Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hilla, 21, pukeutuu salille näin, ja saa kuulla vaatteistaan kommentteja:" En mieti, mitä muut niistä ajattelevat!"

Vierailija
18.06.2026 |

Hilla, 21, pukeutuu salille näin ja saa kuulla vaatteistaan kommentteja: ”En mieti, mitä muut niistä ajattelevat” https://share.google/dyRO4WLlutl1kNsGO

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Misogynistit vastustaa naisten oikeutta pukeutua vapaasti. Miksi asua Suomessa jos naisten oikeudet niin ahdistaa?

Koska ne elää Kela-tuilla eikä pärjää ummikkoina ja rahatta ulkomailla

Häh? Mitä höpötät? Nyt kyse naisten oikeuksista.

Vierailija
82/111 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä seksikäs, NAM!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Misogynistit vastustaa naisten oikeutta pukeutua vapaasti. Miksi asua Suomessa jos naisten oikeudet niin ahdistaa?

Koska ne elää Kela-tuilla eikä pärjää ummikkoina ja rahatta ulkomailla

Häh? Mitä höpötät? Nyt kyse naisten oikeuksista.

Mitä ihmettä sä itse hölöttät? Edellisessä viestissä kysyttiin syytä, miksei naisvihaajat muuta ulkomaille ja siihen vastattiin. 

Vierailija
84/111 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hilla ja muut kaltaisensa jättää hervottoman hikivanan jokaiseen laitteeseen mihin asettuu. Minusta se on ällöttävää, enkä itse halua kylpeä toisten hiessä, joten kunnioita muita pitämällä sellaiset treenivaatteet, joissa paljas iho ei ole kosketuksissa laitteiden kanssa. 

Eikö hänelle sanota, että laittaa jokaisen laitteen väliin rantapyyhkeen?

Meidän salilla tuosta saa porttikiellon siis laitteiden tahallisesta likaamisesta.

Vierailija
85/111 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta varmaan tulee trendi "nudegym". 

Vierailija
86/111 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insta linkki? 

Vierailija
87/111 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katso IL:n juttuja, koska evästeet, mutta täältä sai jo kommenteista aika tarkan käsityksen, mistä kyse :D

Vakavasti joo en ymmärrä nakuna treenaamista, koska jättää hikiläntit (tai no jos vain poseeraa, niin ehkä ei hikoile) ja itseä kyllä ällöttää suora ihokontakti satojen muiden kontaktoimaan pintaan. Mutta muuten saa pukeutua miten vaan. Mitä paljastavammin, sitä enemmän tuijotan, enkä häpeile sitä yhtään. Huomiota hakeva saa huomiota tietysti.

Koska mitä evästeet?

Vierailija
88/111 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun pepa pitää treenata niin isoksi! Tässä oli hyvännäköinen 👍

https://img.ilcdn.fi/q1yBhLE7FZWqlrX-zp4vkDGAKWQ=/full-fit-in/920x0/img…

Ei tuolla kyllä vielä mielestäni ole mitenkään suhteettoman iso perä, ihan hyvännäköinen treenattu takamus jota nuo muotoilevat shortsit toki korostavat. 

Mutta mitä Instaa vilkaisin niin on juuri muutama kuukausi sitten päässyt Dfyne-vaatemerkin "atleetiksi" eli heitä promoamaan. Nähtäväksi jää, mitä tämä vaikutuspiiri tekee kehonkuvalle. Dfynen "atleetit" ovat nimittäin aika järjestään sellaisia, että lihasta ei muuten ole mitenkään mainittavasti, mutta persettä on kyllä siten senkin edestä ja sitä treenataan ja hinkataan. Arviolta joka toisella on selkeä BBL eli tehty kirurginen takamus, ja perää lisäksi muokataan photoshopilla kuviin. Katsokaa vaikka tätä Dfynen virallisilta sivuilta napattua kuvaa heidän atleetistaan, mitä luulette, onko ensimmäisessä kuvassa muokkaamaton kuva luomutakamuksesta? https://www.instagram.com/p/DZfpqkYjf8Z/?utm_source=ig_web_copy_link&ig…

Jos kiinnostaa, tämän linkin takaa löytyy ensimmäisen instakuvan nainen Hannah Pearson Dfynen ottamissa kuvissa, joissa hän poseeraa ko. lafkan vaatemallina tässä hiljattain. Takamus kadonnut jonnekin. https://eu.dfyne.com/products/dfyne-hannah-pearson-edit-pink-strappy-sp…

Treenaan itse varsin paljon, ja kun aloitin nykyisellä salilla pari vuotta sitten, muistan ihan elävästi minulle annetuissa järjestyssäännöissä lukeneen, että naiset eivät saa treenata "pikkutopeissa" ja miehet paidatta. Miehellenikin sitä sääntöä silloin esittelin. Oli siis kunnan sali, ja salikortti hakiessa annettiin tuo sääntölappu käteen. Menin ihan mielenkiinnosta nyt googlaamaan ko. järjestyssäännöt, kun löytyvät nykyään kunnan verkosta, eikä näemmä ole enää mitään mainintaa rintsikoissa tai paidatta treenaamisesta. En ole tosin ketään nähnyt niin treenaamassa. Itseä ei se rintaliivien ulkonäkö häiritse, vaikka molempiin suuntiin kallistuva nainen olenkin, mutta kuten moni täällä on maininnut, siitä jää tosiaan ihan eri tavalla hikeä penkkeihin, minkä vuoksi en myöskään itse halua käyttää, vaikka olenkin ihan timmissä kunnossa. En jaksa alkaa roudaamaan mukana pyyhettä suojaksi tai pesemään joka penkkiä hetken käytön jälkeen, niin käytän mieluummin kokoselkäistä paitaa.

Vierailija
89/111 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun pepa pitää treenata niin isoksi! Tässä oli hyvännäköinen 👍

https://img.ilcdn.fi/q1yBhLE7FZWqlrX-zp4vkDGAKWQ=/full-fit-in/920x0/img…

Ei tuolla kyllä vielä mielestäni ole mitenkään suhteettoman iso perä, ihan hyvännäköinen treenattu takamus jota nuo muotoilevat shortsit toki korostavat. 

Mutta mitä Instaa vilkaisin niin on juuri muutama kuukausi sitten päässyt Dfyne-vaatemerkin "atleetiksi" eli heitä promoamaan. Nähtäväksi jää, mitä tämä vaikutuspiiri tekee kehonkuvalle. Dfynen "atleetit" ovat nimittäin aika järjestään sellaisia, että lihasta ei muuten ole mitenkään mainittavasti, mutta persettä on kyllä siten senkin edestä ja sitä treenataan ja hinkataan. Arviolta joka toisella on selkeä BBL eli tehty kirurginen takamus, ja perää lisäksi muokataan photoshopilla kuviin. Katsokaa vaikka tätä Dfynen virallisilta sivuilta napattua kuvaa heidän atleetistaan, mitä luulette, onko ensimmäisessä kuvassa muokkaamaton kuva luomutakamuksesta? https://www.instagram.com/p/DZfpqkYjf8Z/?utm_source=ig_web_copy_link&ig…

Jos kiinnostaa, tämän linkin takaa löytyy ensimmäisen instakuvan nainen Hannah Pearson Dfynen ottamissa kuvissa, joissa hän poseeraa ko. lafkan vaatemallina tässä hiljattain. Takamus kadonnut jonnekin. https://eu.dfyne.com/products/dfyne-hannah-pearson-edit-pink-strappy-sp…

Treenaan itse varsin paljon, ja kun aloitin nykyisellä salilla pari vuotta sitten, muistan ihan elävästi minulle annetuissa järjestyssäännöissä lukeneen, että naiset eivät saa treenata "pikkutopeissa" ja miehet paidatta. Miehellenikin sitä sääntöä silloin esittelin. Oli siis kunnan sali, ja salikortti hakiessa annettiin tuo sääntölappu käteen. Menin ihan mielenkiinnosta nyt googlaamaan ko. järjestyssäännöt, kun löytyvät nykyään kunnan verkosta, eikä näemmä ole enää mitään mainintaa rintsikoissa tai paidatta treenaamisesta. En ole tosin ketään nähnyt niin treenaamassa. Itseä ei se rintaliivien ulkonäkö häiritse, vaikka molempiin suuntiin kallistuva nainen olenkin, mutta kuten moni täällä on maininnut, siitä jää tosiaan ihan eri tavalla hikeä penkkeihin, minkä vuoksi en myöskään itse halua käyttää, vaikka olenkin ihan timmissä kunnossa. En jaksa alkaa roudaamaan mukana pyyhettä suojaksi tai pesemään joka penkkiä hetken käytön jälkeen, niin käytän mieluummin kokoselkäistä paitaa.

Hiki tulee pidan läpi. Ei se sitä muuta

Vierailija
90/111 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun salilla on naisia joilla on tuollaiset liivit. Olen jutellutkin naisen kanssa siitä ja se kysyi onko sopivaa sellaiset liivit. Sanoin että mulle ihan sama miten pukeutuu.

Oletko sellainen "ei mua vaan häiritse"-ihminen, joka ei koskaan "pahoita mieltään" mistään ja pyrkii aina miellyttämään esim. tuota kysyjää, ettei vaan tarttisi ottaa kantaa ikävästi asiaan?  Näitähän on tosi paljon.  Ongelmaksi näille tuntuu tulevan aina se jos joku toinen häiriintyy. Silloin kyllä kiihdytään että mitä se muka teitä häiritsee kun ei häiritse muakaan!!?

Just näin. "Mua ei häiritse, joten ei saa häiritä suakaan ja olet muuten tosi ilkeä, kun uskallat olla eri mieltä, etkä olekaan kaikkien kaveri ja myötäile!!! Ja mä olen muuten parempi ihminen kuin sä, kun myötäilen aina kaikkia, siitä huolimatta mitä mieltä itse olen!!!"

Vierailija
91/111 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hilla taitaa olla vähän yksinkertainen.

Heikkoitsetuntoiset tantat solvaamassa nuorta naista. Säälittävää. 

Vierailija
92/111 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä seksikäs, NAM!

Kaunis oot.

Vierailija
93/111 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ketju, jossa av mammojen viha nuoria naisia kohtaan tulee näkyväksi. Seuraavaksi haukutaan miehet.

Vierailija
94/111 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai se miettii mitä muut ajattelevat😄

Siis toihan ei muuta teekään kuin mieti mitä muut siitä miettii, kuten kaikki tyrkyt

Vierailija
95/111 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko treenaaminen jotenkin helpompaa tai parempaa rintaliiveissä?

Kertokaa minulle?

T. Nainen

Kyllä mun tekis joskus lenkillä mieli heittää paita pois kun alkaa olemaan kuuma.

Oonko mä nyt ainoa nainen, joka ei näe sporttitoppia mitenkään epäsopivana?

Napa ja kyljet näkyy, hui kamala?

Pitäskö tossa käyttää sitä minkälaista yläosaa?

Enemmän ihmettelen niitä ketkä pullistelee leggareissa.

Vierailija
96/111 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kyllä tyhmiä. Ensin itse pukeutuvat joka paikkaan paljastavasti ja oikein julistavat, että kyllä mun pitää saada tehdä näin, se on mun oikeus. Tai niin kuin uimahalliin ei haluta pukeutua enää ollenkaan, vaan pitää saada olla yläosattomissa. Sitten ihmetellään, kun miehet tulee iholle ja itketään me toota apuun. 

Vierailija
97/111 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hilla taitaa olla vähän yksinkertainen.

Sinä mt läski olet yksinkertaisempi kateellinen  🤮🤮🤮🤮

Vierailija
98/111 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on kyllä tyhmiä. Ensin itse pukeutuvat joka paikkaan paljastavasti ja oikein julistavat, että kyllä mun pitää saada tehdä näin, se on mun oikeus. Tai niin kuin uimahalliin ei haluta pukeutua enää ollenkaan, vaan pitää saada olla yläosattomissa. Sitten ihmetellään, kun miehet tulee iholle ja itketään me toota apuun. 

Haita läski  💩💩💩

Vierailija
99/111 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hilla keskittyy sitten siihen omaan treeniinsä eikä kyylää mitä muut katselee.

Taitaa keskittyä enemmän itsensä esittelyyn ja kuvaamiseen, treeni on ihan toisella sijalla.

Totta.  Joka mamma onkin samanlaiset vatsalihakset. Ne kun tulee naiselle ilman treeniä. 

Vierailija
100/111 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla vaatteilla on vaan ja yksi tarkoitus. Maksimoida huomion määrä. Ihan sama juttu näiden naisten kanssa, jotka tepastelevat rannalla niissä perse-stringeissään, missä on se ohut naru persereijän päällä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi