Moni ei halua nykyään lapsia eikä välttämättä parisuhdettakaan. Voisiko se johtua siitäkin, kun yksinasumista tuetaan niin ruhtinaallisesti?
Suomessahan on täysi-ikäistyttyä mahdollista muuttaa ja moni muuttaakin opiskeluvuosien ajaksi omaan kämppään. Siihen saa verovaroista maksettuja tukia vaikka kuinka. No, sitten kun on monet vuodet asunut yksin ja tottunut siihen yksinasumiseen, voikin monelle tuntua vieraalta ja joillekkin jopa ylitsepääsemättömän vastenmieliseltä asua toisen kanssa, "sietää" sitä toista.
Onkohan kukaan ajatellut, voisiko tuolla olla jotain vaikutusta siihen, että syntyvyys on romahtanut? Onhan myös ihmisten kiinnostus parisuhteisiin laskenut. Jos ei ole parisuhteita, niin silloin ei kannata myöskään odottaa, että lapsia syntyisi ainakaan paljon.
Minusta yhteiskunta tekee monellakin tavalla ihmisille, varsinkin nuorille ihmisille karhunpalvelusta, kun yhteiskunta suorastaan kannustaa yksinasumiseen ruhtinaallisilla tuilla. Tuollainen altistaa yksinäisyydelle ja lukuisat tutkimukset osoittavat yksinäisyyden monet haitalliset terveysvaikutukset. Ja kun niitä parisuhteita ja lapsia ei synny, niin pitkällä aikavälillä se aiheuttaa väestörakenteen vinoutumisen. Kaiken lisäksi tuollaisen yksiasumisen tukeminen tulee maksettujen tukien muodossa veronmaksajille todella kalliiksi. Eikä tuohon ole edes laskettu yksinäisyyden aiheuttamien terveyshaittojen ja sosiaalisten haittojen hoitamiseen menneitä kustannuksia.
Kommentit (185)
Tämä ketju kertoo miten hyvin perskokkareet ovat onistuneet valehtelemaan ihmiset kuvittelemaan kaikkialle ulottuvan tukijärjestelmän olemassa olosta. Tukien saajat ovat työttömiä, opiskelijoita ja osa-aikatyössä olevia.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju kertoo miten hyvin perskokkareet ovat onistuneet valehtelemaan ihmiset kuvittelemaan kaikkialle ulottuvan tukijärjestelmän olemassa olosta. Tukien saajat ovat työttömiä, opiskelijoita ja osa-aikatyössä olevia.
Äh, kyllä tämä ketju on tavan incel- ulinaa.
Kun kaikki on aina jonkun muun syy, naisten tietty etupäässä mutta myös yhteiskunnan. Nainen pitäisi saada ja jonkun muun hoitaa tilanne sellaiseksi että nainen kiinnostuisi. Nyt ei naisen enää tarvitsisi edes kiinnostua miehestä itsestään vaan yhteiskunnan pitäisi pakottaa vastentahtoiset naiset miesten kumppaneiksi pienentämällä erilaisia asumisen tukia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju kertoo miten hyvin perskokkareet ovat onistuneet valehtelemaan ihmiset kuvittelemaan kaikkialle ulottuvan tukijärjestelmän olemassa olosta. Tukien saajat ovat työttömiä, opiskelijoita ja osa-aikatyössä olevia.
Äh, kyllä tämä ketju on tavan incel- ulinaa.
Kun kaikki on aina jonkun muun syy, naisten tietty etupäässä mutta myös yhteiskunnan. Nainen pitäisi saada ja jonkun muun hoitaa tilanne sellaiseksi että nainen kiinnostuisi. Nyt ei naisen enää tarvitsisi edes kiinnostua miehestä itsestään vaan yhteiskunnan pitäisi pakottaa vastentahtoiset naiset miesten kumppaneiksi pienentämällä erilaisia asumisen tukia.
Incelithän kuuluvat yleensä enemmän tai vähemmän tiettyjen poliittisten puolueiden kannattajaryhmään. Vasemmistolainen incel varmaan ehdottaisi jotain kunnallista treffaus- ja tapaamispalvelua.
Mitä ihmettä? Mä sain opsikekuaikana opintotukea jotain 400 euroa kuussa, eikä siitä riittänyt edes vuokraan, joten jouduin asumaan vanhemmilla. Eihän toi summa riittänyt edes siihen, että pääsi junalla perille ja söi ruokalassa opsikelijalounaan, opintomateriaalit-kopiot vielä siihen päälle.
Koska opsikelin ihan hulluna, myös kesät, valmistuin etuajassa ja jouduin vielä maksamaan tukia takaisin. Syystä, että sain opintojen lopussa ministeriössä harjoittelijan palkkaa ruhtinaalliset 800 euroa kuussa 3 kuukauden ajan.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna. Yksin asuminen ja lapsettomuus johtuu täysin suomalaisista naisista. Suomalainen naiseus on kriisissä, jota ei tunnisteta. He eivät ole enää naisellisia, eivätkä seksikkäitä, ovat aivan löysiä henkisesti. Miten joku muka haluaisi seurustella 1000 kiloisen keijukaisen kanssa, joka ei osaa edes laittaa ruokaa vaan tilaa jotain wolt skeidaa kotiinsa. Miten tälläisen saamattoman karvaisen vätyksen kanssa kukaan voi muka kuvitella yhdessä hoitavansa lapsia, kun kaikki tekeminen jää miehelle? Missä on 60-luvun naiset, ne heinäniittyjen lotat, sirot ja soinnukkaat heleät ihmiset. Keksikää aikakone niin minä matkustan ajassa taaksepäin. Aikaan jolloin naiset osasivat vielä käyttää sukkahousuja ja tiesivät miten ollaan nainen.
Ja tässä tuli ap:n asenne ja syy yksinäisyyteen hyvin kiteytettyä.
Millainen sinä itse olet?
188cm miesmalli?
Tokkopa.
Suuret vaatimukset miehellä, jolla ei kuitenkaan ole antaa mitään takaisin. Toksinen alistava naiskuva on ehdoton RedFlag!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna. Yksin asuminen ja lapsettomuus johtuu täysin suomalaisista naisista. Suomalainen naiseus on kriisissä, jota ei tunnisteta. He eivät ole enää naisellisia, eivätkä seksikkäitä, ovat aivan löysiä henkisesti. Miten joku muka haluaisi seurustella 1000 kiloisen keijukaisen kanssa, joka ei osaa edes laittaa ruokaa vaan tilaa jotain wolt skeidaa kotiinsa. Miten tälläisen saamattoman karvaisen vätyksen kanssa kukaan voi muka kuvitella yhdessä hoitavansa lapsia, kun kaikki tekeminen jää miehelle? Missä on 60-luvun naiset, ne heinäniittyjen lotat, sirot ja soinnukkaat heleät ihmiset. Keksikää aikakone niin minä matkustan ajassa taaksepäin. Aikaan jolloin naiset osasivat vielä käyttää sukkahousuja ja tiesivät miten ollaan nainen.
Ja tässä tuli ap:n asenne ja syy yksinäisyyteen hyvin kiteytettyä.
Millainen sinä itse olet?
188cm miesmalli?
Tokkopa.
Suuret vaatimukset miehellä, jolla ei kuitenkaan ole antaa mitään takaisin. Toksinen alistava naiskuva on ehdoton RedFlag!!!
Niin niin mutta jonkun pitää nyt hoitaa ap:lle se siro, soinnukas, heleä nainen, vaikka sitten pakolla. No okei, kelpaisi kuka vain, mutta kun kukaan ei kiinnostu. Ei kukaan...
Ennen riitti, että mies kävi töissä – nyt se ei enää takaa kumppania, jos henkiset ja sosiaaliset taidot puuttuvat.
Omalla kohdallani syitä olla lisääntymättä on monia, mutta yksikään niistä ei ole väittämäsi yksinasumisen tukeminen.En tule lisääntymään koska
1. Vihaan lapsia
2. Miehet vihaavat naisia
3. Inflaatio
4. Töitä on TODELLA vaikea saada
5. En yksinkertaisesti hyötyisi siitä mitenkään
Kautta koko ihmiskunnan historian pysyvät parisuhteet ovat naisten puolelta olleet talousliittoja. Paitsi nyt on historiallinen anomalia maissa joissa on (hetkellisesti) kela.
Vierailija kirjoitti:
Kautta koko ihmiskunnan historian pysyvät parisuhteet ovat naisten puolelta olleet talousliittoja. Paitsi nyt on historiallinen anomalia maissa joissa on (hetkellisesti) kela.
Naiset ovat nykyään koulutetumpia kuin miehet
https://stat.fi/fi/uutinen/Naistenpaeivaen-kooste-Naiset-ovat-miehiae-k…
Ihmiset eivät halua lapsia koska he eivät halua lapsia.
Ihan kuten tietyt ihmiset ei halua pelata tennistä tai muuttaa ulkomaille. Koska he eivät halua.
Ei ole sen ihmeellisempää.
Kyllä syy siihen ettei ap kaltaisten ruikuttajien kanssa kukaan halua asua on ihan vaan ruikuttajien kusipaskainen luonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kautta koko ihmiskunnan historian pysyvät parisuhteet ovat naisten puolelta olleet talousliittoja. Paitsi nyt on historiallinen anomalia maissa joissa on (hetkellisesti) kela.
Naiset ovat nykyään koulutetumpia kuin miehet
https://stat.fi/fi/uutinen/Naistenpaeivaen-kooste-Naiset-ovat-miehiae-k…
Ja miehet ovat perustoimeentulotukien saajissa suurin ryhmä
Olet ihan pihalla, ap. Moni on hyvin yksinäinen siellä opiskelijakämpässään. Suurin osa etsii parisuhdetta.
Hyvän ja kestävän parisuhteen puute heijastuu suoraan syntyvyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Olet ihan pihalla, ap. Moni on hyvin yksinäinen siellä opiskelijakämpässään. Suurin osa etsii parisuhdetta.
Hyvän ja kestävän parisuhteen puute heijastuu suoraan syntyvyyteen.
Ap kuvittelee olevansa koko maailma tai vähintään koko Suomi.
Hänen omat ongelmat=koko maailman miesten ongelmat.
Kun ei kykene itsereflektioon niin ei kykene. Jostainhan se syy on löydyttävä silloin muualta kuin itsestä.
Mitenkään tämä ruikuttaminen ei kyllä kohenna ap:n tilannetta. Korkeintaan toimii jonkinlaisena varaventtiilinä pahaan oloon.
Huomenna sillä on taas yhtä paha olo ja se on yhtä yksinäinen.
Olen asunut yksin viimeiset kolmekymmentä vuotta, täysin ilman yhteiskunnan tukia asumiseeni liittyen. Olen käynyt katsos töissä ja maksanut kaiken ihan itse. Kelasta sain viimeksi tukia opintorahan muodossa, niistä ajoista tosiaan on vuosikymmeniä ja opiskelijana asuin avopuolison (miehen) kanssa. Vähän epäilen siis teoriaasi, koska valtaosa ihmisistä käy töissä ja maksaa asumisensa itse.
Syntyvyys romahti, koska lapsia ei haluta ja äitiys on naisen loppuelämän mittainen orjatyöleiri.
Miehet 50% vastuuseen lapsista ja kotitöistä, sillä syntyvyys nousee.
Ai niin, mutta ei tuu onnistumaan koska se edellyttää, että miestenkin pitäisi tehdä jotain.
Heteronormatiivinen parisuhde ja yhdessä eläminen on sosiaalinen konstruktio.
Nykyihmiset, varsinkin naiset, kouluttautuvat, opiskelevat ja ovat fiksumpia. Nykyään on mahdollisuus valita toisin ja elää yksin.
Ei se laita, spämmää jatkuvasti näitä "tuoreita tutkimuksia" joissa inceleille pitäisi saada naisia yhteiskunnan toimesta eri tutkimuksiin vedoten, mutta ne tutkimukset ovat aina hänen itse keksimiään.