En mahdu miesystävän juhannuksenviettoon
Miesystävä lupasi aikuiselle lapselleen ja hänen kavereilleen, joita miesystävä ei tunne, rantahuvilan ja saunan koko juhannukseksi. Nämä vieraat käyvät päärakennuksessa laittamassa ateriansa ja tekevät ne omassa aikataulussa ja itselleen. Näin heillä on kuulemma tapana. Saatoin ehkä vähän ihmetellä omaa rooliani juhannuksen vietossa, miesystävän mukaan mitään ongelmaa ei ole. Hän on poissa juhannusaattoiltapäivän kaverinsa kanssa perinteeksi tulleella veneilyreissulla. Aikatauluista ei tietenkään tiedä etukäteen. Eikä ruokailuista eikä edes siitä, keitä tulee sitten loppujen lopuksi pihapiiriin iltaa viettämään.
Miten te ratkaisisitte juhannuksen viettämisen, jos olisitte minä?
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Ok. Mä päätin, että vietän tämän juhannuksen yksin kotona ja mieheni saa mennä kavereidensa kanssa. Ensi vuonna onkin sitten uudet kuviot, kun on lapsi.
Veikkaan että ootte eronneet ennen seuraavaa juhannusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Mä päätin, että vietän tämän juhannuksen yksin kotona ja mieheni saa mennä kavereidensa kanssa. Ensi vuonna onkin sitten uudet kuviot, kun on lapsi.
🤣
Joo, tuli sen verran marttyyri asenteella, että nyt mies sai mennä kun minä jäin yksin kiukuttelemaan kotiin. Uhraan nyt itseni, muuta en enää ensi juhannuksena, kun on se lapsi jonka varjolla voin omia kaiken miehen ajan itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit esim. siivota sillä aikaa kun miesystäväsi on poissa. Jos on jo siistiä, niin kehrää vaikka sitten.
olipa paska neuvo, tekisitkö itte!
Olen lukevinani sarkasmia aiemmassa...
Vierailija kirjoitti:
Annoitko juuri luvan myös aloittajan miehen mennä puoleksi päiväksi veneilemään?🤔
Omistatko miehesi kuin jonkun lemmikkieläimen ja hän sai sinun armosta mennä? Kun saat sen lapsen hän on entistä tiukemmin liekassa? Istu, anna tassu, kieri niin saat mennä?
Vierailija kirjoitti:
Lähde vaikka festareille ja sanot että tulet kotoa joskus juhannuksen jälkeen. Tarkkaa päivää et osaa sanoa koska ei sitä tiedä jos reissu venähti. 🐯
Jes, hyvä ehdotus, juuri noin minä tekisin!
- sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣
Joo, tuli sen verran marttyyri asenteella, että nyt mies sai mennä kun minä jäin yksin kiukuttelemaan kotiin. Uhraan nyt itseni, muuta en enää ensi juhannuksena, kun on se lapsi jonka varjolla voin omia kaiken miehen ajan itselleni.
Ehkä hän tarkoitti, että hän menee ensi juhannuksena kavereiden kanssa, kun mies jää lapsen kanssa kotiin?
En nyt halua kuulostaa tylyltä mutta luin kolmesti tekstin ja en ymmärrä miten jäät koko juhannukseksi yksin? Mies käy iltapäivällä aattona veneilemässä ja loput jussista on kanssasi (ko?) Eihän tuo ole paha, en ehkä saaanut nyt kokonaisuudesta ihan selkoa.
Vierailija kirjoitti:
Voit esim. siivota sillä aikaa kun miesystäväsi on poissa. Jos on jo siistiä, niin kehrää vaikka sitten.
Vaan varo värttinää! Siitä koituu takuuvarmasti harmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣
Ehkä hän tarkoitti, että hän menee ensi juhannuksena kavereiden kanssa, kun mies jää lapsen kanssa kotiin?
Aika radikaali ehdotus. Mies voi sinä aikana laittaa lapsen jalkaan väärän väriset sukat tai syöttää väärän merkkistä jogurttia väärään aikaan.
Ap, onko miesystävä missään vaiheessa keskustellut kanssasi juhannuksen viettämisestä ja mitä silloin tapahtuu? Vai onko nämä kaikki vaan ilmoitusluonteisia asioita? Joku arvostus pitäisi olla muunakin kuin ilmaisena kodinhoitajana, jota ap todennäköisesti tuolla on. En jaksaisi olla tuontyyppisessä suhteessa lainkaan ja tässä kohtaa jäisin juhannukseksi vähintään omaan kotiini, jos sellainen on.
En minäkään oikein ymmärtänyt, mikä varsinaisesti oli ongelma. Mutta kuulosti vähän siltä, että voisit vaikka lähteä osaksi jussia kaupunkiin juhlimaan. Siellä on nyt tilaa. Itse tekisin niin, eli ottaisin omaa aikaa. Siihen on nyt tilaisuus, jos ymmärsin siis oikein.
Mitä sä ite sit teet? Jos mies on vain iltapäivän siellä veneilemässä ja sinä et jostain syystä mahdu mukaan, niin onhan teillä loput juhannuksesta vietettävänä yhdessä?