Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tykkää enää olla Helsingissä

Vierailija
03.06.2026 |

Tämä kaupunki ei tunnu enää Suomelta tai edes Euroopalta. Järkyttävää nähdä, miten paljon tähän pieneen syrjäiseen maahan on saapunut porukkaa kaikkialta maailmasta, jotka yksinkertaisesti eivät kuulu tänne. Suomalaisilla on oikeus omaan kansaansa ja maahansa. Suomi EI kuulu koko muulle maailmalle. Tekee niin surulliseksi nähdä, miten tilanne vain pahenee vuosi vuodelta. 

Kommentit (107)

Vierailija
41/107 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Globalistit ovat laatineet väestönvaihdon kaikille valkoisille maille. 

Kaltaisesi vassarisaasta joutaa saunan taakse!

Olet hyödytön perussuomalaiselle eliitille.

Öö?

Vierailija
42/107 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä maalla on paljon helpompi hengitää.

Ovesta astuu ulos on kaunis järvimaisema edessä, sen sijaan että astuisi suoraan tivoliin.

Hengi-tää ...???

Täällä Helsingissä kun astuu ulos mun kodista niin edessä on villi kalliopuisto ja lähellä on kaunis merimaisema. 

Tivolia Helsingissä ei ole, se on kuuluisa nähtävyys Kööpenhaminassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/107 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mua katsota koko ajan Helsingissä, kun Valtimossa koko ajan seurattiin? "nuori" mt-potilas mummeli valtimosta

Vierailija
44/107 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30 v tummeli Enosta ja ihmettelen, ettei minua seurata täällä tsadissa, olen uskomaton 150 kg tummeli ja kaikki itsemur haa miettivät miehet koko ajan Enossa minua vonkasivat!

Vierailija
45/107 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihonväristä viis, enemmän mua ärsyttää ne maahanmuuttaneet henkilöt, joiden mielestä Suomi on paska (Kelan tuet tosin kelpaa) ja sitä täytyy muuttaa eikä maan kieltä tarvitse opetella. Jos ei Suomessa viihdy, vaihtoehtoja kyllä riittää. 

Miksi sanot ihonväristä viis, kun heidän käytöksensä johtuu suoraan heidän rodullisista ominaisuuksista? Olisiko aika kohdata realiteetit? 

Tällaista on havaittavissa kaiken värisissä maahantulijoissa. Toisekseen kyse ei ole biologiasta, vaan kulttuurista. Tunnen Suomessa suomalaisessa perheessä kasvaneita tummaihoisia. He ovat fiksuja ja ahkeria ihmisiä eikä heidän arvomaailmansa tai elämäntapansa ei poikkea omastani lainkaan. 

En voi auttaa sinua. Aivopesu on tehnyt tehtävänsä. Joo, jokainen rotu on aivan täysin samanlainen, vaikka saman rodun sisällä yksilötkin ovat usein rajusti erilaisia. Jep jep. En voi auttaa sinua. Sinun kaltaisten nilviäisten takia tilanne aina vain pahenee pahenemistaan. 

Sekoitat asioita siihen malliin että biologiaa et ole ainakaan lukenut.

Vierailija
46/107 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilla on monilla kovin alhainen itsetunto niin se että tänne lappaa väkivaltaisia ulkomaalaisia torakoita on joidenkin mielestä todella hienoa. Jos katsoo miltä nämä maamujen puolustelijat itse näyttävät niin ei ihme ettei tarvitse pelätä Helsingin kaduilla ahdistelijoita.

Sinusta on tehty vitsi:

https://anakonda.fi/sites/default/files/JuhoKJuntunen.jpg

Vierailija
47/107 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä katkeria mummeleita on tullut useinkin tavattua. Katkeroituvat, kun Helsingissä ei heitä huomattu, kun muuttivat pois kateellisuuden takia perslävestään, näiden mummojen ainoa itsetunnon lähde oli tuo tuijottaminen.

