Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nepot Areenassa

Vierailija
08.06.2026 |

Ootteko kattonu? Siis Temoset ja Fanny on suloisia, mutta omg tää Eerikäinen ja Frangen 😳

Kommentit (2423)

Vierailija
2181/2423 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen katsonut vasta muutaman jakson. Viljami vaikuttaa todella raskaalle tyypille. Hirveä menestyjä-pakotus käynnissä koko ajan minkä lisäksi hän on huumorintajuttoman oloinen. Temoset on symppiksiä, mutta muuten outoa haahuilua siinä oli. Toki äidin sairaus varmaan vaikutti sisältöön. Se Saarijärven tyttö oli minusta aika symppis ja tavis kuitenkin. Frangen oli aika väsynyt ja äitinsä tuote. Hänelle tekisi hyvää kasvaa ja käydä vaikka jossakin normaalihommissa sieltä oman kuplansa sisältä. Eerikäisen tyttö taas vaikutti olevan ihan omissa maailmoissaan mikä ei sinänsä taustat huomioiden mikään ihmekään ole. Kaikille tekee kasvaminen erityisen hyvää.

Vierailija
2182/2423 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juhannuksen kunniaksi Seiskan ja Iltalehden, huomenna tarvitaan sytykettä. Olen opiskellut niitä, sivistänyt itseäni, lukenut.


JUHANNUKSEN JÄTTIJUORUT(sori, olen ottanut jo vähän juhannuspohjia, en vaan malta olla jatkamatta tätä. Mun mielestä Martina on boss lady ja ihailen häntä, olen nuoruuden ylilyönneistä ymmärtäväinen. Esko ja Victoria ovat ihania. Toivon heidän palaavan yhteen perheeksi)


 

SEISKAN PAPARAZZI Pappa Razzin 60v traaginen elämä


 

Pappa Razzi elinsiirtojonossa
Pappa Razzi menetti taannoin tapaturmaisesti elimensä kesken työmatkan. Nyt hän odottaa siirrännäistä ja voi olosuhteisiin nähden hyvin.


 

Pappa Razzi sai uuden elimen
Oltuaan pitkään elinsiirtojonossa Pappa Razzille löytyi luovuttaja traagisessa onnettomuudessa menehtyneeltä 4v. pojalta.
Lääkärit ovat luvanneet sen kasvavan vielä, mutta aikaa voi mennä vielä 10-15 vuotta.


 

Kääk-juorut
Seiska on saanut tarkaavaiselta lukijalta vinkin. Pappa Razzin vaimon Pamelan on nähty suutelevan Martina Aitolehden ex-puolisoa Esko Eerikäistä. Kaikki tulee ilmi vaikka tukkansa värjäisi.


 

Pappa Razzi ero
Seiska ei tavoittanut kumpaakaan osapuolta.


 

Pamela Razzin ökyhäät
Seiska pääsi seuraamaan häiden alkutunnelmia. 
Alkajaisiksi Esko laulaa luikautti Jaakko Tepon aikansa hittibiisin Pam Pam Pamela. Häät jatkuivat ja estraadille astuivat Pyhimys/Vesta. Pamela ja Esko tanssivat yleisön taputtaessa Kynnet, kynnet- kappaleen tahdittamana.
Seiska tavoitti tuoreen parin haastatteluun ja Esko iloisena:”Uskon yhä rakkauteen”.


 

Pappa Razzin siirrännäiseen puri työmatkalla punkki. Sen seurauksena hän sairastaa kiusallisia niveltulehduksia. Outoa asiassa on se, että siirränäinen on nyt ainoa kehon osa, joka olisi toimintakuntoinen. Iloisin mielin hän odottelee sen kasvamista aikuiseksi. 
Olen ilmottautunut Nepot-sarjan uudelle kaudelle, sillä osa minusta on kovin nuorta. Äitinihän oli aikoinaan Hymy-lehden toimittaja ja kirjoitti jutun Aino Kassisesta.
Kaikki muistavat Kallen ja Jallun. Isä oli aikamoinen, yritti saada kuvaa niihin Johanna Rauniosta. Ei saanut, mutta kasvatti pojastaan paparazzin. Niin ne ammatit periytyvät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2183/2423 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kaveri se Muhis, markkinoi hampuriaisia Martinalla 

On kyl M festari kuvassa niin vanhan näköinen naamastaan.

Vierailija
2184/2423 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon katsonut vasta muutaman jakson Areenasta. Ihan tavallisia nuoria, jokaisella omat persoonat ja mielenkiinnonkohteet. Viljamilla on kovaa suorittamispakkoa, häneltä on taidettu vaatia aika paljon jo lapsena? 

Olgan lasten elämä on ihanaa ja kiva nähdä sisaruksia, jotka viihtyvät yhdessä. Se pikkuvelikin saa olla porukassa. 

Nuorimmat osallistujat ohjelmassa on just niin keskeneräisiä kuin kaikki teinit ovat. Ihan hölmöä alkaa sen perusteella arvostelemaan.

Nuoret pojat on just tollasia 

Vierailija
2185/2423 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kaveri se Muhis, markkinoi hampuriaisia Martinalla 

On kyl M festari kuvassa niin vanhan näköinen naamastaan.

Botox 

Vierailija
2186/2423 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon katsonut vasta muutaman jakson Areenasta. Ihan tavallisia nuoria, jokaisella omat persoonat ja mielenkiinnonkohteet. Viljamilla on kovaa suorittamispakkoa, häneltä on taidettu vaatia aika paljon jo lapsena? 

Olgan lasten elämä on ihanaa ja kiva nähdä sisaruksia, jotka viihtyvät yhdessä. Se pikkuvelikin saa olla porukassa. 

Nuorimmat osallistujat ohjelmassa on just niin keskeneräisiä kuin kaikki teinit ovat. Ihan hölmöä alkaa sen perusteella arvostelemaan.

Nuoret pojat on just tollasia 

No tuo uskovaisuus oli minusta vähän outoa, mutta muuten Viljami oli sellainen normaali jätkä, jolla meinaa lähteä keulimaan helposti. Se on kuitenkin parikymppisille jätkille melko normaalia. Tuo uskovaisuus sen sijaan on omituista ja ilmeisesti jotakin amerikkalaista tuontitavaraa, varsinkin kun siihen yhdistyy nämä markkinamies/menestyjä-höpinät. Lapsihan tuokin vielä toki on ja ehtii kasvamaan. Eikä siinä mitään jos on uskovainen, mutta ei kannata tuputtaa sitä omaa meininkiään liian paljon ulospäin tai joutuu nopeasti pellen kirjoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2187/2423 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon katsonut vasta muutaman jakson Areenasta. Ihan tavallisia nuoria, jokaisella omat persoonat ja mielenkiinnonkohteet. Viljamilla on kovaa suorittamispakkoa, häneltä on taidettu vaatia aika paljon jo lapsena? 

Olgan lasten elämä on ihanaa ja kiva nähdä sisaruksia, jotka viihtyvät yhdessä. Se pikkuvelikin saa olla porukassa. 

Nuorimmat osallistujat ohjelmassa on just niin keskeneräisiä kuin kaikki teinit ovat. Ihan hölmöä alkaa sen perusteella arvostelemaan.

Nuoret pojat on just tollasia 

No tuo uskovaisuus oli minusta vähän outoa, mutta muuten Viljami oli sellainen normaali jätkä, jolla meinaa lähteä keulimaan helposti. Se on kuitenkin parikymppisille jätkille melko normaalia. Tuo uskovaisuus sen sijaan on omituista ja ilmeisesti jotakin amerikkalaista tuontitavaraa, varsinkin kun siihen yhdistyy nämä markkinamies/menestyjä-höpinät. Lapsihan tuokin vielä toki on ja ehtii kasvamaan. Eikä siinä mitään jos on uskovainen, mutta ei kannata tuputtaa sitä omaa meininkiään liian paljon ulospäin tai joutuu nopeasti pellen kirjoihin.

Sekin on tätä päivää, ei mitään pahaa siinä. 

Vierailija
2188/2423 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon katsonut vasta muutaman jakson Areenasta. Ihan tavallisia nuoria, jokaisella omat persoonat ja mielenkiinnonkohteet. Viljamilla on kovaa suorittamispakkoa, häneltä on taidettu vaatia aika paljon jo lapsena? 

Olgan lasten elämä on ihanaa ja kiva nähdä sisaruksia, jotka viihtyvät yhdessä. Se pikkuvelikin saa olla porukassa. 

Nuorimmat osallistujat ohjelmassa on just niin keskeneräisiä kuin kaikki teinit ovat. Ihan hölmöä alkaa sen perusteella arvostelemaan.

Nuoret pojat on just tollasia 

No tuo uskovaisuus oli minusta vähän outoa, mutta muuten Viljami oli sellainen normaali jätkä, jolla meinaa lähteä keulimaan helposti. Se on kuitenkin parikymppisille jätkille melko normaalia. Tuo uskovaisuus sen sijaan on omituista ja ilmeisesti jotakin amerikkalaista tuontitavaraa, varsinkin kun siihen yhdistyy nämä markkinamies/menestyjä-höpinät. Lapsihan tuokin vielä toki on ja ehtii kasvamaan. Eikä siinä mitään jos on uskovainen, mutta ei kannata tuputtaa sitä omaa meininkiään liian paljon ulospäin tai joutuu nopeasti pellen kirjoihin.

Sekin on tätä päivää, ei mitään pahaa siinä. 

 

On siinä sillä tavalla pahaa, että he eivät noudata Jeesuksen oppia, vaan soveltavat uskontoa väärällä tavalla. Jeesus sanoi että jos sinulla on kaksi ihokasta ja toisella ei yhtään, anna toinen omistasi hänelle jolla ei ole. Jeesus myös iski rahapöydän kumoon ja kannusti askeettiseen elämäntyyliin. Nämä nuoret oikeistotykit eivät joko ymmärrä lukemaansa (Raamattu), tai sitten he larppaavat kulttuurisodan merkeissä ja se ei ole ok.

Yhdentekevää minulle toki mitä jotkut pennut larppaa, eipä siinä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2189/2423 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon katsonut vasta muutaman jakson Areenasta. Ihan tavallisia nuoria, jokaisella omat persoonat ja mielenkiinnonkohteet. Viljamilla on kovaa suorittamispakkoa, häneltä on taidettu vaatia aika paljon jo lapsena? 

Olgan lasten elämä on ihanaa ja kiva nähdä sisaruksia, jotka viihtyvät yhdessä. Se pikkuvelikin saa olla porukassa. 

Nuorimmat osallistujat ohjelmassa on just niin keskeneräisiä kuin kaikki teinit ovat. Ihan hölmöä alkaa sen perusteella arvostelemaan.

Nuoret pojat on just tollasia 

No tuo uskovaisuus oli minusta vähän outoa, mutta muuten Viljami oli sellainen normaali jätkä, jolla meinaa lähteä keulimaan helposti. Se on kuitenkin parikymppisille jätkille melko normaalia. Tuo uskovaisuus sen sijaan on omituista ja ilmeisesti jotakin amerikkalaista tuontitavaraa, varsinkin kun siihen yhdistyy nämä markkinamies/menestyjä-höpinät. Lapsihan tuokin vielä toki on ja ehtii kasvamaan. Eikä siinä mitään jos on uskovainen, mutta ei kannata tuputtaa sitä omaa meininkiään liian paljon ulospäin tai joutuu nopeasti pellen kirjoihin.

Sekin on tätä päivää, ei mitään pahaa siinä. 

Ei ole ok.

Vierailija
2190/2423 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten mua häiritsee se, että yle käyttää verovarojamme tällaiseen. Ylen pakkorahoituksen tulisi päättyä. Ne maksakoot, jotka haluavat tällaista kuraa katsoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2191/2423 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon katsonut vasta muutaman jakson Areenasta. Ihan tavallisia nuoria, jokaisella omat persoonat ja mielenkiinnonkohteet. Viljamilla on kovaa suorittamispakkoa, häneltä on taidettu vaatia aika paljon jo lapsena? 

Olgan lasten elämä on ihanaa ja kiva nähdä sisaruksia, jotka viihtyvät yhdessä. Se pikkuvelikin saa olla porukassa. 

Nuorimmat osallistujat ohjelmassa on just niin keskeneräisiä kuin kaikki teinit ovat. Ihan hölmöä alkaa sen perusteella arvostelemaan.

Nuoret pojat on just tollasia 

No tuo uskovaisuus oli minusta vähän outoa, mutta muuten Viljami oli sellainen normaali jätkä, jolla meinaa lähteä keulimaan helposti. Se on kuitenkin parikymppisille jätkille melko normaalia. Tuo uskovaisuus sen sijaan on omituista ja ilmeisesti jotakin amerikkalaista tuontitavaraa, varsinkin kun siihen yhdistyy nämä markkinamies/menestyjä-höpinät. Lapsihan tuokin vielä toki on ja ehtii kasvamaan. Eikä siinä mitään jos on uskovainen, mutta ei kannata tuputtaa sitä omaa meininkiään liian paljon ulospäin tai joutuu nopeasti pellen kirjoihin.

Sekin on tätä päivää, ei mitään pahaa siinä. 

 

On siinä sillä tavalla pahaa, että he eivät noudata Jeesuksen oppia, vaan soveltavat uskontoa väärällä tavalla. Jeesus sanoi että jos sinulla on kaksi ihokasta ja toisella ei yhtään, anna toinen omistasi hänelle jolla ei ole. Jeesus myös iski rahapöydän kumoon ja kannusti askeettiseen elämäntyyliin. Nämä nuoret oikeistotykit eivät joko ymmärrä lukemaansa (Raamattu), tai sitten he larppaavat kulttuurisodan merkeissä ja se ei ole ok.

Yhdentekevää minulle toki mitä jotkut pennut larppaa, eipä siinä mitään.

Usko voi olla muutakin kuin Jeesus, usko korkeampaan voimaan

Vierailija
2192/2423 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kaveri se Muhis, markkinoi hampuriaisia Martinalla 

On kyl M festari kuvassa niin vanhan näköinen naamastaan.

Botox 

No ei ihme jos tuollaista myrkkyä piikitetään naamaan koko ajan.

Alkaa romahtaa koko lärvi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2193/2423 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten mua häiritsee se, että yle käyttää verovarojamme tällaiseen. Ylen pakkorahoituksen tulisi päättyä. Ne maksakoot, jotka haluavat tällaista kuraa katsoa. 

Ja joidenkin mielestä ohjelma oli hyvä ja kiinnostava mutta moni siellä on täyttä kuraa. Vaikea se on tehdä sellaista mikä miellyttää kaikkia eli jokaiselle jotakin ja hyvä niin.

Vierailija
2194/2423 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten mua häiritsee se, että yle käyttää verovarojamme tällaiseen. Ylen pakkorahoituksen tulisi päättyä. Ne maksakoot, jotka haluavat tällaista kuraa katsoa. 

Kyllä. Mukaan lukien kaikki muu roska

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2195/2423 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alas on vajonnut, antaa hiekkaniikerille

Vierailija
2196/2423 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alas on vajonnut, antaa hiekkaniikerille

Blöörö ei ole ketjun aihe.

Vierailija
2197/2423 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten mua häiritsee se, että yle käyttää verovarojamme tällaiseen. Ylen pakkorahoituksen tulisi päättyä. Ne maksakoot, jotka haluavat tällaista kuraa katsoa. 

Kyllä. Mukaan lukien kaikki muu roska

Rasittavaa taa tarkoitushakuinen ja taukoamaton Ylen demonisointi. Ensin vaaditaan persujen johdolla rahoitukset veks ja sitten vaikerretaan kun ei tule esim urheilulahetyksia ja on paljon uusintoja. Mutta kun ne pillupaivakirjat jotka muuten maksoi about 5000 euroa koko sarja. Nyt on hyvaa keskustelua nepoista johon itsekin kiinnitin huomiota eli tuo Viljamin kaikki incel/andrewtate kliseet ja sitten ollaan niin uskossa. Tuo poika on henkisesti todella vasta matkansa alussa. 

Vierailija
2198/2423 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Seiska kauhistelee V: n vapaata elämää.

Korostetaan, että oli mummon ja poikaystävän kanssa hotellissa ja pojalla ja V:llä oli yhteinen huone. Kihlasormuskin mainitaan.

Eikö tuo ole jo ok kun tyttö kohta 18

Vierailija
2199/2423 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vicky on kauniimpi kuin Martina nuorena oli

Vierailija
2200/2423 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt Seiska kauhistelee V: n vapaata elämää.

Korostetaan, että oli mummon ja poikaystävän kanssa hotellissa ja pojalla ja V:llä oli yhteinen huone. Kihlasormuskin mainitaan.

Eikö tuo ole jo ok kun tyttö kohta 18

Taisi olla 15 kun kuvattiin