Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hilla, 21, pukeutuu salille näin, ja saa kuulla vaatteistaan kommentteja:" En mieti, mitä muut niistä ajattelevat!"

Vierailija
18.06.2026 |

Hilla, 21, pukeutuu salille näin ja saa kuulla vaatteistaan kommentteja: ”En mieti, mitä muut niistä ajattelevat” https://share.google/dyRO4WLlutl1kNsGO

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas ketju, jossa av mammojen viha nuoria naisia kohtaan tulee näkyväksi. Seuraavaksi haukutaan miehet.

Läskien mt mammojen ulina on musiikkia korville ...💃💃💃😝😝😝

Vierailija
102/111 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on kyllä tyhmiä. Ensin itse pukeutuvat joka paikkaan paljastavasti ja oikein julistavat, että kyllä mun pitää saada tehdä näin, se on mun oikeus. Tai niin kuin uimahalliin ei haluta pukeutua enää ollenkaan, vaan pitää saada olla yläosattomissa. Sitten ihmetellään, kun miehet tulee iholle ja itketään me toota apuun. 

Mikään pukeutuminen ei oikeuta häirintää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Navan paljastavat treenitopit herättävät myötähäpeää aikuisten naisten päällä vaikka vartalo ne kestäisikin.

Vierailija
104/111 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Navan paljastavat treenitopit herättävät myötähäpeää aikuisten naisten päällä vaikka vartalo ne kestäisikin.

Miksi ihmeessä?

Vierailija
105/111 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli sentään ookoo housut jalassa eikä mitkään narustringit tai peräsuoleen imeytyvät makkarankuoret.

Vierailija
106/111 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on kyllä tyhmiä. Ensin itse pukeutuvat joka paikkaan paljastavasti ja oikein julistavat, että kyllä mun pitää saada tehdä näin, se on mun oikeus. Tai niin kuin uimahalliin ei haluta pukeutua enää ollenkaan, vaan pitää saada olla yläosattomissa. Sitten ihmetellään, kun miehet tulee iholle ja itketään me toota apuun. 

Olet juuri noita tyhmiä. Kaikillahan se on selvä, mutta jos et halua olla miesmagneetti, mieti vähän, miten pukeudut. Kyllä naiset tämän oikein hyvin tietävät, mutta jääräpäisinä vain haluavat "pitää oikeuksistaan kiinni". 

Vierailija
107/111 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"en mieti mitä muut ajattelee mun pukeutumisesta ... mut kuvaan sitä silti koko ajan instaan"

Vierailija
108/111 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeuta ei. Mikään oikeuta tekemään rikoksia, silti niitä tehdään. Tervetuloa maailmaan! 

Vierailija
109/111 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet juuri noita tyhmiä. Kaikillahan se on selvä, mutta jos et halua olla miesmagneetti, mieti vähän, miten pukeudut. Kyllä naiset tämän oikein hyvin tietävät, mutta jääräpäisinä vain haluavat "pitää oikeuksistaan kiinni". 

Se on sellaista lapsellista härnäämistä jotta pääsee lällättelemään sitten jälkeenpäin kun poliisi vie maijaan liiasta tuijottelusta naisen ensin paljasteltua itseään.

Vierailija
110/111 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset saa pukeutua kuten haluaa, kateeliset ulisee. Omaan elämään tyytyväiset ei puutu toisten elämään.

En mä olekaan tyytyväinen elämääni, jos toinen kastelee penkit hiellään eikä vaivaudu edes kuivaamaan. Ärsyttää tuollainen. Sä et käy salilla yksin, vaan sun pitää huomioida toiset!

Kaikki hikoilee salilla, myös paitaa käyttävät.

Vierailija
111/111 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas ketju, jossa av mammojen viha nuoria naisia kohtaan tulee näkyväksi. Seuraavaksi haukutaan miehet.

Läskien mt mammojen ulina on musiikkia korville ...💃💃💃😝😝😝

Miten sinä aina kuulet ulinaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme