Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen todella raivoissani. Puoliso söi tekemääni salaattia, jonka olin tehnyt itselleni

Vierailija
14.06.2026 |

N. 15 metrin päässä takaovesta on salaattia kasvamassa rajoittamaton määrä. Hakeeko puolisoni sitä sieltä? No ei todellakaan, mutta kun joku toinen hakee ja tekee niin kyllä kelpaa.

Minun raivoni johtuu puolisoni pohjattomasta itsekkyydestä.  Sanoin hänelle että siinä salaatin haussa ja huuhtelussa ja pilkkomisessa on oma työnsä ja hän voisi tehdä tämän työn itse jos kerran salaattia haluaa. 

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä ei ole aviopuoliso niin täysero ja aloitat oman elämän. Mies voi miettiä virheitään itsekseen.

Salaatin takia?  

Tämä aloitus on muutenkin provo, sais jäädä huomioimatta.

Vierailija
62/92 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista, ap, paska ja tunge ne salaatit perävakoosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Femcelrummo AP taas keksii paskaa miehistä 😆 

Vierailija
64/92 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää potenssiin kymmenen. Siis AP.

Minulla ei ole ollut hetken lepoa pariin kuukauteen. Nyt tein ruuan. Puoliso netin äärellä samaan aikaan. Jossain välissä hain salaattia koska sitä nyt kuitenkin on kasvamassa ja sääli jättää syömättä.

Olet ilmeisesti samanlainen itsekäs paska, joka odottaa että kaikki tuodaan eteen. Saamaton vätys.

ap

Et sitten voi tehdä isompaa satsia kerralla, niin riittää toisellekin? Mitä tuollainen itsekäs paska tekee parisuhteessa, jos ei halua jakaa mitään?

Puolisolla on kaikki aika tehdä salaatteja ihan kaikessa rauhassa. Minulla taas sitä aikaa ei ole.  Tässä on tämä ongelma. En  kyllä tajua millä logiikalla olisi oikein että minä venyisin vielä tässä salaattiasiassakin. Jos teen isomman satsin kerralla niin teen sen itselleni, koska minulla menee salaattia aika tavalla. 

Pitäisikö minun tehdä kerralla koko kadun ihmisille salaatit, kun kerran sitä teen?

On se kumma juttu että ihmiset ei saa salaattia tehdyksi jos kerran sitä haluavat syödä.

ap 

Vierailija
65/92 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä ei ole aviopuoliso niin täysero ja aloitat oman elämän. Mies voi miettiä virheitään itsekseen.

Salaatin takia?  

Tämä aloitus on muutenkin provo, sais jäädä huomioimatta.

En vaan voi sille mitään että ärsyttää todella jos puoliso syö salaattiani.

Koska hänellä on aikaa. Olisi aikaa sitä salaattia tehdä.

Vierailija
66/92 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko nyt ymmärtävinäni että salaatti ei tässä asiayhteydessä tarkoita oikeastaan salaattia?

Onko raivon syy puolison harkitsemattomuus vai salaatitta jääminen? Mietin siis vaan tätä keskustelun tasoa yleisesti, on aika kirjaimellista takertumista.

Vierailija
67/92 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaah, kyllä taas kannatti olla lapseton sinkku! ei tule ongelmia syömisten tai muiden perusasioiden kanssa. Koskaan :)

Vierailija
68/92 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teit niin pienen annoksen? Samalla vaivalla tulee salaatti molemmille.

Yleensä puolison kanssa ollaan samassa ruokakunnassa ja ruokaa tehdään molemmille samalla kertaa. Poikkeus on sellaiset ruuat, joita toinen ei jostakin syystä syö.

Salaatti ei kuulunut tuohon tekemääni ruokaan.

Salaatti oli ylimääräinen extra, jota tein itselleni. Ei puolisokaan kokatessaan koskaan tee siihen oheen salaattia.

ap

No mitä halvattua sinä sen salaatin laitoit sitten jääkaappiin vettymään? Olisit pupeltanut sen heti naamaasi. Jos minä teen lisäkesalaattia, teen tottakai sitä kaikille syöjille. Sinä se tässä itsekäs paskaläjä olet.

Minä kasvatan salaatit, rucolat, korianterit, kurkut , tomaatit jne. ..kesäkurpitsat.

Et näe kohtuuttomana että vielä joutuisin nämä laittamaan tarjollekin, henkilölle jolla ei olisi muuta kuin aikaa värkätä salaatteja? En edes pyydä että hän tekisi salaattia minulle, kunhan tekisi edes itselleen. Osoittaisi sen verran aktiivisuuttaa että menisi ulos ja alkaisi toimimaan.

ap

Vierailija
69/92 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jatkaako tämä AP täällä edelleen? Ei ole tervettä.

Vierailija
70/92 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

[Pilkallista naurua, kohteena luuseri ap!] 

Vierailija
71/92 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko nyt ymmärtävinäni että salaatti ei tässä asiayhteydessä tarkoita oikeastaan salaattia?

Onko raivon syy puolison harkitsemattomuus vai salaatitta jääminen? Mietin siis vaan tätä keskustelun tasoa yleisesti, on aika kirjaimellista takertumista.

*****  salaatti tarkoittaa nimenomaan salaattia. Salaatin tekeminen taas on työtä ja työ on osallistumista, eikä näytön äärellä musiikkivideoiden parissa nuokkumista.

ap

Vierailija
72/92 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prshäiriö

Vierailija
73/92 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee omat salaattisi, äläkä kuormita muita. Tee kaikkille samalla.

ap

Vierailija
74/92 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimeän tämän hullun "salaattihulluksi".

Vierailija
75/92 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teit niin pienen annoksen? Samalla vaivalla tulee salaatti molemmille.

Yleensä puolison kanssa ollaan samassa ruokakunnassa ja ruokaa tehdään molemmille samalla kertaa. Poikkeus on sellaiset ruuat, joita toinen ei jostakin syystä syö.

Salaatti ei kuulunut tuohon tekemääni ruokaan.

Salaatti oli ylimääräinen extra, jota tein itselleni. Ei puolisokaan kokatessaan koskaan tee siihen oheen salaattia.

ap

No mitä halvattua sinä sen salaatin laitoit sitten jääkaappiin vettymään? Olisit pupeltanut sen heti naamaasi. Jos minä teen lisäkesalaattia, teen tottakai sitä kaikille syöjille. Sinä se tässä itsekäs paskaläjä olet.

Minä kasvatan salaatit, rucolat, korianterit, kurkut , tomaatit jne. ..kesäkurpitsat.

Et näe kohtuuttomana että vielä joutuisin nämä laittamaan tarjollekin, henkilölle jolla ei olisi muuta kuin aikaa värkätä salaatteja? En edes pyydä että hän tekisi salaattia minulle, kunhan tekisi edes itselleen. Osoittaisi sen verran aktiivisuuttaa että menisi ulos ja alkaisi toimimaan.

ap

Teidän olisi aiheellista keskustella nämä järjestelynne ihan keskenänne, sen sijaan että raivoat täällä av-palstalla.

Tosin, onhan tämäkin avaus tavallaan ihan viihdyttävä, vaikka tuskin teidän perheenne ateriointikäytäntöjä mitenkään edistää.

Vierailija
76/92 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä väkisin väännetyt aloitukset harvoin ovat kovin uskottavia, saati että asialla olisi mitään painoarvoa kenellekään.

Vierailija
77/92 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa katsoin, puoli viidestä lähtien länkyttänyt tätä samaa satuaan.

Vierailija
78/92 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä perheessä oli kaksi kasvavaa nuorta miestä. Kohteliaasti joskus kysyivät saako jääkaapista ottaa sitä tai tätä. Sanoin että ei saa ottaa jos siinä on lappu että ei saa ottaa. Koskaan en laputtanut mitään.

Vierailija
79/92 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet ovat murheet ja typerät..

Vierailija
80/92 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kyllä mukava, jos tekemäni ruoka maistuu perheelle.

Ja on mukava myös syödä muiden tekemää ruokaa, niin puolison kuin lasten. Tai vaikka jonkun kylään tulleen tuttavan tai sukulaisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi