Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mieheni ihastunut toiseen naiseen?

Vierailija
22.02.2024 |

Olin mieheni kanssa eräässä kaveriporukan illanvietossa. En itse tunne kovin hyvin tätä isäntäpariskuntaa, koska he ovat mieheni kavereita ja emme ole olleet yhdessä vielä kovin pitkään. Kiinnitin huomiota siinä illan aikana, että mieheni tuntui olevan jatkuvasti kiinni isäntäpariskunnan naisessa. Hän oli naiselle hyvin avulias, mikä oli tietysti minusta mukavaa, koska arvostan miehessä hyviä käytöstapoja. Kuitenkin nyt kun asiaa ajattelen hän ei normaalisti ole ihan noin avulias muita kohtaan. Hän seurasi naista palvelualttiina joka paikkaan ja pöydässäkin asettui istumaan naisen viereen. Tuntui jotenkin että tuo nainen sai hänen huomionsa lähes koko illan ajan. Mieheni keskusteli melkein koko ajan tämän naisen kanssa ja yritti parhaansa mukaan naurattaa häntä. Heillä oli myös sellainen intensiivinen katsekontakti, joka sai minut tuntemaan itseni välillä näkymättömäksi. 

Olen yrittänyt ajatella, että mies halusi vain olla kohtelias illan emännälle, mutta asia vaivaa minua silti. En toisaalta kehtaa ottaa asiaa puheeksi hänen kanssaan, koska teen itseni naurettavaksi, jos kaikki tämä onkin vain omassa päässäni. Mielipiteitä?

Kommentit (139)

Vierailija
1/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä kiinnitin huomiota siihen, että jätti oman naisensa sijalle 2. Itse en uskaltaisi tuota tehdä.

Vierailija
2/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat panneet jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

heillä on suhde mutta ei hätää suosittelen että aloitetaan mekin suhde saat sitten näpäytettyä takaisin :)

Vierailija
4/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että minusta tässä tuntuu olevan kaikki klassiset ihastuksen merkit ilmassa, ja vaikutti että ihastuminen saattaa olla jopa molemminpuolista. Pitäisikö olla huolissaan vai ei?

Ap

Vierailija
5/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan olette olleet yhdessä miehesi kanssa?

Jos pitkään, ehkä hän oli humalassa, ja vain ihastunut naisen ulkonäköön ja persoonaan. Pitkässä suhteessa noita tulee, osa miehistä käyttäytyy juuri noin, kumppaninsa täysin unohtaen illan aikana.

Jos suhteenne on kestänyt vasta lyhyen ajan, miettisin kahdesti haluaisinko jatkaa. Koska tuollainen käytös ei ole aikuisen miehen käytöstä. Tunne-elämältään kypsä kumppani ottaa huomioon puolisonsa tunteet.

Vierailija
6/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle, mikä tuossa nyt on liian vaikeaa? Kerrot, että kiinnitit asiaan huomiota ja koit jääväsi ulkopuoliseksi. Sitten näet, miten reagoi.

Turha tuota asiaa on yksin pohtia.

Vierailija
7/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Eli pahat aavistukseni osuivat kai sitten oikeaan Onkohan tässä mitään toivoa enää? Olen kaikesta huolimatta rakastunut mieheeni. Pitäisikö minun kysyä häneltä asiasta suoraan? Vai kutsua tuo pariskunta kylään ja katsoa tarkkaan miten mieheni käyttäytyy?

Ap

Vierailija
8/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä. Et tosin saa häntä varmasti asiaa myöntämään, korkeintaan suuttuu ja kääntää jotenkin kaiken mahdollisen sinun syyksi. Sitten kun vuoden päästä salasuhde paljastuu, ja kyselet että mitä ihmettä, säähän valehtelit. Hän vetää jonkun syyn taas takataskusta jolla se oli itseasiassa sun vika. 

Parempi sanoa suoraan että nyt loppuu tämä homma kokonaan, katkaissa välit tähän kaveripariskuntaan, jos siis haluaa että avioliitto säilyy.

Vierailija
9/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä nyt menetä toivoa ennen kuin olet miehen kanssa puhunut asiasta. Suoraan puhumalla asiat selviää parhaiten. 

Vierailija
10/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista. Eli pahat aavistukseni osuivat kai sitten oikeaan Onkohan tässä mitään toivoa enää? Olen kaikesta huolimatta rakastunut mieheeni. Pitäisikö minun kysyä häneltä asiasta suoraan? Vai kutsua tuo pariskunta kylään ja katsoa tarkkaan miten mieheni käyttäytyy?

Ap

No, ehdota miehelle, että mitä jos kutsuisitte tuon pariskunnan teille, kun "vaikuttivat niin mukavilta" tms.? 

Vierailija
11/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kutsuisin kylään, jos mahdollista ja luontevaa, ja ottaisin sen jälkeen miehen kanssa puheeksi jos käyttäytyy samoin.

