Moni ei halua nykyään lapsia eikä välttämättä parisuhdettakaan. Voisiko se johtua siitäkin, kun yksinasumista tuetaan niin ruhtinaallisesti?
Suomessahan on täysi-ikäistyttyä mahdollista muuttaa ja moni muuttaakin opiskeluvuosien ajaksi omaan kämppään. Siihen saa verovaroista maksettuja tukia vaikka kuinka. No, sitten kun on monet vuodet asunut yksin ja tottunut siihen yksinasumiseen, voikin monelle tuntua vieraalta ja joillekkin jopa ylitsepääsemättömän vastenmieliseltä asua toisen kanssa, "sietää" sitä toista.
Onkohan kukaan ajatellut, voisiko tuolla olla jotain vaikutusta siihen, että syntyvyys on romahtanut? Onhan myös ihmisten kiinnostus parisuhteisiin laskenut. Jos ei ole parisuhteita, niin silloin ei kannata myöskään odottaa, että lapsia syntyisi ainakaan paljon.
Minusta yhteiskunta tekee monellakin tavalla ihmisille, varsinkin nuorille ihmisille karhunpalvelusta, kun yhteiskunta suorastaan kannustaa yksinasumiseen ruhtinaallisilla tuilla. Tuollainen altistaa yksinäisyydelle ja lukuisat tutkimukset osoittavat yksinäisyyden monet haitalliset terveysvaikutukset. Ja kun niitä parisuhteita ja lapsia ei synny, niin pitkällä aikavälillä se aiheuttaa väestörakenteen vinoutumisen. Kaiken lisäksi tuollaisen yksiasumisen tukeminen tulee maksettujen tukien muodossa veronmaksajille todella kalliiksi. Eikä tuohon ole edes laskettu yksinäisyyden aiheuttamien terveyshaittojen ja sosiaalisten haittojen hoitamiseen menneitä kustannuksia.
Kommentit (185)
Vierailija kirjoitti:
Edellinen sukupolvi oli yhdessä vaikka hampaat irvessä, seuraava sukupolvi erosi ja sitä seuraava ei mene parisuhteeseen lainkaan..
Koska mies on kyvytön kehittymään. Miessukupuoli pelkästään taantuu.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se sinkkujen suuri määrä johdu enimmäkseen miesten nirsoudesta. Ei näille nykyajan 20-50-vuotiaille tavallisille miehille enää riitä mikään tavallinen kuolevainen nainen, kun naisen pitäisi täyttää kaikki kohdat miehen kilometrin mittaisella kriteerilistalla.
Minä olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 62 eri miehen kanssa. Miesten ikä 32-48 vuotta. Näistä miehistä reilu 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen.
Melkoinen horoperse olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se sinkkujen suuri määrä johdu enimmäkseen miesten nirsoudesta. Ei näille nykyajan 20-50-vuotiaille tavallisille miehille enää riitä mikään tavallinen kuolevainen nainen, kun naisen pitäisi täyttää kaikki kohdat miehen kilometrin mittaisella kriteerilistalla.
Minä olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 62 eri miehen kanssa. Miesten ikä 32-48 vuotta. Näistä miehistä reilu 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen.
Melkoinen horoperse olet.
Konservatiiviuskovainen itkee siellä. Säälittävää
Miks sua kiinnostaa jonkun deittikerrat??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se sinkkujen suuri määrä johdu enimmäkseen miesten nirsoudesta. Ei näille nykyajan 20-50-vuotiaille tavallisille miehille enää riitä mikään tavallinen kuolevainen nainen, kun naisen pitäisi täyttää kaikki kohdat miehen kilometrin mittaisella kriteerilistalla.
Minä olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 62 eri miehen kanssa. Miesten ikä 32-48 vuotta. Näistä miehistä reilu 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen.
Melkoinen horoperse olet.
Konservatiiviuskovainen itkee siellä. Säälittävää
Miks sua kiinnostaa jonkun deittikerrat??
En ole konservatiiviuskovainen, en todellakaan. Kyllä tuo aikamoista horoilua, kun noin paljon on ollut miehiä. Kuka edes jaksaa tutustua noin moneen uuteen mieheen?!? Hyi hitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se sinkkujen suuri määrä johdu enimmäkseen miesten nirsoudesta. Ei näille nykyajan 20-50-vuotiaille tavallisille miehille enää riitä mikään tavallinen kuolevainen nainen, kun naisen pitäisi täyttää kaikki kohdat miehen kilometrin mittaisella kriteerilistalla.
Minä olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 62 eri miehen kanssa. Miesten ikä 32-48 vuotta. Näistä miehistä reilu 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen.
Melkoinen horoperse olet.
Konservatiiviuskovainen itkee siellä. Säälittävää
Miks sua kiinnostaa jonkun deittikerrat??
En ole konservatiiviuskovainen, en todellakaan. Kyllä tuo aikamoista horoilua, kun noin paljon on ollut miehiä. Kuka edes jaksaa tutustua noin moneen uuteen mieheen?!? Hyi hitto.
Mitä se sinulta on pois? Ai kun kukaan ei halua kanssasi deiteille?
Vähän vaikuttaa nyt siltä.
Antaisit ihmisten rauhassa elää elämäänsä. Mitä haittaa tuo aiheuttaa yhtään kenelläkään? Vapaasti sujuvat deittailut. Stalkkaamiset ja roikkumiset on sitten eri juttu mutta tuossa ei varmasti ollut kyse sellaisesta.
Kyllä ap minusta on tietyllä tavalla oikeilla jäljillä. Esimerkiksi kotona asuva opiskelija saa vain minimituet eli ei juuri mitään elleivät vanhemmat ole todella pienituloisia tyyliin kelan rahoilla tai pätkätöissä. Mutta sitten maagisesti kun muuttaa omaan asuntoon niin rahahanat tukien muodossa aukeaa ja saa täydet tuet asuntoon ja elämiseen. Ja sitten jos nuoripari muuttaa yhteen ja toinen on vaikka töissä niin heti lähtee asumistukia ja muuta pois eli ei ole taloudellisesti kannattavaa. Jos tämä ei ole yksinasuminen tai individualismin edistämistä niin mikä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se sinkkujen suuri määrä johdu enimmäkseen miesten nirsoudesta. Ei näille nykyajan 20-50-vuotiaille tavallisille miehille enää riitä mikään tavallinen kuolevainen nainen, kun naisen pitäisi täyttää kaikki kohdat miehen kilometrin mittaisella kriteerilistalla.
Minä olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 62 eri miehen kanssa. Miesten ikä 32-48 vuotta. Näistä miehistä reilu 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen.
Melkoinen horoperse olet.
Konservatiiviuskovainen itkee siellä. Säälittävää
Miks sua kiinnostaa jonkun deittikerrat??
En ole konservatiiviuskovainen, en todellakaan. Kyllä tuo aikamoista horoilua, kun noin paljon on ollut miehiä. Kuka edes jaksaa tutustua noin moneen uuteen mieheen?!? Hyi hitto.
Mitä horoilua on deittailussa? Nehän on yleensä kahvit kahvilassa. Selitä ihan omin sanoin,kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ap minusta on tietyllä tavalla oikeilla jäljillä. Esimerkiksi kotona asuva opiskelija saa vain minimituet eli ei juuri mitään elleivät vanhemmat ole todella pienituloisia tyyliin kelan rahoilla tai pätkätöissä. Mutta sitten maagisesti kun muuttaa omaan asuntoon niin rahahanat tukien muodossa aukeaa ja saa täydet tuet asuntoon ja elämiseen. Ja sitten jos nuoripari muuttaa yhteen ja toinen on vaikka töissä niin heti lähtee asumistukia ja muuta pois eli ei ole taloudellisesti kannattavaa. Jos tämä ei ole yksinasuminen tai individualismin edistämistä niin mikä sitten?
Taas jotain konservatiivipaskaa. Mikä sinulla on yksinasumista vastaan? Itsenäisyyttä vastaan.
Koska haluat syntyvyysluvut ylös? Siltä vaikuttaa. Tai että naiset ovat miesten alapuolella?
Vastenmielistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ap minusta on tietyllä tavalla oikeilla jäljillä. Esimerkiksi kotona asuva opiskelija saa vain minimituet eli ei juuri mitään elleivät vanhemmat ole todella pienituloisia tyyliin kelan rahoilla tai pätkätöissä. Mutta sitten maagisesti kun muuttaa omaan asuntoon niin rahahanat tukien muodossa aukeaa ja saa täydet tuet asuntoon ja elämiseen. Ja sitten jos nuoripari muuttaa yhteen ja toinen on vaikka töissä niin heti lähtee asumistukia ja muuta pois eli ei ole taloudellisesti kannattavaa. Jos tämä ei ole yksinasuminen tai individualismin edistämistä niin mikä sitten?
Taas jotain konservatiivipaskaa. Mikä sinulla on yksinasumista vastaan? Itsenäisyyttä vastaan.
Koska haluat syntyvyysluvut ylös? Siltä vaikuttaa. Tai että naiset ovat miesten alapuolella?
Vastenmielistä.
Yksinasumisessa ei sinällään ole mitään vikaa, kunhan pärjäät ilman tulonsiirtoja ja kustannat elämisesi itse. Yhteiskunnan kannalta se on ongelma, koska tarvitaan enemmän pieniä asuntoja ja jos ei synny parisuhteita ja uusia veronmaksajia niin yhteiskunta hiipuu ja sen jäsenet korvautuvat jonkin elinvoimaisemman kulttuurin edustajilla. Miksi se on naisille niin vaikea asia ymmärtää?
Yksinasumista EI tueta ruhtinaallisesti. Juuri siksi päätin jättää lapset hankkimatta. En halua olla sinkkuäiti, joka joutuu taistelemaan asumistuesta, toimeentulotuesta, ja ihmisarvoisesta elämästä. Ja siinä sivussa toimimaan synnytyskoneena ja lastenhoitajana ILMAISEKSI.
Niin kauan kun Suomessa ei tueta yksinasujia riittävästi (nykyinen taso on vaarallisen matala) on parempi että lapsia hankitaan vain rikkaissa perheissä.
Vain mies voi olla tyhmä, että hän lankeaa "väestönvaihtoteoriaan" ja käyttää sitä lyömäaseena naisia kohtaan. Naiset tietävät tasan tarkkaan, että koko Suomen (etniset suomalaiset) olemassaolo on naisten käsissä. Jos naiset eivät halua synnyttää, niin Suomen kansa kuolee sukupuuttoon. Ja se on täysin okei.
Kautta ihmiskunnan historian moni kulttuuri on kuollut. Niin myös mahtava Rooman valtakunta ja Egypti. Ketään ei kiinnosta se, että 5 miljoonan asukkaan Suomi (etniset suomalaiset) ovat kuolemassa sukupuuttoon. Kansakunta ei enää ole elinkelpoinen, koska sosiaaliturva on liian heikko. Suomi on saanut useita huomautuksia EU:n virkamiehiltä. Suomessa ei kansalaisten perusoikeudet toteudu sillä tasolla mitä sivistysmaassa pitäisi. On parempi, että etniset suomalaiset kuolevat nopeasti ja korvautuvat muilla kansallisuuksilla. Ehkä se sosiaaliturvan taso alkaa nousta kun naiset (etniset suomalaiset) menevät synnytyslakkoon.
Suomen fokus on muissa kansoissa.
Vierailija kirjoitti:
Yksinasumista EI tueta ruhtinaallisesti. Juuri siksi päätin jättää lapset hankkimatta. En halua olla sinkkuäiti, joka joutuu taistelemaan asumistuesta, toimeentulotuesta, ja ihmisarvoisesta elämästä. Ja siinä sivussa toimimaan synnytyskoneena ja lastenhoitajana ILMAISEKSI.
Niin kauan kun Suomessa ei tueta yksinasujia riittävästi (nykyinen taso on vaarallisen matala) on parempi että lapsia hankitaan vain rikkaissa perheissä.
Vaikuttaa siltä, että teit oikean päätöksen lasten suhteen. En kyllä ole varma onko kukaan valmis tukemaan sinua ruhtinaallisesti, palkintovaimoille on hyvin vähän paikkoja Suomen kaltaisessa maassa.
Kyllä, juuri siitä se johtuu. Olet aivan oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ap minusta on tietyllä tavalla oikeilla jäljillä. Esimerkiksi kotona asuva opiskelija saa vain minimituet eli ei juuri mitään elleivät vanhemmat ole todella pienituloisia tyyliin kelan rahoilla tai pätkätöissä. Mutta sitten maagisesti kun muuttaa omaan asuntoon niin rahahanat tukien muodossa aukeaa ja saa täydet tuet asuntoon ja elämiseen. Ja sitten jos nuoripari muuttaa yhteen ja toinen on vaikka töissä niin heti lähtee asumistukia ja muuta pois eli ei ole taloudellisesti kannattavaa. Jos tämä ei ole yksinasuminen tai individualismin edistämistä niin mikä sitten?
Taas jotain konservatiivipaskaa. Mikä sinulla on yksinasumista vastaan? Itsenäisyyttä vastaan.
Koska haluat syntyvyysluvut ylös? Siltä vaikuttaa. Tai että naiset ovat miesten alapuolella?
Vastenmielistä.
Yksinasumisessa ei sinällään ole mitään vikaa, kunhan pärjäät ilman tulonsiirtoja ja kustannat elämisesi itse. Yhteiskunnan kannalta se on ongelma, koska tarvitaan enemmän pieniä asuntoja ja jos ei synny parisuhteita ja uusia veronmaksajia niin yhteiskunta hiipuu ja sen jäsenet korvautuvat jonkin elinvoimaisemman kulttuurin edustajilla. Miksi se on naisille niin vaikea asia ymmärtää?
Mistä tiedät onko vastaajan sukupuolielimen?
Kukaan ei pyydä syntyä, kertoo aika paljon sikiämisestä minusta. Yhteiskunta vois puolestani sammua kokonaan. Täynnä paskaa.
Töihin en tässä maassa mene. Piste. Saa olla toisessa maassa työpaikka. Tiiät varmaan että eka pitää opiskella alalle ennen ku niitä töitä voi hakea.
AP on väärässä. Yksinasuvia ei todellakaan tueta Suomessa kuten perheitä ja etenkin lapsiperheitä. Lapsiperheille on eniten eri tukimuotoja.
Yksinasuville ei ole ainuttakaan suoraan heille suunnattua tukimuotoa olemassa. Siksi yksinasuvien etuja puolustamaan on perustettu järjestökin. Tässä infoa järjestön nettisivulta:
Suurista luvuista huolimatta yksinasuvien taloudellinen ja lainsäädännöllinen asema ei ole yhdenvertainen suhteessa useamman hengen kotitalouksissa eläviin. Yhteiskuntaa rakennetaan edelleen valtaosin kahden aikuisen tuloilla elävien kotitalouksien maksukyvyn mukaisesti, vaikka yksinasuvia on asuntokunnista lähes puolet - ja suurimmissa kaupungeissa jo yli puolet.
Vierailija kirjoitti:
Vain mies voi olla tyhmä, että hän lankeaa "väestönvaihtoteoriaan" ja käyttää sitä lyömäaseena naisia kohtaan. Naiset tietävät tasan tarkkaan, että koko Suomen (etniset suomalaiset) olemassaolo on naisten käsissä. Jos naiset eivät halua synnyttää, niin Suomen kansa kuolee sukupuuttoon. Ja se on täysin okei.
Kautta ihmiskunnan historian moni kulttuuri on kuollut. Niin myös mahtava Rooman valtakunta ja Egypti. Ketään ei kiinnosta se, että 5 miljoonan asukkaan Suomi (etniset suomalaiset) ovat kuolemassa sukupuuttoon. Kansakunta ei enää ole elinkelpoinen, koska sosiaaliturva on liian heikko. Suomi on saanut useita huomautuksia EU:n virkamiehiltä. Suomessa ei kansalaisten perusoikeudet toteudu sillä tasolla mitä sivistysmaassa pitäisi. On parempi, että etniset suomalaiset kuolevat nopeasti ja korvautuvat muilla kansallisuuksilla. Ehkä se sosiaaliturvan taso alkaa nousta kun naiset (etniset suomalaiset) menevät synnytyslakkoon.
Teoriassasi on pari aukkoa:
1) Naisia ei väestön vaihtuminen kiinnosta, koska heidän evoluutionsa on kehittynyt sopeutumaan muuttuviin olosuhteisiin, esim. jos vihollisheimo ryösti sinut tai asuinkyläsi valloitettiin - silloin kannatti sopeutua ja alkaa elämään yhdessä uuden heimon miesten kanssa, koska muuten eliniän odote oli aika lyhyt. Miehet taas ovat niitä jotka ylläpitävät ja rakentavat yhteiskuntaa sijoittaen siihen paljon aikaa ja resursseja, joten tottakai se harmittaa jos joku luovuttaa sen kaiken ilmaiseksi pois.
2) Suomen sosiaaliturva on riittävä, koska vertailussa ei ole otettu huomioon erilaisia asumiseen ja harkinnavaraisuuteen liittyviä runsaita tukia. Vai miksi sitten maah__anm__uuttajat ilomielin asuvat ja synnyttävät paljon lapsia täällä jos elämiseen ei ole rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se sinkkujen suuri määrä johdu enimmäkseen miesten nirsoudesta. Ei näille nykyajan 20-50-vuotiaille tavallisille miehille enää riitä mikään tavallinen kuolevainen nainen, kun naisen pitäisi täyttää kaikki kohdat miehen kilometrin mittaisella kriteerilistalla.
Minä olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 62 eri miehen kanssa. Miesten ikä 32-48 vuotta. Näistä miehistä reilu 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen.
Melkoinen horoperse olet.
Konservatiiviuskovainen itkee siellä. Säälittävää
Miks sua kiinnostaa jonkun deittikerrat??
En ole konservatiiviuskovainen, en todellakaan. Kyllä tuo aikamoista horoilua, kun noin paljon on ollut miehiä. Kuka edes jaksaa tutustua noin moneen uuteen mieheen?!? Hyi hitto.
Mitä se sinulta on pois? Ai kun kukaan ei halua kanssasi deiteille?
Vähän vaikuttaa nyt siltä.
Antaisit ihmisten rauhassa elää elämäänsä. Mitä haittaa tuo aiheuttaa yhtään kenelläkään? Vapaasti sujuvat deittailut. Stalkkaamiset ja roikkumiset on sitten eri juttu mutta tuossa ei varmasti ollut kyse sellaisesta.
Ei tämä liity mitenkään mun miesjuttuihin senkin typerys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se sinkkujen suuri määrä johdu enimmäkseen miesten nirsoudesta. Ei näille nykyajan 20-50-vuotiaille tavallisille miehille enää riitä mikään tavallinen kuolevainen nainen, kun naisen pitäisi täyttää kaikki kohdat miehen kilometrin mittaisella kriteerilistalla.
Minä olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 62 eri miehen kanssa. Miesten ikä 32-48 vuotta. Näistä miehistä reilu 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen.
Melkoinen horoperse olet.
Konservatiiviuskovainen itkee siellä. Säälittävää
Miks sua kiinnostaa jonkun deittikerrat??
En ole konservatiiviuskovainen, en todellakaan. Kyllä tuo aikamoista horoilua, kun noin paljon on ollut miehiä. Kuka edes jaksaa tutustua noin moneen uuteen mieheen?!? Hyi hitto.
Mitä horoilua on deittailussa? Nehän on yleensä kahvit kahvilassa. Selitä ihan omin sanoin,kiitos.
Niin sä naivisti kuvittelet, että yhdenkään kanssa tuo ei ole harrastanut seksiä vaikka kyse useamman miehen tapailusta kuukausia.
Eksäni lopetti hyvän kohtelun melkein vuosikymmen suhteen jälkeen. Kuvitteli kai, että en lähde enää siinä vaiheessa. Oli väärässä ja yhä itkee siitä, miten lähdin kuulema ilman mitään syytä. Sehän, että toinen tuhlaa vuosikymmenen toisen elämästä esittämällä muuta kuin on, ei toki ole riittävä syy.