Sofia Virran lähtölaskenta on alkanut, Vihreiden sisäpiiri täysin kyllästynyt!
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/09f87585-151f-4171-a0ef-02ae8fbc8…
Vihreät on täysin menettänyt uskottavuutensa, kun valitsevat kerta toisensa jälkeen näitä kiilusilmäisiä fanaatikko feministejä puheenjohtajakseen, sisäpiiristä kerrotaan.
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää miksi pilasi omaa uraansa näin. Ei olisi pitänyt tulla yllätyksenä ettei tvshowsta kesken työn hyvä heilu.
Lievää impulsiivisuutta ja itsekeskeisyyttä on ollut kyllä melkoisen paljon ja usein havaittavissa tähänkin asti. Sofian poliitinen ura ainakin puheenjohtajuuden jälkeen on ollut nesteen päähän kihoamiseen viittaavaa. Voitaneen puhua Sanna Marin -taudista.
Sofia Virran takia minusta on tullut Vihreiden kannattaja. Hän puhuu asiaa. Hän ei väheksy tai halveksi toisia, vaikka väittää vastaan asioissa, joissa on eri mieltä. Esim se pienen persumiehen asenne on Mielestäni ylimielisen halveksiva hyvin usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää miksi pilasi omaa uraansa näin. Ei olisi pitänyt tulla yllätyksenä ettei tvshowsta kesken työn hyvä heilu.
Vihreä nuorehko nainen voi kirjata kaiken kritiikin aina naisvihaksi. Oli kritiikille syytä tai ei.
Itse asiassa kaikki alle 50-vuotiaat naiset puolueesta riippumatta turvautuvat tähän, kun eivät pysty antamaan saamaansa kritiikkiin vastausta. Silloin voi aina syyttää naisvihasta ja uhriutua.
Laitapa sitten linkkiä muualta kuin vih-vas-SDP -akselilta tehdyt naisvihaviittauksiin. Tätä nimenomaan oikeisto ei tee.
Vierailija kirjoitti:
Persujen pakkomielle menopaussin ohittaneen kuivan, kitkerän pillun nuolemiseen (Purra,Meri, Rantanen) on outo.
Se kusen makuko siinä kiihottaa vai se, ettei nämä ole harrastaneet seksiä yli 20 vuoteen?
Aika "fiksua" väkeä tunnutte olen ainakin kielenkäytöltä-
Aivan ihanaa PersuPoikien ulinaa. Mutta miksi PersuPojat eivät mene töihin. Nyt olisi hyväaika työllistyä. Olisi marjanpoimintaa ja risusavottaa.
Vierailija kirjoitti:
Aivan ihanaa PersuPoikien ulinaa. Mutta miksi PersuPojat eivät mene töihin. Nyt olisi hyväaika työllistyä. Olisi marjanpoimintaa ja risusavottaa.
Mihin ne äidinhelmoista lähtisivät.
Herranjestas teidän (vihreiden) kielenkäyttöä täällä palstalla. Kyllähän Sofia nyt mokasi, ei sille voi enää mitään. Mutta ei sen nyt tarvitse tunteisiin mennä, jos siitä joku mainitsee. Kautta aikojen on joka puolueelta mokailtu, se nyt on selvää. Mut toi teidän ylireagoiminen ja jäätävä agressiivinen hyökkäys Persuja kohtaan on jopa huvittavaa. Aloittajan voi olla mistä puolueesta tahansa tai jopa puolueeton.......Rauhoittukaa. Peace and Love. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreä nuorehko nainen voi kirjata kaiken kritiikin aina naisvihaksi. Oli kritiikille syytä tai ei.
Itse asiassa kaikki alle 50-vuotiaat naiset puolueesta riippumatta turvautuvat tähän, kun eivät pysty antamaan saamaansa kritiikkiin vastausta. Silloin voi aina syyttää naisvihasta ja uhriutua.
Laitapa sitten linkkiä muualta kuin vih-vas-SDP -akselilta tehdyt naisvihaviittauksiin. Tätä nimenomaan oikeisto ei tee.
Siis jatkuvastihan riikkuli on mediassa itkemässä hänelle tulleita viestejä ja hakemassa sympatiaa vihapuheen uhrina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta näille tällaisille se tulee yllätyksenä joiden kuvitelmana on koko maailman pyöriminen heidän napansa ympärillä. Eihän näillä ole oikeasti mitään annettavaa poliittisessa päätöksenteossa eikä yhteiskunnallisella tasolla vaan politiikkaan on hakeuduttu siksi, että sillä pääsee esille ja saa valtaa. Eihän virtaa vaikuta kiinnostavan niinkään oma puolueensa eikä etenkään se johtaminen saati sitten äänestäjänsä vaan se kaikki huomio ja julkisuus mitä tuossa asemassa on mahdollista saada. Ja siinä samalla on sitten kihahtanut pisu kunnolla lippiksen alle. Minä olen tähti!
Valitettavasti näin koen myös. Ja en oikein edes ymmärrä mikä hänessä on Vihreää?
Ja siis minusta vihreissä on tosi fiksuja tyyppejä ja olen vihreitä vuosia äänestänyt.
Sukupolven vaihdos. Vihreys ei enää liity luontoon tai ympäristöön tai esim. teknologiaan mitenkään vaan kyse on jostakin elämäntyyli- ja identiteettijutuista, joita en itse ymmärrä. Olen äänestänyt vihreitä 90-luvulta mutta jo vuosikausia ollut ongelmana löytää itselle sopivia ehdokkaita.
Persuilla on kova hätä trollata vihreitä kun omasta puolueesta ei löydy kuin skeletonia muistuttavia muumionaisia. 😱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persujen pakkomielle menopaussin ohittaneen kuivan, kitkerän pillun nuolemiseen (Purra,Meri, Rantanen) on outo.
Se kusen makuko siinä kiihottaa vai se, ettei nämä ole harrastaneet seksiä yli 20 vuoteen?
Aika "fiksua" väkeä tunnutte olen ainakin kielenkäytöltä-
E
Sama mieltä. Ei tuollaista tekstiä suolla kuin mielenvikainen.
Vierailija kirjoitti:
Persuilla on kova hätä trollata vihreitä kun omasta puolueesta ei löydy kuin skeletonia muistuttavia muumionaisia. 😱
Eli teille ulkonäkö on tärkeämpää kuin pään sisältö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan me tiedämme että persuilta ei korvien välistä löydy muuta kuin tyhjää. 😂
Viheät on wokettaneet itsensä tärviölle. Epäuskottavia ovat. Haluvat hävittää suomalaiset tavat ja perinteet.
Oletteko huomanneet Sofia Virran ( tai Minja Koskelankaan ) puolustavan Suvivirttä ? Tai seimikuvaelmaa ?
Sen sijaan tahtovat kaikkialle Bride-lippuja ja moskeijoita.
Sofia Virta on TV -kuvauksissa, entä sitten?
Se on ihan eri asia. Get ovet it.
Vierailija kirjoitti:
Sofia Virta on TV -kuvauksissa, entä sitten?
Se on ihan eri asia. Get ovet it.
Vihreiden legendaarinen #Ihan eri asia#
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, eihän vihervassareihin pääsekkään muut kuin aivottomat idiootit ja muut aivopestyt sekopäät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, eihän vihervassareihin pääsekkään muut kuin aivottomat idiootit ja muut aivopestyt sekopäät.
Persuihin aina pääsee kaikki muista puolueista erotetut.
VASTUSTAN
Sofia Virtaa ei saa missään nimessä vaihtaa toiseen. Sofia on parasta mitä persuille on sattunut pitkään aikaan.
Ehdotan että Fatim Diarra ja Maria Ohisalo laitetaan framille myös ihan näkyvästi.
Persut ovat Putlerin takataskussa.