Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovaiset vastustavat eutanasiaa

Vierailija
17.06.2026 |

Ei kuulemma saisi leikkiä jumalaa. Miksi sitten jumalan tahtoa vastustavista lääkäreistä tykätään? Jumalahan langettaa ihmisille ne taakat joita heidän kuuluukin elämässään kantaa.

Kommentit (154)

Vierailija
141/154 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa eutanasiaa vaativista ei halua sitä itselleen, vaan haluaa tyrkyttää/pakottaa sitä toisille - koska heillä on vakaumus siitä, että jokainen vanha ja/tai vakavasti sairas haluaa kuolla.

Juuri tuon takia eutanasiaa ei tule sallia.

Vierailija
142/154 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa eutanasiaa vaativista ei halua sitä itselleen, vaan haluaa tyrkyttää/pakottaa sitä toisille - koska heillä on vakaumus siitä, että jokainen vanha ja/tai vakavasti sairas haluaa kuolla.

Itse suosittelen eutanasiaa kaikille vasemmistolaisille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/154 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olet ihan väärässä; eutanasiasta päättää nimenomaan ihminen itse. Ja ihminen itse ottaa pillerin tai mitä nyt tekeekin. 

Vierailija
144/154 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala on asettanut kullekin ihmiselle ajan, kuinka kauan elämä maan päällä kestää. Ihmiselle taas on annettu käsky olla tappamatta.

Elämän aikana on tarkoitus löytää kadotettu yhteys Jumalaan ja pelastua huonolta iankaikkisuuskohtalolta eli kadotukselta. Jos päättää itse oman elämänsä, tämä prosessi voi jäädä kesken ja pelastus tulematta. Lisäksi oman elämän päättäminen ei ole Jumalan tahdon ja käskyn mukaista, kuten jo alussa mainitsin. Koska myös itsensä tappaminen on tappamista. Siksi monet uskovat ovat sitä mieltä, että sellainen teko saattaa viedä ihmisen kadotukseen. Vaikka emme varmasti voi sitä tietää, niin näin oletetaan ko. käskyn vuoksi.

Myös elämän pidentäminen on jumalan tahdon vastustamista.

Suvivirsimieskö täällä on ulisemassa? 

Vierailija
145/154 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, annapa yksikin edes pieni todiste väitteellesi!

Vierailija
146/154 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratakiskosta: eutanasia on aina ihmisen oma vakaa päätös. Ts olisi, jos olisi laillista. Siihen tulisi myös harkinta- aika ja monet keskustelut. 

Vierailija
147/154 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kärsiä loppuun asti Jumalan määräämä kipu. Jos siitä yrittää poistua ennenaikaisesti, joutuu Helvettiin.

Vierailija
148/154 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mahdollisuus väärinkäytöksiin. Ensi halutaan eutanasisoida vanhukset, sitten vammaiset, sitten mt-ongelmaiset...Maailmalla esimerkkejä. Eli touhu menee lopulta N a t s i - saksalaiseksi eugeniikaksi

Vierailija
149/154 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perikatohan lasten murhaamisesta tulee.

Pompeijissa ja vastaavissa se tuli jo pelkästä homostelusta ja näiden karnevaaleista.

Nykyinen aika on sitäkin iljettävämpää potenssiin kymmenen.

Vierailija
150/154 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perikatohan lasten murhaamisesta tulee.

Pompeijissa ja vastaavissa se tuli jo pelkästä homostelusta ja näiden karnevaaleista.

Nykyinen aika on sitäkin iljettävämpää potenssiin kymmenen.

Sillä Pompeijin vieressä olleella aktiivisella tulivuorella ei tietenkään ollut mitään osuutta asiaan... 

Vierailija
151/154 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta olet ihan väärässä; eutanasiasta päättää nimenomaan ihminen itse. Ja ihminen itse ottaa pillerin tai mitä nyt tekeekin. 

Miten varmistetaan, että päätöksen tekee ihminen itse omasta vapaasta tahdosta eikä toisten painostamana? Luuletko, ettei hoitolaitoksissa olisi keinoja painostaa "hankalat" tai "rasittavat" hoidokit haluamaan kuolemaa?

Vierailija
152/154 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mahdollisuus väärinkäytöksiin. Ensi halutaan eutanasisoida vanhukset, sitten vammaiset, sitten mt-ongelmaiset...Maailmalla esimerkkejä. Eli touhu menee lopulta N a t s i - saksalaiseksi eugeniikaksi

Eutanatseja saisi oikeasti pelätä.

Vierailija
153/154 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja missä menee se kärsimisen raja? Kuka sen määrittää? Esim psyykkinen kärsimys? Jos on vakavasti masentunut ollut jo 10 vuotta ja haluaa täältä pois? 

Vierailija
154/154 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja missä menee se kärsimisen raja? Kuka sen määrittää? Esim psyykkinen kärsimys? Jos on vakavasti masentunut ollut jo 10 vuotta ja haluaa täältä pois? 

Haluaa täältä pois? Minä en tykkää tästä ihmisten harhauttamisesta, että täältä poistuttaisi jonnekin muualle kuoleman jälkeen. Vai oletko sinä siitä 100% varma?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme