Olen todella raivoissani. Puoliso söi tekemääni salaattia, jonka olin tehnyt itselleni
N. 15 metrin päässä takaovesta on salaattia kasvamassa rajoittamaton määrä. Hakeeko puolisoni sitä sieltä? No ei todellakaan, mutta kun joku toinen hakee ja tekee niin kyllä kelpaa.
Minun raivoni johtuu puolisoni pohjattomasta itsekkyydestä. Sanoin hänelle että siinä salaatin haussa ja huuhtelussa ja pilkkomisessa on oma työnsä ja hän voisi tehdä tämän työn itse jos kerran salaattia haluaa.
Kommentit (34)
Säälittävää potenssiin kymmenen. Siis AP.
Olisin sanonut ilahtuneena, että hyvä kun sinulle maistuu salaatti.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole ollut hetken lepoa pariin kuukauteen. Nyt tein ruuan. Puoliso netin äärellä samaan aikaan. Jossain välissä hain salaattia koska sitä nyt kuitenkin on kasvamassa ja sääli jättää syömättä.
Olet ilmeisesti samanlainen itsekäs paska, joka odottaa että kaikki tuodaan eteen. Saamaton vätys.
ap
Miksi teit niin pienen annoksen? Samalla vaivalla tulee salaatti molemmille.
Yleensä puolison kanssa ollaan samassa ruokakunnassa ja ruokaa tehdään molemmille samalla kertaa. Poikkeus on sellaiset ruuat, joita toinen ei jostakin syystä syö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole ollut hetken lepoa pariin kuukauteen. Nyt tein ruuan. Puoliso netin äärellä samaan aikaan. Jossain välissä hain salaattia koska sitä nyt kuitenkin on kasvamassa ja sääli jättää syömättä.
Olet ilmeisesti samanlainen itsekäs paska, joka odottaa että kaikki tuodaan eteen. Saamaton vätys.
ap
Onko sinulla persoonallisuushäiriö? N
Vierailija kirjoitti:
Olisin sanonut ilahtuneena, että hyvä kun sinulle maistuu salaatti.
Mitä hyvää näet siinä että uhraudut puolisosi eteen ja hän käyttää sinua hyväkseen?
Tässä todella järkyttävä toisen hyväksikäyttöön viittaava suhde.
ap
No kyllä on huonosti asiat jos pitää viereisissä kattiloissa keittää omat perunat ja peräkanaa hakea oma salaatinlehti.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä puolison kanssa ollaan samassa ruokakunnassa ja ruokaa tehdään molemmille samalla kertaa. Poikkeus on sellaiset ruuat, joita toinen ei jostakin syystä syö.
Salaatti ei kuulunut tuohon tekemääni ruokaan.
Salaatti oli ylimääräinen extra, jota tein itselleni. Ei puolisokaan kokatessaan koskaan tee siihen oheen salaattia.
ap
Sulla on kyllä jotain muitakin ongelmia kun vain tämä, Ap. Ei kukaan tasapainoinen ihminen suutu tällaisessa mittakaavassa, pienestä asiasta. Viittaa mielenterveysongelmiin!
Vierailija kirjoitti:
Kaksoset hoitaa myös samalla vaivalla kuin yhdenkin lapsen....vai miten se menikään.
ap
Hehheh. Maistuis varmaan sullekin! Salaatti on hyvää, kun yksin syö!
Mies ei varmaan tiennyt, että tekemäsi ruoka oli yhteinen mutta vieressä oleva salaatti vain sinulle. En kyllä tajuaisi minäkään. Jos ruoka on valmis ja salaattia kulhossa, kyllä siinä normaali ihminen luulee että salaattia voi ottaa.
Kamala puoliso sinulle. Siitä voipi erota ei ole pakko olla puolison kanssa.
Eihän nämä tajua, kun oma suu on lähimpänä. Aina ovat valmiina syömään, jos joku toinen tekee ruoan, "teetkö mulle samalla voileivän tai pari".