Hilla, 21, pukeutuu salille näin, ja saa kuulla vaatteistaan kommentteja:" En mieti, mitä muut niistä ajattelevat!"
Hilla, 21, pukeutuu salille näin ja saa kuulla vaatteistaan kommentteja: ”En mieti, mitä muut niistä ajattelevat” https://share.google/dyRO4WLlutl1kNsGO
Kommentit (72)
Eikö se tunnu ikävältä kun tunkee persvakoon kangasta?
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi helpompi olla kokonaan ilman, jos ei millään ole mitään väliä?
M43
Heh, joo, Censori tyyliin. :)
N58
Mitä laittaisitte päälle salille jos teitä ei yhtään kiinnostaisi mitä muut ajattelevat? Mä ehkä jotkut leggingssit ja väljän t-paidan
Vierailija kirjoitti:
Onko treenaaminen jotenkin helpompaa tai parempaa rintaliiveissä?
Kertokaa minulle?
T. Nainen
Minä treenaan yleensä ihan yläosattomissa, minusta mukavampaa niin. Mutta ihan yksityistiloissa ilman muita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hillan vinkumisen syy nyt oli?
Se että kun ne perus käytöstavat puuttuu (=mietitään vähän mitä ne muutkin ajattelee) syntyy kiusallisia tilanteita.
Vierailija kirjoitti:
Mitä laittaisitte päälle salille jos teitä ei yhtään kiinnostaisi mitä muut ajattelevat? Mä ehkä jotkut leggingssit ja väljän t-paidan
Mulla on verkkahousut ja t-paita.
Minulle on aivan sama miten hän pukeutuu mutta ei kai ole liikaa vaadittu, että hän kävisi edes joskus pesulla. Hänen hajunsa on luotaantyöntävä. Kukaan ei voi olla salilla samaan aikaan hänen kanssaan
Eihän nuo kyllä rintaliiveiltä näyttänyt vaan perus urheilutopilta. Aattelin jo että se on siellä joissain oikeissa pitsisissä rintsikoissa treenaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan miesten shortsit (joita käytän jo nyt) ja teknisen paidan ilman mitään liivejä. Rinnat eivät ole niin isot että tarvitsisivat tukea, nännien nöpötys on ainut ongelma. En tiedä, ehkä minun ei pitäisi välittää siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan miesten shortsit (joita käytän jo nyt) ja teknisen paidan ilman mitään liivejä. Rinnat eivät ole niin isot että tarvitsisivat tukea, nännien nöpötys on ainut ongelma. En tiedä, ehkä minun ei pitäisi välittää siitä.
Kyllä joillain miehilläkin nöpöttää paidan läpi että näkyy.
Olen pt (nainen), ja inhottaa nähdä salilla noita pyllistelijöitä. Eräs jo keski-ikäinen, ihan ok kroppainen nainen alkoi ensin käyttää liivejä toppeina, mutta viimeisimpänä hänellä on ollut niin lyhyet shortsit, että jokaisen liikkeen jälkeen hänen pitää vetää niitä kankuistaan alaspäin.
Hiet jätetään laitteisiin/matoille. Juuri viime viikolla olin ostamassa itse uusia urheiluvaatteita, mutta ne oikeat topit jäi ostamatta: yksistä näkyi selkeästi nännit läpi, ja oli naruolkaiminen, joten alle ei olisi voinut laittaa liivejä. Toinen toppi oli selästä avoin ja siitä tuli niin alaston olo, että jäi sekin hyllyyn.
Vierailija kirjoitti:
Onko treenaaminen jotenkin helpompaa tai parempaa rintaliiveissä?
Kertokaa minulle?
T. Nainen
Itse koen epämukavaksi vaikka ihan ylpeä olen kehostani. Laitteissa ja matolla tuntuu inhottavalta kun nihkeä iho ottaa kiinni. Kotona treenatessa laitan paidan päälle, vaikka olisin muuten ollut päivän ilman paitaa. Eikä se muillekaan ole kiva jos välineet on imeytyneet täyteen muiden hikeä. Vapailla painoilla tehdessä ei välttämättä haittaa, mutta olisi hölmöä vähän väliä ottaa paitaa pois ja laittaa takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Hilla keskittyy sitten siihen omaan treeniinsä eikä kyylää mitä muut katselee.
Taitaa keskittyä enemmän itsensä esittelyyn ja kuvaamiseen, treeni on ihan toisella sijalla.
Kun minä en ajattele ketään muuta, laitan pieruverkkarit ja haalistuneen t-paidan. Ihan rauhassa olen saanut treenata
Vierailija kirjoitti:
Treenaako miehet ilman paitaa salilla?
Ei kun vanhassa väljässä t paidassa kun eivät viitsi hikeään levitellä.
Eikö voisi vain liimata kolikot nännien päälle ja laittaa jonkin laakerinlehden siihen jalkoväliin peitoksi?
Se on jännä kun otsikossa lukee ettei välitä ja jotenkin päädyn tietämään siitä kuitenkin. Mystistä menoa. =]
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä joillain miehilläkin nöpöttää paidan läpi että näkyy.
Luin ensin, että nöpöttää housujen läpi niin, että näkyy.
Itse pukeudun ulkosalille farkkuihin ja lippikseen sekä kelistä riippuen löysään hihattomaan, huppariin tai laskettelutakkiin. Jalkapäivänä saatan laittaa collarit mutten aina. Kommentteja en kuule, mutta toissayönä salin ohi kulki kettu, ja se kyllä katsoi pitkään. m50
Lapsellista edes väittää muuta. No se on kyllä vasta 21-vuotias että sikäli ymmärrettävää tuollaiset aivopierut.