Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko joskus ihmetelleet läheisenne kumppaninvalintaa?

Vierailija
14.06.2026 |

Oletteko jos ihmettelleet, että mitä teidän läheisenne on nähnyt kumppanissaan ja miksi hän haluaa olla sen kanssa?

Esimerkiksi mun mies serkku on tosi mukava, fiksu, turvallinen ja varakas. Hän valitsi vaimokseen ja lapsensa äidiksi naisen, jolla oli kaksi alakouluikäistä lasta, tupakoi,  ja joka on keskituloinen, mutta silti ei osallistu yhteisiin kuluihin. Lisäksi se nainen käy vieraissa. Mä en ihan rehellisesti ymmärrä, mitä serkkuni on nähnyt siinä naisessa?

Sit mun edesmennyt tätini aikoinaan asui pari vuotta avoliitossa alkoholistimiehen kanssa. Tämä mies oli selvänäkin ihan outo. Miehellä ei ollut edes fyrkkaa, vaan pikemminkin tätini elätti häntä.

No sitten mun naispuolinen serkku on luonteeltaan aika "haastava" ja ihmettelen, miksi hänen aviomiehensä valitsi juuri hänet kumppanikseen. Ilmeisesti muita naisia ei ollut tarjolla.

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien. En ymmärrä muiden miesmakua ollenkaan saati nais. Ei se kuulukaan mulle. Mies voi olla pieni hento hiirimäinen, harmaa joka jää tapettiin tai outo renttukorsto kultaketjulla ja etumus tyhjän näköinen että miettii onko se edes mies. Ruipeloitakin. Mutta onko henkinen puoli kunnossa? Meillä naisilla taas tuppaa ylipaino yrittämään kuten itselläni yms. Joten minulla myös hommaa riittää ruokavaliossa.

Vierailija
102/106 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tuttu mies torjui mukavia ja kauniita ja fiksuja naisia, ja otti kriittisen dominoivan "justiinan", joka piti vankinaan. Niitä valintoja on ollut vaikea ymmärtää. Kuka haluaa tossun alle? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, isosiskoni löytää rinnalleen aina loisivia, omahyväisiä, naisia vähätteleviä moukkia.

Vierailija
104/106 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä ihmettelen miten te naiset onnistutte aina valitsemaan ne kusipäisimmät, pettävimmät, ääliömäisimmät, epäluotettavimmat ukot itsellenne.

Vierailija
105/106 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Siskoni meni naimisiin miehen kanssa, joka ei ikinä puhu yhtään mitään. Tervehtii kyllä, mutta ei ikinä sano yhtään mitään. Jos kyssy jotain vastaa mahdollisimman lyhyesti tyyliin "joo". Ihan ihme tyyppi. Ihan hyväpalkkaisessa työssä tosin, mutta ihan 100% tuppisuu. 

No ehkä hänellä ei ole sulle mitään sanottavaa.

Vierailija
106/106 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on totaalisen epäonnistunut kumppaninsa valinnassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän