Nepot Areenassa
Ootteko kattonu? Siis Temoset ja Fanny on suloisia, mutta omg tää Eerikäinen ja Frangen 😳
Kommentit (2423)
Vierailija kirjoitti:
Nyt Seiska kauhistelee V: n vapaata elämää.
Korostetaan, että oli mummon ja poikaystävän kanssa hotellissa ja pojalla ja V:llä oli yhteinen huone. Kihlasormuskin mainitaan.
Eikö tuo ole jo ok kun tyttö kohta 18
Onhan se kaikkien muiden kohdalla, mutta vihaaja saa asiasta kuin asiasta likaista ja tuomittavaa, kunhan vaan on kyse Martinasta ja nyt sitten tyttärestä. Sairaus on valitettava asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Seiska kauhistelee V: n vapaata elämää.
Korostetaan, että oli mummon ja poikaystävän kanssa hotellissa ja pojalla ja V:llä oli yhteinen huone. Kihlasormuskin mainitaan.
Eikö tuo ole jo ok kun tyttö kohta 18
Onhan se kaikkien muiden kohdalla, mutta vihaaja saa asiasta kuin asiasta likaista ja tuomittavaa, kunhan vaan on kyse Martinasta ja nyt sitten tyttärestä. Sairaus on valitettava asia.
No jos 15 vee esittelee kihloitumissormusta (vai mikä se kiertoilmaisu oli), niin ei hyvältä vaikuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Seiska kauhistelee V: n vapaata elämää.
Korostetaan, että oli mummon ja poikaystävän kanssa hotellissa ja pojalla ja V:llä oli yhteinen huone. Kihlasormuskin mainitaan.
Eikö tuo ole jo ok kun tyttö kohta 18
Onhan se kaikkien muiden kohdalla, mutta vihaaja saa asiasta kuin asiasta likaista ja tuomittavaa, kunhan vaan on kyse Martinasta ja nyt sitten tyttärestä. Sairaus on valitettava asia.
No jos 15 vee esittelee kihloitumissormusta (vai mikä se kiertoilmaisu oli), niin ei hyvältä vaikuta
Seiskassa juttu. Siitä se "en halua julkisuutta" henkilön ura julkkiksena lähtee. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Seiska kauhistelee V: n vapaata elämää.
Korostetaan, että oli mummon ja poikaystävän kanssa hotellissa ja pojalla ja V:llä oli yhteinen huone. Kihlasormuskin mainitaan.
Eikö tuo ole jo ok kun tyttö kohta 18
Onhan se kaikkien muiden kohdalla, mutta vihaaja saa asiasta kuin asiasta likaista ja tuomittavaa, kunhan vaan on kyse Martinasta ja nyt sitten tyttärestä. Sairaus on valitettava asia.
No jos 15 vee esittelee kihloitumissormusta (vai mikä se kiertoilmaisu oli), niin ei hyvältä vaikuta
Seiskassa juttu. Siitä se "en halua julkisuutta" henkilön ura julkkiksena lähtee. Valitettavasti.
Siellä se näytti Frangenin poikakin olevan seiskan lööpissä. Aiheena taas sukupuoli-identiteetti. Maisteristason vanhempien poika jo seiskajulkkiksena.
Tais olla vikatikki tältä yheltä osallistua ohjelmaan, jos ei muka halua olla julkisuudessa. Nyt jo Seiska paukkuu.
Ihania ja fiksuja nuoria! Tämä oli hyvänmielen sarja. Jokainen valloittava oma persoonansa. Kaikkea hyvää nuorten elämään, ollaan me aikuiset kannustavia, eikä aina jakseta mollata milloin mistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ihania ja fiksuja nuoria! Tämä oli hyvänmielen sarja. Jokainen valloittava oma persoonansa. Kaikkea hyvää nuorten elämään, ollaan me aikuiset kannustavia, eikä aina jakseta mollata milloin mistäkin.
Se, että kaikki on fiksuja ja ihania, ei vaan ole mahdollista. Jotkut on kyllä fiksuja ja jotkut ihania. Jollain jutut ja tärkeät asiat sitä luokkaa, että fiksuus on kaukana. Tämän voi sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Tais olla vikatikki tältä yheltä osallistua ohjelmaan, jos ei muka halua olla julkisuudessa. Nyt jo Seiska paukkuu.
Taitaa olla seiskan jutut tuon Nepo -ohjelman mukaan tehtyjä. Ja edelleen muistutan, että sopii katsoa, sieltä lehdestä löytyy myös Frans Frangen. Vähän kornia julistaa Suomen kansalle mitä edustaa, kun ei ole mies eikä nainen, eikä kai itsekään ole varma asiasta. Älä "tätä yhtä" ota silmätikuksi, vaan lue se koko seiska.
Victoria näyttää olevan ihan kunnollinen nuori, jolla on ihana isä, ja huolehtiva perhe kokonaisuudessaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt Seiska kauhistelee V: n vapaata elämää.
Korostetaan, että oli mummon ja poikaystävän kanssa hotellissa ja pojalla ja V:llä oli yhteinen huone. Kihlasormuskin mainitaan.
Eikö tuo ole jo ok kun tyttö kohta 18
16-vuotiashan tuo vielä on? Loppuvuodesta täyttää 17.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Seiska kauhistelee V: n vapaata elämää.
Korostetaan, että oli mummon ja poikaystävän kanssa hotellissa ja pojalla ja V:llä oli yhteinen huone. Kihlasormuskin mainitaan.
Eikö tuo ole jo ok kun tyttö kohta 18
16-vuotiashan tuo vielä on? Loppuvuodesta täyttää 17.
Presidentin luvalla saa mennä naimisiinkin 15-vuotiaana.
"Kihloutuminen", sormus oikean käden nimettömässä, ei ole kihlautumista. Se voi olla merkki siitä, että tuo poika haluaa olla vakavammin mielin yhdessä. Miksi täällä esitetään valheita ja vääriä väitteitä ja päätelmiä.
Aikansa seukkaavat, ja melko varmaan tuolla iällä alkaneet suhteet eivät kestä. Ei se tytöstä mitään lut..kaa silti tee. Vanhempien valvonnassa on.
Netissä 14v tytöt myyvät itseään röökistä ja sidukasta, tämä ei nyt ole sellaista. Huolehtikaa oikeasti apua tarvitsevista nuorista, te tekopyhät.
En ehkä itse kyllä antaisi yöpyä kahdestaan.
Olenkin melko tiukka äiti, mutta esim. abortti varsikin hyvin nuorena on hirveän traumattinen kokemus.
15v on kovin nuori vielä.
En pahalla sano, vaan tämä on mun mielipide kasvattajana/äitinä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Seiska kauhistelee V: n vapaata elämää.
Korostetaan, että oli mummon ja poikaystävän kanssa hotellissa ja pojalla ja V:llä oli yhteinen huone. Kihlasormuskin mainitaan.
Eikö tuo ole jo ok kun tyttö kohta 18
Onhan se kaikkien muiden kohdalla, mutta vihaaja saa asiasta kuin asiasta likaista ja tuomittavaa, kunhan vaan on kyse Martinasta ja nyt sitten tyttärestä. Sairaus on valitettava asia.
No jos 15 vee esittelee kihloitumissormusta (vai mikä se kiertoilmaisu oli), niin ei hyvältä vaikuta
Varsinkin kun tytön taustat tiedetään. Molemmat vanhemmat jotain seksitanssijoita, mummo bändäri. Ei hyvältä näytä. Lisäksi tytön kaikki ilmeet on tunnettuja somesta, missä aikuiset naiset vihjaavat seksuaalisesta aktiivisuudestaan samoilla eleillä.
Vierailija kirjoitti:
En ehkä itse kyllä antaisi yöpyä kahdestaan.
Olenkin melko tiukka äiti, mutta esim. abortti varsikin hyvin nuorena on hirveän traumattinen kokemus.
15v on kovin nuori vielä.
En pahalla sano, vaan tämä on mun mielipide kasvattajana/äitinä
Lähisukulaisensa on julkisuudessa tunnettu teini-iän aborteistaan. Vissiin ihan hyväksytty juttu tuossa perheessä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Seiska kauhistelee V: n vapaata elämää.
Korostetaan, että oli mummon ja poikaystävän kanssa hotellissa ja pojalla ja V:llä oli yhteinen huone. Kihlasormuskin mainitaan.
Eikö tuo ole jo ok kun tyttö kohta 18
16-vuotiashan tuo vielä on? Loppuvuodesta täyttää 17.
Presidentin luvalla saa mennä naimisiinkin 15-vuotiaana.
"Kihloutuminen", sormus oikean käden nimettömässä, ei ole kihlautumista. Se voi olla merkki siitä, että tuo poika haluaa olla vakavammin mielin yhdessä. Miksi täällä esitetään valheita ja vääriä väitteitä ja päätelmiä.
Aikansa seukkaavat, ja melko varmaan tuolla iällä alkaneet suhteet eivät kestä. Ei se tytöstä mitään lut..kaa silti tee. Vanhempien valvonnassa on.
Netissä 14v tytöt myyvät itseään röökistä ja sidukasta, tämä ei nyt ole sellaista. Huolehtikaa oikeasti apua tarvitsevista nuorista, te tekopyhät.
Tiedätkö sen poikaystävän iän? Me muut ei tiedetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Seiska kauhistelee V: n vapaata elämää.
Korostetaan, että oli mummon ja poikaystävän kanssa hotellissa ja pojalla ja V:llä oli yhteinen huone. Kihlasormuskin mainitaan.
Eikö tuo ole jo ok kun tyttö kohta 18
16-vuotiashan tuo vielä on? Loppuvuodesta täyttää 17.
Kuvattu 2025. Eli tämä kielenroikottaja oli silloin sitten 15v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tais olla vikatikki tältä yheltä osallistua ohjelmaan, jos ei muka halua olla julkisuudessa. Nyt jo Seiska paukkuu.
Taitaa olla seiskan jutut tuon Nepo -ohjelman mukaan tehtyjä. Ja edelleen muistutan, että sopii katsoa, sieltä lehdestä löytyy myös Frans Frangen. Vähän kornia julistaa Suomen kansalle mitä edustaa, kun ei ole mies eikä nainen, eikä kai itsekään ole varma asiasta. Älä "tätä yhtä" ota silmätikuksi, vaan lue se koko seiska.
Victoria näyttää olevan ihan kunnollinen nuori, jolla on ihana isä, ja huolehtiva perhe kokonaisuudessaan.
Frangen sentään yrittää hyötyä siitä julkisuudesta poliittisella urallaan. Ei ihan huvin vuoksi kuse julkikuvaansa. Vaikka itse pohtisin tuota seksuaalista suuntautumista kyllä itsekseni ja ihan rauhassa ja ajan kanssa. Mutta onhan se saattanut poika pelästyä "Vttu haisee hyvältä"-äitinsä räävittömyyttä, ja raukkaparka pelkää nyt sitten kaikkia naisia. Tai sitten voi olla myös vihervasemmistoa kosiskeleva mainostemppukin.
Toiset haluavat päästä helpolla ja lapsen annetaan tehdä mitä vaan ilman rajoja ja lapsi joutuu aikuistumaan liian aikaisin ja tekemään päätöksiä mihin tarvitsisi vielä vanhempiaan.
Kostautuu kyllä todennäköisesti tiollainen kasvatustapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ehkä itse kyllä antaisi yöpyä kahdestaan.
Olenkin melko tiukka äiti, mutta esim. abortti varsikin hyvin nuorena on hirveän traumattinen kokemus.
15v on kovin nuori vielä.
En pahalla sano, vaan tämä on mun mielipide kasvattajana/äitinä
Lähisukulaisensa on julkisuudessa tunnettu teini-iän aborteistaan. Vissiin ihan hyväksytty juttu tuossa perheessä sitten?
Kuka?
Vierailija kirjoitti:
Äipän bisnekset ihan kuralla kertoo lehti.
Näyttää aika kulahtaneelta hyvinvointivalmentajaksi. Muutenkin kys. ammatti on kärsinyt julkisuudessa, kun se yksi ammatinharjoittaja paljasti, että ainakin 10 tunnettua hyvinvointivalmentajaa Suomessa on saavuttanut muotonsa leikkauksilla - eikä jumpalla ja ruokavaliolla. No yhden leikatut tissithän me jo tiedettiinkin. Ja yksi on katiskasta onkinut laihuutensa, silti ähkii, kuinka hankalaa on pysyä tietyssä painossa. Miettisi kuinka hankalaa se on meille, jotka ei käytä aineita!
Äipän bisnekset ihan kuralla kertoo lehti.