Vierailija
48/107 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? Mene mihin tahansa Euroopan kaupunkiin niin ei siellä pelkkää kantaväestöä asu. Luuletko että norjassa, tanskassa yms tilanne on eri? Tai missä tahansa muualla. Sitä paitsi oletko tullut ajatelleeksi, että suomessa on syntynyt jo 90-luvulta asti tummia ihmisiä, jotka ovat kantaväestöä ja suomi on syntymästä asti ollut heidän kotimaa. Plus että he lisääntyvät suomalaisia huomattavasti enemmän, kun suomalaiset ei tee lapsia.

Saattaa olla myös että Suomen alueen ensimmäiset asukkaat aikoinaan ovat olleet tummaihoisia myös. 

Vierailija
49/107 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tule pois sieltä. :)

Vierailija
50/107 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä ei ole pakko olla, voitte vapaasti poistua. "Keskustelun" ja ajattelun tasoa kun katsoo niin pelkkää plussaa Helsingille.

Vierailija
51/107 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Mene mihin tahansa Euroopan kaupunkiin niin ei siellä pelkkää kantaväestöä asu. Luuletko että norjassa, tanskassa yms tilanne on eri? Tai missä tahansa muualla. Sitä paitsi oletko tullut ajatelleeksi, että suomessa on syntynyt jo 90-luvulta asti tummia ihmisiä, jotka ovat kantaväestöä ja suomi on syntymästä asti ollut heidän kotimaa. Plus että he lisääntyvät suomalaisia huomattavasti enemmän, kun suomalaiset ei tee lapsia.

Saattaa olla myös että Suomen alueen ensimmäiset asukkaat aikoinaan ovat olleet tummaihoisia myös. 

Ai Suomen ensimmäiset asukkaat olivat vuonna 2026 eläviä arabeja ja nee kereitä? Tämä on siis oikeutus väestönvaihdon jatkamisellekin? Jännä juttu. 

Vierailija
52/107 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, tule pois sieltä. :)

tämä juuri, nämä mummelit vinkuvat aina milloin mistäkin! mualla saa huomiota kun penssssssssssssssssaukot vahtaa!

Vierailija
53/107 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä ei ole pakko olla, voitte vapaasti poistua. "Keskustelun" ja ajattelun tasoa kun katsoo niin pelkkää plussaa Helsingille.

Ihan kuin nuo maalaiset huomiota kaipaavat älyköt tästä mitään tajuaisivat.

Vierailija
54/107 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilla on monilla kovin alhainen itsetunto niin se että tänne lappaa väkivaltaisia ulkomaalaisia torakoita on joidenkin mielestä todella hienoa. Jos katsoo miltä nämä maamujen puolustelijat itse näyttävät niin ei ihme ettei tarvitse pelätä Helsingin kaduilla ahdistelijoita.

Sinusta on tehty vitsi:

https://anakonda.fi/sites/default/files/JuhoKJuntunen.jpg

Se ettei halua väkivaltaisia maamuja tänne tekee minusta miehen? Toivottavasti sinulla ei ole vaaleita alaikäisiä tyttöjä, käy todella sääliksi jos on tuollainen kilipää mutsi

Vierailija
55/107 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko liikaa persuja?

Vierailija
56/107 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma tuli kylään, kävi taloksi ja jäi asumaan.

Vierailija
57/107 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Konginkankaalla kovin laulaja ja kaikki sanoi että heti tsatiin laulamaan ja kallioon kouluun. en päässyt sinne ja nyt täällä olen kontulassa, miksei kukaan pyydä mua levylaulajaksi olen lahjakas!

Vierailija
58/107 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahasti sanottu mutta osuvasti silti.

Vierailija
59/107 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa! Helsinkiläisenä toivon todella että teidänkaltaiset ihonväri-itkijät painuvat jonnekin Savon perukoille kalpeanaamojen reservaattiin pois täältä. 

Vastenmielinen kansanmurhaa kannattava kommentti. Minä vihaan sinua, paha "ihminen". Teidät hoidellaan joku päivä. 

Sun vihakommenttisi ja uhkailusi ovat vastoin Suomen lakia. Painupa sinne Venäjälle! 

Vierailija
60/107 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta Espooseen...   🙃

Espoossa asuu tällä hetkellä yli 84 000 vieraskielistä asukasta. Vieraskielisten osuus on noin 25,9 % koko kaupungin väestöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä