Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, miten kannatte kesällä tavarat mukananne?

Vierailija
07.06.2026 |

Siis itse olen mies ja tämä on jokakesäinen "ongelma". Kun on lämmin eikä ole takkia, niin käytännössä aina jää jäljelle vain housujen/shortsien taskut. Ne taskut on nykyhousuissa hiton pieniä. Ei sinne mikään puhelin, lompakko ym mahdu kunnolla. Osa jää aina pullottamaan näkyviin ja silloin on suuri vaara, että tippuu. Näin on käynyt kaksi kertaa lompakolle kun on pullahtanut pienestä taskusta ulos. Onneksi tippui molemmilla kerroilla vain autonpenkin väliin, mutta paskemminkin olisi voinut käydä. Käsilaukkuakaan nyt en kanna mukanani.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reppu.Mahtuu sateenvarjo,aurinkolasit jne.

Vierailija
22/58 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autottomana naisihmisenä ottaa päähän, että liki aina on oltava joku olkalaukku tai selkäreppu mukana, koska naisten vaatteissa ei useinkaan ole hyviä taskuja. Vain lähikaupassa joskus käyn ilman laukkua, jos on joku vetoketjutaskullinen vaate päällä. Talvella en käy laukutta lähikaupassakaan, koska on raskaat kelit ja jotain voi aina tarvita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan miehillä on tapana tunkea tavaransa vaimon/tyttöystävän laukkuun ja sen jälkeen naureskella miten naiset raahaa aina järjetöntä määrää roinaa mukanaan. 

Vierailija
24/58 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manbag

Vierailija
25/58 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä avaimet ja puhelin ovat tähän asti ihan taskuihin mahtuneet, taitaa taskuongelma koskea naisille suunnattuja vaatteita.

Puhelinten koko kasvanut ja taskujen pysynyt samana. Kyllä tuo jonkin asteinen ongelma alkaa olla.

Vierailija
26/58 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyölaukkua voi käyttää myös ”käsilaukkuna”, eli toisen olkapään yli ja toisen kainalon ali. On nyt muotia nuorten keskuudessa.. Tai liekö on enää vai onko jo seuraava villitys päällä. Itse myös kannan näin, jos en jaksa reppua ottaa mukaan.

M28

Vierailija
27/58 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin nykyään tarvitsee lompakkoa?

Samaa mietin, mutta tässä keskusteleekin ilmeisesti buumerit.

Vierailija
28/58 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan miehillä on tapana tunkea tavaransa vaimon/tyttöystävän laukkuun ja sen jälkeen naureskella miten naiset raahaa aina järjetöntä määrää roinaa mukanaan. 

Niin. Nainen on miesten lompakon ja puhelimen vartija. Paras että ovat naisella ja nainen sitten harkitsee milloin mies voi niitä käyttää, ja mihin. 

Vierailija
29/58 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minulla on siellä maksukortteja, ajokortti, erilaisia kanta-asiakaskortteja ja rahaa.

Vierailija
30/58 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Nainen on miesten lompakon ja puhelimen vartija. Paras että ovat naisella ja nainen sitten harkitsee milloin mies voi niitä käyttää, ja mihin. 

Ja kotiavaimien myös. Ei ole mikään itsestäänselvyys miehelle. Jos vaikka joutuu taivasalle.

Vierailija
31/58 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reisitaskushortsit. Mahtuu puhelin ja avaimet. Muuta ei juuri tarvitse. 

Vierailija
32/58 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minulla on siellä maksukortteja, ajokortti, erilaisia kanta-asiakaskortteja ja rahaa.

Niin juuri.

Vierailija
33/58 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin juuri.

Mä en todellakaan halua, että kaikki on puhelimessa. Enkä muista aina ottaa puhelinta mukaan.

Vierailija
34/58 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
35/58 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reisitaskut! Niitä on myös piilotaskuina, joista näkyy vain vetoketju tai läppä. Ei tarvitse olla iso, pullottava cargo-tasku. Mukana kulkee kännykkä, ajokortti, maksukortti (vielä toistaiseksi) ja minimoitu avainnippu.

Vierailija
36/58 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin juuri.

Mä en todellakaan halua, että kaikki on puhelimessa. Enkä muista aina ottaa puhelinta mukaan.

Aivan, buumer.

Vierailija
37/58 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen laukussa lukee Marimekko, miehellä Savotta.

Vierailija
38/58 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin juuri.

Aivan, buumer.

Boomerit ovat suuria ikäluokkia, joihin en kuulu. Suuret ikäluokat ovat vanhempieni ikäluokkaa. Mutta sinä voit pitää koko elämäsi puhelimessasi, ei se minua haittaa. 

Vierailija
39/58 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki nainen. Tavara kulkee naisen laukussa.

Hyvä mutta kallis vaihtoehto. 

Vierailija
40/58 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäisen hauras on miehen itsetunto, jos ei mitään laukkua voi tässäkään tapauksessa edes harkita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä