Näin yleistä huumeiden suonensisäinen käyttö on Suomessa – vain yksi Euroopan maa edellä
Vain Virossa käytetään enemmän kuin Suomessa. Kolmannen sijan jakoivat Latvia ja Tsekki.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nain-yleista-huumeiden-suonensisain…
Suomi alkaa muistuttamaan yhä enemmän Itä-Eurooppaa. Kaikki rapistuu, ihmiset köyhtyy ja huumeiden käyttö lisääntyy.
Ja Suomeen vielä halutaan perustaa huumeiden käyttöhuoneita!
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Jos lopetettaisiin kaikki miljarditolkulla tehtävä empatiitalukon mukainen huuhaa ja annettaisiin "auttamiseen" käytettävä raha suoraan käteen - lopputulos olisi paljon parempi.
Työttömille tonnnin raittiuslisä kuukaudessa. Käy toteamassa nopeilla testeillä ettei käytä alkoholia tai huumeita kerran päivässä vaikka. Tämäkin auttaisi enemmän ja tulisi halvemmaksi. Sis ihan miten on huoli toisten raittiudesta, niin asiasta voi maksaa ja asian voi järjestää helposti.
Miksi en saisi käyttää alkoholia ja huumeita? Alkoholista en niin välitä mutta huumeita otan melkein joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lopetettaisiin kaikki miljarditolkulla tehtävä empatiitalukon mukainen huuhaa ja annettaisiin "auttamiseen" käytettävä raha suoraan käteen - lopputulos olisi paljon parempi.
Työttömille tonnnin raittiuslisä kuukaudessa. Käy toteamassa nopeilla testeillä ettei käytä alkoholia tai huumeita kerran päivässä vaikka. Tämäkin auttaisi enemmän ja tulisi halvemmaksi. Sis ihan miten on huoli toisten raittiudesta, niin asiasta voi maksaa ja asian voi järjestää helposti.
Porkkanoita ihmisille, jotka elävät tervehenkisesti ja ovat tämän yhteiskunnan tukipilareita.
Kaikki, jotka ovat riippuvaisia jostain päihteestä ovat luusereita. Ihmisen pitää löytää itsestään sen verran selkärankaa, että kykenee elämään normaalia elämää.
Joskus voidaan juhlia, mikäli ei ole perinyt riippuvuus geeniä. Tämän geenin omaavat voivat jäädä koukkuun todella vähästä.
Hyvä kotikasvatus ja seura, harrastukset ja ravintoainetiheä ruoka - so simply. Raskaana olevilla on myös iso vastuu sikiön kehityksestä. Ja tietysti kannattaa valita kumppani, jolla on hyvät geenit, ne yllättäen periytyvät jälkikasvuun.
Täällä kummallisesti puolustellaan huumeiden käyttöä - käsi sydämelle, miksi et pysty elämään ilman, että sekoitat pääsi? Mikä elämässäsi on vialla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lopetettaisiin kaikki miljarditolkulla tehtävä empatiitalukon mukainen huuhaa ja annettaisiin "auttamiseen" käytettävä raha suoraan käteen - lopputulos olisi paljon parempi.
Työttömille tonnnin raittiuslisä kuukaudessa. Käy toteamassa nopeilla testeillä ettei käytä alkoholia tai huumeita kerran päivässä vaikka. Tämäkin auttaisi enemmän ja tulisi halvemmaksi. Sis ihan miten on huoli toisten raittiudesta, niin asiasta voi maksaa ja asian voi järjestää helposti.
Porkkanoita ihmisille, jotka elävät tervehenkisesti ja ovat tämän yhteiskunnan tukipilareita.
Kaikki, jotka ovat riippuvaisia jostain päihteestä ovat luusereita. Ihmisen pitää löytää itsestään sen verran selkärankaa, että kykenee elämään normaalia elämää.
Joskus voidaan juhlia, mikäli ei ole perinyt riippuvuus geeniä. Tämän geenin omaavat voivat jäädä koukkuun todella vähästä.
Hyvä kotikasvatus ja seura, harrastukset ja ravintoainetiheä ruoka - so simply. Raskaana olevilla on myös iso vastuu sikiön kehityksestä. Ja tietysti kannattaa valita kumppani, jolla on hyvät geenit, ne yllättäen periytyvät jälkikasvuun.
Täällä kummallisesti puolustellaan huumeiden käyttöä - käsi sydämelle, miksi et pysty elämään ilman, että sekoitat pääsi? Mikä elämässäsi on vialla?
Päihteen ja huumeen ero on keinotekoinen veteen piirretty viiva. Viihdekäyttö ei ole automaattisesti ongelma vaikka aine olisi jokin muu kuin alkoholi.
Outoa ajattelua että huumeiden käyttö ei olisi tervehenkistä (mita se lie ikinä tarkoittaakaan). Ei niistä tarvi olla riippuvainen. Mikäli kokee että elämä on mukavampaa niitä käyttäen niin miksi ei käyttäisi? Ei niiden puolustelussa ole mitään kummallista.
Vierailija kirjoitti:
Tulee halvemmaksi ylläpitää nykyistä toimimatonta ja näennäisesti tuomitsevaa linjaa kuin tarjota apua sairaille ihmisille. Toinen on että tulee halvemmaksi ylläpitää tätä elintasoa, jossa ihmiset elää näköalattomassa tilassa oireillen mielisairaina ja osa altistuu stimuloimaan itseään laittomilla aineilla.
Ihan tulotason politiikkaa enimmäkseen.
Ei ihminen eläimenä oikein voi hyvin tilanteessa, jossa tarjolla on pätkätöitä, matalaa palkkaa ja se eläintarhan koppi minne se menee nukkumaan ja syömään ilman sosiaalisia "aitoja" kontakteja. Monilta miehiltä puuttuu kumppani ja pesue. Se ei myöskään näy realistisena vaihtoehtona koko asetelmassa, jossa ylitöitä painaen vain väsyt ja saat pari kymppiä lisää menettäen illan tunnit elämästäsi. Mihin ne parikymppiä sitten voisi käyttää?
Pussiin ruohoa... Ennenpitkää tämä eläintarhan eläin alkaa ihan takulla oireilemaan, koska ihminen tarvitsee muutakin eläimenä kuin pakollisen pakkopätkätyön, jossa työyhteisö vaihtuu aina, olet aina se uusi tulokas, jolla ei ole mitään asemaa yhteisössä. Olet aina se tuntematon.
Tällä koodilla kun alat ymmärtää ihmistä ja etenkin miehiä, jotka on helpommin päihteisiin meneviä, niin et enää syyllistä heitä, vaan rakastat heitä ja haluat maksaa useita tonneja veroja heidän takiaan, koska olet ihminen sinäkin.
Meillä on huono eläintarha ihmisille käynnissä tällä hetkellä. Yksikään lääkäri ei voi eettisesti tukea tämmöistä tai äänestää oikeistopuolueita enää. Tai muuten sä hyvä ihminen et ole oikealla alalla. Ennen puhuttiin leipäpapeista.
Luoja että jotkut jaksavat sössöttää miehistä tollasta skeidaa..
Oma veikkaus on että Suomessa tuo huumeiden käyttö on vasta alku taipaleella ja odotettavissa on Ruotsin malli missä aseet ja pommit alkavat paukkua kaduilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lopetettaisiin kaikki miljarditolkulla tehtävä empatiitalukon mukainen huuhaa ja annettaisiin "auttamiseen" käytettävä raha suoraan käteen - lopputulos olisi paljon parempi.
Työttömille tonnnin raittiuslisä kuukaudessa. Käy toteamassa nopeilla testeillä ettei käytä alkoholia tai huumeita kerran päivässä vaikka. Tämäkin auttaisi enemmän ja tulisi halvemmaksi. Sis ihan miten on huoli toisten raittiudesta, niin asiasta voi maksaa ja asian voi järjestää helposti.
Miksi töissäkäyvät eivät saisi raittiuslisää?
Vierailija kirjoitti:
Oma veikkaus on että Suomessa tuo huumeiden käyttö on vasta alku taipaleella ja odotettavissa on Ruotsin malli missä aseet ja pommit alkavat paukkua kaduilla.
Suomi on jo toisena suonensisäisten huumeiden käytössä. Jos tai kun saavutetaan ykkössija niin tuskin sekään vaikuttaa huumepolitiikkaan. Eihän mikään haittojen kasvu ole saanut aikaan muutoksia niin haittojen kasvu voi vain jatkua.
Politikkojen mielestä ilmeisesti huumeiden maahan tuonti ja myynti on tulevaisuuden ala joka työllistää.
Vierailija kirjoitti:
Politikkojen mielestä ilmeisesti huumeiden maahan tuonti ja myynti on tulevaisuuden ala joka työllistää.
Lisäksi kotimainen kasvatus tuottaa kukkaa myyntiin. Jotain kasvua vielä löytyy kokoomussuomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Politikkojen mielestä ilmeisesti huumeiden maahan tuonti ja myynti on tulevaisuuden ala joka työllistää.
Lisäksi kotimainen kasvatus tuottaa kukkaa myyntiin. Jotain kasvua vielä löytyy kokoomussuomessa.
Nyky hallitus on työllistänyt poliisia, ulosottoa, vankiloita, oikeuslaitoksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lopetettaisiin kaikki miljarditolkulla tehtävä empatiitalukon mukainen huuhaa ja annettaisiin "auttamiseen" käytettävä raha suoraan käteen - lopputulos olisi paljon parempi.
Työttömille tonnnin raittiuslisä kuukaudessa. Käy toteamassa nopeilla testeillä ettei käytä alkoholia tai huumeita kerran päivässä vaikka. Tämäkin auttaisi enemmän ja tulisi halvemmaksi. Sis ihan miten on huoli toisten raittiudesta, niin asiasta voi maksaa ja asian voi järjestää helposti.
Miksi töissäkäyvät eivät saisi raittiuslisää?
Koska työnantajat ei maksa edes ylityölisiäkään. Todennäköisesti ne haluaa että teet pirin vaikutuksen alaisena urakkavaihdilla töitä. Ei ne välitä sun terveydestä pätkän vertaa. Työntekijä on vain kustannus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Politikkojen mielestä ilmeisesti huumeiden maahan tuonti ja myynti on tulevaisuuden ala joka työllistää.
Lisäksi kotimainen kasvatus tuottaa kukkaa myyntiin. Jotain kasvua vielä löytyy kokoomussuomessa.
Nyky hallitus on työllistänyt poliisia, ulosottoa, vankiloita, oikeuslaitoksia.
Onhan ne työllistäneet 150 000 ulkomaalaista suomeen tällä kaudella. Vain tavallisten suomalaisten työttömyys kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Politikkojen mielestä ilmeisesti huumeiden maahan tuonti ja myynti on tulevaisuuden ala joka työllistää.
Lisäksi kotimainen kasvatus tuottaa kukkaa myyntiin. Jotain kasvua vielä löytyy kokoomussuomessa.
Nyky hallitus on työllistänyt poliisia, ulosottoa, vankiloita, oikeuslaitoksia.
Odotapa vassarihallitusta, niin näet miten työllistetään julkista sektoria. Veroeurot eivät enää riitä meille kanta-suomalaisille lainkaan.
Sossuntukia, tulkkeja, poliisia, oikeuslaitosta, terveydenhoitoa, hammashoitoa, koulutusta, julkisen puolen puuhatätejä puuhapajoihin. Suomalaiset ovat tämän maan rakentaneet ja veroja tänne maksaneet, meille ne rahat kuuluukin. Nyt ne käytetään ulkkien hyväksi, eikä mitään tulosta näy, että kotiutuisivat, mutta se ei ole ihme. Eivät ole tänne kotiutumaan tulleetkaan. Ainakaan jos on uskominen tätä ladya.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Politikkojen mielestä ilmeisesti huumeiden maahan tuonti ja myynti on tulevaisuuden ala joka työllistää.
Lisäksi kotimainen kasvatus tuottaa kukkaa myyntiin. Jotain kasvua vielä löytyy kokoomussuomessa.
Nyky hallitus on työllistänyt poliisia, ulosottoa, vankiloita, oikeuslaitoksia.
Odotapa vassarihallitusta, niin näet miten työllistetään julkista sektoria. Veroeurot eivät enää riitä meille kanta-suomalaisille lainkaan.
Sossuntukia, tulkkeja, poliisia, oikeuslaitosta, terveydenhoitoa, hammashoitoa, koulutusta, julkisen puolen puuhatätejä puuhapajoihin. Suomalaiset ovat tämän maan rakentaneet ja veroja tänne maksaneet, meille ne rahat kuuluukin. Nyt ne käytetään ulkkien hyväksi, eikä mitään tulosta näy, että kotiutuisivat, mutta se ei ole ihme. Eivät ole tänne kotiutumaan tulleetkaan. Ainakaan jos on uskominen tätä ladya.
Tietenkin oikeisto hyötyy kaaoksesta ja että tänne tulee jengejä ja haalitaan halpatyövoimaa hetkeksi ja kääritään massit. Näissä videoissa aina jeesustellaan asiasta, mutta kätännössä tehdään toisin ja haalitaan lisää ongelmia ja halpatyövoimaa.
Sitten kun on ongelmia niin käytetään verovaroja jengiongelman korjaamiseen ja vankilabisnekseen.
Kauheeta sumutusta. Kärsijöinä Suomen köyhät ja sitten ne kunnon muslimitkin, jotka ei ole tehnyt mitään pahaa muuta kuin tulleet paremman työelämän perässä tänne näin ja huomasivat tulleensa kusetetuksi kuten Suomen köyhätkin. Kannattaisi tutustua muslimeihin. NE on ihan ihmisiä siinä missä muutkin on.
Kauheeta roskaa saa lukea ja kuunnella netistä. Silkkaa roskaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lopetettaisiin kaikki miljarditolkulla tehtävä empatiitalukon mukainen huuhaa ja annettaisiin "auttamiseen" käytettävä raha suoraan käteen - lopputulos olisi paljon parempi.
Työttömille tonnnin raittiuslisä kuukaudessa. Käy toteamassa nopeilla testeillä ettei käytä alkoholia tai huumeita kerran päivässä vaikka. Tämäkin auttaisi enemmän ja tulisi halvemmaksi. Sis ihan miten on huoli toisten raittiudesta, niin asiasta voi maksaa ja asian voi järjestää helposti.
Miksi töissäkäyvät eivät saisi raittiuslisää?
Työnantajat voi maksaa mitä haluaa, mutta maksaako ne mitään? Harvassa on hyvät työnantajat jotka palkitsee hyvää työntekijää. Isänmaallisia on nykyän tosi harvassa. Kristillisyys on lähes kadonnut. Kapitalismi ei toimi ilman kristinuskoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos neulojen myynti kiellettäisiin kokonaan ja ei mitään käyttöhuoneita, niin miten onnistuisi käyttö?
Käyttöhuoneita ei ole ja jos aletaan käyttämään likaisia/käytettyjä neuloja niin taudit leviävät nopeasti. Sitten saadaan maksaa niiden hoidot. Tulee halvemmaksi jakaa puhtaita neuloja koukussa oleville. Ne kun käyttävät joka tapauksessa.
Ja huumehörhöjen aiheuttamat haitat ei maksa mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos neulojen myynti kiellettäisiin kokonaan ja ei mitään käyttöhuoneita, niin miten onnistuisi käyttö?
Käyttöhuoneita ei ole ja jos aletaan käyttämään likaisia/käytettyjä neuloja niin taudit leviävät nopeasti. Sitten saadaan maksaa niiden hoidot. Tulee halvemmaksi jakaa puhtaita neuloja koukussa oleville. Ne kun käyttävät joka tapauksessa.
Ja huumehörhöjen aiheuttamat haitat ei maksa mitään?
Tietenkin ne maksaa ja sitä ei haluta vähemmäksi kun vastustetaan kaikkia keinoja huumeongelman pienentämiseksi. Kun jatketaan tällä kauan käytetyllä tavalla niin tiedetään että käytön ja haittojen kasvu jatkuu. Kaiken huippuna muutosta haluavia syytetään huumemyönteisiksi. Tuohan on kieroutunutta juttua kun jos ei tehdä muutoksia niin huumeiden käyttö kasvaa.
Jos lopetettaisiin kaikki miljarditolkulla tehtävä empatiitalukon mukainen huuhaa ja annettaisiin "auttamiseen" käytettävä raha suoraan käteen - lopputulos olisi paljon parempi.