Miksi miehet ajavat parran pois
Ainakin kaksi kertaa tapahtunut että tutustun mieheen jolla parta ja sitten hän ajaa sen pois. Miksi? Ajatteko naista varten pois? Itse tykkään parrasta miehellä.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi oma mieheni ei aja, tai siis minä en aja häneltä partaa pois 😂 On aiemmin halunnut aina kesäksi parran pois, kun on kuulemma kuuma. Nyt eka kesä että parta on ja pysyy, ja tämä siksi että itse olen antanut hiusten kasvaa miehen toiveesta.
Jos mies ajaa parransa pois, minä leikkautan hiukseni 👍🏻
Ihan 5/5 diili.
Vierailija kirjoitti:
Parta kutiaa ja kerää ruuantähteitä!
Jos kutiaa, syynä on kuiva iho. Eli öljy käyttöön, kutina loppuu ja näyttää partakin siistimmältä.
Maalla se on ihan normaalia, kaupunkilaiset näyttää idiooteilta parran kanssa. Ja rajansa kaikella, ei kukaan halua näyttä terroristilta. Naiset voisivat kyllä myös ajella enemmän, sademetsä kuuluu 80-luvulle ja niille jotka ei saa.
Naiset tykkäävät rahasta eivät parrasta
Parrasta on hyvä raahata mies sänkyyn😄
Haluavat tietää kelpaavatko sinulle parratta
Vierailija kirjoitti:
On se vähän epäkäytännöllinen
Kunnon räkätauti ja parta on ikävä yhdistelmä :(
Siksi että nuollessa ei ole suu täynnä omia partakarvoja.
Pidän parrattomista tai sänki. Haluaisin tietää jos miehellä ollut kamala parta.
Varmaan ajattelee että tykkäisit hänestä enemmän tissiposkena
Kun nainen alkaa kieputtelemaan miehen hiuksia tai partaa rullalle, kertoo se että naisella vauvakuume ja haluaa sitoutua mieheen vakavammin.
Pienenikö leuka paljonkin kun ajoi pois? Monella jykeväleukaisella kun sujahtaa nyrkki keveästi parran läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se vähän epäkäytännöllinen
Eikä ole. Komea
Voi jestas näitä "onhan, eihän" ihmisiä. Kirjoittakaa "minun mielestäni/minä olen sitä mieltä/itse pidän/puhun vain omasta puolestani" ja tadaa.
Voidaan myös kysyä miksi nainen pesee meikin pois kun lähes kaikki naiset kuitenkin ovat paremman näköisiä meikin kanssa.
Parran ajamisen syy voi olla vaikka mikä, mutta itse en koskaan kasvata pitkää partaa ja ajelen sen silloin tällöin kokonaan pois. Partaa ja parran alla olevaa ihoa pitää hoitaa tai muuten iho alkaa kutisemaan, hilseilemään ja siihen tulee finnejä tai jotain näppyjä. Lisäksi parta, erityisesti pitkä, on joissain tilanteissa todella epäkäytänöllinen.
Vierailija kirjoitti:
Siksi että nuollessa ei ole suu täynnä omia partakarvoja.
Parempi että on kunnon parta ja posliinip*llu. Monesti kehuttu että parta kutittaa sieltä "parhaasta paikasta".
Nainen, mikä miehessä on turn-off?
-parta
Nainen, mikä miehessä on turn-on?
-parta
Mihin ei ikinä kannata luottaa?
-naisen sanaan
Haluavat varmaan näyttää siistityiltä eivätkä kodittomilta
Vierailija kirjoitti:
Voidaan myös kysyä miksi nainen pesee meikin pois kun lähes kaikki naiset kuitenkin ovat paremman näköisiä meikin kanssa.
Parran ajamisen syy voi olla vaikka mikä, mutta itse en koskaan kasvata pitkää partaa ja ajelen sen silloin tällöin kokonaan pois. Partaa ja parran alla olevaa ihoa pitää hoitaa tai muuten iho alkaa kutisemaan, hilseilemään ja siihen tulee finnejä tai jotain näppyjä. Lisäksi parta, erityisesti pitkä, on joissain tilanteissa todella epäkäytänöllinen.
Sinäkään et siis osaa hoitaa sitä partaasi, jos se kutiaa jne.
Onneksi oma mieheni ei aja, tai siis minä en aja häneltä partaa pois 😂 On aiemmin halunnut aina kesäksi parran pois, kun on kuulemma kuuma. Nyt eka kesä että parta on ja pysyy, ja tämä siksi että itse olen antanut hiusten kasvaa miehen toiveesta.
Jos mies ajaa parransa pois, minä leikkautan hiukseni 👍🏻