Keskusta valitsi vasemmistolaisuuden
Keskustan viikonlopuin puoluekokous paljasti karulla tavalla, että Keskusta haluaa hallitukseen SDP:n kanssa. Eli jälleen kerran kepulainen takki kääntyi, aiemmin Kaikkonen on sanonut, että Keskusta ei lähde vasemmistohallituksen takuupuolueeksi. Nyt Keskusta on lopullisesti siirtynyt vasemmistopuolueeksi. Heti alkuun kävelevä Kummeli-sketsi Kurvinen uhoaa vähintään 3 miljardin veronkorotuksista...
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d9f66528-9c34-404c-abde-99f89c058…
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi perussuomalaiset eivät ole vielä ilmoittaneet, että haluavat samaan hallitukseen keskustan ja demarien kanssa? Vai ovatko perussuomalaiset kieltäytyneet hallituksesta, jossa keskusta ja demarit ovat mukana.
Persut pitävät kaikki mahdollisuudet avoimena, puolue ei ole koskaan linjannut ettei tekisi yhteistyötä jonkun puolueen kanssa. Mutta esim. suvaitsematon ja demokratiaa halveksuva Sdp on linjannut ettei tee yhteistyötä persujen kanssa.
Miten demokratia siihen liittyy? Jos on selvää, että jonkun kanssa ei yhteistyötä tehdä, miksei sitä voi sanoa? Demarien äänestäjille se on nimittäin tärkeä asia ja siihen pitää voida luottaa. Olis nimittäin ainakin mulle viimenen kerta äänestää demareita jos sitten kuitenkin persut hyväksyttäisiin samaan hallitukseen.
Siksi, koska demokratia tarkoittaa kansanvaltaa ja demokratiassa kaikkia kuunnellaan. On täysin yhdenvertaisuuden ja demokratian vastaista ryhtyä sulkemaan tuon kokoisia puolueita yhteistyön ulkopuolelle ja sylkeä samalla heidän äänestäjiensä silmille, mutta siinä demarit ovat kyllä omaa luokkaansa. Jotain asiasta kertoo jo heidän puoluesihteerinsä valinta
Demokratia tarkoittaa kansanvaltaa. Se on hallintomuoto ja yhteiskuntajärjestelmä, jossa valta kuuluu kansalle. Kansalaiset käyttävät valtaa valitsemalla edustajat vaaleissa päättämään yhteisistä asioista tai osallistumalla suoraan päätöksentekoon.
No just just. Persu taas olevinaan niin ylevä moraalissaan, mutta samaan aikaan haaveilee siitä, kuinka mahdollisesti eniten ääniä saanut puolue voidaan pelata pois hallituksesta muitten puolueiden kieroilujen takia.
Puhutaanko siitä miten sinä saat rahaa siitä että jankutat kommentti toisensa jälkeen persua jopa ketjuissa jotka ei liity mitenkään persuihin.
Siinä sitä ylevyyttä vasemmiston puolelta, kun teet selvästi venäjän hybridikampanjointia avoimesti palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi perussuomalaiset eivät ole vielä ilmoittaneet, että haluavat samaan hallitukseen keskustan ja demarien kanssa? Vai ovatko perussuomalaiset kieltäytyneet hallituksesta, jossa keskusta ja demarit ovat mukana.
Persut pitävät kaikki mahdollisuudet avoimena, puolue ei ole koskaan linjannut ettei tekisi yhteistyötä jonkun puolueen kanssa. Mutta esim. suvaitsematon ja demokratiaa halveksuva Sdp on linjannut ettei tee yhteistyötä persujen kanssa.
Miten demokratia siihen liittyy? Jos on selvää, että jonkun kanssa ei yhteistyötä tehdä, miksei sitä voi sanoa? Demarien äänestäjille se on nimittäin tärkeä asia ja siihen pitää voida luottaa. Olis nimittäin ainakin mulle viimenen kerta äänestää demareita jos sitten kuitenkin persut hyväksyttäisiin samaan hallitukseen.
Siksi, koska demokratia tarkoittaa kansanvaltaa ja demokratiassa kaikkia kuunnellaan. On täysin yhdenvertaisuuden ja demokratian vastaista ryhtyä sulkemaan tuon kokoisia puolueita yhteistyön ulkopuolelle ja sylkeä samalla heidän äänestäjiensä silmille, mutta siinä demarit ovat kyllä omaa luokkaansa. Jotain asiasta kertoo jo heidän puoluesihteerinsä valinta
Demokratia tarkoittaa kansanvaltaa. Se on hallintomuoto ja yhteiskuntajärjestelmä, jossa valta kuuluu kansalle. Kansalaiset käyttävät valtaa valitsemalla edustajat vaaleissa päättämään yhteisistä asioista tai osallistumalla suoraan päätöksentekoon.
No just just. Persu taas olevinaan niin ylevä moraalissaan, mutta samaan aikaan haaveilee siitä, kuinka mahdollisesti eniten ääniä saanut puolue voidaan pelata pois hallituksesta muitten puolueiden kieroilujen takia.
Puhutaanko siitä miten sinä saat rahaa siitä että jankutat kommentti toisensa jälkeen persua jopa ketjuissa jotka ei liity mitenkään persuihin.
Siinä sitä ylevyyttä vasemmiston puolelta, kun teet selvästi venäjän hybridikampanjointia avoimesti palstalla.
Haista vee. Persuistahan tässä puhuttiin ja demareista.
Ja muutenkin, pitääkö demokratian nimissä tehdä kaikkien kanssa yhteistyötä vain siksi että ovat saaneet ääniä kansalta? Vaikka edustavat aivan päinvastaista ideologiaa? Pitäisikö hypoteettinen oikea n.atsipuoluekin vaan hyväksyä? Onneksi ei tarvitse vaan puolue saa valita yhteistyökumppaninsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi perussuomalaiset eivät ole vielä ilmoittaneet, että haluavat samaan hallitukseen keskustan ja demarien kanssa? Vai ovatko perussuomalaiset kieltäytyneet hallituksesta, jossa keskusta ja demarit ovat mukana.
Persut pitävät kaikki mahdollisuudet avoimena, puolue ei ole koskaan linjannut ettei tekisi yhteistyötä jonkun puolueen kanssa. Mutta esim. suvaitsematon ja demokratiaa halveksuva Sdp on linjannut ettei tee yhteistyötä persujen kanssa.
Miten demokratia siihen liittyy? Jos on selvää, että jonkun kanssa ei yhteistyötä tehdä, miksei sitä voi sanoa? Demarien äänestäjille se on nimittäin tärkeä asia ja siihen pitää voida luottaa. Olis nimittäin ainakin mulle viimenen kerta äänestää demareita jos sitten kuitenkin persut hyväksyttäisiin samaan hallitukseen.
Suomalainen poliittinen järjestelmä ja sen toiminta on perustunut siihen, että puolueet kykenevät tekemään laajasti yhteistyötä. Demokration perusasioita on yhteistyö ja kansanvallan noudattaminen. Rajaamalla puolueita yhteistyön ulkopuolelle puolue asettaa itsensä kansanvallan yläpuolelle. Mutta koska ilmeisesti olet demariuskovainen, tämä tuskin haittaa sinua. Niin kuin ei haittaa, nazzitaustat, kissantappamiset, rakenteelinen häirintä tai äärivasemmistolaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei verotus ole muuta kuin tapa jakaa tuotto oikeudenmukaisemmin. Veronalennukset tarkoittavat aina vain epäoikeudenmukaisempaa tuoton jakoa. John Rawlsin mukaan, oikeudenmukaisin yhteiskunta on sellainen, jonka säännöt ihmiset valitsisivat, jos he eivät tietäisi omaa tulevaa asemaansa tai kykyjään yhteiskunnassa.
Ymmärrätkö, että jo nyt Suomessa on yksi maailman korkeimmista kokonaisveroasteista? Ja tästä pitäisi vielä korottaa, että saadaan pyöritettyä yhtä maailman suurimmista julkisista sektoreista? Suomalaisilta on rahat loppu, kepu ja demarien massiiviset verojen korotukset olisi lopullinen niitti Suomen taloudelle.
Raha ei lopu, koska se on velkaa. Mitä tasaisemmin velka jakautuu yhteiskunnassa, sitä oikeudenmukaisempi yhteiskunta on. Epäoikeudenmukaisempi yhteiskunta tarkoittaa aina epävakautta ja epävakaus sotia ja kuolemaa.
Olet sitä mieltä, että tavallisen suomalaisen on otettava velkaa, että pystyy maksamaan veroja? Tällaisessa idiotismissa kiteytyy se miten irrallaan todellisuudesta vasemmisto elää.
Tappiothan voi vähentää verotuksessa.
Ensin täytyisi tienata jotain, että voisi vähentää verotuksessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi perussuomalaiset eivät ole vielä ilmoittaneet, että haluavat samaan hallitukseen keskustan ja demarien kanssa? Vai ovatko perussuomalaiset kieltäytyneet hallituksesta, jossa keskusta ja demarit ovat mukana.
Persut pitävät kaikki mahdollisuudet avoimena, puolue ei ole koskaan linjannut ettei tekisi yhteistyötä jonkun puolueen kanssa. Mutta esim. suvaitsematon ja demokratiaa halveksuva Sdp on linjannut ettei tee yhteistyötä persujen kanssa.
