Hilla, 21, pukeutuu salille näin, ja saa kuulla vaatteistaan kommentteja:" En mieti, mitä muut niistä ajattelevat!"
Hilla, 21, pukeutuu salille näin ja saa kuulla vaatteistaan kommentteja: ”En mieti, mitä muut niistä ajattelevat” https://share.google/dyRO4WLlutl1kNsGO
Kommentit (72)
Saliltahan ei löydä kuin napeilla itsensä kutistaneita katkarapujen kantajia.
Todelliset kansakunnan ylläpitäjät, lasten siittäjät löytyy peräkammareista.
Isot jykevät paksut siittimet ja varmasti on laadukasta siementä säkeissä.
Et ei sen puoleen.
Terveisin Diplu Espoosta.
Vierailija kirjoitti:
Saako ilman hormoneita ja steroideja tuollaisen kehon? Miehekäs selkä.
Näyttäisi olevan jonkun 143,5cm, joten ihan mahdollista, jos on muuten terve aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan saa, varsinkaan 21 v, joka ei ole montaa vuotta salilla ehtinyt käymään. Edes pitkään salilla käyneet naturaalit naiset ei tuolta näytä, vaan vaatii ulkoista apua.
Vierailija kirjoitti:
Treenaako miehet ilman paitaa salilla?
Eivät. Naiset nyt menevät usein salille hakemaan huomiota, etenkin jos se salin chad tulisikin juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
No nyt! Pyllylegginsdit on pientä, kun mennään pelkissä rintaliiveissä salille!
Minä menen älästi sinne
En katso IL:n juttuja, koska evästeet, mutta täältä sai jo kommenteista aika tarkan käsityksen, mistä kyse :D
Vakavasti joo en ymmärrä nakuna treenaamista, koska jättää hikiläntit (tai no jos vain poseeraa, niin ehkä ei hikoile) ja itseä kyllä ällöttää suora ihokontakti satojen muiden kontaktoimaan pintaan. Mutta muuten saa pukeutua miten vaan. Mitä paljastavammin, sitä enemmän tuijotan, enkä häpeile sitä yhtään. Huomiota hakeva saa huomiota tietysti.
Feministimiehenä kannatan Hillan oikeutta käydä salilla rintaliiveissä tai vaikka rinnat paljaana kokonaan. Erityisen voimaannuttavaa olisi, jos hän käyttäisi vielä pieniä stringejä noiden legginsien sijaan. Tai miksei olisi kokonaan alasti? Kyllä naiset kykenevät kaikkeen!
Feministi Marko 56
Naiset saa pukeutua kuten haluaa, kateeliset ulisee. Omaan elämään tyytyväiset ei puutu toisten elämään.
Mummelina en voi ajatella muuta kuin, että Hilla ja muut lapset ovat ihanan viattomia kuin söpöt koiranpennut. Tepastellaan kuntosalille ja otsa rypyssä mietitään, mitä mieltä muut ovat salivaatteista. Hilla saa laittaa päällensä ihan mistä tykkää ja elää elämäänsä sellaisena kuin haluaa. Nuori ikä ja kannanotot ovat vielä elämän kokemattomuutta, mutta noin kymmenen vuoden kuluttua Hilla viimeistään hymähtää tämän päivän hömpötyksilleen ja menee salille sellaisena kuin tahtoo kokematta pukeutumisasiaa enää maailman tärkeimmäksi aiheeksi. Hilla viisastuu onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Hilla ja muut kaltaisensa jättää hervottoman hikivanan jokaiseen laitteeseen mihin asettuu. Minusta se on ällöttävää, enkä itse halua kylpeä toisten hiessä, joten kunnioita muita pitämällä sellaiset treenivaatteet, joissa paljas iho ei ole kosketuksissa laitteiden kanssa.
Tämä!
Kun ei taaskaan ajatella, kuin minä, minä ja minä siellä salilla.....🤡👹💩👺👻👽👾
Mun salilla on naisia joilla on tuollaiset liivit. Olen jutellutkin naisen kanssa siitä ja se kysyi onko sopivaa sellaiset liivit. Sanoin että mulle ihan sama miten pukeutuu.
Vierailija kirjoitti:
Mun salilla on naisia joilla on tuollaiset liivit. Olen jutellutkin naisen kanssa siitä ja se kysyi onko sopivaa sellaiset liivit. Sanoin että mulle ihan sama miten pukeutuu.
Oletko sellainen "ei mua vaan häiritse"-ihminen, joka ei koskaan "pahoita mieltään" mistään ja pyrkii aina miellyttämään esim. tuota kysyjää, ettei vaan tarttisi ottaa kantaa ikävästi asiaan? Näitähän on tosi paljon. Ongelmaksi näille tuntuu tulevan aina se jos joku toinen häiriintyy. Silloin kyllä kiihdytään että mitä se muka teitä häiritsee kun ei häiritse muakaan!!?
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun pepa pitää treenata niin isoksi! Tässä oli hyvännäköinen 👍
https://img.ilcdn.fi/q1yBhLE7FZWqlrX-zp4vkDGAKWQ=/full-fit-in/920x0/img…
Aika lailla täydellinen kroppa 👍. Yläosa olisi jees jossain klubilla, mutta ei ehkä salilla tai kadulla. Miinusta myös pukkarissa kuvaamisesta. Se on tuhmaa ja kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Treenaako miehet ilman paitaa salilla?
Naiset varmaan haluais paidattomia miehiä salille? 😉
Maksaako nää influt siitä, että iltapaskat tekee niistä näitä nollajuttuja ja saavat siitä kautta näkyvyyttä ja uusia seuraajia?
Hot! Noin kauniilla naisella on oikeus näyttää paljasta pintaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle muuten sama, mutta toivottavasti käyttävät laitteissa pyyhettä alla tai vähintään pyyhkivät jälkensä. Ei ole kovin hygieenistä paljas hikinen iho laitteita ja penkkejä vasten.