Sofia Virran lähtölaskenta on alkanut, Vihreiden sisäpiiri täysin kyllästynyt!
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/09f87585-151f-4171-a0ef-02ae8fbc8…
Vihreät on täysin menettänyt uskottavuutensa, kun valitsevat kerta toisensa jälkeen näitä kiilusilmäisiä fanaatikko feministejä puheenjohtajakseen, sisäpiiristä kerrotaan.
Kommentit (334)
Vihreät on ihan itse tuhonnut puolueensa sisältä käsin, kun puheenjohtajaksi on aina valittu näitä psykopaattinaisia.
Ville Niinistö oli viimeinen järkevä ja pätevä valinta.
Pääministerikampanjaan ei puoluetta tarvita!!
Sofia on hyvä ja kaunis, upea Sofia😍😍
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi jo aika ohjata S. Virta hoitoon. Vaikka tahdonvastaiseen.
Sofia Virta on surullinen esimerkki siitä kuinka Suomen mielenterveyshoito on epäonnistunut.
T: persujen setämies
Olisi mennyt edes johonkin viherpuhikselle paremmin sopivaan formaattiin kuten farmi suomeen tai maajussille morsian😎
Vierailija kirjoitti:
Pääministerikampanjaan ei puoluetta tarvita!!
No just siihen tarvitaan. Pääministeri tulee perinteisesti vaalivoittajapuolueen puheenjohtajasta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä artikkelissa sanottiin? On maksumuurin takana
Ei persutkaan tiedä.
Mutta Sofia uuh ääh, en saa sitä, joten pakko haukkua...
Vierailija kirjoitti:
OSTA Lokki oma lehti, niin me muutkin teemme!
Olen persu yhyy yhyy olen ahdistunut kun on naisia yhyy yhyy
Perussuomalaisten joukossa on eniten tuomion saaneita rikollisia.
Perussuomalaisten lähtölaskenta hallituksesta on alkanut.
Jokainen puolue syyttää omista mokistaan persuja. Naurattaa:D
Naisvihaa, naisvihaa! Mieskansanedustajia ei koskaan arvostella näin paljon!!!
(Se on ihan epäolennaista että osallistuneet ainoastaan sellaisiin produktioihin jotka ei vie aikaa työstä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi jo aika ohjata S. Virta hoitoon. Vaikka tahdonvastaiseen.
Sofia Virta on surullinen esimerkki siitä kuinka Suomen mielenterveyshoito on epäonnistunut.
T: persujen setämies
Niinpä niin. Taisi mennä ihon alle. Loistava kommentti, jos ei muuta osaa sanoa kuin "persujen setämies". Opettele edes jotain, edes perustelemaan kommenttejasi. Setämies-heitot ovat aika surullisia > koulutuksen huonontaminen näkyy juuri Sinun kommenteistasi. Pahoittelen 😪.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää miksi pilasi omaa uraansa näin. Ei olisi pitänyt tulla yllätyksenä ettei tvshowsta kesken työn hyvä heilu.
Oma bangbussi ja vieraat hyvin varusteltuja n e e k e r e i t ä.
Se striimi kyllä kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei
Voi pahus, kun sattuu. Kommentti edustaa vihreiden kykyä järkevään debattiin.
On aika nostaa varapuheenjohtaja Allu Pyhälampi Vihreän puolueen puheenjohtajaksi. Sofia Virta saa mennä takariviin.
Vierailija kirjoitti:
Olen persu yhyy yhyy olen ahdistunut kun on naisia yhyy yhyy
Itkuhan Sinulle tulee. Yhyy vain itsellesi.
Vihreiden varapuheenjohtaja Allu Pyhälammi kelpaa varmasti paremmin myös SDP:n kanssa hallitusyhteistyöhön, kuin Sofia Virta.