Hilla, 21, pukeutuu salille näin, ja saa kuulla vaatteistaan kommentteja:" En mieti, mitä muut niistä ajattelevat!"
Hilla, 21, pukeutuu salille näin ja saa kuulla vaatteistaan kommentteja: ”En mieti, mitä muut niistä ajattelevat” https://share.google/dyRO4WLlutl1kNsGO
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Hilla taitaa olla vähän yksinkertainen.
Narsissi, niin kuin kaikki naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako ilman hormoneita ja steroideja tuollaisen kehon? Miehekäs selkä.
Näyttäisi olevan jonkun 143,5cm, joten ihan mahdollista, jos on muuten terve aikuinen.
Juuri näin. Usein naisilla leveä selkä illuusiota koska pituus on se 155-165cm.
Vierailija kirjoitti:
Naiset saa pukeutua kuten haluaa, kateeliset ulisee. Omaan elämään tyytyväiset ei puutu toisten elämään.
En mä olekaan tyytyväinen elämääni, jos toinen kastelee penkit hiellään eikä vaivaudu edes kuivaamaan. Ärsyttää tuollainen. Sä et käy salilla yksin, vaan sun pitää huomioida toiset!
Vierailija kirjoitti:
Mikä hillan vinkumisen syy nyt oli?
Syy on: lisäkatsojien saaminen sosiaalisen median kanaviinsa.
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelisin että tää juttu olisi ollut jotenkin eri kulmasta ja sillä olisi päällä joku väljä t-paita ja pieruverkkarit, mut ei.
Perusarkena mä otan ämpärin, miniharavan, en tiedä oikeaa nimeä, kävelen kohti perunapeltoa.
Otan 1/3 ämpärillisen perunoita.
Tämän jälkeen fillarin, päähän koppa ja lasit päähän, kierrän vesistön ympäri.
Laitan perunat minikatiskaan, tiputan veteen, soudan katiskalle, tyhjennän.
Nirri pois kaloilta ja perkaan.
Perunat kattilaan, kone auki, parempi mekko päälle ja työt alkaa.
Nää mun hyötyliikuntavaatteet ovat aivan järkyttäviä. Mutta niin kauan, kun ovat pysyvät päällä, käytän.
Porunapelto, fillarointi, soutelu, perkaaminen on onnistuu lähes missä vaatteissa tahansa.
Käytetylle tavaralle on haastavaa löytää uusi käyttäjä, siksi minä teen parhaani
Tämä Hilla on ollut aiemminkin Iltalehdessä esittelemässä persettään. Juttu on nyt maksumuurin takana joten piti tehdä uusi juttu niille lukijoille jotka eivät maksumuurin takia pääse Hillan persettä katselemaan
https://www.iltalehti.fi/treeni/a/c17e360f-fdf3-4722-aa1b-26d210033b02
Jos Hillaa ei kiinnosta mitä muut ajattelevat pukeutumisestaan, miksi hän pukeutuu viimeisimmän muodin mukaan persettä korostaviin housuihin ja rintaliiveihin? Persvakoon kuroutuvista housuista ja tissitopista ei ole treenatessa kuin haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Treenaako miehet ilman paitaa salilla?
Tai speedoissa tai kommandona kullicollareissa vehkeet heiluen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treenaako miehet ilman paitaa salilla?
Tai speedoissa tai kommandona kullicollareissa vehkeet heiluen?
Jockstrap ja kalukukkaro!
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun pepa pitää treenata niin isoksi! Tässä oli hyvännäköinen 👍
https://img.ilcdn.fi/q1yBhLE7FZWqlrX-zp4vkDGAKWQ=/full-fit-in/920x0/img…
No mutta eihän tuosta näe kuinka iso se pepa on.
Vierailija kirjoitti:
Hilla ja muut kaltaisensa jättää hervottoman hikivanan jokaiseen laitteeseen mihin asettuu. Minusta se on ällöttävää, enkä itse halua kylpeä toisten hiessä, joten kunnioita muita pitämällä sellaiset treenivaatteet, joissa paljas iho ei ole kosketuksissa laitteiden kanssa.
No, just tämä. Tosi ällöä mennä näiden hillojen jälkeen laitteisiin, jotka uivat hiestä. Yäk! N28
Vierailija kirjoitti:
Itse pukeudun ulkosalille farkkuihin ja lippikseen sekä kelistä riippuen löysään hihattomaan, huppariin tai laskettelutakkiin. Jalkapäivänä saatan laittaa collarit mutten aina. Kommentteja en kuule, mutta toissayönä salin ohi kulki kettu, ja se kyllä katsoi pitkään. m50
🦊 😁
Sen takia varmaan treenaakin bikinitopissa, että voi esitellä itseään-miehet kuolaa ja naiset ovat kateellisia....