Olen todella raivoissani. Puoliso söi tekemääni salaattia, jonka olin tehnyt itselleni
N. 15 metrin päässä takaovesta on salaattia kasvamassa rajoittamaton määrä. Hakeeko puolisoni sitä sieltä? No ei todellakaan, mutta kun joku toinen hakee ja tekee niin kyllä kelpaa.
Minun raivoni johtuu puolisoni pohjattomasta itsekkyydestä. Sanoin hänelle että siinä salaatin haussa ja huuhtelussa ja pilkkomisessa on oma työnsä ja hän voisi tehdä tämän työn itse jos kerran salaattia haluaa.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Kamala puoliso sinulle. Siitä voipi erota ei ole pakko olla puolison kanssa.
Kyllä se on Ap joka on kauhea, ainakin tämän perusteella.
Mitä muuta siinä salaatissa oli kuin pihanperältä haettuja salaatinlehtiä?
Jospa jatkossa tekisit isomman salaatin?
Ap käyttää sanaa puoliso. Kaikki olettavat, että mies söi salaatin.
Jos nämä ovatkin naispari? Tai mies on herkkä viherpiipertäjä, jonka painonnostaja emäntä söi kerrankin salaattia?
Vierailija kirjoitti:
Mies parka.
Tätä olin tulossa sanomaan. Miestä käy sääliksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi teit niin pienen annoksen? Samalla vaivalla tulee salaatti molemmille.
Yleensä puolison kanssa ollaan samassa ruokakunnassa ja ruokaa tehdään molemmille samalla kertaa. Poikkeus on sellaiset ruuat, joita toinen ei jostakin syystä syö.
Jos työnjako yleensäkin on tuo, että toinen tekee ja toinen syö, niin itsekin valmistaisin ruokaa vain itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Kamala puoliso sinulle. Siitä voipi erota ei ole pakko olla puolison kanssa.
Kuka tässä on se kamala puoliso!
Mikset käskenyt ukkoa hakemaan salaattia pihalta ja tekemään annokset molemmille? Vai eikö ukko osaa sitäkään?
Mikset tehny sitä salaattia itsellesi suoraan lautaselle ja heti syöny sitä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi teit niin pienen annoksen? Samalla vaivalla tulee salaatti molemmille.
Yleensä puolison kanssa ollaan samassa ruokakunnassa ja ruokaa tehdään molemmille samalla kertaa. Poikkeus on sellaiset ruuat, joita toinen ei jostakin syystä syö.
Ap:n kumppani vaan unohti varmistaa, että ap:llekin riittää. Kuinkahan usein muuten ap:n puoliso laittaa ruokaa myös ap:lle?
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Voihan se puoliso olla nainenkin. Itsekö heti ajattelit että se laiskimus on mies?
Lopeta tekemästä ruokaa miehelle ja lopeta pesemästä hänen pyykkejään etc. Mies tarvitsee selvästi herätyksen, ettet ole palvelija.
Meillä on sovittu että lappu päälle jos on jotain omaa. Tuppasin juomaan miehen colat ja mies taas veti mun herkut vaikkei ikinä ostanut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies parka.
Tätä olin tulossa sanomaan. Miestä käy sääliksi.
Pahastunut voi olla ja sellaista mutta Todella Raivostunut? Mihin se johti? Jotain muuta on taustalla, se väsymys mutta mitä muuta?
Mies parka.