Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet ajavat parran pois

Vierailija
07.06.2026 |

Ainakin kaksi kertaa tapahtunut että tutustun mieheen jolla parta ja sitten hän ajaa sen pois. Miksi? Ajatteko naista varten pois? Itse tykkään parrasta miehellä. 

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset ajavat parran pois? Entä viikset, kainalo- ja säärikarvat? Puhumattakaan naisten vimmasta ajaa pylly- ja pinppikarvat. Miksi?

102/106 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juljus kirjoitti:

No mä en aja partaa. Näytän kuulemma ihan tytöltä ilman sitä.

Et näytä🤣ja jos näyttäisit niin se olisi kehu. Oletko nimittäin katsonut peiliin?

Juu, no muksut on kuitenkin sanonu niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juljus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juljus kirjoitti:

Et näytä🤣ja jos näyttäisit niin se olisi kehu. Oletko nimittäin katsonut peiliin?

Munkin lapset ja sisarusten lapset ovat sanoneet vaikka mitä; se ei tee niistä asioista totta.

Vierailija
104/106 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parta vanhentaa ihan hitosti. En ymmärrä miks alle nelikymppiset miehet käyttää partaa. Sitten kun on niin vanha että muutenkin ihmiset pitää ikäloppuna, sitten voi kasvataa kunnon skegen kun ei sillä ole enää väliä

Joo, ja puhumattakaan niistä oksettavista puolen metrin parroista 🤮 hyi helevetti! Mun 95 vuotiaalla ukilla oli viikset, ei partaa. En vaan voi katsoa suht nuorta miestä jolla on ruma parta/viikset ilman että tulee vanha ukkini mieleen🤮 

Vierailija
105/106 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juljus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juljus kirjoitti:

Mutta moniko aikuinen ihminen on niin sanonut? Ei varmasti yksikään.

Vierailija
106/106 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parta aiheittaa iho-ongelmia, tulehduksia, on epähygieninen?? Eivätkö näin kirjoittavat pese koskaan hiuksiaankaan tai käytä hiustenhoitotuotteita??? Hyi olkoon.

Partahan pestään siinä kuin hiuksetkin, sille on oma shampoonsa. Shampoo lisäksi hoitaa, ja niin hoitaa vahat ja öljytkin, joita käyttämällä iho ei kutia ollenkaan.

Jos ihminen on epähygieninen, ei se parran syy ole.