Iso määrä vanhoja lääkkeitä
Huh, olipas noita kertynyt paljon kaappiin, omia ja koiran lääkkeitä + visiblin ja pegorion ym. Miten kehtaa viedä muovipussillisen lääkkeitä apteekkiin? Hävettää ja ois pitäny useammin viedä...tiedän
Kommentit (11)
Sisareni jäämistöstä varmaan 3 muovipussillista. Kolme niitä korkea.pia keittiön laatikostoka oli täyteen. Ei jaksanut enää kun oli jo 94. Kun lääkkeitä vaihdettiin, vanhat käi viemättä.
Apteekeissahan monessa on laatikot johon ne itse voi laittaa.
Minä olen vienyt kaksi muovikassillista, eivät ihnetelleet mitään
Ne lajitellaan itse, ei siellä kukaan kyttää paljonko sulla on mitäkin.
Voishan nuo myydä katukaupassa, saa vähän tuloja.
Vierailija kirjoitti:
Voishan nuo myydä katukaupassa, saa vähän tuloja.
Mikä on visiblinin katukauppahinta😄
Itse heitin sekajätteeseen keväällä kun muutin. Iso kasa vanhoja mielialalääkkeitä. Toki revin pois kaikki nimet reseptitarroista.
Vierailija kirjoitti:
Itse heitin sekajätteeseen keväällä kun muutin. Iso kasa vanhoja mielialalääkkeitä. Toki revin pois kaikki nimet reseptitarroista.
Noinhan ei kyllä saisi tehdä
Katso ensin mitkä ovat hyödynnettävissä. Suurin osa lääkkeistä toimii hyvin vaikka parasta ennen päiväyksestä on mennyt jo vuosia!
Vierailija kirjoitti:
Katso ensin mitkä ovat hyödynnettävissä. Suurin osa lääkkeistä toimii hyvin vaikka parasta ennen päiväyksestä on mennyt jo vuosia!
Mitäpä minä niillä teen, kun en niitä enää käytä
Eiköhän Apteenissa ole tottuneet kun esim kuolinpesiä tyhjennetään. Vein mäkin just 2 lapsen lääke ruiskut voi olla että näytti epäilyttävältä