Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sofia Virran lähtölaskenta on alkanut, Vihreiden sisäpiiri täysin kyllästynyt!

Vierailija
16.06.2026 |

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/09f87585-151f-4171-a0ef-02ae8fbc8…

Vihreät on täysin menettänyt uskottavuutensa, kun valitsevat kerta toisensa jälkeen näitä kiilusilmäisiä fanaatikko feministejä puheenjohtajakseen, sisäpiiristä kerrotaan.

Kommentit (137)

Vierailija
121/137 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persuilla on kova hätä trollata vihreitä kun omasta puolueesta ei löydy kuin skeletonia muistuttavia muumionaisia. 😱

Eli teille ulkonäkö on tärkeämpää kuin pään sisältö.

Niin, eihän vihervassareihin pääsekkään muut kuin aivottomat idiootit ja muut aivopestyt sekopäät.

Persuihin aina pääsee kaikki muista puolueista erotetut.

Sofia voisi korvata Riikan. Ainakin löytyisi yksi osaava ministeri sen jälkeen puolueesta.

Vierailija
122/137 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvi vois kiertää festareira omalla pakulla ja nauttia kesästä 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/137 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun: en ole persu. Äänestin vihreitä jo silloin, kun Heidi Hautala toimi puheenjohtaja. Äänestin vihreitä aina siihen saakka, kun siitä tuli muoti-ilmiö, oltiin vihreitä puheissa, ei teoissa. Koko puolue pilattiin sen jälkeen, kun Haavisto astui syrjään. 

Nyt kyseisestä puolueesta on tullut täysin sekasortoinen wanna-be puolue, joka on  kaikkea muuta kuin vihreä. Ja jos uskallat arvostella, olet joko persu tai et vain kestä nuorten naisten menestystä. Huoh. 

Voisiko joku perustaa  puolueen, jolla olisi oikeasti selkärankaa ja vihreät  arvot? Saisi nykyiset Vihreät jatkaa tasotonta älämölyään ihan keskenään. 

Vierailija
124/137 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi runkkausketju. Eikö ap jaksa peukuttaa kaikkia viestejänsä?

Vierailija
125/137 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virran suurin ongelma ovat olleet erilaiset keskusteluohjelmat ja paneelit. Liian usein alkaa säksättää itse asian vierestä loukkaantumalla siitä, että asiasta ylipäätään puhutaan, tai siitä, että asiasta puhutaan jotenkin väärällä tavalla. Iso ero esim. Li Andersoniin, jonka kanssa en myöskään ole samoilla linjoilla, mutta joka on oikeasti taitava argumentoija eikä sorru pelkkään silmien pyörittelyyn, puolestaloukkaantumiseen ja henkilökohtaisuuksiin menemiseen, vaan pyrkii vastaamaan asiaseikoilla asioihin.

Vierailija
126/137 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofia on hyvä ja kaunis, upea Sofia😍😍

Jep, kuten Samarin, siinäpä ne meriitit. Hyviä instabeibejä, mutta siihen se kompetenssi sitten jääkin.

Ei kyllä selvästi mitään harkintakykyä tuolla Virrallakaan. Mikä voisi mennä pieleen, kun ei edes lomakautta jaksanut odottaa tositeeveetähtösenä. Mutta itse en hirveästi usko, että tällä on lopulta merkitystä. Omanlaisensa joukko tuo nykyvihreät ja tuskin tämä niissä piireissä mitään haittaa. Varsinkin, kun tuli julkisuuttakin. Huonoa julkisuutta ei joillekin ole olemassakaan.

Vierailija
127/137 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö olisi jo aika ohjata S. Virta hoitoon. Vaikka tahdonvastaiseen.

Sofia Virta on surullinen esimerkki siitä kuinka Suomen mielenterveyshoito on epäonnistunut. 

Höpö höpö, kerrankin poliitikko joka uskaltaa sanoa suoraan. Vanhat möhömahaäijät puhuneet pskaa vuosikymmeniä, hyvä että joku uskaltaa muuttaa asioita ja pitää pienempien puolta. Se ei tee ihmisestä mt ongelmaista. Ongelma on niiden päässä jotka pelkää sanoa suoraan.

Vierailija
128/137 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalit on jo niin lähellä että joutuu selittämään tätä jokaisessa vaalitentissä kyllästymiseen asti. Mikä voi olla riittävän hyvä syy jättää eduskuntatyö väliin ja lähteä filmaamaan tv-ohjelmaa? On siellä muitakin kansanedustajia ollut mutta Virta on myös oppositiopuolueen puheenjohtaja. Asettaa hänet ja hänen prioriteettinsa outoon valoon. 

Vierailija
129/137 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fake news.

Juttu on tarkoituksella maksumuurin takana, jotta saadaan houkuteltua persuja tilaajiksi.

Älkää langetko ansaan vaikka kuinka himottaisi kuulla mitä Virrasta jutussa kerrotaan. Tulisitte kuitenkin pettymään. Te tiedätte miten klikkiotsikot toimivat. Ap on itse fake-juttujen myyjä ja levittäjä. Hän on langennut näihin ansoihin ja on täysin katkeroitunut itse. Häntä helpottaa jos muutkin lankeavat...tai niin hän luulee.

Vierailija
130/137 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää miksi pilasi omaa uraansa näin. Ei olisi pitänyt tulla yllätyksenä ettei tvshowsta kesken työn hyvä heilu.

No mutta näille tällaisille se tulee yllätyksenä joiden kuvitelmana on koko maailman pyöriminen heidän napansa ympärillä. Eihän näillä ole oikeasti mitään annettavaa poliittisessa päätöksenteossa eikä yhteiskunnallisella tasolla vaan politiikkaan on hakeuduttu siksi, että sillä pääsee esille ja saa valtaa. Eihän virtaa vaikuta kiinnostavan niinkään oma puolueensa eikä etenkään se johtaminen saati sitten äänestäjänsä vaan se kaikki huomio ja julkisuus mitä tuossa asemassa on mahdollista saada. Ja siinä samalla on sitten kihahtanut pisu kunnolla lippiksen alle. Minä olen tähti!

Valitettavasti näin koen myös. Ja en oikein edes ymmärrä mikä hänessä on Vihreää? 
Ja siis minusta vihreissä on tosi fiksuja tyyppejä ja olen vihreitä vuosia äänestänyt. 

Sukupolven vaihdos. Vihreys ei enää liity luontoon tai ympäristöön tai esim. teknologiaan mitenkään vaan kyse on jostakin elämäntyyli- ja identiteettijutuista, joita en itse ymmärrä. Olen äänestänyt vihreitä 90-luvulta mutta jo vuosikausia ollut ongelmana löytää itselle sopivia ehdokkaita.

Jos muistelee Vihreän Liiton alkua ja Koijärvi-liikettä, kauas on tultu niistä ajoista, mutta samalla tavalla kaikki eduskuntapuolueet, paitsi Liike Nyt, ovat muuttuneet.

Vierailija
131/137 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää miksi pilasi omaa uraansa näin. Ei olisi pitänyt tulla yllätyksenä ettei tvshowsta kesken työn hyvä heilu.

No mutta näille tällaisille se tulee yllätyksenä joiden kuvitelmana on koko maailman pyöriminen heidän napansa ympärillä. Eihän näillä ole oikeasti mitään annettavaa poliittisessa päätöksenteossa eikä yhteiskunnallisella tasolla vaan politiikkaan on hakeuduttu siksi, että sillä pääsee esille ja saa valtaa. Eihän virtaa vaikuta kiinnostavan niinkään oma puolueensa eikä etenkään se johtaminen saati sitten äänestäjänsä vaan se kaikki huomio ja julkisuus mitä tuossa asemassa on mahdollista saada. Ja siinä samalla on sitten kihahtanut pisu kunnolla lippiksen alle. Minä olen tähti!

Valitettavasti näin koen myös. Ja en oikein edes ymmärrä mikä hänessä on Vihreää? 
Ja siis minusta vihreissä on tosi fiksuja tyyppejä ja olen vihreitä vuosia äänestänyt. 

Sukupolven vaihdos. Vihreys ei enää liity luontoon tai ympäristöön tai esim. teknologiaan mitenkään vaan kyse on jostakin elämäntyyli- ja identiteettijutuista, joita en itse ymmärrä. Olen äänestänyt vihreitä 90-luvulta mutta jo vuosikausia ollut ongelmana löytää itselle sopivia ehdokkaita.

Jos muistelee Vihreän Liiton alkua ja Koijärvi-liikettä, kauas on tultu niistä ajoista, mutta samalla tavalla kaikki eduskuntapuolueet, paitsi Liike Nyt, ovat muuttuneet.

No muut eivät ehkä niin paljon, vihreissä ei ole enää mitään vihreää paitsi nimi. Ehkä olisi syytä vaihtaa puoleen nimi sopivammaksi. 

Vierailija
132/137 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos persut haluaa mikromanageerata Vihreitä, niin teidän pitää sitten liittyä puolueesen. Ei se ainakaan täältä aaveeltä käsin onnistu.

Vierailija
133/137 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole hallituspuolueille hyvä, että Sofia Virta on poissa? Paljon huonompi oli varmaan ministeri Poutalan poissaolo istuntokaudella näiden kuvausten takia?

Vierailija
134/137 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin!

Vierailija
135/137 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofialla on nätti pylly ja ihanat tisukkeet

Vierailija
136/137 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virran suurin ongelma ovat olleet erilaiset keskusteluohjelmat ja paneelit. Liian usein alkaa säksättää itse asian vierestä loukkaantumalla siitä, että asiasta ylipäätään puhutaan, tai siitä, että asiasta puhutaan jotenkin väärällä tavalla. Iso ero esim. Li Andersoniin, jonka kanssa en myöskään ole samoilla linjoilla, mutta joka on oikeasti taitava argumentoija eikä sorru pelkkään silmien pyörittelyyn, puolestaloukkaantumiseen ja henkilökohtaisuuksiin menemiseen, vaan pyrkii vastaamaan asiaseikoilla asioihin.

Li on kyllä niin taitava poliitikko että aivan häkeltyy välillä. Aina pysähtyy kuuntelemaan kun somessa vastaan tulee. Vaikka en ole edes aina samaa mieltä. Pelottavan hyvä jopa.

Vierailija
137/137 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofia Virran takia minusta on tullut Vihreiden kannattaja. Hän puhuu asiaa. Hän ei väheksy tai halveksi toisia, vaikka väittää vastaan asioissa, joissa on eri mieltä. Esim se pienen persumiehen asenne on Mielestäni ylimielisen halveksiva hyvin usein. 

Mitä asiaa sofia puhuu?? Se on selvää, että diesel-lossilla saa kiertää eurooppaa lomalla eikä päästöistä tarvitse välittää, mutta mitä asiaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi