Oletteko joskus ihmetelleet läheisenne kumppaninvalintaa?
Oletteko jos ihmettelleet, että mitä teidän läheisenne on nähnyt kumppanissaan ja miksi hän haluaa olla sen kanssa?
Esimerkiksi mun mies serkku on tosi mukava, fiksu, turvallinen ja varakas. Hän valitsi vaimokseen ja lapsensa äidiksi naisen, jolla oli kaksi alakouluikäistä lasta, tupakoi, ja joka on keskituloinen, mutta silti ei osallistu yhteisiin kuluihin. Lisäksi se nainen käy vieraissa. Mä en ihan rehellisesti ymmärrä, mitä serkkuni on nähnyt siinä naisessa?
Sit mun edesmennyt tätini aikoinaan asui pari vuotta avoliitossa alkoholistimiehen kanssa. Tämä mies oli selvänäkin ihan outo. Miehellä ei ollut edes fyrkkaa, vaan pikemminkin tätini elätti häntä.
No sitten mun naispuolinen serkku on luonteeltaan aika "haastava" ja ihmettelen, miksi hänen aviomiehensä valitsi juuri hänet kumppanikseen. Ilmeisesti muita naisia ei ollut tarjolla.
Kommentit (106)
Moni tuttu mies torjui mukavia ja kauniita ja fiksuja naisia, ja otti kriittisen dominoivan "justiinan", joka piti vankinaan. Niitä valintoja on ollut vaikea ymmärtää. Kuka haluaa tossun alle?
Kyllä, isosiskoni löytää rinnalleen aina loisivia, omahyväisiä, naisia vähätteleviä moukkia.
Näin miehenä ihmettelen miten te naiset onnistutte aina valitsemaan ne kusipäisimmät, pettävimmät, ääliömäisimmät, epäluotettavimmat ukot itsellenne.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Siskoni meni naimisiin miehen kanssa, joka ei ikinä puhu yhtään mitään. Tervehtii kyllä, mutta ei ikinä sano yhtään mitään. Jos kyssy jotain vastaa mahdollisimman lyhyesti tyyliin "joo". Ihan ihme tyyppi. Ihan hyväpalkkaisessa työssä tosin, mutta ihan 100% tuppisuu.
No ehkä hänellä ei ole sulle mitään sanottavaa.
Vaimoni on totaalisen epäonnistunut kumppaninsa valinnassa.
Kaikkien. En ymmärrä muiden miesmakua ollenkaan saati nais. Ei se kuulukaan mulle. Mies voi olla pieni hento hiirimäinen, harmaa joka jää tapettiin tai outo renttukorsto kultaketjulla ja etumus tyhjän näköinen että miettii onko se edes mies. Ruipeloitakin. Mutta onko henkinen puoli kunnossa? Meillä naisilla taas tuppaa ylipaino yrittämään kuten itselläni yms. Joten minulla myös hommaa riittää ruokavaliossa.