Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen vaihdevuodet ei ole sairaus. Miten sinä koit vaihdevuotesi? Minulla ei ollut mitään oireilua - kuukautiset vain loppuivat kuin seinää

Vierailija
12.06.2026 |

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niissä maissa, joissa ei jatkuvasta suggeroida naisille hirveitä vaihdevuosiongelmia, naisille ei tule hirveitä vaihdevuosiongelmia.

Miesten mielipidettä ei nyt tarvita tässä

Vierailija
22/93 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut jonkin verran kuumia aaltoja ja kierto meni loppuvaiheessa hyvin epäsäännölliseksi kunnes sitten  kuukautiset loppui kokonaan. Nyt ei ole kuukautisia eikä paneta. Elämä helpottui.

Juu juu... minullakin niin kuumia aaltoja että muovikipot ympäriää sulaa..... voi kauheetaaa tätä mun persvärkkiä.. 😂😂😂😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä oireita sitten voi muillakaan olla, jos ei sulla ole ollut. 

Vierailija
24/93 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niissä maissa, joissa ei jatkuvasta suggeroida naisille hirveitä vaihdevuosiongelmia, naisille ei tule hirveitä vaihdevuosiongelmia.

No revittele sitten sillä perseelläsi kun se on sinusta kivaa.

Vierailija
25/93 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä tiedät tämän mistä? 

Vierailija
26/93 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei mulla muuta ole kuin nämä karmeat kuukautiset. Ei yhtään tiedä milloin ne tulee ja kauanko kestää. Nytkin oli vain 2 viikon kierto

Helvetin hyvä kun kerroit, sinä siellä jossain lörtsysi kanssa.

Vierailija
27/93 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No revittele sitten sillä perseelläsi kun se on sinusta kivaa.

Sivusta vastaan että, ainakaan mun perse ei kuulu sulle pätkääkään, joten naisten vaihdevuosi oireet ja niistä puhuminen ei pitäisi kaivella sunkaan persettä.

Vierailija
28/93 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella helpot oli. Ainoa oire oli kuukautisten poisjääminen. Minulle ruvettiin tuputtamaan hormonilääkitystä jo 40-vuotiaana, en ottanut. Sanoin että otan jos tulee sellaisia oireita. Minulle sanottiin että sitten on jo myöhäistä. Pidin pääni, ihan turha lääkitys olisi ollut kohdallani. Olen kohta 70 ja ei vieläkään oireita.

Ymmärrän että osalle tulee pahojakin oireita ja että ilman lääkitystä ei selviä. Osa ei pärjää edes lääkityksellä.

Lääkärit taitaa saada jotain etuja kun yrittävät joskus pakottaa hormoniehkäisyyn. 

Vierailija
29/93 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut jonkin verran kuumia aaltoja ja kierto meni loppuvaiheessa hyvin epäsäännölliseksi kunnes sitten  kuukautiset loppui kokonaan. Nyt ei ole kuukautisia eikä paneta. Elämä helpottui.

Paneminen on kivaa, mutta panetus on monesti ihan muuta kuin kivaa. Mielenkiinnolla odotan loppuuko se panetus koskaan, ja jos näin, onko se helpotus vai harmittaako sitten kuitenkin

Vierailija
30/93 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kuin olisi pudonnut pohja elämästä, huonotuulisuutta, hikoilua ym.  Monet eivät puhu koska eivät kehtaa.

No ei härpäke puhumalla parane jos täällä kilpaa vaivoillaan ylpeilee korostetusti.

Vierailija
31/93 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukautiseni loppuivat nelikymppisenä mutta nyt on taas alushousut veressä.

T. Jorma 63v

Uskon tämän, ei ne kuukautiset niin vain jää pois vaikka miten omaisit miehen etunimen.

Vierailija
32/93 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheat kuumat aallot, ihan kuin kehon sisällä käännettäisi äkkiä termostaatti täysille. 

Niinkööööö,  kiitos tiedosta

Vierailija
33/93 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet voi keskittyä olemaan asiantuntijoita laskevan testosteronin, kaljuuntumisen ja potenssiongelmiin liittyvissä asioissa. Kiitos jo etukäteen. 

Vierailija
34/93 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheat kuumat aallot, ihan kuin kehon sisällä käännettäisi äkkiä termostaatti täysille. 

Niinkööööö,  kiitos tiedosta

Hei Urpo, sä olet nyt ihan väärässä ketjussa, mutta tuolla etusivulla just joku sun kaltaisistasi urpoista joku aloitti "Orgasmi oman käden kautta", se tais olla sulle tarkoitettu.

Vierailija
35/93 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ruvennut syömään mitään korvauslääkkeitä. Se oli vaihe elämässä, en syönyt lääkkeitä murrosiässäkään, miksi sitten vaihdevuosissa? Rupesin hyvissä ajoin uimaan talvellakin, ehkä siitä oli hyötyä. Elämässä on paljon erilaisia vaiheita, nyt luopumista ystävistä, aviomiehestä jne. 

Vierailija
36/93 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Jorma 63v

Jorkku, olet arvokas meille vihreille koska tämä todistaa sen mitä olemme aina sanoneet, eli miehillä on kuukautiset ja siksi miehetkin voivat synnyttää.

Vierailija
37/93 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Jorma 63v

Uskon tämän, ei ne kuukautiset niin vain jää pois vaikka miten omaisit miehen etunimen.

Jorma 63v ei muutu naiseksi, vaikka pukee mekon. Naudan veren kaataminen alushousuihin ei ole kuukautiset 😄

Vierailija
38/93 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mietin yksi päivä, että keski-ikä/vaihdevuosi-ikä on vähän kuin toinen murrosikä. Suuria muutoksia tapahtuu kehossa ja mielessäkin. Molemmat ikävaiheet luonnollisia ja elämään kuuluvia. 

Vierailija
39/93 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ruvennut syömään mitään korvauslääkkeitä. Se oli vaihe elämässä, en syönyt lääkkeitä murrosiässäkään, miksi sitten vaihdevuosissa? Rupesin hyvissä ajoin uimaan talvellakin, ehkä siitä oli hyötyä. Elämässä on paljon erilaisia vaiheita, nyt luopumista ystävistä, aviomiehestä jne. 

Tätä tässä juuri tarkoitettiin. Jos sinulla, ilmeisen yksinkertaisena naisena, ei ollut pahoja oireita, kuvittelet että ne miljoonat muut naiset liioittelevat oireensa. 

Vierailija
40/93 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi murrosiässä olisi pitänyt syödä lääkkeitä? Vaihdevuosioireisiin kylläkin olen hormonikorvaushoudon aloittanut, ihan oman elämänlaadun parantamiseksi, ei ole tarvinnut luopua ystävistä eikä miehestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi