En mahdu miesystävän juhannuksenviettoon
Miesystävä lupasi aikuiselle lapselleen ja hänen kavereilleen, joita miesystävä ei tunne, rantahuvilan ja saunan koko juhannukseksi. Nämä vieraat käyvät päärakennuksessa laittamassa ateriansa ja tekevät ne omassa aikataulussa ja itselleen. Näin heillä on kuulemma tapana. Saatoin ehkä vähän ihmetellä omaa rooliani juhannuksen vietossa, miesystävän mukaan mitään ongelmaa ei ole. Hän on poissa juhannusaattoiltapäivän kaverinsa kanssa perinteeksi tulleella veneilyreissulla. Aikatauluista ei tietenkään tiedä etukäteen. Eikä ruokailuista eikä edes siitä, keitä tulee sitten loppujen lopuksi pihapiiriin iltaa viettämään.
Miten te ratkaisisitte juhannuksen viettämisen, jos olisitte minä?
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Biletät niitten nuorten kanssa sitten
Ovat täysin omassa kuviossaan, omassa juhannuksen vietossaan.
Leikit siellä mökillä nuorten kanssa kumitissimummon panobussia.
Vierailija kirjoitti:
No en nyt oikein ymmärrä, mitä tarkoitat.
ap on erityisherkkä kaikesta-ahdistuja, joka ei kestä, että lasten kaverit voivat käydä mökin keittiössä tekemässä ruokaa ilman aikataulua
No jos miesystäväni olisi noin kylmä kala, niin ottaisin omiin kavereihini yhteyttä ja kysyisin, kuka lähtee leirintäalueelle minun kanssani, tai kaupunkiin kapakkakierrokselle. Tai vaikka jokirantaan piknikille maistelemaan brenkkua ja katselemaan komeita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi juhannus on ihmisille niin merkittävä? Suhteettomat odotukset johtaa suhteettomiin pettymyksiin, kuten tästäkin aloituksesta saa lukea.
Oikeastaan juhannusta suurempi ongelma on irrallisuuden tunne.
Vierailija kirjoitti:
No jos miesystäväni olisi noin kylmä kala, niin ottaisin omiin kavereihini yhteyttä ja kysyisin, kuka lähtee leirintäalueelle minun kanssani, tai kaupunkiin kapakkakierrokselle. Tai vaikka jokirantaan piknikille maistelemaan brenkkua ja katselemaan komeita miehiä.
😊
Vierailija kirjoitti:
Leikit siellä mökillä nuorten kanssa kumitissimummon panobussia.
ap:s bang cottage.
Vierailija kirjoitti:
No en nyt oikein ymmärrä, mitä tarkoitat.
miesystävän lapset kavereineen menee mökille
miesystävä menee veneilemään
AP ihmettelee mitä tekis
MITÄ kohtaa et ymmärtänyt
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että nyt muuttuu juhannuksen vietto, kun minä olen mukana kuvioissa. Jos ei se sovi, tämä loppuu nyt tähän, ja hauskaa loppuelämää.
Älä anna käyttää itseäsi lattiamattona, nainen.
Oletko osaomistajana kiinteistöissä? Jos et, määräysvaltasi on aika pieni.
Jaa bongaa vaikka tinderistä joku mies itsellesi juhannukseksi, varmasti moni sinkku etsii seuraa. Siinäpähän miehesi saa näpäytyksen ja turha russuttaa kun hänen oma käytös on tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole tehnyt mitään suunnitelmaa? Mitä ratkaistavaa tuossa on. Olisit järkännyt itsellesi ohjelmaa. Rantahuvilan käyttäjät eivät liity juhannukseesi mitenkään.
Kyllä käytännössä vaikuttaa, esim sinne ei vou mennä.
No sitten et mene.
Vierailija kirjoitti:
Voit esim. siivota sillä aikaa kun miesystäväsi on poissa. Jos on jo siistiä, niin kehrää vaikka sitten.
olipa paska neuvo, tekisitkö itte!
Varmaan menisin sitten vasta illalla, kun miesystäväsi on retkeltään kotiutunut. Tai sitten jättäisin menemättä kokonaan ja kehittäisin jotain muuta. Itselleni juhannus ei ole mitenkään erityinen tai merkittävä juhla, joten en mitenkään erityisesti vietä sitä.
mitä jos et laskis tekemisiäs toisten varaan. tai tiedustellu jo 2viikkoo sitten mitkä kuviot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että nyt muuttuu juhannuksen vietto, kun minä olen mukana kuvioissa. Jos ei se sovi, tämä loppuu nyt tähän, ja hauskaa loppuelämää.
Älä anna käyttää itseäsi lattiamattona, nainen.
Oletko osaomistajana kiinteistöissä? Jos et, määräysvaltasi on aika pieni.
Laitoin tarkentavan lisäyksen, mutta meni jonoutukseen, joten olkoon sitten laittamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauttisin kotona yksinolosta.
Taitaa olla paras vaihtoehto. Ehkä kaipaisin hieman ennakoitavuutta. Tuntuu tosi levottomalta meno vieraiden ihmisten rytmissä.
vieraita ihmisiä nyt tapaa jatkuvasti. etkö ole vielä opetellut tulemaan heidän kanssaan toimeen?
miten niin et mahdu miehen juhannukseen. hyvinhän sinulla näyttää tuolla olevan tilaa ja aikaa vaikka uhriutua someen, kun se sinulta sujuu noin luonnostaan.
Olisin omassa kodissani, ja tekisin omassa aikataulussani just mitä tykkäisin. Söisin hyvin, lukisin, neuloisin, ulkoilisin.
Miksi juhannus on ihmisille niin merkittävä? Suhteettomat odotukset johtaa suhteettomiin pettymyksiin, kuten tästäkin aloituksesta saa lukea.