsetuhoista olisi - ja Aittakumpu kuuluu niihin jotka tajuavat tämän pridettäjien tuhopyrkimyksen. Onkin shokeeraavaa miten monen sielu on jo kaapattu oman kulttuurisen itsetuhon edistämiseen. Ymmärtävätkö he mitä he ovat tekemässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homous on valintakysymys. Kun mies kertoo olevansa transnainen, lesbo voi ihastua häneen ja rakastella myös penistä käyttäen.
Sukupuoli-identiteetti ja kehoTransnaiset ovat naisia: Transsukupuolinen nainen (henkilö, joka on korjannut sukupuolensa miehestä naiseksi) on nainen, riippumatta siitä, millaiset hänen sukuelimensä ovat tai onko hänelle tehty korjausleikkauksia.
Keho ja identiteetti: Monimuotoisessa kasvatuksessa ja opetuksessa lapsille halutaan osoittaa, että ihmisen kehon piirteet eivät aina määritä hänen sukupuoltaan. Transnaisella voi siis olla penis.
Seksuaalinen suuntautuminen
Lesbous: Lesbous tarkoittaa naisen kohdistuvaa emotionaalista ja seksuaalista vetovoimaa toisia naisia kohtaan.
Translesbot: Koska transnainen on nainen, hän voi olla suuntautumiseltaan lesbo.
Seksi ja deittailu
Mahdollisuus seksiin: Translesbo ja cissukupuolinen (syntymässä naiseksi määritelty) lesbo voivat deittailla ja harrastaa seksiä. Seksuaalisessa kanssakäymisessä voidaan käyttää myös penistä, jos molemmat osapuolet niin haluavat.
Yksilölliset rajat: Kaikki riippuu aina yksilöiden omista mieltymyksistä ja rajoista. Joillakin lesboilla voi olla vahva mieltymys tietynlaiseen anatomiaan (esimerkiksi vain vulvaan), kun taas toisille ratkaisevaa on kumppanin sukupuoli-identiteetti (nainen), ei se, mitä sukuelimiä kumppanilla on.
Miksi alapeukutatte setan informaatiota
Koska väitit "Homous on valintakysymys."
Setan infon perusteella on, voit itse lukea lainauksesta. Lesbo voi rakastua ja harrastaa seksiä miehen kanssa, joka kertoo olevansa nainen (transnainen), ilman että kehoa on muokattu. Hän voi nauttia tällöin myös transnaisen peniksestä. En minä tätä keksinyt, vaan seta ja transjärjestöt
Jaha. lesbopenishullu taas paikalla.
Pakonomainen hinku tunkea toisten makkareihin määrittelemään heidän omaa elämäänsä ja mitkä vehkeet kenelläkin.
Etkö muuta intohimoa elämääsi keksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo ja lapsellinen veto. En ole mikään prideaktivisti, mutta kyllä toisten lippuja tulee lähtokohtaisesti kohdella asiallisesti.
Neuvostoliiton lippua ei tarvitse kunnioittaa, eikä myöskään hakaristeja. Voi miettiä mihin pridelippu lopulta kuuluu? Sen takaa kun löytyy myös samoja demokratian vastaisia ideologioita kuin noista edellisistä totalitaristisista ideologioista.
Tiedoksi, esim. sateenkaaripinssejä käyttävät viestivät että en vihaa sateenkaariporukkaa. Tuon lipunkin pitäisi olla suvaitsevaisuuden symboli.
Muiden pitäisi suvaita uskovaisia, vaikka ne itse eivät suvaitse juuri mitään.
Kaikki uskonnot perustuvat kaksinaismoralismille.
Miksi sateenkaari-porukka suvaitsee islam-uskontoa, vaikka muslimit eivät suvaitse juuri mitään, mitä Pride edustaa, mutta kristinusko on perseestä? Melkoista kaksinaismoralismia siellä vasemmalla laidalla.
Mistäs persut veti taas tämän väitteen?
Prideä ei hyväksytä muslimimaissa, joten taisit vetää tämänkin persuhihasta.
Miksi marxismikultti joka on aina pyrkinyt hävittämään ensimmäisenä tieltään kristinuskon pitäisi saada kristinuskon varauksetonta sympatiaa ja hyväksyntää??
TUOHAN se vasta itsetuhoista olisi - ja Aittakumpu kuuluu niihin jotka tajuavat tämän pridettäjien tuhopyrkimyksen. Onkin shokeeraavaa miten monen sielu on jo kaapattu oman kulttuurisen itsetuhon edistämiseen. Ymmärtävätkö he mitä he ovat tekemässä?
Säälittävää, hyvin säälittävää.
Marxismi ei liity prideen mitenkään, eikä nykyään juuri mihinkään muuhunkaan, mutta jankuti jankuti.
Onko tämä käännetty jostain USAn äärioikeiston salaliittosivustoilta? Siellä tietävät näistä vielä vähemmän kuin Suomen persut, mikä on vähän se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo ja lapsellinen veto. En ole mikään prideaktivisti, mutta kyllä toisten lippuja tulee lähtokohtaisesti kohdella asiallisesti.
Neuvostoliiton lippua ei tarvitse kunnioittaa, eikä myöskään hakaristeja. Voi miettiä mihin pridelippu lopulta kuuluu? Sen takaa kun löytyy myös samoja demokratian vastaisia ideologioita kuin noista edellisistä totalitaristisista ideologioista.
Tiedoksi, esim. sateenkaaripinssejä käyttävät viestivät että en vihaa sateenkaariporukkaa. Tuon lipunkin pitäisi olla suvaitsevaisuuden symboli.
Muiden pitäisi suvaita uskovaisia, vaikka ne itse eivät suvaitse juuri mitään.
Kaikki uskonnot perustuvat kaksinaismoralismille.
Miksi sateenkaari-porukka suvaitsee islam-uskontoa, vaikka muslimit eivät suvaitse juuri mitään, mitä Pride edustaa, mutta kristinusko on perseestä? Melkoista kaksinaismoralismia siellä vasemmalla laidalla.
Mistäs persut veti taas tämän väitteen?
Prideä ei hyväksytä muslimimaissa, joten taisit vetää tämänkin persuhihasta.
Miksi marxismikultti joka on aina pyrkinyt hävittämään ensimmäisenä tieltään kristinuskon pitäisi saada kristinuskon varauksetonta sympatiaa ja hyväksyntää??
TUOHAN se vasta itsetuhoista olisi - ja Aittakumpu kuuluu niihin jotka tajuavat tämän pridettäjien tuhopyrkimyksen. Onkin shokeeraavaa miten monen sielu on jo kaapattu oman kulttuurisen itsetuhon edistämiseen. Ymmärtävätkö he mitä he ovat tekemässä?
Viini on viisasten juoma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pridelippujen rinnalla liehuvat sirppi ja vasarapunaliput, niin vastenmielisessä kontekstissa ovat muuten niin tarkat ja herkät marssijat.
Ihan loogisessa kontekstissa. Esikuvathan nykypainokseen haetaan tuolta. Tai jotkut sanovat että nimenoman maolaisuudesta, Kiinan kulttuurivallankumouksesta. Että sieltä otettu suoraan canceloinnit, julkinen nöyryyttäminen, toistolla kiduttaminen..mitä enemmän näistä tietää sitä paremmin kykenee tältä henkiseltä väkivallalta suojautumaan. Jonka pyrkimys on tuhota sinut voidakseen omistaa sinut.
Ja tähän kuuluu luonnollisesti, että kaikki tämä heijastetaan kapitalismiin. Että se on juuri kapitalismi joka tuhoaa sielun. Ilman valheita ei mitään sosialistista vallankumousta toteuteta, ei silloin eikä nyt. Hirvittävää määrää vääristelyä, eksyttämistä ja valhetta. Ja typeryksiä jotka orjamaisesti toteuttavat kaikkea tätä maanisessa voitonvarmuudessaan.
Äärioikeisto kirjoittaa ideologioita ja poliittisia liikkeitä uusiksi ihan tuosta vaan lonkalta, kun luulevat, että täällä on se sama yleisö kuin tiktokissa, joka ei ole lukenut mistään mitään.
Säästäkää nämä aivopesuun pyrkivät aivopierut sinne.
Sinähän voit aivan hyvin kirrjoitaa tähän jatkoksi oman puolustuksesi rakastamallesi paska-aatteelle. Odotamme mielenkiinnolla. Mikään ei pitele, anna palaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävettää kuulua tämän Pekan kanssa samaan uskonnolliseen ryhmään. Raamattukin opettaa että muille pitää tehdä se minkä haluaa itselle ja että kannattaa toimia harkitusti ja viisaasti. Tämä tahallinen provokaatio suututtamistarkoituksessa ei sovi uskovaiselle.
Pekka ei käy ihmisten kimppuun, vaan vastustaa ideologiaa. Siinä on ero. Intersektionaalinen ideologia haluaa ideologian kritisoinnin kriminalisoitavaksi. Kuten kommunismin kritisointi on kommunismissa. Samasta tuutista kun tulevat.
Eikä halua. Ja kritisoida voi loukkaamattakin. Luulisi, että teologian maisteri osaa sen.
Kun kritisoidaan, niin aina silloin joku loukkantuu. Tämä nyt vaan on tosi asia. Tietyn ideologian edustajat suhtautuvat liian tunteikkaasti kankaan palaseen. Kyse ei kuitenkaan ole mistään uskonnollisesta pyhästä ikonista, vaikka niin voisi kommenteista päätellä
Tasa-arvo ja ihmisten yhdenvertaisuus on monelle todellakin erittäin tärkeitä ja perustavanlaatuisia asioita. Sinulle ei sitten ole?
Jokaisen pitäisi myös osata kunnioittaa näitä asioita meidän länsimaisessa sivistysvaltiossa, eikö? Pride -lipun halventaminen on täysin päinvastaista toimintaa.
"Vastustan ja halveksin tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden ideologiaa." öyh, ja toiset taputtaa... voi persuliinit...Venäjältäkö teitä tällaiseen agitoidaan?
Aittakorpi kotiutui heti persuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo ja lapsellinen veto. En ole mikään prideaktivisti, mutta kyllä toisten lippuja tulee lähtokohtaisesti kohdella asiallisesti.
Neuvostoliiton lippua ei tarvitse kunnioittaa, eikä myöskään hakaristeja. Voi miettiä mihin pridelippu lopulta kuuluu? Sen takaa kun löytyy myös samoja demokratian vastaisia ideologioita kuin noista edellisistä totalitaristisista ideologioista.
Tiedoksi, esim. sateenkaaripinssejä käyttävät viestivät että en vihaa sateenkaariporukkaa. Tuon lipunkin pitäisi olla suvaitsevaisuuden symboli.
Muiden pitäisi suvaita uskovaisia, vaikka ne itse eivät suvaitse juuri mitään.
Kaikki uskonnot perustuvat kaksinaismoralismille.
Miksi sateenkaari-porukka suvaitsee islam-uskontoa, vaikka muslimit eivät suvaitse juuri mitään, mitä Pride edustaa, mutta kristinusko on perseestä? Melkoista kaksinaismoralismia siellä vasemmalla laidalla.
Mistäs persut veti taas tämän väitteen?
Prideä ei hyväksytä muslimimaissa, joten taisit vetää tämänkin persuhihasta.
Et sitten osannut vastata itse kysymykseen. Pelkkää persu-ulinaa kommenttisi.
Oikein. Saastainen sodomiittipedofiililippu kuuluukin roskiin! Tai roskienpolttouuniin!💪💪💪💪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo ja lapsellinen veto. En ole mikään prideaktivisti, mutta kyllä toisten lippuja tulee lähtokohtaisesti kohdella asiallisesti.
Neuvostoliiton lippua ei tarvitse kunnioittaa, eikä myöskään hakaristeja. Voi miettiä mihin pridelippu lopulta kuuluu? Sen takaa kun löytyy myös samoja demokratian vastaisia ideologioita kuin noista edellisistä totalitaristisista ideologioista.
Tiedoksi, esim. sateenkaaripinssejä käyttävät viestivät että en vihaa sateenkaariporukkaa. Tuon lipunkin pitäisi olla suvaitsevaisuuden symboli.
Muiden pitäisi suvaita uskovaisia, vaikka ne itse eivät suvaitse juuri mitään.
Kaikki uskonnot perustuvat kaksinaismoralismille.
Miksi sateenkaari-porukka suvaitsee islam-uskontoa, vaikka muslimit eivät suvaitse juuri mitään, mitä Pride edustaa, mutta kristinusko on perseestä? Melkoista kaksinaismoralismia siellä vasemmalla laidalla.
Mistäs persut veti taas tämän väitteen?
Prideä ei hyväksytä muslimimaissa, joten taisit vetää tämänkin persuhihasta.
