En mahdu miesystävän juhannuksenviettoon
Miesystävä lupasi aikuiselle lapselleen ja hänen kavereilleen, joita miesystävä ei tunne, rantahuvilan ja saunan koko juhannukseksi. Nämä vieraat käyvät päärakennuksessa laittamassa ateriansa ja tekevät ne omassa aikataulussa ja itselleen. Näin heillä on kuulemma tapana. Saatoin ehkä vähän ihmetellä omaa rooliani juhannuksen vietossa, miesystävän mukaan mitään ongelmaa ei ole. Hän on poissa juhannusaattoiltapäivän kaverinsa kanssa perinteeksi tulleella veneilyreissulla. Aikatauluista ei tietenkään tiedä etukäteen. Eikä ruokailuista eikä edes siitä, keitä tulee sitten loppujen lopuksi pihapiiriin iltaa viettämään.
Miten te ratkaisisitte juhannuksen viettämisen, jos olisitte minä?
Kommentit (184)
Jätä lapset miehelle ja muuta huis helekuttii!
Hyppää autoon, mene lempibändisi festarikeikalle tai lavatansseihin. Kaunis mekko ylle ja varatun naisen aura säteilemään. Seuraa löytyy!
Meillä on vaimon kanssa mallia "kostea juhannus" :D
Bailaisin ja saunoisin sen aikuisen nuorisoporukan kanssa, ehkä vamppaisin jonkun nuorukaisen sieltä lelukseni.
Vierailija kirjoitti:
Hyppää autoon, mene lempibändisi festarikeikalle tai lavatansseihin. Kaunis mekko ylle ja varatun naisen aura säteilemään. Seuraa löytyy!
Ai heti muita miehiä katsomaan vaikka on vielä suhteessa? Järkyttävää lorttoilua. Hyi.
Tuu tänne Lappiin kelomökille..otetaan huikkaa ja pidetään hauskaa..
Vierailija kirjoitti:
Terassille meneminen ei ole oikein minun juttuni, mutta kiitos.
No kyki yksin siellä sitten. Paapo niitä kakarasi kavereita.
Tästähän olisi muuten ihan mielenkiintoista kuulla, miten lopulta kaikki meni. Varmaan tulee useampia versioita.
Käsitinkö muuten oikein, että ap ja miehensä olisivat kuitenkin lauantain ja sunnuntain kahdestaan? Eli en vieläkään käsitä mikä on oikein ongelma. Se, ettei ap tiedä koska veneilyreissu päättyy vai se, ettei hän tiedä keitä pihapiirissä pyörii?
Vierailija kirjoitti:
Tästähän olisi muuten ihan mielenkiintoista kuulla, miten lopulta kaikki meni. Varmaan tulee useampia versioita.
Käsitinkö muuten oikein, että ap ja miehensä olisivat kuitenkin lauantain ja sunnuntain kahdestaan? Eli en vieläkään käsitä mikä on oikein ongelma. Se, ettei ap tiedä koska veneilyreissu päättyy vai se, ettei hän tiedä keitä pihapiirissä pyörii?
Samaa mietin ja onko ap päätalossa vai voiko olla jossain muualla juhannuksen ? Jos nuoret käyvät ruokailemassa päätalon keittiössä, mitä haittaa siitä on ?
Vierailija kirjoitti:
Tästähän olisi muuten ihan mielenkiintoista kuulla, miten lopulta kaikki meni. Varmaan tulee useampia versioita.
Käsitinkö muuten oikein, että ap ja miehensä olisivat kuitenkin lauantain ja sunnuntain kahdestaan? Eli en vieläkään käsitä mikä on oikein ongelma. Se, ettei ap tiedä koska veneilyreissu päättyy vai se, ettei hän tiedä keitä pihapiirissä pyörii?
Ongelma on: ap ei koko ajan saa huomiota, eikä ole asioiden keskipiste.
Siis mies on tämän päivän veneilemässä ja ne nuoret tulee rantahuvilaan. Luulisi ap pärjäävän yhden päivän itekseen.
Vierailija kirjoitti:
Jätä lapset miehelle ja muuta huis helekuttii!
Heillä ei taida olla yhteisiä lapsia. Miehen aikuinen lapsi tulee kavereineen rantahuvilalke.
Viettäisin juhannusta omien suunnitelmien mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että nyt muuttuu juhannuksen vietto, kun minä olen mukana kuvioissa. Jos ei se sovi, tämä loppuu nyt tähän, ja hauskaa loppuelämää.
Älä anna käyttää itseäsi lattiamattona, nainen.
Eiköhän tuo sitten ollut siinä. Toiselle kierrokselle ei kannata ottaa ketään, jolta oma elämä puuttuu.
Toki juhannuksen vietosta olisi kannattanut sopia ehkä aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Viettäisin juhannusta omien suunnitelmien mukaan.
Ketjussa näemme hyvin, ettei mammoille ole omaa elämää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä lapset miehelle ja muuta huis helekuttii!
Heillä ei taida olla yhteisiä lapsia. Miehen aikuinen lapsi tulee kavereineen rantahuvilalke.
Äläs nyt. Mammoille lapset on aina vallankäytön väline. Ei siinä ehdi pohtia kenen ne on.
Lähtisin viettämään juhannusta, muualle. Koska kyse on miesystävästä, oletan, ettette asu yhdessä. Jos sinulla on kavereita/sukulaisia, joiden kanssa voisit viettää viikonlopun, ota yhteyttä heihin tai lähde itseksi jonnekin.
Vaikea samaistua, koska minulla ei olisi miesystävää, jolla on minkään ikäisiä lapsia. Niistä ei ole kuin riesaa, vaikka olisivat aikuisiakin.
Vierailija kirjoitti:
Mene juhannustansseihin ja etsi uusi miesystävä, kenellä ei ole lapsia.
Tämähän se. Kontrollisuhteeseen kuuluu, ettei miehellä saa olla lapsia, ystäviä eikä mitään muutakaan.
Kokeile konseptia " rento juhannus".