Miten demokratia siihen liittyy? Jos on selvää, että jonkun kanssa ei yhteistyötä tehdä, miksei sitä voi sanoa? Demarien äänestäjille se on nimittäin tärkeä asia ja siihen pitää voida luottaa. Olis nimittäin ainakin mulle viimenen kerta äänestää demareita jos sitten kuitenkin persut hyväksyttäisiin samaan hallitukseen.
Siksi, koska demokratia tarkoittaa kansanvaltaa ja demokratiassa kaikkia kuunnellaan. On täysin yhdenvertaisuuden ja demokratian vastaista ryhtyä sulkemaan tuon kokoisia puolueita yhteistyön ulkopuolelle ja sylkeä samalla heidän äänestäjiensä silmille, mutta siinä demarit ovat kyllä omaa luokkaansa. Jotain asiasta kertoo jo heidän puoluesihteerinsä valinta
Demokratia tarkoittaa kansanvaltaa. Se on hallintomuoto ja yhteiskuntajärjestelmä, jossa valta kuuluu kansalle. Kansalaiset käyttävät valtaa valitsemalla edustajat vaaleissa päättämään yhteisistä asioista tai osallistumalla suoraan päätöksentekoon.
No just just. Persu taas olevinaan niin ylevä moraalissaan, mutta samaan aikaan haaveilee siitä, kuinka mahdollisesti eniten ääniä saanut puolue voidaan pelata pois hallituksesta muitten puolueiden kieroilujen takia.
Puhutaanko siitä miten sinä saat rahaa siitä että jankutat kommentti toisensa jälkeen persua jopa ketjuissa jotka ei liity mitenkään persuihin.
Siinä sitä ylevyyttä vasemmiston puolelta, kun teet selvästi venäjän hybridikampanjointia avoimesti palstalla.
Haista vee. Persuistahan tässä puhuttiin ja demareista.
Ja muutenkin, pitääkö demokratian nimissä tehdä kaikkien kanssa yhteistyötä vain siksi että ovat saaneet ääniä kansalta? Vaikka edustavat aivan päinvastaista ideologiaa? Pitäisikö hypoteettinen oikea n.atsipuoluekin vaan hyväksyä? Onneksi ei tarvitse vaan puolue saa valita yhteistyökumppaninsa.
Joo, just moskovaan oli matkustanut Suomesta kommunistinen delegaatio keskustelemaan venäjän tilanteesta ja allekirjoittamaan hyväksyntänsä venäjän käymälle hyökkäyssodalle ja toinen niistä tosiaan kuului puolueeseen, jonka nimi oli fasismin torjunta, toinen oli vaan SKP (suomen kommunistinenpuolue)
Asuivat viiden tähden hotellissa, jonka venäläiset heille kustansivat. Hienoa jos tämmöinen viritelmä kelpaisi sulle ja demareille, mutta persut ei koska "fasismi"..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi perussuomalaiset eivät ole vielä ilmoittaneet, että haluavat samaan hallitukseen keskustan ja demarien kanssa? Vai ovatko perussuomalaiset kieltäytyneet hallituksesta, jossa keskusta ja demarit ovat mukana.
Persut pitävät kaikki mahdollisuudet avoimena, puolue ei ole koskaan linjannut ettei tekisi yhteistyötä jonkun puolueen kanssa. Mutta esim. suvaitsematon ja demokratiaa halveksuva Sdp on linjannut ettei tee yhteistyötä persujen kanssa.
Miten demokratia siihen liittyy? Jos on selvää, että jonkun kanssa ei yhteistyötä tehdä, miksei sitä voi sanoa? Demarien äänestäjille se on nimittäin tärkeä asia ja siihen pitää voida luottaa. Olis nimittäin ainakin mulle viimenen kerta äänestää demareita jos sitten kuitenkin persut hyväksyttäisiin samaan hallitukseen.
Siksi, koska demokratia tarkoittaa kansanvaltaa ja demokratiassa kaikkia kuunnellaan. On täysin yhdenvertaisuuden ja demokratian vastaista ryhtyä sulkemaan tuon kokoisia puolueita yhteistyön ulkopuolelle ja sylkeä samalla heidän äänestäjiensä silmille, mutta siinä demarit ovat kyllä omaa luokkaansa. Jotain asiasta kertoo jo heidän puoluesihteerinsä valinta
Demokratia tarkoittaa kansanvaltaa. Se on hallintomuoto ja yhteiskuntajärjestelmä, jossa valta kuuluu kansalle. Kansalaiset käyttävät valtaa valitsemalla edustajat vaaleissa päättämään yhteisistä asioista tai osallistumalla suoraan päätöksentekoon.
No just just. Persu taas olevinaan niin ylevä moraalissaan, mutta samaan aikaan haaveilee siitä, kuinka mahdollisesti eniten ääniä saanut puolue voidaan pelata pois hallituksesta muitten puolueiden kieroilujen takia.
Persu ei ole haaveillut yhtään mistään. Ainoastaan demari on ilmoittanut kenen kanssa ei ole missään kanssakäymisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustasta on puhuttu siitä että nostetaan kulutusveroja. Miten näistä saa miljardeja? ALV on jo melko tapissa. Viina ja tupakka kilpailevat jo nyt hinnoissa laittomien päihteiden kanssa. Polttoaineen veroa ylös?
Keskusta on puolue joka lupaa kaikille kaikkea. Se tulee olemaan kädetön kun menoja pitäisi leikata.
Kokoomus nostaa ambulanssikyytien hintaa. Miten tällä saadaan tarpeeksi säästöjä?
No vaikka sillä ettei se oo sairaanhoitopiiri saa vähä kohonneita diesel-kuluja takas
Mutta eihän dieselin hinta vaikuta mihinkään hintoihin, sehän on kauppias joka hintoja nostaa kertoo demari aina kun se nostaa polttoaineen hintoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää muistaa, että keskusta oli rakentamassa hyvinvointivaltiota. Kyllä siellä perusarvoissa on aina ollut heikomman puolella oleminen, vaikka ovat muutakin puuhanneet.
Heikomman puolella oleminen merkitsee tyypilliselle kepun äänestäjälle maakuntien elinolojen ylläpitoa ja porvarillisen, työteliään elämänkatsomuksen puolella olemista. Perhearvoja ja isänmaan edun ajamista.
Sosialismi on kepun äänestäjän kauhistus. Nykyinen demari aja heikon asemaa, vaan empatiatauluja, palatsissa asuvaa puoluejohtoa ja mamutusta. Salonkikelpoisten juhlia.Sosialistilla on usein väärä käsitys Suomessa Neuvostoliitosta. Siellä sen ajan eläneen virolaisen kertoman mukaan. Pummit saivat 10v pakkotyleiri tuomion irtolaisuudesta.
Tunnen neuvostoliitossa eläneitä virolaisia ja he ovat kertoneet kuinka valtio saattoi määrätä töihin virosta leningradiin tai moskovaan. Siellä ei kyselty haluatko tehdä töitä ja missä niitä haluat tehdä
Ei sitä hirveästi kysellä nykysuomessakaan. Ne pikkuruisetkin tuet loppuu kuin seinään jos et mene tarjottuun työpaikkaan vaikkei se olisikaan sinua kiinnostava tai edes kunnollinen työpaikka. Työssäkäyntialueet ovat nykyisin määrätty hyvin laajoiksi, neukkulassa sentään valtio maksoi ja kyydit oli ilmaisia nykyään ei ketään kiinnosta millä maksat sen työssäkäynnin tai menet sinne jos autoa ei ole ja matkat 80km suuntaansa.
Kuule nyt, kun sua ei edlleenkään välttämättä huolita siihen "tarjottuun" työpaikkaan. Joten on pelkästään sun oma murheesi ja päänsärkysi, jos et vaivaudu tekemään sinne edes työpaikkahakemusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei verotus ole muuta kuin tapa jakaa tuotto oikeudenmukaisemmin. Veronalennukset tarkoittavat aina vain epäoikeudenmukaisempaa tuoton jakoa. John Rawlsin mukaan, oikeudenmukaisin yhteiskunta on sellainen, jonka säännöt ihmiset valitsisivat, jos he eivät tietäisi omaa tulevaa asemaansa tai kykyjään yhteiskunnassa.
Ymmärrätkö, että jo nyt Suomessa on yksi maailman korkeimmista kokonaisveroasteista? Ja tästä pitäisi vielä korottaa, että saadaan pyöritettyä yhtä maailman suurimmista julkisista sektoreista? Suomalaisilta on rahat loppu, kepu ja demarien massiiviset verojen korotukset olisi lopullinen niitti Suomen taloudelle.
Raha ei lopu, koska se on velkaa. Mitä tasaisemmin velka jakautuu yhteiskunnassa, sitä oikeudenmukaisempi yhteiskunta on. Epäoikeudenmukaisempi yhteiskunta tarkoittaa aina epävakautta ja epävakaus sotia ja kuolemaa.
Juu ja se velansaanti loppuu kyllä maksukyvyn mukana
Ei kukaan ole niin idiootti kuin vasemmiston äänestäjä. Rahaa on!
No just just. Persu taas olevinaan niin ylevä moraalissaan, mutta samaan aikaan haaveilee siitä, kuinka mahdollisesti eniten ääniä saanut puolue voidaan pelata pois hallituksesta muitten puolueiden kieroilujen takia.