Vierailija
12/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä, mutta jos hän olisikin ollut vähän ihastunut, niin mitä sitten? Hän on sinun kanssa ja rakastaa sinua, ei sellaista pienet ihastumiset häiritse, ihan normaalia on pitkissä parisuhteissa vällillä vähän ihastuakin johonkin toiseen, joka ihan todelliseen henkilöön tai vaikka näyttelijään. 

Jos ei tuollaiseen kiinnitä sen enempää huomiota, niin menee aikanaan ohi eikä haittaa millään tavalla parisuhdetta. Ellei sitten ole kyse sellaisesta ihmisestä, joka tosissaan hakee toista tai uutta suhdetta, mutta jotenkin tässä tapauksessa ei siltä vaikuta, sellaisia tapaillaan yleensä sen puolison selän takana.

Vierailija
13/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ehdottomasti tutkimaan miehen kännykkä joko naisen puhelinnumero on siinä ja parin tunnin tiukempi kyselytunti tästä naisesta. 

Vierailija
14/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaha

Vierailija
15/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelläni on eräs kaveri, joka on aika tungetteleva... Tulee välillä olo, että haluaa jotenkin testata miestäni, että miten reagoi, kun hän huomioi minua... Vaikea selittää, mutta itsestäni tuntuu, että hänellä on joku vimma yrittää flirttailla minulle, mutta en anna tälle mitään vastakaikua. Outoja katseita ja kommentteja. Hän on muutenkin tällainen "naisten mies", sinkku ja jotenkin tiedostaa sen, että on komea jne. 

Vierailija
16/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yks parhaista ystävistä on mies. Oltiin aikanaan ku paita ja peppu, kokoajan yhessä ja joskus meillä oli myös fwb suhde. Molemmat tapaili muitakin vaik käytännössä oltiin lähes joka yö yhessä, tehtiin melkein joka päivä ruokaa yhessä ja elettiin vähän ku seurusteleva pari muuten. Me ei koskaan ihastuttu toisiimme vaikka ystävyys oli heti tosi syvä. 

Nykyään molemmat asuu kumppaninsa kanssa ja nähdään aika harvoin, koska hänkin sai lapsen ja muutti kauemmas. Mut yhteisissä illanvietoissa ollaan usein tosi paljon yhessä, vaihdetaan kuulumisia, muistellaan, nauretaan yhessä ja kumppanit on vähän ehkä taka-alalla mutta se johtuu lähinnä siitä, että nähdään niin harvoin ja omaa kumppania näkee kokoajan. Ei se viesti ihastumisesta jos haluu olla ystävää lähellä.

En vaihtais omaa kumppaniani mistään hinnasta tähän ystävään eikä hänkään omaansa muhun, koska meidän suhde on aina ollut pohjimmiltaan vaan tosi vahva ystävyyssuhde jossa voi puhua mistä vaan. Ollaan vaan luonteeltaan tosi samanlaisia ja vaikka sitä seksiäkin joskus vuosia sitten oli niin hän on aina ollu mulle vähän ku pikkuveli

Vierailija
17/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

PitVierailija kirjoitti:

en tiedä, mutta jos hän olisikin ollut vähän ihastunut, niin mitä sitten? Hän on sinun kanssa ja rakastaa sinua, ei sellaista pienet ihastumiset häiritse, ihan normaalia on pitkissä parisuhteissa vällillä vähän ihastuakin johonkin toiseen, joka ihan todelliseen henkilöön tai vaikka näyttelijään. 

Jos ei tuollaiseen kiinnitä sen enempää huomiota, niin menee aikanaan ohi eikä haittaa millään tavalla parisuhdetta. Ellei sitten ole kyse sellaisesta ihmisestä, joka tosissaan hakee toista tai uutta suhdetta, mutta jotenkin tässä tapauksessa ei siltä vaikuta, sellaisia tapaillaan yleensä sen puolison selän takana.

Eihän ap ole ollut pitkässä parisuhteessa...

Vierailija
18/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No, ehdota miehelle, että mitä jos kutsuisitte tuon pariskunnan teille, kun "vaikuttivat niin mukavilta" tms.? 

Tässä voisi olla ajatusta. Ja jos tuo käytös vielä toistuu, niin sitten kysyn asiasta suoraan. Katson sitten miten mies reagoi, koska kuten joku tuolla aiemmin sanoi hän tuskin myöntää asiaa suoraan.

Vierailija
19/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä sun mies vapaaksi, kiitos.

Vierailija
20/139 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Juuri näin. Ei tuossa vielä erota kannata, ei välttämättä puhuakaan (koska mies loukkaantuu, oli syytä tai ei). Seuraa tilannetta ja ole itse niin normaali kuin pystyt. Jos tilanne on aina sama, että sinut ohitetaan, niin sitten on syytä keskustella.

Miten sen toisen pariskunnan mies reagoi tilanteeseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme