Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orpo sanoo että aikoo luopua perintö ja lahjaverosta.

Vierailija
06.06.2026 |

https://www.is.fi/politiikka/art-2000012057508.html

Aiotko nyt äänestää orpoa. Minulle on tulossa iso perintö sen tiedän. Olen jo saanut iältä lahjaksi rahaa käteisellä, isä sanoi veroja ei makseta.

Kommentit (122)

Vierailija
121/122 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niistä luopumisesta on Ruotsissa niin hyviä tuloksia, että meidänkin kannattaa harkita vakavasti.

No johan on saatana aika yllättävää että demarisyövästä eroon hankkiutumalla alkaa BKT sekä kansan varallisuus nousta :D

Ompahan sellainen paljastus, että tarvii ihan yllätyksestä maate laittaa kun jalat ei kanna!

On oikeasti masentavaa, millä tolalla suomalaisten talousosaaminen on. Tai ylipäätään ajattelukyky. Juuri ja juuri pystytään laskemaan paljonko jostakin asiasta saa vetoja kaikkivaltiollehetinyt -periaatteella, mutta ne kuuluisat dynaamiset vaikutukset jää täysin ymmärtämättä. 

Tässäkin ketjussa varmasti märisee samat tyypit kuin niissä ketjuissa missä ihmetellään yritysten myyntiä ulkomaille.

Missä ne Esko Ahon lupaamat "dynaamiset vaikutukset" viipyvät?

Miten niin viipyvät? Ymmärrätkö mikä on dynaaminen vaikutus?

Kerro nyt mitä dynaamisia vaikutuksia on tullut massiivisilla veronalennuksilla suuryrityksille ja varakkaille? Talous sakkaa, velkavuori kasvaa, konkurssit ja työttömyys Euroopan pahimmalla tasolla. Tätäkö oikeisto on halunnut? 

Sanopa mitä MASSIIVISIA veronalennuksia on muka TULLUT, nimenomaan SUURyrityksille tai varakkaille. 

Huom, ylimmän marginaaliveron lasku LÄHEMMÄS 50% ei ole veronalennus VARAKKAILLE vaan ISOTULOISILLE. 

Vierailija
122/122 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin, että maa on kriisissä ja on säästettävä 10 miljardia. Ei näköjään ookaan niin. Ok, Petteri. 

verojen laskut EIVÄT AIHEUTA kuluja. eli SÄÄSTÖN kanssa sillä ei ole mitään tekemistä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme