Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen todella raivoissani. Puoliso söi tekemääni salaattia, jonka olin tehnyt itselleni

Vierailija
14.06.2026 |

N. 15 metrin päässä takaovesta on salaattia kasvamassa rajoittamaton määrä. Hakeeko puolisoni sitä sieltä? No ei todellakaan, mutta kun joku toinen hakee ja tekee niin kyllä kelpaa.

Minun raivoni johtuu puolisoni pohjattomasta itsekkyydestä.  Sanoin hänelle että siinä salaatin haussa ja huuhtelussa ja pilkkomisessa on oma työnsä ja hän voisi tehdä tämän työn itse jos kerran salaattia haluaa. 

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni tekisin salaatit, pitaleivät, hampurilaiset puolisolle mutta kun en vaan yksinkertaisesti jaksa kaiken muun päälle.

ap

Vierailija
82/92 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on tilanne nykyajan parisuhteissa niin ei ole ihme ettei avioliitot kestä, ihminen on niin väsynyt ettei millään jaksa pestä paria salaatinlehteä ja tomaattia enempää niin että puolisokin saa salaattia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kiire. Oot vihanen siitä että puolisollas ei oo. Mikä tämän kiireen aiheuttaa? Jos esim. työt niin ei se ole puolisosi vika. Jos taas kotiyöt/lapset niin jätä se sika. Salaatista suuttuminen on naurettavan itsekästä ja täysin kohtuutonta, eli luultavasti mielenterveysoire.

Vierailija
84/92 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän nämä tajua, kun oma suu on lähimpänä. Aina ovat valmiina syömään, jos joku toinen tekee ruoan, "teetkö mulle samalla voileivän tai pari".

toimiiiiiii     jos vuorotellen tehdään jotain ruokia, välipaloja toisillemme.  kiva daada kahvit  valmiina- ehkä vuoteeseen jopa.

pääruuat aina yhteisiä , ei ikinä -  teen vaan itselleni, tee sää omasi.

noin voisi käydä vain jos niin omaa spessua herkkua mistä toinen ei pidä.

kiva passata toista ja kun itsellä vähän kurjaolo- toinen  tekee ilman pyytämättä, jopa joku yllätysherkkuleipä kaappiin- lappu jätetty- ota sieltä jne.

Vierailija
85/92 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin sanonut ilahtuneena, että hyvä kun sinulle maistuu salaatti.

Mitä hyvää näet siinä että uhraudut puolisosi eteen ja hän käyttää sinua hyväkseen? 

Tässä todella järkyttävä toisen hyväksikäyttöön viittaava suhde.

https://yle.fi/a/74-20231387

ap

sää oot sairas- oikein hyväksikäyttöä- eiköhän  sellainen ole monta astetta vakavampaa kuin salaatinsyöminen- taukki, hyppää kaivoo imee salaatinlehtees. kukaan ukko jaksa moista nipua

Vierailija
86/92 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teit niin pienen annoksen? Samalla vaivalla tulee salaatti molemmille.

Yleensä puolison kanssa ollaan samassa ruokakunnassa ja ruokaa tehdään molemmille samalla kertaa. Poikkeus on sellaiset ruuat, joita toinen ei jostakin syystä syö.

Salaatti ei kuulunut tuohon tekemääni ruokaan.

Salaatti oli ylimääräinen extra, jota tein itselleni. Ei puolisokaan kokatessaan koskaan tee siihen oheen salaattia.

ap

AP- EI NOIN.    KUN TOINEN KERTA SYÖ SENTÄS SALAATTIA-  SILLOIN REILUSTI MOLEMMILLE:  OLISIT ILOINEN KUN SÖI TERVEELLISTÄ:

YHTEISRUOKAKUNTA.   HÄPEÄ:    EI OLLUT KYSE MONEN TUNNIN VALMISTELUISTA; MONIVAIHEISTA TYÄVAIHEISTA JNE:
ONKO SULLA VAIHDEVUODET VAI OVULAATI VAI SE AKAN VEEMÄINEN PERUSLUONNE_TÄYS PIRU_ MIESPARKA:

Vierailija
87/92 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo kostoksi sen kiljut.

Vierailija
88/92 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on kyllä jotain muitakin ongelmia kun vain tämä, Ap. Ei kukaan tasapainoinen ihminen suutu tällaisessa mittakaavassa, pienestä asiasta. Viittaa mielenterveysongelmiin!

Ihan suhteeton hyökkäys. " Kiva kun mihellekin maistui- kun ovat usein huonoja syömään niitä rehuja. Tehdään lisää!

Joo samaa mieltä, ei ole kaikki ok ap:n kohdalla. Jopa hämmäsyttää. Hän vetoaa jo - Hyväskikäyttöön-  Jonka sanan merkitystä ei näemmä edes tunne. On ikävä ilmapiiri miesparalla siellä nyt- noin kauheeta teki. Olisi rva tehnyt reilun salaatin- jos ei toinen syö- siinä on itselleen lisää myöhemmin.  ennemmin kehottaa- syö loput jos maistuu.

Samassa taloudessa elävät passaavatkin vuorotellen toisiaan- huomioi  pikku elein jus mm ruuissa, välipaloissa tai missä vaan.

Vierailija
89/92 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää potenssiin kymmenen. Siis AP.

Minulla ei ole ollut hetken lepoa pariin kuukauteen. Nyt tein ruuan. Puoliso netin äärellä samaan aikaan. Jossain välissä hain salaattia koska sitä nyt kuitenkin on kasvamassa ja sääli jättää syömättä.

Olet ilmeisesti samanlainen itsekäs paska, joka odottaa että kaikki tuodaan eteen. Saamaton vätys.

ap

Et sitten voi tehdä isompaa satsia kerralla, niin riittää toisellekin? Mitä tuollainen itsekäs paska tekee parisuhteessa, jos ei halua jakaa mitään?

Puolisolla on kaikki aika tehdä salaatteja ihan kaikessa rauhassa. Minulla taas sitä aikaa ei ole.  Tässä on tämä ongelma. En  kyllä tajua millä logiikalla olisi oikein että minä venyisin vielä tässä salaattiasiassakin. Jos teen isomman satsin kerralla niin teen sen itselleni, koska minulla menee salaattia aika tavalla. 

Pitäisikö minun tehdä kerralla koko kadun ihmisille salaatit, kun kerran sitä teen?

On se kumma juttu että ihmiset ei saa salaattia tehdyksi jos kerran sitä haluavat syödä.

ap 

ap sä tarviit psykiatrista apua- toi ajattelutapa parisuhteessa ei toimi. yhteistalous. olet vastenmielinen täys   piru akaksi.

Vierailija
90/92 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä on huonosti asiat jos pitää viereisissä kattiloissa keittää omat perunat ja peräkanaa hakea oma salaatinlehti. 

Kyllä kuulostaa erikoiselle asujaimistolle tuo APn luukku :D

Saatana salaatinlehdistäkin saadaan sota aikaiseksi....

Vierailija
91/92 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä on huonosti asiat jos pitää viereisissä kattiloissa keittää omat perunat ja peräkanaa hakea oma salaatinlehti. 

Kyllä kuulostaa erikoiselle asujaimistolle tuo APn luukku :D

Saatana salaatinlehdistäkin saadaan sota aikaiseksi....

Eli kun mitään syytä rähjäämiseen ja nalkuttamiseen ei oikeasti ole, se syy kaivetaan ties mistä. Se syy kaiveltiin tällä kertaa salaatinlehdistä. Voisi oikeastaan järjestää arvauskilpailun, mikä olisi seuraava otollinen kaivelemalla kaivettu rähjäämisen syy.

Vierailija
92/92 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää potenssiin kymmenen. Siis AP.

Minulla ei ole ollut hetken lepoa pariin kuukauteen. Nyt tein ruuan. Puoliso netin äärellä samaan aikaan. Jossain välissä hain salaattia koska sitä nyt kuitenkin on kasvamassa ja sääli jättää syömättä.

Olet ilmeisesti samanlainen itsekäs paska, joka odottaa että kaikki tuodaan eteen. Saamaton vätys.

ap

Et sitten voi tehdä isompaa satsia kerralla, niin riittää toisellekin? Mitä tuollainen itsekäs paska tekee parisuhteessa, jos ei halua jakaa mitään?

Puolisolla on kaikki aika tehdä salaatteja ihan kaikessa rauhassa. Minulla taas sitä aikaa ei ole.  Tässä on tämä ongelma. En  kyllä tajua millä logiikalla olisi oikein että minä venyisin vielä tässä salaattiasiassakin. Jos teen isomman satsin kerralla niin teen sen itselleni, koska minulla menee salaattia aika tavalla. 

Pitäisikö minun tehdä kerralla koko kadun ihmisille salaatit, kun kerran sitä teen?

On se kumma juttu että ihmiset ei saa salaattia tehdyksi jos kerran sitä haluavat syödä.

ap 

Miksi sinä ylipäätään laitoit niitä salaatteja kasvamaan, jos ei ole tarpeeksi aikaa hoitaa kasvimaata? Me luovuttiin kasvimaan pitämisestä jo parikymmentä vuotta sitten, koska aikaa ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi ja välillä fysiikkakin pettää. Marjoja syödään suoraan puskista ja muuten ostetaan vitamiinikasvikset kaupasta. Ne tulevat kaiken lisäksi halvemmiksi kuin itse kasvatetut ja ne ovat kaupoissa yleensä aivan hyvänlaatuisia. Vai tarvitsetko vain lisää tekosyitä, jotta voit oikein kunnolla uhriutua liioista töistä kotosallakin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi