Keskusta valitsi vasemmistolaisuuden
Keskustan viikonlopuin puoluekokous paljasti karulla tavalla, että Keskusta haluaa hallitukseen SDP:n kanssa. Eli jälleen kerran kepulainen takki kääntyi, aiemmin Kaikkonen on sanonut, että Keskusta ei lähde vasemmistohallituksen takuupuolueeksi. Nyt Keskusta on lopullisesti siirtynyt vasemmistopuolueeksi. Heti alkuun kävelevä Kummeli-sketsi Kurvinen uhoaa vähintään 3 miljardin veronkorotuksista...
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d9f66528-9c34-404c-abde-99f89c058…
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustasta on puhuttu siitä että nostetaan kulutusveroja. Miten näistä saa miljardeja? ALV on jo melko tapissa. Viina ja tupakka kilpailevat jo nyt hinnoissa laittomien päihteiden kanssa. Polttoaineen veroa ylös?
Keskusta on puolue joka lupaa kaikille kaikkea. Se tulee olemaan kädetön kun menoja pitäisi leikata.
Kokoomus nostaa ambulanssikyytien hintaa. Miten tällä saadaan tarpeeksi säästöjä?
No vaikka sillä ettei se oo sairaanhoitopiiri saa vähä kohonneita diesel-kuluja takas
Tottakai kepu petaa hallituspaikkaa demareiden kanssa. Kepulla on kokemusta kuinka kannatukselle käy kun on kokoomuksen kanssa hallituksessa. Entä kuinka kokoomuksen rinnalla vietetty hallituskausi on vaikuttanut persujen kannatukseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustasta on puhuttu siitä että nostetaan kulutusveroja. Miten näistä saa miljardeja? ALV on jo melko tapissa. Viina ja tupakka kilpailevat jo nyt hinnoissa laittomien päihteiden kanssa. Polttoaineen veroa ylös?
Keskusta on puolue joka lupaa kaikille kaikkea. Se tulee olemaan kädetön kun menoja pitäisi leikata.
Kokoomus nostaa ambulanssikyytien hintaa. Miten tällä saadaan tarpeeksi säästöjä?
Poliitikot nyt on liian tyhmiä tekemään päätöksiä asioissa joissa nuo tekee päätöksiä. Toisaalta kaikki nuo päätökset perustuu virkamiestyöhön, joten vaikuttaa että virkamiehetkin on liian tyhmiä tekemään järkeviä päätöksiä maan asioissa.
En muuten kyllä tiedä miten usein te palstalaiset matkustatte ambulanssilla jos tuo summa on teille jotenkin merkittävä. Veikkaan että suurimmalla osalla suomalaisista ambulanssikyytejä on tasan 0 elämän varrella, ja kun sellainen joskus tulee eteen ei ole paljoa väliä maksaako se 30 vai 50 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi perussuomalaiset eivät ole vielä ilmoittaneet, että haluavat samaan hallitukseen keskustan ja demarien kanssa? Vai ovatko perussuomalaiset kieltäytyneet hallituksesta, jossa keskusta ja demarit ovat mukana.
Persut pitävät kaikki mahdollisuudet avoimena, puolue ei ole koskaan linjannut ettei tekisi yhteistyötä jonkun puolueen kanssa. Mutta esim. suvaitsematon ja demokratiaa halveksuva Sdp on linjannut ettei tee yhteistyötä persujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi perussuomalaiset eivät ole vielä ilmoittaneet, että haluavat samaan hallitukseen keskustan ja demarien kanssa? Vai ovatko perussuomalaiset kieltäytyneet hallituksesta, jossa keskusta ja demarit ovat mukana.
Seuraava hallitus tulee tekemään ennen näkemättömät leikkaukset ja veronkorotukset, joten PS:n kannattaa huilata oppositiossa yksi vuosi ja seuraavan kauden jälkeen taistella pääministeripaikasta.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kepu petaa hallituspaikkaa demareiden kanssa. Kepulla on kokemusta kuinka kannatukselle käy kun on kokoomuksen kanssa hallituksessa. Entä kuinka kokoomuksen rinnalla vietetty hallituskausi on vaikuttanut persujen kannatukseen?
Laskihan keskustan kannatuski vaan entisestään edellises hallitukses
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi perussuomalaiset eivät ole vielä ilmoittaneet, että haluavat samaan hallitukseen keskustan ja demarien kanssa? Vai ovatko perussuomalaiset kieltäytyneet hallituksesta, jossa keskusta ja demarit ovat mukana.
Persut pitävät kaikki mahdollisuudet avoimena, puolue ei ole koskaan linjannut ettei tekisi yhteistyötä jonkun puolueen kanssa. Mutta esim. suvaitsematon ja demokratiaa halveksuva Sdp on linjannut ettei tee yhteistyötä persujen kanssa.
Miten demokratia siihen liittyy? Jos on selvää, että jonkun kanssa ei yhteistyötä tehdä, miksei sitä voi sanoa? Demarien äänestäjille se on nimittäin tärkeä asia ja siihen pitää voida luottaa. Olis nimittäin ainakin mulle viimenen kerta äänestää demareita jos sitten kuitenkin persut hyväksyttäisiin samaan hallitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää muistaa, että keskusta oli rakentamassa hyvinvointivaltiota. Kyllä siellä perusarvoissa on aina ollut heikomman puolella oleminen, vaikka ovat muutakin puuhanneet.
Heikomman puolella oleminen merkitsee tyypilliselle kepun äänestäjälle maakuntien elinolojen ylläpitoa ja porvarillisen, työteliään elämänkatsomuksen puolella olemista. Perhearvoja ja isänmaan edun ajamista.
Sosialismi on kepun äänestäjän kauhistus. Nykyinen demari aja heikon asemaa, vaan empatiatauluja, palatsissa asuvaa puoluejohtoa ja mamutusta. Salonkikelpoisten juhlia.
Sosialistilla on usein väärä käsitys Suomessa Neuvostoliitosta. Siellä sen ajan eläneen virolaisen kertoman mukaan. Pummit saivat 10v pakkotyleiri tuomion irtolaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Keskustasta on puhuttu siitä että nostetaan kulutusveroja. Miten näistä saa miljardeja? ALV on jo melko tapissa. Viina ja tupakka kilpailevat jo nyt hinnoissa laittomien päihteiden kanssa. Polttoaineen veroa ylös?
Keskusta on puolue joka lupaa kaikille kaikkea. Se tulee olemaan kädetön kun menoja pitäisi leikata.
Alv on suomessa jo todella tapissa. Maailman toiseksi korkein ja maailman sairain sikäli että ainoa maa missä MYÖS ansiotulojen verotus on jo erittäin kovaa vielä lisäksi.
Se mitä suomessa ei juuri veroteta ovat suuret pääomatulot ja suuromistajien ja sijoittajien holding yhtiöt, maatalous, päättäjien omat kokouspalkkiot ja ns. kulukorvaukset ja suuret perinnöt ja isot ja keskisuuret yritykset jotka voivat kiertää liikevoiton verotusta erinäisin kirjanpitoteknisin järjestelyin ja ulkomaisia järjestelyitä käyttäen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustasta on puhuttu siitä että nostetaan kulutusveroja. Miten näistä saa miljardeja? ALV on jo melko tapissa. Viina ja tupakka kilpailevat jo nyt hinnoissa laittomien päihteiden kanssa. Polttoaineen veroa ylös?
Keskusta on puolue joka lupaa kaikille kaikkea. Se tulee olemaan kädetön kun menoja pitäisi leikata.
Kokoomus nostaa ambulanssikyytien hintaa. Miten tällä saadaan tarpeeksi säästöjä?
Poliitikot nyt on liian tyhmiä tekemään päätöksiä asioissa joissa nuo tekee päätöksiä. Toisaalta kaikki nuo päätökset perustuu virkamiestyöhön, joten vaikuttaa että virkamiehetkin on liian tyhmiä tekemään järkeviä päätöksiä maan asioissa.
En muuten kyllä tiedä miten usein te palstalaiset matkustatte ambulanssilla jos tuo summa on teille jotenkin merkittävä. Veikkaan että suurimmalla osalla suomalaisista ambulanssikyytejä on tasan 0 elämän varrella, ja kun sellainen joskus tulee eteen ei ole paljoa väliä maksaako se 30 vai 50 euroa.
Woltista tilataan ruokaa monta kertaa päivässä, koska itse ollaan niin rasittuneita, mutta ambulanssikyydin hinnasta valitetaan. Yhpelastava ambteen kaljailtaan kuluu rahaa satasia tai johonkin etelän lomareissuun. Niihin verrattuna elämän pelastava ambulanssi ei maksa yhtään mitään oikeasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää muistaa, että keskusta oli rakentamassa hyvinvointivaltiota. Kyllä siellä perusarvoissa on aina ollut heikomman puolella oleminen, vaikka ovat muutakin puuhanneet.
Heikomman puolella oleminen merkitsee tyypilliselle kepun äänestäjälle maakuntien elinolojen ylläpitoa ja porvarillisen, työteliään elämänkatsomuksen puolella olemista. Perhearvoja ja isänmaan edun ajamista.
Sosialismi on kepun äänestäjän kauhistus. Nykyinen demari aja heikon asemaa, vaan empatiatauluja, palatsissa asuvaa puoluejohtoa ja mamutusta. Salonkikelpoisten juhlia.Sosialistilla on usein väärä käsitys Suomessa Neuvostoliitosta. Siellä sen ajan eläneen virolaisen kertoman mukaan. Pummit saivat 10v pakkotyleiri tuomion irtolaisuudesta.
Tunnen neuvostoliitossa eläneitä virolaisia ja he ovat kertoneet kuinka valtio saattoi määrätä töihin virosta leningradiin tai moskovaan. Siellä ei kyselty haluatko tehdä töitä ja missä niitä haluat tehdä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi perussuomalaiset eivät ole vielä ilmoittaneet, että haluavat samaan hallitukseen keskustan ja demarien kanssa? Vai ovatko perussuomalaiset kieltäytyneet hallituksesta, jossa keskusta ja demarit ovat mukana.
Seuraava hallitus tulee tekemään ennen näkemättömät leikkaukset ja veronkorotukset, joten PS:n kannattaa huilata oppositiossa yksi vuosi ja seuraavan kauden jälkeen taistella pääministeripaikasta.
Ei kannata, koska heidän politiikkansa on vielä kesken. Jos nyt annetaan vassareille täysin vapaat kädet, niin se ei johda mihinkään hyvään. Vain demari punnitsee hallitukseen menoa kannatuksen kasvattamisen kautta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustasta on puhuttu siitä että nostetaan kulutusveroja. Miten näistä saa miljardeja? ALV on jo melko tapissa. Viina ja tupakka kilpailevat jo nyt hinnoissa laittomien päihteiden kanssa. Polttoaineen veroa ylös?
Keskusta on puolue joka lupaa kaikille kaikkea. Se tulee olemaan kädetön kun menoja pitäisi leikata.
Kokoomus nostaa ambulanssikyytien hintaa. Miten tällä saadaan tarpeeksi säästöjä?
Poliitikot nyt on liian tyhmiä tekemään päätöksiä asioissa joissa nuo tekee päätöksiä. Toisaalta kaikki nuo päätökset perustuu virkamiestyöhön, joten vaikuttaa että virkamiehetkin on liian tyhmiä tekemään järkeviä päätöksiä maan asioissa.
En muuten kyllä tiedä miten usein te palstalaiset matkustatte ambulanssilla jos tuo summa on teille jotenkin merkittävä. Veikkaan että suurimmalla osalla suomalaisista ambulanssikyytejä on tasan 0 elämän varrella, ja kun sellainen joskus tulee eteen ei ole paljoa väliä maksaako se 30 vai 50 euroa.
Woltista tilataan ruokaa monta kertaa päivässä, koska itse ollaan niin rasittuneita, mutta ambulanssikyydin hinnasta valitetaan. Yhpelastava ambteen kaljailtaan kuluu rahaa satasia tai johonkin etelän lomareissuun. Niihin verrattuna elämän pelastava ambulanssi ei maksa yhtään mitään oikeasti
Heh, voipi katsos olla että ne woltista tilaavat, etelänlomista jatkuvasti nauttivat ja kalliissa ravintoloissa hirveällä tavalla hinnoiteltuja juomia juovat ovat vähän eri porukkaa kuin sitten se väki jolle ambulanssikyydin maksut ovat kalliin tuntuisia. Mikä mahtaa olla älykkyysosamääräsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi perussuomalaiset eivät ole vielä ilmoittaneet, että haluavat samaan hallitukseen keskustan ja demarien kanssa? Vai ovatko perussuomalaiset kieltäytyneet hallituksesta, jossa keskusta ja demarit ovat mukana.
Persut pitävät kaikki mahdollisuudet avoimena, puolue ei ole koskaan linjannut ettei tekisi yhteistyötä jonkun puolueen kanssa. Mutta esim. suvaitsematon ja demokratiaa halveksuva Sdp on linjannut ettei tee yhteistyötä persujen kanssa.
Miten demokratia siihen liittyy? Jos on selvää, että jonkun kanssa ei yhteistyötä tehdä, miksei sitä voi sanoa? Demarien äänestäjille se on nimittäin tärkeä asia ja siihen pitää voida luottaa. Olis nimittäin ainakin mulle viimenen kerta äänestää demareita jos sitten kuitenkin persut hyväksyttäisiin samaan hallitukseen.
Siksi, koska demokratia tarkoittaa kansanvaltaa ja demokratiassa kaikkia kuunnellaan. On täysin yhdenvertaisuuden ja demokratian vastaista ryhtyä sulkemaan tuon kokoisia puolueita yhteistyön ulkopuolelle ja sylkeä samalla heidän äänestäjiensä silmille, mutta siinä demarit ovat kyllä omaa luokkaansa. Jotain asiasta kertoo jo heidän puoluesihteerinsä valinta
Demokratia tarkoittaa kansanvaltaa. Se on hallintomuoto ja yhteiskuntajärjestelmä, jossa valta kuuluu kansalle. Kansalaiset käyttävät valtaa valitsemalla edustajat vaaleissa päättämään yhteisistä asioista tai osallistumalla suoraan päätöksentekoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää muistaa, että keskusta oli rakentamassa hyvinvointivaltiota. Kyllä siellä perusarvoissa on aina ollut heikomman puolella oleminen, vaikka ovat muutakin puuhanneet.
Heikomman puolella oleminen merkitsee tyypilliselle kepun äänestäjälle maakuntien elinolojen ylläpitoa ja porvarillisen, työteliään elämänkatsomuksen puolella olemista. Perhearvoja ja isänmaan edun ajamista.
Sosialismi on kepun äänestäjän kauhistus. Nykyinen demari aja heikon asemaa, vaan empatiatauluja, palatsissa asuvaa puoluejohtoa ja mamutusta. Salonkikelpoisten juhlia.Sosialistilla on usein väärä käsitys Suomessa Neuvostoliitosta. Siellä sen ajan eläneen virolaisen kertoman mukaan. Pummit saivat 10v pakkotyleiri tuomion irtolaisuudesta.
Tunnen neuvostoliitossa eläneitä virolaisia ja he ovat kertoneet kuinka valtio saattoi määrätä töihin virosta leningradiin tai moskovaan. Siellä ei kyselty haluatko tehdä töitä ja missä niitä haluat tehdä
Ei sitä hirveästi kysellä nykysuomessakaan. Ne pikkuruisetkin tuet loppuu kuin seinään jos et mene tarjottuun työpaikkaan vaikkei se olisikaan sinua kiinnostava tai edes kunnollinen työpaikka. Työssäkäyntialueet ovat nykyisin määrätty hyvin laajoiksi, neukkulassa sentään valtio maksoi ja kyydit oli ilmaisia nykyään ei ketään kiinnosta millä maksat sen työssäkäynnin tai menet sinne jos autoa ei ole ja matkat 80km suuntaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustasta on puhuttu siitä että nostetaan kulutusveroja. Miten näistä saa miljardeja? ALV on jo melko tapissa. Viina ja tupakka kilpailevat jo nyt hinnoissa laittomien päihteiden kanssa. Polttoaineen veroa ylös?
Keskusta on puolue joka lupaa kaikille kaikkea. Se tulee olemaan kädetön kun menoja pitäisi leikata.
Kokoomus nostaa ambulanssikyytien hintaa. Miten tällä saadaan tarpeeksi säästöjä?
Poliitikot nyt on liian tyhmiä tekemään päätöksiä asioissa joissa nuo tekee päätöksiä. Toisaalta kaikki nuo päätökset perustuu virkamiestyöhön, joten vaikuttaa että virkamiehetkin on liian tyhmiä tekemään järkeviä päätöksiä maan asioissa.
En muuten kyllä tiedä miten usein te palstalaiset matkustatte ambulanssilla jos tuo summa on teille jotenkin merkittävä. Veikkaan että suurimmalla osalla suomalaisista ambulanssikyytejä on tasan 0 elämän varrella, ja kun sellainen joskus tulee eteen ei ole paljoa väliä maksaako se 30 vai 50 euroa.
Woltista tilataan ruokaa monta kertaa päivässä, koska itse ollaan niin rasittuneita, mutta ambulanssikyydin hinnasta valitetaan. Yhpelastava ambteen kaljailtaan kuluu rahaa satasia tai johonkin etelän lomareissuun. Niihin verrattuna elämän pelastava ambulanssi ei maksa yhtään mitään oikeasti
Heh, voipi katsos olla että ne woltista tilaavat, etelänlomista jatkuvasti nauttivat ja kalliissa ravintoloissa hirveällä tavalla hinnoiteltuja juomia juovat ovat vähän eri porukkaa kuin sitten se väki jolle ambulanssikyydin maksut ovat kalliin tuntuisia. Mikä mahtaa olla älykkyysosamääräsi?
Tarpeeksi köyhä saa ambulanssiinsa maksusitoutmuksen, mutta senhän te vassarit aina jaksatte unohtaa ja järjestää itsekkyydellänne lisäkustannuksia valtiolle, kuten kävi lukioiden kanssa, kaikille lukiolaisille ilmaiset koulukirjat ja läppärit, koska oma napa, mutta asia perustellaan tietenkin niillä öyhillä joita teillä muka on niin kova sääli, vaikka köyhälle oikeasti sossu kustantaa kaiken. sulle ei, mutta köyhä on aina tarpeen tulle hyvä käyttää olkiukkona, koska kuka nyt voisi vastustaa kun sinä niiiin haluat hyvä. Harmi, että tuostakin valtio velkaantui jälleen muutaman miljardin
Mutta mitäs me siitä. Kyllä ne lukiolaiset ja niiden lapset sen joskus vanhoina kustantaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei verotus ole muuta kuin tapa jakaa tuotto oikeudenmukaisemmin. Veronalennukset tarkoittavat aina vain epäoikeudenmukaisempaa tuoton jakoa. John Rawlsin mukaan, oikeudenmukaisin yhteiskunta on sellainen, jonka säännöt ihmiset valitsisivat, jos he eivät tietäisi omaa tulevaa asemaansa tai kykyjään yhteiskunnassa.
Ymmärrätkö, että jo nyt Suomessa on yksi maailman korkeimmista kokonaisveroasteista? Ja tästä pitäisi vielä korottaa, että saadaan pyöritettyä yhtä maailman suurimmista julkisista sektoreista? Suomalaisilta on rahat loppu, kepu ja demarien massiiviset verojen korotukset olisi lopullinen niitti Suomen taloudelle.
Raha ei lopu, koska se on velkaa. Mitä tasaisemmin velka jakautuu yhteiskunnassa, sitä oikeudenmukaisempi yhteiskunta on. Epäoikeudenmukaisempi yhteiskunta tarkoittaa aina epävakautta ja epävakaus sotia ja kuolemaa.
Olet sitä mieltä, että tavallisen suomalaisen on otettava velkaa, että pystyy maksamaan veroja? Tällaisessa idiotismissa kiteytyy se miten irrallaan todellisuudesta vasemmisto elää.
Tappiothan voi vähentää verotuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kepu petaa hallituspaikkaa demareiden kanssa. Kepulla on kokemusta kuinka kannatukselle käy kun on kokoomuksen kanssa hallituksessa. Entä kuinka kokoomuksen rinnalla vietetty hallituskausi on vaikuttanut persujen kannatukseen?
Laskihan keskustan kannatuski vaan entisestään edellises hallitukses
Älä nyt jaksa, historiasta muistellaan vain valikoidut faktat hei.
Siksipä vasurit ei tunnu muistavan ollenkaan että viime hallitusta oli olemassakaan ja nuo hokee että kaikki on vain tämän uuden vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustasta on puhuttu siitä että nostetaan kulutusveroja. Miten näistä saa miljardeja? ALV on jo melko tapissa. Viina ja tupakka kilpailevat jo nyt hinnoissa laittomien päihteiden kanssa. Polttoaineen veroa ylös?
Keskusta on puolue joka lupaa kaikille kaikkea. Se tulee olemaan kädetön kun menoja pitäisi leikata.
Kokoomus nostaa ambulanssikyytien hintaa. Miten tällä saadaan tarpeeksi säästöjä?
Poliitikot nyt on liian tyhmiä tekemään päätöksiä asioissa joissa nuo tekee päätöksiä. Toisaalta kaikki nuo päätökset perustuu virkamiestyöhön, joten vaikuttaa että virkamiehetkin on liian tyhmiä tekemään järkeviä päätöksiä maan asioissa.
En muuten kyllä tiedä miten usein te palstalaiset matkustatte ambulanssilla jos tuo summa on teille jotenkin merkittävä. Veikkaan että suurimmalla osalla suomalaisista ambulanssikyytejä on tasan 0 elämän varrella, ja kun sellainen joskus tulee eteen ei ole paljoa väliä maksaako se 30 vai 50 euroa.
Woltista tilataan ruokaa monta kertaa päivässä, koska itse ollaan niin rasittuneita, mutta ambulanssikyydin hinnasta valitetaan. Yhpelastava ambteen kaljailtaan kuluu rahaa satasia tai johonkin etelän lomareissuun. Niihin verrattuna elämän pelastava ambulanssi ei maksa yhtään mitään oikeasti
Heh, voipi katsos olla että ne woltista tilaavat, etelänlomista jatkuvasti nauttivat ja kalliissa ravintoloissa hirveällä tavalla hinnoiteltuja juomia juovat ovat vähän eri porukkaa kuin sitten se väki jolle ambulanssikyydin maksut ovat kalliin tuntuisia. Mikä mahtaa olla älykkyysosamääräsi?
Tarpeeksi köyhä saa ambulanssiinsa maksusitoutmuksen, mutta senhän te vassarit aina jaksatte unohtaa ja järjestää itsekkyydellänne lisäkustannuksia valtiolle, kuten kävi lukioiden kanssa, kaikille lukiolaisille ilmaiset koulukirjat ja läppärit, koska oma napa, mutta asia perustellaan tietenkin niillä öyhillä joita teillä muka on niin kova sääli, vaikka köyhälle oikeasti sossu kustantaa kaiken. sulle ei, mutta köyhä on aina tarpeen tulle hyvä käyttää olkiukkona, koska kuka nyt voisi vastustaa kun sinä niiiin haluat hyvä. Harmi, että tuostakin valtio velkaantui jälleen muutaman miljardin
Mutta mitäs me siitä. Kyllä ne lukiolaiset ja niiden lapset sen joskus vanhoina kustantaa
Ei siellä ambulanssissa ole ketään lipunmyyjää veloittamassa matkaa ennen kuin pääsee kyytiin. Ei se ole bussi eikä taksi vaan lasku tulee joskus myöhemmin. Ja köyhemmät tosiaan voi pistää tuon toimeentulotuen laskuihin jotka maksaa kela.
Se on persut pettää ja kokoomus kusettaa.