Et sitten osannut vastata itse kysymykseen. Pelkkää persu-ulinaa kommenttisi.
Miksi minun pitäisi vastata valehteluun yhtään millään tavalla?
Jatkavatkohan Jenna ja Pekka kotivideoiden levitystä myöskin ensikevään jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Jatkavatkohan Jenna ja Pekka kotivideoiden levitystä myöskin ensikevään jälkeenkin.
Taitaa tosiaan tulotaso tippua aikalailla. Jotain tarttiis...
Tuntuu oudolta, että joku vihaa niin paljon, että etsii lipun ja heittää sen roskiin. Ja jakaa tämän videona somessa julkisesti.
Mistä tällaisessa oudossa vihateossa on kyse??
Homoudesta voi eheytyä:
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000656351.html
https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/ex-homo-amadeus-oilinki-kohuhaa…
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu oudolta, että joku vihaa niin paljon, että etsii lipun ja heittää sen roskiin. Ja jakaa tämän videona somessa julkisesti.
Mistä tällaisessa oudossa vihateossa on kyse??
Vähänkuin ku klux klaani tai jokin muu vihatekoja tekevä raivokas pakkomielteinen.
Ei terveen ihmisen käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävettää kuulua tämän Pekan kanssa samaan uskonnolliseen ryhmään. Raamattukin opettaa että muille pitää tehdä se minkä haluaa itselle ja että kannattaa toimia harkitusti ja viisaasti. Tämä tahallinen provokaatio suututtamistarkoituksessa ei sovi uskovaiselle.
Pekka ei käy ihmisten kimppuun, vaan vastustaa ideologiaa. Siinä on ero. Intersektionaalinen ideologia haluaa ideologian kritisoinnin kriminalisoitavaksi. Kuten kommunismin kritisointi on kommunismissa. Samasta tuutista kun tulevat.
Eikä halua. Ja kritisoida voi loukkaamattakin. Luulisi, että teologian maisteri osaa sen.
Kun kritisoidaan, niin aina silloin joku loukkantuu. Tämä nyt vaan on tosi asia. Tietyn ideologian edustajat suhtautuvat liian tunteikkaasti kankaan palaseen. Kyse ei kuitenkaan ole mistään uskonnollisesta pyhästä ikonista, vaikka niin voisi kommenteista päätellä
Tasa-arvo ja ihmisten yhdenvertaisuus on monelle todellakin erittäin tärkeitä ja perustavanlaatuisia asioita. Sinulle ei sitten ole?
Jokaisen pitäisi myös osata kunnioittaa näitä asioita meidän länsimaisessa sivistysvaltiossa, eikö? Pride -lipun halventaminen on täysin päinvastaista toimintaa.
"Vastustan ja halveksin tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden ideologiaa." öyh, ja toiset taputtaa... voi persuliinit...Venäjältäkö teitä tällaiseen agitoidaan?
Tasa-arvo ja yhdenvertaisuus on kaukana tämän päivän Pridesta, missä poissuljetaan tahoja/ihmisryhmiä, jotka eivät kannata vasemmiston ideologiaa.
Homotkaan eivät ole oikealla tavalla homoja, jos eivät jaa vasemmiston "arvoja".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävettää kuulua tämän Pekan kanssa samaan uskonnolliseen ryhmään. Raamattukin opettaa että muille pitää tehdä se minkä haluaa itselle ja että kannattaa toimia harkitusti ja viisaasti. Tämä tahallinen provokaatio suututtamistarkoituksessa ei sovi uskovaiselle.
Pekka ei käy ihmisten kimppuun, vaan vastustaa ideologiaa. Siinä on ero. Intersektionaalinen ideologia haluaa ideologian kritisoinnin kriminalisoitavaksi. Kuten kommunismin kritisointi on kommunismissa. Samasta tuutista kun tulevat.
Eikä halua. Ja kritisoida voi loukkaamattakin. Luulisi, että teologian maisteri osaa sen.
Kun kritisoidaan, niin aina silloin joku loukkantuu. Tämä nyt vaan on tosi asia. Tietyn ideologian edustajat suhtautuvat liian tunteikkaasti kankaan palaseen. Kyse ei kuitenkaan ole mistään uskonnollisesta pyhästä ikonista, vaikka niin voisi kommenteista päätellä
Tasa-arvo ja ihmisten yhdenvertaisuus on monelle todellakin erittäin tärkeitä ja perustavanlaatuisia asioita. Sinulle ei sitten ole?
Jokaisen pitäisi myös osata kunnioittaa näitä asioita meidän länsimaisessa sivistysvaltiossa, eikö? Pride -lipun halventaminen on täysin päinvastaista toimintaa.
"Vastustan ja halveksin tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden ideologiaa." öyh, ja toiset taputtaa... voi persuliinit...Venäjältäkö teitä tällaiseen agitoidaan?
Tasa-arvo ja yhdenvertaisuus on kaukana tämän päivän Pridesta, missä poissuljetaan tahoja/ihmisryhmiä, jotka eivät kannata vasemmiston ideologiaa.
Homotkaan eivät ole oikealla tavalla homoja, jos eivät jaa vasemmiston "arvoja".
Mitä kertoo ihmisen tasa-arvon arvostuksesta, että vaahtoaa jotain asiaa vastaan ja agitoi vihaa somessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homous on valintakysymys. Kun mies kertoo olevansa transnainen, lesbo voi ihastua häneen ja rakastella myös penistä käyttäen.
Sukupuoli-identiteetti ja kehoTransnaiset ovat naisia: Transsukupuolinen nainen (henkilö, joka on korjannut sukupuolensa miehestä naiseksi) on nainen, riippumatta siitä, millaiset hänen sukuelimensä ovat tai onko hänelle tehty korjausleikkauksia.
Keho ja identiteetti: Monimuotoisessa kasvatuksessa ja opetuksessa lapsille halutaan osoittaa, että ihmisen kehon piirteet eivät aina määritä hänen sukupuoltaan. Transnaisella voi siis olla penis.
Seksuaalinen suuntautuminen
Lesbous: Lesbous tarkoittaa naisen kohdistuvaa emotionaalista ja seksuaalista vetovoimaa toisia naisia kohtaan.
Translesbot: Koska transnainen on nainen, hän voi olla suuntautumiseltaan lesbo.
Seksi ja deittailu
Mahdollisuus seksiin: Translesbo ja cissukupuolinen (syntymässä naiseksi määritelty) lesbo voivat deittailla ja harrastaa seksiä. Seksuaalisessa kanssakäymisessä voidaan käyttää myös penistä, jos molemmat osapuolet niin haluavat.
Yksilölliset rajat: Kaikki riippuu aina yksilöiden omista mieltymyksistä ja rajoista. Joillakin lesboilla voi olla vahva mieltymys tietynlaiseen anatomiaan (esimerkiksi vain vulvaan), kun taas toisille ratkaisevaa on kumppanin sukupuoli-identiteetti (nainen), ei se, mitä sukuelimiä kumppanilla on.
Miksi alapeukutatte setan informaatiota
Koska väitit "Homous on valintakysymys."
Setan infon perusteella on, voit itse lukea lainauksesta. Lesbo voi rakastua ja harrastaa seksiä miehen kanssa, joka kertoo olevansa nainen (transnainen), ilman että kehoa on muokattu. Hän voi nauttia tällöin myös transnaisen peniksestä. En minä tätä keksinyt, vaan seta ja transjärjestöt
Jaha. lesbopenishullu taas paikalla.
Pakonomainen hinku tunkea toisten makkareihin määrittelemään heidän omaa elämäänsä ja mitkä vehkeet kenelläkin.
Etkö muuta intohimoa elämääsi keksi...
Ketään ei kiinnostaisi monenkarvaisten marginaalipervojen seksielämä ellei sitä meille päivittäin mediasta tykitettäisi.
Mitä me tällä tiedolla teemme? Emme mitään ja se on juuri se ideakin! En pidä näistä pervoista tippaakaan enemmän pakotettavan "tiedon" takia. Tai kaikkein vähiten arvostan kasvotonta konetta joka tuottaa tämän kaiken henkisen saastan meitä murentaakseen.
Vierailija kirjoitti:
Homoudesta voi eheytyä:
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000656351.html
https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/ex-homo-amadeus-oilinki-kohuhaa…
Rohkaiseva esimerkki💪 Antaa toivoa monelle!
Ja on myös useille kova paikka hyväksyä tämä epämiellyttävä totuus, että homoudesta voi parantua.
No sinä se näköjään kiusaisit etunenässä sellaistakin.