Pekka heitti Pridelipun roskikseen.
Kommentit (890)
Vierailija kirjoitti:
Hävettää kuulua tämän Pekan kanssa samaan uskonnolliseen ryhmään. Raamattukin opettaa että muille pitää tehdä se minkä haluaa itselle ja että kannattaa toimia harkitusti ja viisaasti. Tämä tahallinen provokaatio suututtamistarkoituksessa ei sovi uskovaiselle.
Pekka ei käy ihmisten kimppuun, vaan vastustaa ideologiaa. Siinä on ero. Intersektionaalinen ideologia haluaa ideologian kritisoinnin kriminalisoitavaksi. Kuten kommunismin kritisointi on kommunismissa. Samasta tuutista kun tulevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävettää kuulua tämän Pekan kanssa samaan uskonnolliseen ryhmään. Raamattukin opettaa että muille pitää tehdä se minkä haluaa itselle ja että kannattaa toimia harkitusti ja viisaasti. Tämä tahallinen provokaatio suututtamistarkoituksessa ei sovi uskovaiselle.
Pekka ei käy ihmisten kimppuun, vaan vastustaa ideologiaa. Siinä on ero. Intersektionaalinen ideologia haluaa ideologian kritisoinnin kriminalisoitavaksi. Kuten kommunismin kritisointi on kommunismissa. Samasta tuutista kun tulevat.
Mene kuule hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi politiikkaa pitää tehdä muita halventamalla.
Täyttää selvästi kiihottamisen kansanryhmää vastaan kriteerit. Ei muuta kuin tukka pois ja linnaan.
"Täyttää selvästi kiihottamisen kansanryhmää vastaan kriteerit."
Sitä lakia pitäisikin muuttaa. Siihen pitäisi jättää vain väkivallalla uhkaaminen. Pelkän loukkaamisen ei pidä olla tuomittavaa.
Ei pidä koskea itse lakiin, koska siinä itsessään ei ole mitään vikaa, vain sen tulkitsijassa.
Panettelu ja solvaaminen ovat henkistä väkivaltaa eli pahoinpitely, ei siis vain väkivallalla uhkaamista.
"Joka tekee toiselle ruumiillista väkivaltaa taikka tällaista väkivaltaa tekemättä vahingoittaa toisen terveyttä on tuomittava pahoinpitelystä."
Vahingoittaminen tarkoittaa tekoa tai toimintaa, jolla aiheutetaan toiselle tai itselle fyysistä, henkistä, taloudellista tai aineellista vahinkoa tai haittaa.
Panettelu ja solvaaminen ovat toimintaa, jolla pyritään loukkaamaan toisen kunniaa ja mainetta tai aiheuttamaan tälle mielipahaa, eli vahingoittamaan psyykkistä terveyttä.
Kun pyritään vain toisen kunnioittamiseen, ei pitäisi olla pelkoa joutua tuomittavaksi väärin perustein.
Omia arvojaan voi tuoda esille, myös muiden arvoja halventamatta ja muita kunnioittaen.
"Panettelu ja solvaaminen ovat henkistä väkivaltaa eli pahoinpitely, ei siis vain väkivallalla uhkaamista."
Henkistä väkivaltaa ei ole olemassa. Oikea käsite on kiusanteko, eikä se ole laitonta. Väkivallan käsite täyttyy, mikäli pahoinpitelyssä käytetään nyrkkejä, potkuja, päällä puskemista, tönimistä, ampuma-aseita, astaloita tai teräaseita.
""Joka tekee toiselle ruumiillista väkivaltaa taikka tällaista väkivaltaa tekemättä vahingoittaa toisen terveyttä on tuomittava pahoinpitelystä.""
Koettu mielipahan tunne ei täytä terveyden vahingoittumisen tunnusmerkkejä. Maailma ei ole mikään pumpulipallo, jossa pärjää nyyhkyttämällä jokaisesta vastoinkäymisestä. Normaali ihminen opettelee myös sietämään sitä tosiasiaa, etteivät kaikki ihmiset pidä sinusta, eikä sinun itsesi mielipiteistä. Ja tiesitkö, että mahdollinen alaikäiselle tehtävä hormonaalinen sukupuolenmuokkaus vastakkaisen sukupuolen hormoneilla täyttää pahoinpitelyn tai jopa törkeän pahoinpitelyn tunnusmerkit?
Rikoslain kiihottaminen kansanryhmää vastaan, on ehkä lähimpänä Jeeuksen rakkauden kaksoiskäskyä, mitä suomalaisesta lansäädännöstä löytyy.
Osoittaa harkintakyvyn puutetta, että nyt sitä ollaa "uskovaisten" toimesta purkamssa Räsäsen tuomion jälkeen.
Se pohjaa periaatteessa Raamatun kahdeksanteen käskyyn "Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi" Tämä tarkoittaa katekismuksen mukaan toisen kunnian ja maineen varjelemista. Se kieltää valehtelun, panettelun ja juoruilun sekä velvoittaa puolustamaan toista. https://katekismus.fi/10kaskya/8.html
Myös kieli on tuli, on vääryyden maailma; kieli on se meidän jäsenistämme, joka tahraa koko ruumiin, sytyttää tuleen elämän pyörän, itse syttyen helvetistä. Jaak. 3:6
Onko biologisten tosiasioiden toteaminen, seksirikostuomioiden jaottelu kansallisuuden mukaan ja sossuetuuksien saajien jaottelu kielen perusteella vihapuherikos?
Lähtökohtaisesti jonkun asian väittäminen totuudeksi on vihapuhetta. Tämä löytyy jo ihan Raamatusta.
Vihapuhe ei kuulu sananvapauden piiriin, kun se loukkaa toisen perusoikeuksia. Toisen perusoikeuksien loukkaaminen on rikos.
Rikos on teko tai laiminlyönti, joka on laissa säädetty rangaistavaksi. Vihapuhe ei itsessään ole rikos, mutta se muuttuu rikokseksi, kun se loukkaa toisen perusoikeuksia.
Jonkun asian väittäminen totuudeksi silloin, kun väite loukkaa toisen perusoikeuksia on rikos.
Diktaattorin mielipide = totuus. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö diktaattorin totuus olisi rikos.
Totuus ei ole hyväksyttävä peruste asettaa ihmisiä eriarvoiseen asemaan. Jos vain diktaattorin totuuden puhujat armahdetaan, ei kysymys ole enää yhdenvertaisuudesta lain edessä.
Jatketaan vielä sen verran, että perusoikeuksien toteutuminen on yhteydessä ihmisten psyykkiseen ja fyysiseen terveyteen. Näin ollen perusoikeuksiin liittyvä panettelu ja solvaaminen on pahoinpitely.
Mikä hemmetin perusoikeus? Mitä tarkoittaa panettelu? Pahoinpitely?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävettää kuulua tämän Pekan kanssa samaan uskonnolliseen ryhmään. Raamattukin opettaa että muille pitää tehdä se minkä haluaa itselle ja että kannattaa toimia harkitusti ja viisaasti. Tämä tahallinen provokaatio suututtamistarkoituksessa ei sovi uskovaiselle.
Pekka ei käy ihmisten kimppuun, vaan vastustaa ideologiaa. Siinä on ero. Intersektionaalinen ideologia haluaa ideologian kritisoinnin kriminalisoitavaksi. Kuten kommunismin kritisointi on kommunismissa. Samasta tuutista kun tulevat.
Eikä halua. Ja kritisoida voi loukkaamattakin. Luulisi, että teologian maisteri osaa sen.
Vierailija kirjoitti:
Homous on valintakysymys. Kun mies kertoo olevansa transnainen, lesbo voi ihastua häneen ja rakastella myös penistä käyttäen.
Sukupuoli-identiteetti ja kehoTransnaiset ovat naisia: Transsukupuolinen nainen (henkilö, joka on korjannut sukupuolensa miehestä naiseksi) on nainen, riippumatta siitä, millaiset hänen sukuelimensä ovat tai onko hänelle tehty korjausleikkauksia.
Keho ja identiteetti: Monimuotoisessa kasvatuksessa ja opetuksessa lapsille halutaan osoittaa, että ihmisen kehon piirteet eivät aina määritä hänen sukupuoltaan. Transnaisella voi siis olla penis.
Seksuaalinen suuntautuminen
Lesbous: Lesbous tarkoittaa naisen kohdistuvaa emotionaalista ja seksuaalista vetovoimaa toisia naisia kohtaan.
Translesbot: Koska transnainen on nainen, hän voi olla suuntautumiseltaan lesbo.
Seksi ja deittailu
Mahdollisuus seksiin: Translesbo ja cissukupuolinen (syntymässä naiseksi määritelty) lesbo voivat deittailla ja harrastaa seksiä. Seksuaalisessa kanssakäymisessä voidaan käyttää myös penistä, jos molemmat osapuolet niin haluavat.
Yksilölliset rajat: Kaikki riippuu aina yksilöiden omista mieltymyksistä ja rajoista. Joillakin lesboilla voi olla vahva mieltymys tietynlaiseen anatomiaan (esimerkiksi vain vulvaan), kun taas toisille ratkaisevaa on kumppanin sukupuoli-identiteetti (nainen), ei se, mitä sukuelimiä kumppanilla on.
Miksi alapeukutatte setan informaatiota
Pekka vois heittää itsensä roskikseen.
Ihanko pakko, Jussina vielä, kiusta ja litsoa syrjintää vähemmistöjä kohtaan ja aiheuttaa tahallaan pahaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homous on valintakysymys. Kun mies kertoo olevansa transnainen, lesbo voi ihastua häneen ja rakastella myös penistä käyttäen.
Sukupuoli-identiteetti ja kehoTransnaiset ovat naisia: Transsukupuolinen nainen (henkilö, joka on korjannut sukupuolensa miehestä naiseksi) on nainen, riippumatta siitä, millaiset hänen sukuelimensä ovat tai onko hänelle tehty korjausleikkauksia.
Keho ja identiteetti: Monimuotoisessa kasvatuksessa ja opetuksessa lapsille halutaan osoittaa, että ihmisen kehon piirteet eivät aina määritä hänen sukupuoltaan. Transnaisella voi siis olla penis.
Seksuaalinen suuntautuminen
Lesbous: Lesbous tarkoittaa naisen kohdistuvaa emotionaalista ja seksuaalista vetovoimaa toisia naisia kohtaan.
Translesbot: Koska transnainen on nainen, hän voi olla suuntautumiseltaan lesbo.
Seksi ja deittailu
Mahdollisuus seksiin: Translesbo ja cissukupuolinen (syntymässä naiseksi määritelty) lesbo voivat deittailla ja harrastaa seksiä. Seksuaalisessa kanssakäymisessä voidaan käyttää myös penistä, jos molemmat osapuolet niin haluavat.
Yksilölliset rajat: Kaikki riippuu aina yksilöiden omista mieltymyksistä ja rajoista. Joillakin lesboilla voi olla vahva mieltymys tietynlaiseen anatomiaan (esimerkiksi vain vulvaan), kun taas toisille ratkaisevaa on kumppanin sukupuoli-identiteetti (nainen), ei se, mitä sukuelimiä kumppanilla on.
Miksi alapeukutatte setan informaatiota
Koska väitit "Homous on valintakysymys."
Vierailija kirjoitti:
Nolo ja lapsellinen veto. En ole mikään prideaktivisti, mutta kyllä toisten lippuja tulee lähtokohtaisesti kohdella asiallisesti.
Kun on lestapsppi ja persu, mitä muutakaan voi odottaa. Säälittävä reppana tämä Aittakumpu,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo ja lapsellinen veto. En ole mikään prideaktivisti, mutta kyllä toisten lippuja tulee lähtokohtaisesti kohdella asiallisesti.
Neuvostoliiton lippua ei tarvitse kunnioittaa, eikä myöskään hakaristeja. Voi miettiä mihin pridelippu lopulta kuuluu? Sen takaa kun löytyy myös samoja demokratian vastaisia ideologioita kuin noista edellisistä totalitaristisista ideologioista.
Tiedoksi, esim. sateenkaaripinssejä käyttävät viestivät että en vihaa sateenkaariporukkaa. Tuon lipunkin pitäisi olla suvaitsevaisuuden symboli.
Muiden pitäisi suvaita uskovaisia, vaikka ne itse eivät suvaitse juuri mitään.
Kaikki uskonnot perustuvat kaksinaismoralismille.
Vierailija kirjoitti:
Pekka vois heittää itsensä roskikseen.
Ihanko pakko, Jussina vielä, kiusta ja litsoa syrjintää vähemmistöjä kohtaan ja aiheuttaa tahallaan pahaa mieltä.
Mitä kertoo tällaisesta lestapersupapista? Vaikuttaa haittaeliöltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo ja lapsellinen veto. En ole mikään prideaktivisti, mutta kyllä toisten lippuja tulee lähtokohtaisesti kohdella asiallisesti.
Neuvostoliiton lippua ei tarvitse kunnioittaa, eikä myöskään hakaristeja. Voi miettiä mihin pridelippu lopulta kuuluu? Sen takaa kun löytyy myös samoja demokratian vastaisia ideologioita kuin noista edellisistä totalitaristisista ideologioista.
Tiedoksi, esim. sateenkaaripinssejä käyttävät viestivät että en vihaa sateenkaariporukkaa. Tuon lipunkin pitäisi olla suvaitsevaisuuden symboli.
Muiden pitäisi suvaita uskovaisia, vaikka ne itse eivät suvaitse juuri mitään.
Kaikki uskonnot perustuvat kaksinaismoralismille.
Noup. Jeesus on kaikkea muuta kuin kaksinaismoralisti.
Oikein. Ei siitä pidä olla ylpeä et on peräreikää levittelevät hiv-potilas eli homoseksuaali. Sehä on häpeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekka vois heittää itsensä roskikseen.
Ihanko pakko, Jussina vielä, kiusta ja litsoa syrjintää vähemmistöjä kohtaan ja aiheuttaa tahallaan pahaa mieltä.
Mitä kertoo tällaisesta lestapersupapista? Vaikuttaa haittaeliöltä.
Tämä totesi myös Aittakummun akka ja hakee avioero
Avioerohakemuksen mukaan vaimo Tiina Aittakumpu hakee avioeroa yksin.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d39e2dfa-9ae2-4690-9fb0-3ddeebe4e…
Vierailija kirjoitti:
Pekka vois heittää itsensä roskikseen.
Ihanko pakko, Jussina vielä, kiusta ja litsoa syrjintää vähemmistöjä kohtaan ja aiheuttaa tahallaan pahaa mieltä.
Yhyy, ainako teitä aids-potilaita kiusataan 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekka vois heittää itsensä roskikseen.
Ihanko pakko, Jussina vielä, kiusta ja litsoa syrjintää vähemmistöjä kohtaan ja aiheuttaa tahallaan pahaa mieltä.
Mitä kertoo tällaisesta lestapersupapista? Vaikuttaa haittaeliöltä.
Tämä totesi myös Aittakummun akka ja hakee avioero
Avioerohakemuksen mukaan vaimo Tiina Aittakumpu hakee avioeroa yksin.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d39e2dfa-9ae2-4690-9fb0-3ddeebe4e…
Ei sekää tykkää homoista sen enempää ku seki on lesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homous on valintakysymys. Kun mies kertoo olevansa transnainen, lesbo voi ihastua häneen ja rakastella myös penistä käyttäen.
Sukupuoli-identiteetti ja kehoTransnaiset ovat naisia: Transsukupuolinen nainen (henkilö, joka on korjannut sukupuolensa miehestä naiseksi) on nainen, riippumatta siitä, millaiset hänen sukuelimensä ovat tai onko hänelle tehty korjausleikkauksia.
Keho ja identiteetti: Monimuotoisessa kasvatuksessa ja opetuksessa lapsille halutaan osoittaa, että ihmisen kehon piirteet eivät aina määritä hänen sukupuoltaan. Transnaisella voi siis olla penis.
Seksuaalinen suuntautuminen
Lesbous: Lesbous tarkoittaa naisen kohdistuvaa emotionaalista ja seksuaalista vetovoimaa toisia naisia kohtaan.
Translesbot: Koska transnainen on nainen, hän voi olla suuntautumiseltaan lesbo.
Seksi ja deittailu
Mahdollisuus seksiin: Translesbo ja cissukupuolinen (syntymässä naiseksi määritelty) lesbo voivat deittailla ja harrastaa seksiä. Seksuaalisessa kanssakäymisessä voidaan käyttää myös penistä, jos molemmat osapuolet niin haluavat.
Yksilölliset rajat: Kaikki riippuu aina yksilöiden omista mieltymyksistä ja rajoista. Joillakin lesboilla voi olla vahva mieltymys tietynlaiseen anatomiaan (esimerkiksi vain vulvaan), kun taas toisille ratkaisevaa on kumppanin sukupuoli-identiteetti (nainen), ei se, mitä sukuelimiä kumppanilla on.
Miksi alapeukutatte setan informaatiota
Koska väitit "Homous on valintakysymys."
Setan infon perusteella on, voit itse lukea lainauksesta. Lesbo voi rakastua ja harrastaa seksiä miehen kanssa, joka kertoo olevansa nainen (transnainen), ilman että kehoa on muokattu. Hän voi nauttia tällöin myös transnaisen peniksestä. En minä tätä keksinyt, vaan seta ja transjärjestöt
Vierailija kirjoitti:
Vallankumous ei synny ilman vastakkainasettelua, katkeruutta ja kateutta. Siksi meidät on keinotekoisesti jaettava ryhmiin ja laitettava toistemme kurkkuihin kiinni. Naiset vastaan miehet, sukupolvet, seksuaalinen suuntaus, ihonväri, kaikki on nostettu Marxin ohjeen mukaan pintaan. Ysärillä kommunismin kaadettua oli hetki, kun näihin ei kukaan kinnittänyt huomiota, oli ihan sama minkä värinen olit tai mitä teit makuuhuoneessa. Maailma ei ollut valmis, mutta menossa paljon parempaan suuntaan, kuin tämä hulluus.
Olen 14 ja tämä on syvällistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi politiikkaa pitää tehdä muita halventamalla.
Täyttää selvästi kiihottamisen kansanryhmää vastaan kriteerit. Ei muuta kuin tukka pois ja linnaan.
"Täyttää selvästi kiihottamisen kansanryhmää vastaan kriteerit."
Sitä lakia pitäisikin muuttaa. Siihen pitäisi jättää vain väkivallalla uhkaaminen. Pelkän loukkaamisen ei pidä olla tuomittavaa.
Ei pidä koskea itse lakiin, koska siinä itsessään ei ole mitään vikaa, vain sen tulkitsijassa.
Panettelu ja solvaaminen ovat henkistä väkivaltaa eli pahoinpitely, ei siis vain väkivallalla uhkaamista.
"Joka tekee toiselle ruumiillista väkivaltaa taikka tällaista väkivaltaa tekemättä vahingoittaa toisen terveyttä on tuomittava pahoinpitelystä."
Vahingoittaminen tarkoittaa tekoa tai toimintaa, jolla aiheutetaan toiselle tai itselle fyysistä, henkistä, taloudellista tai aineellista vahinkoa tai haittaa.
Panettelu ja solvaaminen ovat toimintaa, jolla pyritään loukkaamaan toisen kunniaa ja mainetta tai aiheuttamaan tälle mielipahaa, eli vahingoittamaan psyykkistä terveyttä.
Kun pyritään vain toisen kunnioittamiseen, ei pitäisi olla pelkoa joutua tuomittavaksi väärin perustein.
Omia arvojaan voi tuoda esille, myös muiden arvoja halventamatta ja muita kunnioittaen.
"Panettelu ja solvaaminen ovat henkistä väkivaltaa eli pahoinpitely, ei siis vain väkivallalla uhkaamista."
Henkistä väkivaltaa ei ole olemassa. Oikea käsite on kiusanteko, eikä se ole laitonta. Väkivallan käsite täyttyy, mikäli pahoinpitelyssä käytetään nyrkkejä, potkuja, päällä puskemista, tönimistä, ampuma-aseita, astaloita tai teräaseita.
""Joka tekee toiselle ruumiillista väkivaltaa taikka tällaista väkivaltaa tekemättä vahingoittaa toisen terveyttä on tuomittava pahoinpitelystä.""
Koettu mielipahan tunne ei täytä terveyden vahingoittumisen tunnusmerkkejä. Maailma ei ole mikään pumpulipallo, jossa pärjää nyyhkyttämällä jokaisesta vastoinkäymisestä. Normaali ihminen opettelee myös sietämään sitä tosiasiaa, etteivät kaikki ihmiset pidä sinusta, eikä sinun itsesi mielipiteistä. Ja tiesitkö, että mahdollinen alaikäiselle tehtävä hormonaalinen sukupuolenmuokkaus vastakkaisen sukupuolen hormoneilla täyttää pahoinpitelyn tai jopa törkeän pahoinpitelyn tunnusmerkit?
Rikoslain kiihottaminen kansanryhmää vastaan, on ehkä lähimpänä Jeeuksen rakkauden kaksoiskäskyä, mitä suomalaisesta lansäädännöstä löytyy.
Osoittaa harkintakyvyn puutetta, että nyt sitä ollaa "uskovaisten" toimesta purkamssa Räsäsen tuomion jälkeen.
Se pohjaa periaatteessa Raamatun kahdeksanteen käskyyn "Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi" Tämä tarkoittaa katekismuksen mukaan toisen kunnian ja maineen varjelemista. Se kieltää valehtelun, panettelun ja juoruilun sekä velvoittaa puolustamaan toista. https://katekismus.fi/10kaskya/8.html
Myös kieli on tuli, on vääryyden maailma; kieli on se meidän jäsenistämme, joka tahraa koko ruumiin, sytyttää tuleen elämän pyörän, itse syttyen helvetistä. Jaak. 3:6
Onko biologisten tosiasioiden toteaminen, seksirikostuomioiden jaottelu kansallisuuden mukaan ja sossuetuuksien saajien jaottelu kielen perusteella vihapuherikos?
Lähtökohtaisesti jonkun asian väittäminen totuudeksi on vihapuhetta. Tämä löytyy jo ihan Raamatusta.
Vihapuhe ei kuulu sananvapauden piiriin, kun se loukkaa toisen perusoikeuksia. Toisen perusoikeuksien loukkaaminen on rikos.
Rikos on teko tai laiminlyönti, joka on laissa säädetty rangaistavaksi. Vihapuhe ei itsessään ole rikos, mutta se muuttuu rikokseksi, kun se loukkaa toisen perusoikeuksia.
Jonkun asian väittäminen totuudeksi silloin, kun väite loukkaa toisen perusoikeuksia on rikos.
Diktaattorin mielipide = totuus. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö diktaattorin totuus olisi rikos.
Totuus ei ole hyväksyttävä peruste asettaa ihmisiä eriarvoiseen asemaan. Jos vain diktaattorin totuuden puhujat armahdetaan, ei kysymys ole enää yhdenvertaisuudesta lain edessä.
Perusoikeudet ovat demokratiassa sopimuskysymys. Jos joku julistaa ne yksipuolisesti, hän on diktaattori. Perusoikeudet voi määritellä demokraattisesti vain yhdessä ja niitä voidaan muuttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävettää kuulua tämän Pekan kanssa samaan uskonnolliseen ryhmään. Raamattukin opettaa että muille pitää tehdä se minkä haluaa itselle ja että kannattaa toimia harkitusti ja viisaasti. Tämä tahallinen provokaatio suututtamistarkoituksessa ei sovi uskovaiselle.
Pekka ei käy ihmisten kimppuun, vaan vastustaa ideologiaa. Siinä on ero. Intersektionaalinen ideologia haluaa ideologian kritisoinnin kriminalisoitavaksi. Kuten kommunismin kritisointi on kommunismissa. Samasta tuutista kun tulevat.
Ideologiat ovat prseestä. Oli sitten mikä oli. Jakavat vain ihmisiä luokkiin ja laumoihin. Ovat vain yksikertaistettuja ohjeita.
Kavahda ideologioita.
Tiedoksi, esim. sateenkaaripinssejä käyttävät viestivät että en vihaa sateenkaariporukkaa. Tuon lipunkin pitäisi olla suvaitsevaisuuden symboli.