Pekka heitti Pridelipun roskikseen.
Kommentit (890)
Jos pridelippujen rinnalla liehuvat sirppi ja vasarapunaliput, niin vastenmielisessä kontekstissa ovat muuten niin tarkat ja herkät marssijat.
On kyllä kauhea mielensäpahoittaminen siitä kun sateenkaarilippu heitettiin roskiin.
Hiukan voisi vaihteeksi vetää henkeä, maailmassa on paljon järkyttävämpiä asioita kuin yksi hemmetin kankaanpala
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävettää kuulua tämän Pekan kanssa samaan uskonnolliseen ryhmään. Raamattukin opettaa että muille pitää tehdä se minkä haluaa itselle ja että kannattaa toimia harkitusti ja viisaasti. Tämä tahallinen provokaatio suututtamistarkoituksessa ei sovi uskovaiselle.
Pekka ei käy ihmisten kimppuun, vaan vastustaa ideologiaa. Siinä on ero. Intersektionaalinen ideologia haluaa ideologian kritisoinnin kriminalisoitavaksi. Kuten kommunismin kritisointi on kommunismissa. Samasta tuutista kun tulevat.
Eikä halua. Ja kritisoida voi loukkaamattakin. Luulisi, että teologian maisteri osaa sen.
Kun kritisoidaan, niin aina silloin joku loukkantuu. Tämä nyt vaan on tosi asia. Tietyn ideologian edustajat suhtautuvat liian tunteikkaasti kankaan palaseen. Kyse ei kuitenkaan ole mistään uskonnollisesta pyhästä ikonista, vaikka niin voisi kommenteista päätellä
Vierailija kirjoitti:
En minäkään sitä tajua, miksi jotain seksuaalisuutta pitää lipulla mainostaa. Ihan yhtä typerää olisi, jos joku väsäsi heterolipun.
Mutta olen myös sitä mieltä, että oma usko seisoo hiekalla eikä kalliolla, jos joku lippu salossa saa kristityn ihan tolaltaan.
Sillä sateenkaarilipulla mainostetaan kaikkien tasa-arvoa. Erilaisuudesta huolimatta. (Heterot sisälyy tähänkin.)
Mitä sinä sillä hetero-lipulla haluaisit mainostaa? Osaatko sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homous on valintakysymys. Kun mies kertoo olevansa transnainen, lesbo voi ihastua häneen ja rakastella myös penistä käyttäen.
Sukupuoli-identiteetti ja kehoTransnaiset ovat naisia: Transsukupuolinen nainen (henkilö, joka on korjannut sukupuolensa miehestä naiseksi) on nainen, riippumatta siitä, millaiset hänen sukuelimensä ovat tai onko hänelle tehty korjausleikkauksia.
Keho ja identiteetti: Monimuotoisessa kasvatuksessa ja opetuksessa lapsille halutaan osoittaa, että ihmisen kehon piirteet eivät aina määritä hänen sukupuoltaan. Transnaisella voi siis olla penis.
Seksuaalinen suuntautuminen
Lesbous: Lesbous tarkoittaa naisen kohdistuvaa emotionaalista ja seksuaalista vetovoimaa toisia naisia kohtaan.
Translesbot: Koska transnainen on nainen, hän voi olla suuntautumiseltaan lesbo.
Seksi ja deittailu
Mahdollisuus seksiin: Translesbo ja cissukupuolinen (syntymässä naiseksi määritelty) lesbo voivat deittailla ja harrastaa seksiä. Seksuaalisessa kanssakäymisessä voidaan käyttää myös penistä, jos molemmat osapuolet niin haluavat.
Yksilölliset rajat: Kaikki riippuu aina yksilöiden omista mieltymyksistä ja rajoista. Joillakin lesboilla voi olla vahva mieltymys tietynlaiseen anatomiaan (esimerkiksi vain vulvaan), kun taas toisille ratkaisevaa on kumppanin sukupuoli-identiteetti (nainen), ei se, mitä sukuelimiä kumppanilla on.
Miksi alapeukutatte setan informaatiota
Koska väitit "Homous on valintakysymys."
Setan infon perusteella on, voit itse lukea lainauksesta. Lesbo voi rakastua ja harrastaa seksiä miehen kanssa, joka kertoo olevansa nainen (transnainen), ilman että kehoa on muokattu. Hän voi nauttia tällöin myös transnaisen peniksestä. En minä tätä keksinyt, vaan seta ja transjärjestöt
Vaikea kuvitella, miten homomies kiihottuisi transmiehestä, nauttien rinnoista ja vaginasta.
Ja pride vöki ahdistuu kun poliittinen vähemmistödiktatuuri ei toimi vieläkään. Mitkään muut järjestöt ei noin kovaan ääneen ja avoimesti syrji kaikkia jotka ei kannata heidän poliittista ideologiaa. Eihän nämä muuten vaatisi elinikäistä vaitiolovelvollisuutta kaikilta työntekijöiltä jos näillä ei oleisi salattavaa kuinka kieroja ja syrjiviä nämä on. Mikä muu on syynä siihen että kielletään puhumasta epäkohdista kuin se että sillä peitellään rikollisuus ja laiton toiminta?
Vierailija kirjoitti:
On kyllä kauhea mielensäpahoittaminen siitä kun sateenkaarilippu heitettiin roskiin.
Hiukan voisi vaihteeksi vetää henkeä, maailmassa on paljon järkyttävämpiä asioita kuin yksi hemmetin kankaanpala
On se nyt hemmetin järkyttävää, että Suomessa tällaistä käytöstä on hallituspuolueessa, kun sivistysmaissa äärioikeistoa ei päästetä edes hallitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten ihan ok, mutta tämä kaverihan on rikkonut oman perheensä. Mikä ihmeen moraalinvartija tuollainen on?
Se on normaalia elämää, että eroja tapahtuu ja uusia liittoja solmitaan. Mutta pedofiilinen pride ei ole normaalia eikä länsimaisten arvojen mukaista.
Vähemmistöjen syrjintä ja alentaminen ei ole länsimaisten arvojen mukaista.
(Pedofilia sen sijaan ei kuulu prideen, sillä pedofiilinen toiminta on rikollista ja muille / lapsille erittäin tuhoisaa.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekka vois heittää itsensä roskikseen.
Ihanko pakko, Jussina vielä, kiusta ja litsoa syrjintää vähemmistöjä kohtaan ja aiheuttaa tahallaan pahaa mieltä.
Mitä kertoo tällaisesta lestapersupapista? Vaikuttaa haittaeliöltä.
Sinä vaikutat hyvin suvaitsevalta vasemmistolaiseen tapaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo ja lapsellinen veto. En ole mikään prideaktivisti, mutta kyllä toisten lippuja tulee lähtokohtaisesti kohdella asiallisesti.
Neuvostoliiton lippua ei tarvitse kunnioittaa, eikä myöskään hakaristeja. Voi miettiä mihin pridelippu lopulta kuuluu? Sen takaa kun löytyy myös samoja demokratian vastaisia ideologioita kuin noista edellisistä totalitaristisista ideologioista.
Tiedoksi, esim. sateenkaaripinssejä käyttävät viestivät että en vihaa sateenkaariporukkaa. Tuon lipunkin pitäisi olla suvaitsevaisuuden symboli.
Muiden pitäisi suvaita uskovaisia, vaikka ne itse eivät suvaitse juuri mitään.
Kaikki uskonnot perustuvat kaksinaismoralismille.
Miksi sateenkaari-porukka suvaitsee islam-uskontoa, vaikka muslimit eivät suvaitse juuri mitään, mitä Pride edustaa, mutta kristinusko on perseestä? Melkoista kaksinaismoralismia siellä vasemmalla laidalla.
On se hurja se pekka, tai jotain. Eikö noi liput pitäisi polttaa eikä heittää roskikseen, vai koskeeko se vaan virallisia lippuja?
Muuten täysin turhaa kohua ja triggeröitymistä taas kerran, mutta eipä turhimovasemmistolla ole yhteiskuntaan muuta annettavaa kuin just tuo. Mitä turhempi kohu, sitä isompi möykkä somessa ja mediassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo ja lapsellinen veto. En ole mikään prideaktivisti, mutta kyllä toisten lippuja tulee lähtokohtaisesti kohdella asiallisesti.
Neuvostoliiton lippua ei tarvitse kunnioittaa, eikä myöskään hakaristeja. Voi miettiä mihin pridelippu lopulta kuuluu? Sen takaa kun löytyy myös samoja demokratian vastaisia ideologioita kuin noista edellisistä totalitaristisista ideologioista.
Tiedoksi, esim. sateenkaaripinssejä käyttävät viestivät että en vihaa sateenkaariporukkaa. Tuon lipunkin pitäisi olla suvaitsevaisuuden symboli.
Muiden pitäisi suvaita uskovaisia, vaikka ne itse eivät suvaitse juuri mitään.
Kaikki uskonnot perustuvat kaksinaismoralismille.
Miksi sateenkaari-porukka suvaitsee islam-uskontoa, vaikka muslimit eivät suvaitse juuri mitään, mitä Pride edustaa, mutta kristinusko on perseestä? Melkoista kaksinaismoralismia siellä vasemmalla laidalla.
Ideologiassa ei tarvita eikä edes haluta järkeä eikä logiikkaa sotkemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä kauhea mielensäpahoittaminen siitä kun sateenkaarilippu heitettiin roskiin.
Hiukan voisi vaihteeksi vetää henkeä, maailmassa on paljon järkyttävämpiä asioita kuin yksi hemmetin kankaanpala
On se nyt hemmetin järkyttävää, että Suomessa tällaistä käytöstä on hallituspuolueessa, kun sivistysmaissa äärioikeistoa ei päästetä edes hallitukseen.
Heitin eilen t-paidan roskiin.
Voi pyhä sylvi mikä viharikos kiinalaisia t-paitatehtaita kohtaan
Vierailija kirjoitti:
Kaikista surullisinta tässä kuviossa on se, että maan talous on kriisissä, terveydenhuolto on romutettu, pisa-tulokset ovat tippuneet jne. mutta tällaisista asioista sekä kansa että kansanedustajat jaksavat koohkata. Helppoja ja melko merkityksettömiä populistisia aiheita tuodaan mediassa esiin tuon tuosta. Ensin suvivirsi ja sitten pride. Oikeitakin ongelmia riittää tässä maassa yllin kyllin.
Tämä ja tuhat kertaa tämä. Olen totaalisen kyllästynyt näiden lillukanvarsien vatvomiseen, ja tämähän on jatkunut vuosia jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo ja lapsellinen veto. En ole mikään prideaktivisti, mutta kyllä toisten lippuja tulee lähtokohtaisesti kohdella asiallisesti.
Neuvostoliiton lippua ei tarvitse kunnioittaa, eikä myöskään hakaristeja. Voi miettiä mihin pridelippu lopulta kuuluu? Sen takaa kun löytyy myös samoja demokratian vastaisia ideologioita kuin noista edellisistä totalitaristisista ideologioista.
Tiedoksi, esim. sateenkaaripinssejä käyttävät viestivät että en vihaa sateenkaariporukkaa. Tuon lipunkin pitäisi olla suvaitsevaisuuden symboli.
Muiden pitäisi suvaita uskovaisia, vaikka ne itse eivät suvaitse juuri mitään.
Kaikki uskonnot perustuvat kaksinaismoralismille.
Miksi sateenkaari-porukka suvaitsee islam-uskontoa, vaikka muslimit eivät suvaitse juuri mitään, mitä Pride edustaa, mutta kristinusko on perseestä? Melkoista kaksinaismoralismia siellä vasemmalla laidalla.
Mistäs persut veti taas tämän väitteen?
Prideä ei hyväksytä muslimimaissa, joten taisit vetää tämänkin persuhihasta.
Oikein tehty. Ei kukaan täysijärkinen edes halua nähdä pride-lippua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä kauhea mielensäpahoittaminen siitä kun sateenkaarilippu heitettiin roskiin.
Hiukan voisi vaihteeksi vetää henkeä, maailmassa on paljon järkyttävämpiä asioita kuin yksi hemmetin kankaanpala
On se nyt hemmetin järkyttävää, että Suomessa tällaistä käytöstä on hallituspuolueessa, kun sivistysmaissa äärioikeistoa ei päästetä edes hallitukseen.
Heitin eilen t-paidan roskiin.
Voi pyhä sylvi mikä viharikos kiinalaisia t-paitatehtaita kohtaan
Teitkö myös videon siitä ja julkaisit? Oletko myös kansanedustaja?
Vierailija kirjoitti:
Jos pridelippujen rinnalla liehuvat sirppi ja vasarapunaliput, niin vastenmielisessä kontekstissa ovat muuten niin tarkat ja herkät marssijat.
Ihan loogisessa kontekstissa. Esikuvathan nykypainokseen haetaan tuolta. Tai jotkut sanovat että nimenoman maolaisuudesta, Kiinan kulttuurivallankumouksesta. Että sieltä otettu suoraan canceloinnit, julkinen nöyryyttäminen, toistolla kiduttaminen..mitä enemmän näistä tietää sitä paremmin kykenee tältä henkiseltä väkivallalta suojautumaan. Jonka pyrkimys on tuhota sinut voidakseen omistaa sinut.
Ja tähän kuuluu luonnollisesti, että kaikki tämä heijastetaan kapitalismiin. Että se on juuri kapitalismi joka tuhoaa sielun. Ilman valheita ei mitään sosialistista vallankumousta toteuteta, ei silloin eikä nyt. Hirvittävää määrää vääristelyä, eksyttämistä ja valhetta. Ja typeryksiä jotka orjamaisesti toteuttavat kaikkea tätä maanisessa voitonvarmuudessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pridelippujen rinnalla liehuvat sirppi ja vasarapunaliput, niin vastenmielisessä kontekstissa ovat muuten niin tarkat ja herkät marssijat.
Ihan loogisessa kontekstissa. Esikuvathan nykypainokseen haetaan tuolta. Tai jotkut sanovat että nimenoman maolaisuudesta, Kiinan kulttuurivallankumouksesta. Että sieltä otettu suoraan canceloinnit, julkinen nöyryyttäminen, toistolla kiduttaminen..mitä enemmän näistä tietää sitä paremmin kykenee tältä henkiseltä väkivallalta suojautumaan. Jonka pyrkimys on tuhota sinut voidakseen omistaa sinut.
Ja tähän kuuluu luonnollisesti, että kaikki tämä heijastetaan kapitalismiin. Että se on juuri kapitalismi joka tuhoaa sielun. Ilman valheita ei mitään sosialistista vallankumousta toteuteta, ei silloin eikä nyt. Hirvittävää määrää vääristelyä, eksyttämistä ja valhetta. Ja typeryksiä jotka orjamaisesti toteuttavat kaikkea tätä maanisessa voitonvarmuudessaan.
Äärioikeisto kirjoittaa ideologioita ja poliittisia liikkeitä uusiksi ihan tuosta vaan lonkalta, kun luulevat, että täällä on se sama yleisö kuin tiktokissa, joka ei ole lukenut mistään mitään.
Säästäkää nämä aivopesuun pyrkivät aivopierut sinne.
Itse asiassa se länsimainen demokratia on sen intersektionaalisen marxilais jargonin puolustamista. :)
Länsimainen demokrati on samaa paskaa kuin kommunismi hieman eri paketissa.
Syöpä paranee plasebolla.