Näin yleistä huumeiden suonensisäinen käyttö on Suomessa – vain yksi Euroopan maa edellä
Vain Virossa käytetään enemmän kuin Suomessa. Kolmannen sijan jakoivat Latvia ja Tsekki.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nain-yleista-huumeiden-suonensisain…
Suomi alkaa muistuttamaan yhä enemmän Itä-Eurooppaa. Kaikki rapistuu, ihmiset köyhtyy ja huumeiden käyttö lisääntyy.
Ja Suomeen vielä halutaan perustaa huumeiden käyttöhuoneita!
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oikeistomaissa huumeiden käyttö on yleisintä.
Suomi ei ole oikeisto maa.
Ovatko ps ja kokoomus muka vasemmisto puolueita?
Ainakin heillä on hyvin kommunistinen näkemys ihmisten yksilönvapauksiin. Nämä molemmat puolueethan on todenneet että ei dekriminalisoinnille.
Käytännössä mennään ruotsalaisen demarin Nils Bejerottin keksimällä nollatoleranssin linjalla.
Hän oli hyvin punainen ja loi nollatoleranssin. Amerikassa siitä innostuttiin täysin ja myös Neuvostoliitossa oltiin ihastuneita ideologiaan, jossa ihmisten yksilönvapauksia rajataan peräaukon tasolle asti.
Eli voidaan pidättää ja ronkkia yksityisen ihmisen ruumiin aukkoja "yleisen hyvinvoinnin" vuoksi.
Noin kolme tai neljä sukupolvea sitten ajatus ruumiin aukkojen tonkimisesta olisi ollut pöyristyttävää, mutta nyt se on ihan arkipäivää. Kauas on tultu hyvistä ajoista. Jonkun pienen kimpaleen hassis takapuolessa on niin suuri uhkaa, että pitää alkaa ronkkimaan sitä sieltä kumikäsinein.
Sellaisessa maailmassa eletään nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oikeistomaissa huumeiden käyttö on yleisintä.
Suomi ei ole oikeisto maa.
Ovatko ps ja kokoomus muka vasemmisto puolueita?
Enemmänhän viherät on oikealla kuin nuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oikeistomaissa huumeiden käyttö on yleisintä.
Suomi ei ole oikeisto maa.
Ovatko ps ja kokoomus muka vasemmisto puolueita?
Ainakin heillä on hyvin kommunistinen näkemys ihmisten yksilönvapauksiin. Nämä molemmat puolueethan on todenneet että ei dekriminalisoinnille.
Käytännössä mennään ruotsalaisen demarin Nils Bejerottin keksimällä nollatoleranssin linjalla.
Hän oli hyvin punainen ja loi nollatoleranssin. Amerikassa siitä innostuttiin täysin ja myös Neuvostoliitossa oltiin ihastuneita ideologiaan, jossa ihmisten yksilönvapauksia rajataan peräaukon tasolle asti.
Eli voidaan pidättää ja ronkkia yksityisen ihmisen ruumiin aukkoja "yleisen hyvinvoinnin" vuoksi.
Noin kolme tai neljä sukupolvea sitten ajatus ruumiin aukkojen tonkimisesta olisi ollut pöyristyttävää, mutta nyt se on ihan arkipäivää. Kauas on tultu hyvistä ajoista. Jonkun pienen kimpaleen hassis takapuolessa on niin suuri uhkaa, että pitää alkaa ronkkimaan sitä sieltä kumikäsinein.
Sellaisessa maailmassa eletään nyt.
Miten ne erottaa paskan hassiksesta muuten?
Entä jos löytyy pelkkää paskaa, niin voiko joutua ongelmiin, jos niiden mielestä se näyttää ja haisee ihan hassikselta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oikeistomaissa huumeiden käyttö on yleisintä.
Suomi ei ole oikeisto maa.
Ovatko ps ja kokoomus muka vasemmisto puolueita?
Enemmänhän viherät on oikealla kuin nuo.
Vihreät ja vasemmistoliitto ehdottavat kannabiksen laillistamista. Kokoomus ja ps haluaa heikennyksiä työntekijöille ja työttömistä ilmaisia orjia. Ei ole vaikea valita kumpaa porukkaa äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Eli ap valittaa kun huumeiden käyttö kasvaa, mutta sitten ei halua että asian eteen yritetään tehdä jotain ja ehkäistä käyttöä. Jne jne
Se on suomalainen erikoisuus. Valitetaan huumeista mutta mikään keino ei sitten kelpaa ongelman pienentämiseksi.
Huumeiden käytön taustalla voi piillä hirvittävä trauma
Euroopan korkein työttömyys, kohta ykkösiä suonensisäisten huumeiden käytössä, nuorten huume kuolemien euroopan ykkösmaa..Hyvä suomi! Niin ja voitettiin mm kultaa lätkässä, jes!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ap valittaa kun huumeiden käyttö kasvaa, mutta sitten ei halua että asian eteen yritetään tehdä jotain ja ehkäistä käyttöä. Jne jne
Miten huumeiden käyttöhuoneet ehkäisevät huumeiden käyttöä?
Ap
Pienentää kustannuksia. Ja kyllä sieltä on helpompi ohjata hoitoon ja sillä osa pääsee huumeista eroon.
Vierailija kirjoitti:
Jos neulojen myynti kiellettäisiin kokonaan ja ei mitään käyttöhuoneita, niin miten onnistuisi käyttö?
Neuloja varastettaisiin ja jaettaisiin, ihmiset saisivat hepatiitti- ja hiv- tartuntoja. Ne huumeet on jo kielletty, silti niitä palaa.
Vierailija kirjoitti:
Euroopan korkein työttömyys, kohta ykkösiä suonensisäisten huumeiden käytössä, nuorten huume kuolemien euroopan ykkösmaa..Hyvä suomi! Niin ja voitettiin mm kultaa lätkässä, jes!!
Lähellä kärkeä tai kärjessä ollaan myös mielialalääkkeiden käytössä. Onnellisin kansa ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oikeistomaissa huumeiden käyttö on yleisintä.
Suomi ei ole oikeisto maa.
Ovatko ps ja kokoomus muka vasemmisto puolueita?
Ainakin heillä on hyvin kommunistinen näkemys ihmisten yksilönvapauksiin. Nämä molemmat puolueethan on todenneet että ei dekriminalisoinnille.
Käytännössä mennään ruotsalaisen demarin Nils Bejerottin keksimällä nollatoleranssin linjalla.
Hän oli hyvin punainen ja loi nollatoleranssin. Amerikassa siitä innostuttiin täysin ja myös Neuvostoliitossa oltiin ihastuneita ideologiaan, jossa ihmisten yksilönvapauksia rajataan peräaukon tasolle asti.
Eli voidaan pidättää ja ronkkia yksityisen ihmisen ruumiin aukkoja "yleisen hyvinvoinnin" vuoksi.
Noin kolme tai neljä sukupolvea sitten ajatus ruumiin aukkojen tonkimisesta olisi ollut pöyristyttävää, mutta nyt se on ihan arkipäivää. Kauas on tultu hyvistä ajoista. Jonkun pienen kimpaleen hassis takapuolessa on niin suuri uhkaa, että pitää alkaa ronkkimaan sitä sieltä kumikäsinein.
Sellaisessa maailmassa eletään nyt.
Miten ne erottaa paskan hassiksesta muuten?
Entä jos löytyy pelkkää paskaa, niin voiko joutua ongelmiin, jos niiden mielestä se näyttää ja haisee ihan hassikselta?
Saat sellaisen varmuuden vuoksi tuomion kun paskasi muistutti hassista. Tarpeeksi epäilyttävää tuomion saamiseksi. Toivottavasti ei ole iso köntsä ettei tule ehdoton kakku lusittavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse tiedän useammankin töissä huumeita käyttäneen. Kun käyttö joka tapauksessa on rikos, ei ole niin väliä jääkö siitä kiinni viihteellä, töissä vai ratissa. Tämä ei ole tietenkään ok, mutta esim pirin vaikutuksen alaisena henkilö voi vaikuttaa ihan selvältä ja töissä hyvin jaksavalta.
Tottakai vaikuttaa kun on ihan selvä. Kaikkien jotka luulee että piri sekottaa pään, kannattaisi joskus kokeilla.
Itä-Euroopassahan menee ihan hyvin. Ei mitenkään huonoin viiteryhmä.
On muuten aivan varmasti luultua yleisempää. Päihdeporukoita on tosi paljon pk-seudulla.
Olihan tämä jo tiedossa, että mitä Ruotsi edellä, sitä Suomi perässä.
Maamut diiaalaavat huumeita. Rajat on auki, niin sieltä tulee rais kaajat, huum eet, rikol liset, halpa työvoima polkemaan palkkoja - ei mitään hyvää.
Jokainen täyspäinen aikuinen on itse vastuussa itsestään ja päättää itse mitä käyttää ja miten tämän kallisarvoisen, ainutlaatuisen elämänsä elää. En jaksa hyysätä aikuisia luusereita enää yhtään. Se ei vain auta. Jos ei nisti itse halua eroon aineista, kaikki veroeurot, joita häneen tuhlataan, menee kankkulan kaivoon.
Vierailija kirjoitti:
Olihan tämä jo tiedossa, että mitä Ruotsi edellä, sitä Suomi perässä.
Maamut diiaalaavat huumeita. Rajat on auki, niin sieltä tulee rais kaajat, huum eet, rikol liset, halpa työvoima polkemaan palkkoja - ei mitään hyvää.
Jokainen täyspäinen aikuinen on itse vastuussa itsestään ja päättää itse mitä käyttää ja miten tämän kallisarvoisen, ainutlaatuisen elämänsä elää. En jaksa hyysätä aikuisia luusereita enää yhtään. Se ei vain auta. Jos ei nisti itse halua eroon aineista, kaikki veroeurot, joita häneen tuhlataan, menee kankkulan kaivoon.
Kyllä ne suomalaisetkin diilaa. Kun ei ole laillista myyntiä niin sitten on laitonta myyntiä. Huumerikollisuus aiheuttaa enemmän haittaa kuin huumeet.
Vierailija kirjoitti:
Vihreät rupesivat jo 2000-luvun alussa puhumaan huumemyönteisesti.
Huumemyönteisyys on hyvä asia.
Ap on tyypillisen pihalla asiasta. Ap:n kaltaisten päättäjien takia Suomessa on tämä tilanne huumeiden kanssa. Huumesota aiheutti tämän tilanteen ja ei muuta kun jatketaan pään hakkaamista seinään. Mitäpä sen väliä jos nuoret kuolee huumeisiin. Tärkeintä on moraaliposeeraus.
Esimerkiksi Sveitsissä ja Portugalissa on huume tilanne saatu hallintaan haittojen vähentämis politiikalla. Suomessa ja Virossa on tämä haittojen maksimointi politiikka. Kaikkien huumeiden ehdoton täyskielto huumesota joka polttaa koko maan.
Olen menettänyt kaiken uskoni siihen että Suomen kansa tajuaisi asian. Mitä huonommin menee niin sitä enemmän halutaan pahentaa tilannetta tarjoamalla samaa lääkettä eli huumesotaa joka on 50 vuotta putkeen pahentanut Suomen huume tilannetta
Ovatko ps ja kokoomus muka vasemmisto puolueita?