Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En mahdu miesystävän juhannuksenviettoon

Vierailija
18.06.2026 |

Miesystävä lupasi aikuiselle lapselleen ja hänen kavereilleen, joita miesystävä ei tunne, rantahuvilan ja saunan koko juhannukseksi. Nämä vieraat käyvät päärakennuksessa laittamassa ateriansa ja tekevät ne omassa aikataulussa ja itselleen. Näin heillä on kuulemma tapana. Saatoin ehkä vähän ihmetellä omaa rooliani juhannuksen vietossa,  miesystävän mukaan mitään ongelmaa ei ole. Hän on poissa juhannusaattoiltapäivän kaverinsa kanssa  perinteeksi tulleella veneilyreissulla. Aikatauluista ei tietenkään tiedä etukäteen. Eikä ruokailuista eikä edes siitä, keitä tulee sitten loppujen lopuksi pihapiiriin iltaa viettämään. 

Miten te ratkaisisitte juhannuksen viettämisen, jos olisitte minä?

Kommentit (143)

Vierailija
61/143 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hän on poissa juhannusaattoiltapäivän kaverinsa kanssa" 

Iltapäivän! siis muutaman tunnin. Ja juhannus kestää 3 påivää

Itse asiassa juhannus kestää yhden päivän, juhannuspäivän eli lauantain. Ei ole toista juhannuspäivää kuten on pääsisäispäivä. Ja aatto on vain juhlapäivää edeltävä päivä.

Alaspeukuttajille tarkennus, että voihan juhannusta juhlia vaikka kuukauden. Silti juhannus on vain yksi päivä.

Vierailija
62/143 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terassille meneminen ei ole oikein minun juttuni, mutta kiitos.

Itse alkaisi katsella uutta heilaa ensi juhannukseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/143 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei oikein tulla miehen kanssa huppelissa toimeen ja vedetään aina perseet erikseen. Mä lähden kaverin tykö  juhannukseksi ja mies viettää sen omien kaverien kanssa. 

Vierailija
64/143 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en nyt oikein ymmärrä, mitä tarkoitat.

miesystävän lapset kavereineen menee mökille

miesystävä menee veneilemään

AP ihmettelee mitä tekis

MITÄ kohtaa et ymmärtänyt

Tää äm mähän ahistuu muitten menemisistä ja tekemisistä ja sitä täällä nillittää. Tekis mitä lystää tai olis tekemättä. Vi tus tako me sitä tiedetään.

Vierailija
65/143 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa juhannus kestää yhden päivän, juhannuspäivän eli lauantain. Ei ole toista juhannuspäivää kuten on pääsisäispäivä. Ja aatto on vain juhlapäivää edeltävä päivä.

autismisi sitävastoin kestää koko elämäsi

Jos näin on, minkä minä sille voin. Kiitos diagnoosista, olenkin ihmetellyt joitakin asioita joidenkin ihmisten toiminnassa ja käsityksissä.

Vierailija
66/143 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdet juhannukseksi yksin esim. ruotsinristeilylle ja pidät hauskaa.

Jep, siellä vähän nuorta orhia jne!

Vierailija
67/143 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että nyt muuttuu juhannuksen vietto, kun minä olen mukana kuvioissa. Jos ei se sovi, tämä loppuu nyt tähän, ja hauskaa loppuelämää. 

Älä anna käyttää itseäsi lattiamattona, nainen.

Melkoinen meteli juhannuksen takia. Jos arki muuten sujuu hyvin, niin yksi lysti juhannukselle.

Kyllä tämä juhla aiheuttaa monenmoista painetta suomijuntissa

Vierailija
68/143 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loikoilisin siellä mökin terassilla lukemassa ja nauttimassa luonnosta. Ja joisin sitä kylmää proseccoa. Jos oikein hurjapää olo on niin kuuntelisin nuorten hulinoita. :) Ei kai sitä tarvii olla liimaantuneena kiinni 24/7, antaa miehen mennä veneellä kaverinsa kanssa, toivottavasti tuo kalaa tullessaan iltapalaksi. Okei ehkä tästä huomaa että mä olen tottunut mieheni sukumökkiin, siellä on samassa pihassa useampia aittoja ja päärakennus missä majailee ties ketä. Mies käy kalassa itsekseen ja mun kanssa, saatan hengailla muiden kanssa, istuksia rannassa itekseni tai loikoilla aitassa katsomassa netflixiä kissan kanssa. Tai valjastella kissan kanssa pitkin pusikoita. Kerran olin melkein koko viikonlopun yksinäni päivät kun mies oli tekemässä remonttia mökkinaapurissa. Eikä mökillä kuulu mitään tarkkoja ruoka-aikoja olla, sit syödään ku on nälkä... (Paitsi kissalla on ruoka-ajat koska se söisi muuten koko ajan.)

Vierailija
69/143 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla se noilla perusteilla kestää neljä viikkoa ja kolme päivää, kun siitä alkaa loma.

Vierailija
70/143 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävisin treenaamassa, sen päälle hyvää ruokaa ja juomaa. Miehen kanssa istuttaisiin iltaa sitten myöhemmin. Ei mulla olisi tuossa ongelmaa

Vierailija
71/143 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranrahuvilan🤣🤣🤣

Vierailija
72/143 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mies juhli perinteisesti kavereittensa kanssa juhannuksen alla, vaikka siihen osui myös tuore hääpäivämme. Sanoin sitten miehelle, että ensi vuonna ei kyllä asiat mene enää näin. Ja oikein uhosin. Eivät menneet asiat seuraavana vuonna niin, koska hän kuoli äkillisesti, eikä sitä seuraavaa kertaa enää tullut.

Vierailija
73/143 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ottaa henkilön jolla on niitä lapsia joutuu hyväksymään sen että lapset menee edelle. 

Vierailija
74/143 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna Penttilän bangpussiin ovan menossa.

Vierailija
75/143 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa juhannus kestää yhden päivän, juhannuspäivän

Äläpä nyt höpötä. Juhannukseen kuuluu myös aatto ja sen takia se on monessa työpaikassa vapaapäivä tai tuplapalkkapäivä.

Vierailija
76/143 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuluvan kevään aikana tuonut selvästi esille että sinulle on tärkeää yhteinen aika juhannuksena? 

Vierailija
77/143 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin mies juhli perinteisesti kavereittensa kanssa juhannuksen alla, vaikka siihen osui myös tuore hääpäivämme. Sanoin sitten miehelle, että ensi vuonna ei kyllä asiat mene enää näin. Ja oikein uhosin. Eivät menneet asiat seuraavana vuonna niin, koska hän kuoli äkillisesti, eikä sitä seuraavaa kertaa enää tullut.

Minä tai kaverit, hmm? Aika nopeasti paikkaisin kamani jos joku minun tällaisen valinnan eteen laittaisi. 

Vierailija
78/143 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ottaa henkilön jolla on niitä lapsia joutuu hyväksymään sen että lapset menee edelle. 

Paitsi että tässä menee veneilykaveri edelle

Vierailija
79/143 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tai kaverit, hmm? Aika nopeasti paikkaisin kamani jos joku minun tällaisen valinnan eteen laittaisi. 

Hääpäivä ennemin siis kavereitten kanssa, ok. Hei hei

Vierailija
80/143 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että nyt muuttuu juhannuksen vietto, kun minä olen mukana kuvioissa. Jos ei se sovi, tämä loppuu nyt tähän, ja hauskaa loppuelämää. 

Älä anna käyttää itseäsi lattiamattona, nainen.

Tää oli paras, ei ihme ett erotaan paljon kun noin helposta rouva nirppa vetäisisi herneet. Jos olisit meidän perheessä niin saisit vetää herneitä  joka päivä sekä mieheni että mun takia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän