Miksi miehet ajavat parran pois
Ainakin kaksi kertaa tapahtunut että tutustun mieheen jolla parta ja sitten hän ajaa sen pois. Miksi? Ajatteko naista varten pois? Itse tykkään parrasta miehellä.
Kommentit (106)
Minusta naiset vois pitää sen karvaston alhaalla, nimittäin höylätty alapää tuntuu helposti miehen parran sängeltä... kunnon vaha käsittely tai ei mitään
Vierailija kirjoitti:
Parta saa miehen näyttämään ääriuskonnolliselta. Luullaan, että hän on hurahtanut islamiin tai juutalaisuuteen.
Kirjaimellisesti kukaan ei luule tuollaisia, mutta ok.
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska se on ruma kenellä vaan. Miksi naaman pitäisi näyttää karvaiselta perseeltä.
Minä en tiedä, miltä karvainen perse näyttää! N55
Vierailija kirjoitti:
Miks naiset ajaa pillukarvat pois?
Ne menee suuhun lipsutellessa.
Vierailija kirjoitti:
Parta kutiaa ja kerää ruuantähteitä!
Koirat syö suoraan kupista! Mun mies osaa käyttää ruokailuvälineitä! N55
Partaa käytetään vain silloin jos naamassa on jotain vikaa, jota yritetään peitellä. Tai jos on kalju (eli naamassa on jotain vikaa, jota yritetään peitellä, mutta vähän eri tavalla)
Parta saa näyttämään kenet tahansa 10-15 vuotta vanhemmalta. Se piilottaa kasvonpiirteet ja tekee kaikista partamiehistä samannäköisiä. Tuuhea täysparta on sama kuin corona-aikaan ihmiset kulki maski naamassa, vain silmät näkyy. Suun piirteet peittyy. Rumia voi komistaa, kun huonot piirteet kuten hiirenleuka jää karvan alle
Sänki on erikseen, se antaa miehekästä särmää ja leukalinja näkyy edelleen hyvin. Mutta pitempi parta on miesten meikki, sillä piilotellaan jotakin
Ruoka jää partaan kiinni. Ja se voi kutittaa ja jopa aiheuttavaa punoittavaa ärtymästä naisen ihoon, kun sekstailee (riippuu vähän, ei kaikille eikä aina)
Vierailija kirjoitti:
Partaa käytetään vain silloin jos naamassa on jotain vikaa, jota yritetään peitellä. Tai jos on kalju (eli naamassa on jotain vikaa, jota yritetään peitellä, mutta vähän eri tavalla)
Parta saa näyttämään kenet tahansa 10-15 vuotta vanhemmalta. Se piilottaa kasvonpiirteet ja tekee kaikista partamiehistä samannäköisiä. Tuuhea täysparta on sama kuin corona-aikaan ihmiset kulki maski naamassa, vain silmät näkyy. Suun piirteet peittyy. Rumia voi komistaa, kun huonot piirteet kuten hiirenleuka jää karvan alle
Sänki on erikseen, se antaa miehekästä särmää ja leukalinja näkyy edelleen hyvin. Mutta pitempi parta on miesten meikki, sillä piilotellaan jotakin
Mitä se jotakin on?
Vierailija kirjoitti:
Minusta naiset vois pitää sen karvaston alhaalla, nimittäin höylätty alapää tuntuu helposti miehen parran sängeltä... kunnon vaha käsittely tai ei mitään
Naisen täytyy olla posliini. Muuten ainakin multa seksihalut loppuu samantien.
Parta vanhentaa ihan hitosti. En ymmärrä miks alle nelikymppiset miehet käyttää partaa. Sitten kun on niin vanha että muutenkin ihmiset pitää ikäloppuna, sitten voi kasvataa kunnon skegen kun ei sillä ole enää väliä
Yritin nuorena kasvattaa partaa, mutta se näytti mielestäni silloin hirveältä ja aloin pitää leukaa posliinina. Tapasin nykyisen puolisonikin vielä parrattomana, mutta hän sanoi että minulle voisi sopia parta. Päätin vielä kertaalleen kasvattaa parran, ja se näyttikin sitten yllättävän hyvältä ja myös puoliso tykkäsi siitä. Nyt olen ollut jo vuosia parrakas, enkä aiokaan luopua parrastani enää. Välillä toki sitä joutuu lyhentämään, koska liian pitkä parta ei tunnu eikä näytä mielestäni kivalta.
Uskon, että moni mies ajaa partansa siksi, että se on kasvanut liian pitkäksi ja alkaa tuntua inhottavalta. Sanoisin kuitenkin omasta kokemuksestani, ettei sitä tarvitse kokonaan pois ajaa, kun lyhentäminenkin helpottaa isosti. Mutta toki jokaisella on aina omat syynsä. Kyse voi olla myös koronaparrasta, playoff-parrasta tms. jolloin parta ajetaan kun jokin ajanjakso tai projekti on ohi. Miksei sitten voisi myös olla sinkkuparta, eli mies ajaa partansa heti kun löytää naisen. Ja myös sellaista ennakkoluuloa varmasti löytyy joiltakin miehiltä, että mies miellyttää naista parhaiten parrattomana, ja parranajoa pidetään itsensä siistimisenä.
Mies on kokeillut partaa. Ehkä ei ole tykännyt, tai on kaivannut vaihtelua. Ei se kaikkien naamaan sovi. Joitakin parantaa, joitakin huonontaa. Jos on vahva laatikkoleuka, ei kannata piilottaa sitä partaan. Jos on heikko leuka, ehkä kannattaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, mikä miehessä on turn-off?
-parta
Nainen, mikä miehessä on turn-on?
-parta
Mihin ei ikinä kannata luottaa?
-naisen sanaan
Tuleeko yllätyksenä, että ihan kaikki naiset eivät olekaan samaa mieltä niin turn offeista kuin onneistakaan.
Ja jos tosiaan pitää sitä partaa pahimpana mitä on olemassa, sen varmasti muistaa kertoa.
Aika moni asia taitaa tulla sulle yllätyksenä
Parta on oksettava näky. Miksi kukaan nainen haluaisi paviaanin?
Vierailija kirjoitti:
Parta vanhentaa ihan hitosti. En ymmärrä miks alle nelikymppiset miehet käyttää partaa. Sitten kun on niin vanha että muutenkin ihmiset pitää ikäloppuna, sitten voi kasvataa kunnon skegen kun ei sillä ole enää väliä
Ja nyt kun on tullut muotiin ne nolot amis viikset mitä nuoretkin miehet kasvattavat 🤮hyi hitto, ja saa kaksikymmentä vuotiaan näyttämään lähes keski-ikäiseltä
No mä en aja partaa. Näytän kuulemma ihan tytöltä ilman sitä.
Mies joka haluaa näyttää apinalta; joo ei oikein kiinnosta.
Juljus kirjoitti:
No mä en aja partaa. Näytän kuulemma ihan tytöltä ilman sitä.
Et näytä🤣ja jos näyttäisit niin se olisi kehu. Oletko nimittäin katsonut peiliin?
Juu, koskee näitä muutama pitkä haiven naamassa ituhippejä. Partaa ei kannata kasvattaa ellei se KASVA VÄHINTÄÄN semituuheasti.